Ojaaa, weet je nog...

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 25 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Jij bent ook 30+, zeker? :)
    Ik heb een tijdje terug nog Punky Brewster gezien, maar vond er niks aan.
    Ik heb overigens wel ergens alle afleveringen van 21 Jump street gevonden :D

Qua tekenfilms... He-man en She-ra! :D
    En Captain planet, the Fantastic Four, en de oude serie Batman (met KAPOW en zo als ze gingen vechten) :D

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    kunnen jullie ook nog een programma met wieteke van dord en erik engerd
    ik kan niet op de naam komen
    ze zongen een liedje
    pieleman pieleman trek er nog eens lekker an.

3. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ooooooh ik hoor hem nog zó praten met dat lieve stemmetje!
    En op zaterdagmiddag altijd het Los Vast spektakel op de radio, met Jan Rietman :D

Al mijn Avantgarde agenda's heb ik nog....

Ik had een abonnement op de Popfoto en de Tina (en ja, ik had ook een penvriendin :D)

Toppop met Ad Visser en Penny de Jager, met al die rook om hun benen. En later had je Countdown...en dat vónd je een cool programma in die tijd!

De Zevensprong vond ik altijd spannend....en Thomas en Senior :D

En toen ik kleiner was: altijd huilen bij de begintune van Maja de Bij (en toen ik 'm een tijdje terug weer hoorde moest ik weer huilen, uit jeugdsentiment en omdat ik zwanger was!).

Je had ook zo'n tekenfilm die over het menselijk lichaam ging. ("Er was eens....de mens'). Alle bloedlichaampjes etc. waren kleine wezentjes, en het hoofdkwartier was in het brein, dat bestuurd werd door een oud mannetje. Weet iemand welke tekenfilm ik bedoel? Geweldige serie vond ik dat.

Enne...zijn de Dufti's al genoemd? Ik had ze bijna allemaal!

Wat ik ook altijd leuk vind, als ik me écht écht écht heel erg verveel, is jaren 80 commercials kijken op youtube. Echt geweldig om al die knullige reclames terug te herkennen!

4. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    which reminds me: Degrassi Junior High!
    Waar een echte tienerzwangerschap in voorkwam, nou dat was wat in die tijd hoor!

5. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    wij zeiden

mijn naam is iaaaadeeeeaaaa rike tikke thea willie wortel oleee

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0

furby heb ik ook gekocht toen was ik al 23:$
    volgens mij voelde ik me toen heel verdrietig ik kocht hem toen ik hoorde dat mijn moeder heel ziek was.
    mijn lieve furby met dat stemmetje miiiinoenoeeeeeeeee

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Aaaaah die trollen zijn mega eng! ik had een grote, en toen ging ik een dagje naar het strand en ik had die trol in de auto laten liggen in de zon, dus toen ik terug kwam was hij gesmolten, en ik was als de dood dat hij tot leven was gekomen hahaha:D:)

maar die ogen alleen al... brrrrr

8. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    voor de liefhebbers onder ons,misschien is het al genoemd, maar boes boes is op UPC gewoon te kijken bij het on demand menu, net als oa alfred j kwak.
    echt grappig om te zien.

en de koekjes waarbij je een bv kipje in een rondje kon stoppen die zijn gewoon nog heerlijk verkrijgbaar bij de lidl!!

liefs joyce

9. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Pepsi! Cola!
    Pepsi Cola!
    Wie er lacht
    Krijgt een opdracht
    Wie beweegt
    Krijgt er twee

Heerlijk dit topic!

Kent iemand Mission Top Secret nog?

10. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Ja ik zit nu voor alfred, van de week kwam ik vrouwtje theelepel ook tegen.

11. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    was dat niet "zo werkt je lichaam" ??

12. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

O ja, die was ik alweer vergeten. Super! :)

13. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Dat is 'm ja! Ik zit nu stukjes op youtube te kijken en ik vind het nog steeds leuk 8)

14. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    toppop met ad visser

15. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    Telekids!! Te Te Te Telekids :D

16. wendy35

wendy35 Lid

2 jan 2010
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    dr snuggels

17. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik dacht dat dat "Er was eens ... het leven" heette. Je had ook een versie met geschiedenis, met dezelfde hoofdrolspelers.

18. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Mijn Furby was eng! Echt waar, ik scheet in me broek van dat ding 's nachts!
    Mijn zusje en ik hadden er beide 1 en die lieten we dan met elkaar praten door ze tegenover elkaar te zitten.
    's nachts moesten ze mee naar boven, maar mochten alleen onder het bed staan.

En serieus.. ELKE avond begonnen die dingen om 2 uur tegen elkaar te praten. We werden er GEK en bang van.
    Toen hebben we bij beide de batterijen eruit gehaald en zo terug gezet. En ik zweer op alles wat ik heb, alsnog gingen die dingen om 2 uur 's nachts tegen elkaar praten! Wij sprongen omhoog uit bed en pakte de Furby's op en keken eronder, GEEN BATTERIJEN!

Toen hebben we ze heeeeeeeel gauw op zolder verstopt en daar staan ze nog steeds denk ik...

19. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    echt leuk om allemaal terug te lezen en zo herkenbaar! volgens mij zat ik vroeger echt alleen maar achter de tv, zoveel series die ik toen keek!
    ook nog nathalie (zo'n zielig meisje op een boerderij)
    en ik was een tijdje fan van 3T maar ben ook naar gabberfeesten geweest hahaha. tijd geleden ook complete serie van david de kabouter gekocht! ik had vroeger ook polly pocket, bestuurbare auto aan een draad (dus gebogen erachteraan lopen). of van die plaatjes waar je iets in moest zien? was een patroon en als je op een bepaalde manier keek zou je wat moeten zien, dat is me nog nooit gelukt!
    kennen jullie ook van die baby's die je in ijswater moest doen en dan kleurde hun luier blauw of roze? en dan had je ook nog andere kleinere baby's in zakjes om te sparen, dan wist je van te voren nooit welke je had.

Deel Deze Pagina