omg soms voel ik me zo oud als ik "jeugd sentiment" van anderen lees (lees dingen in jeugd sentiment waar mijn oudste kinderen nog naar gekeken hebben nml ) Dokter snuggles, poppenkraam, JJ de bom, familie knots, the secret vallei, muppets, freggle rock, dinosaurs, story teller !!!!. " nieuwe films" zoals the dark cristal en Labirinth, never ending story" Het valt verder vast niet op dat ik n redelijk grote Jim Henson fan ben heh?
een paar jaar geleden bij de blokker gehaald, was toen 20 euro! denk dat ze misschien ook wel op marktplaats staan?!
Yesssssssssssssss!!!!!!! Volgens mij hebben wij de dark crystal en the labyrint op dvd. Never ending story heb ik denk ik wel drie keer gelezen.
De reclame van Domo vla! Kan hem nog helemaal meezingen.. Oehoeh, ahah, we maken Domo vla Oehoeh, ahah, mokka, vanille en chocola Aardbeien en blanke vla, heerlijk houdbare vla, oeah, we maken domo, de domo, de domo vla oeah in die makkelijke pakken oeah. Zag verder veel bekends voorbij komen. De trapveer, bibberpen, de freggles, de lolobal. En Bolke de beer, de berenboot, de zevensprong. En bandjes opnemen en natuurlijk elke keer nét de dj erbij achteraan en dan met je vinger het bandje iets proberen terug te draaien haha. IJsjes met een kauwgombal onderin. En van dat blondeerspul voor je haar, moest je erin spuiten en onder invloed van de zon werd je haar dan lichter... En de kuif in je pony idd. En geblokte bloeses, ik had een mintgroene volgens mij, mijn vriendin een roze. Van die vakantieboeken van de Penny, Tina enzo met stripverhalen. Zag de jonge blokfluiter voorbij komen, had meteen een visioen van dat boekje haha, zo'n alpenjongetje met een blokfluit in groen stond op de voorkant volgens mij. Van dat dikke kneedgum sillyputty (wat kon je er eigenlijk mee??) Countdown met Adam Curry, Erik de Zwart en Siepie.
Ja, met die nephond in de keuken van oma en opa (de oude zemelaar) en neef Herbert (speledingetjes) en onkel x
Clown Flappie! Oma Fladder! (Alles mag, als het maar leuk is, dat zegt oma Fladder dan) Super oma! Thomas en de Vliegende autobus De Poppenkraam Ren Je Rot Secret Valley (Nu ik de intro zie, herken ik het!) Silas
Alles gelezen en alle dvd's!! ENNNnn iig al 2 nieuwe fans erbij gemaakt (mn zonen ) 1tje in de maak (helemaal GEK op sesamstraat...Elmo en Abby Cadaby ) Ennn JALOERSSSS op Femme!! :x Oma fladder....klinkt bekent,... REN JE ROT!!! gaaa-aaf! JA? Eindelijk iemand die de secret vallie ook kent
eigenlijk zijn alle bekende programma's al genoemd.. ik ging vroeger stiekem op zondag om 8 uur uit bed dan kwam villa achterwerk.. en keek ik altijd naar PEE WEE niemand lijkt het te kennen.. xxxx elisa
Ohww heerlijk om het zo te lezen en dan zit ik pas op pagina 11!! klap armbandjes, je kon er niet genoeg van hebben Die gekleurde schuimrubbere kubus inderdaad, allerlei kleuren, en alle kleuren bij elkaar kon je een grote van maken Smurvensnot, heerlijk, behalve dat je het zakje stiekem mee naar school mee wilde nemen en het zakje lek raakte Kuifstaartjes ook gehad teveel om op te noemen, heerlijk Ik ga weer snel verder lezen
"alles mag als het maar leuk is daar krijg je rode wangen van..." dat klonk bekent...maar nog nooit gezien volgens mij... Zal mn moeder wel gezongen hebben ooit dan (ik ken heel veel deuntjes jingles en andere onzin dankzij dat mn moeder altijd loopt te zingen)
Ik ook villa achterwerk, maar ik keek naar mevrouw ten kate, rembo en rembo en achterwerk in de kast... Pee Wee zegt me niets.