Ik weet niet of ze al genoemd zijn. Maar kent iemand nog de popples? Van die beesten die je om kon draaien en een bloem werden of een bolletje.
Ik was fan van de darta racebaan... met van die autootjes die je moest "opladen" door ze honderd keer naar achteren te laten rijden. Kuifstaartjes en my little pony heb ik ook nog gehad. "De jonge blokfluiter" heb ik nog steeds... deel 1 en 2 Klaparmbandjes, speentjes, een kuif (al was mijn haarlak nooit goed genoeg...), een mini rugzakje (lopen nog steeds hordes vrouwen mee trouwens), pocketline swing, ... En de familie Sanders! Wat een wereldtrip, hallekidee, ellende, pech en onbegrip, wie gaat er mee? Het landschap, weids en prachtig, het weer ook steeds reusachtig. Een avontuur in het zuiden in de natuur van het zuiden. Als ze me missen, dan ben ik vissen! En Lucky luke...karrrrbonade Wat een mooie tijd was dat Ooo, vergeet ik bijna het belangrijkste: Bak-ker-tje Deeg
Ja dat zegt mij ook wat. Ik zoek al jaren naar die serie, maar geen idee hoe hij heet helaas. Van die groene slijmerige monsters toch? OF mensen die in monsters veranderden en dan dat jongetje en meisje die erachter kwamen enzo.
Dankjewel! Vandaag gemaakt, met een goede ingeving van de buurvrouw. Die had het over stemmen op Ilias op 9 juni.
schijnbaar mag ik me onder de OUDERE forummers scharen ja die ken ik nog!!! was er never nooit opgekomen, maar nu ik ze zie... maar waren dat stickers of kaartjes???!!!
\brrrrrrrrrr dat was echt zoooo zoet!! VOlgens mij stond 1 pakje gelijk aan 10 suikerklontjes haha. maar ze waren erg populair, met zo'n dun rietje toch??
weer een aantal leuke dingen langs zien komen!! Grappig dat sommigen de jonge blokfluiter boekjes nog herkennen!! Wij hadden vroeger op school ook eens per week dat we moesten spoelen met fluoride!! Nog meer mensen??? natuurlijk hoelahoepen o zoveel herinneringen!! beugelelastiekjes haha wafeltang babyliss warmtepapilloten twister en dokter bibber en volgens mij is ie nog niet langsgekomen: Medisch Centrum West
Ben ik zeker ancient want dat was NA mijn tijd OH trouwens...was net in de top 1 toy's ennnnnn MON CHI CHI AAPIES!!!!!!! Had er toch bijna een gekocht voor Wendy....maar ze heeft mijn oude 2 over gebleven aapies. God wat wilde ik toch graag zo'n grote met bij behorende kleertjes etc.... *zucht*