ow ja monchichiaapjes heb ik ook gehad!! Er is in de jaren 80 ook nog weer een tweede opleving geweest vandie dingen! eind jaren 80 denk ik. Ik had een oude en toen ook twee nieuwe
Euh...zo bedoelde ik het niet hoor Ik heb het idee dat er hier heeeeeel veel meiden van rond de 25 zitten. En daarmee vergeleken lijken wij dan toch al een beetje oude gebakkies...maar dat ZIJN we natuurlijk niet
Volgens mij waren het stickers, maar dat weet ik niet zeker meer...er zat wel kauwgom bij. Ik kan die geur nu nóg ruiken als ik eraan terugdenk 8)
Hoe oud ben jij dan? Ik wordt dit jaar 37 (oef... voel me best wel zo rond de 30 maar die 4 komt wel erg dicht bij nu )
Wat een geweldig topic. Ik heb zoveel O JA dingen voorbij zien komen. helemaal gaaf ik heb er ook nog een paar: zeg eens A spijkerhoek air-wolf dukes of hazard magnum pi miami vice moonlighthing flying doctors twin peakes kanaal 13 Theo en Thea Happy days dallas pisa gummi beren dossier verhulst Are you being served the youngons poltergist beverly hills 90210 crossfiets atari spelcomputer pink floyd pet shop boys kadanz bloom vof de kunst toontje lager rotterdam termination source YouTube - Rotterdam Termination Source - Poing falco YouTube - Falco - Jeanny ( original video ) nena YouTube - Nena- 99luft Balons matthias reim YouTube - Matthias Reim - Verdammt ich lieb dich 1996 (1990) 2brothers on the 4th flour YouTube - 2 brothers on the 4th floor - come take my hand charlie lownois en mental theo YouTube - Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderful days cappella captain hollywood project culture beat dj bobo dubbel you dr alban felix leila k twenty 4 seven
schiet me net nog wat te binnen..*weet niet of ie al voorbij gekomen is...maar was een super rage bij mij op de lagere school...naast Fame * Kan niet op de naam komen (hate it when that happens) ..maar het was zo'n harige "worm/beestje" met zo'n dun doorzichtig touwtje die je zeg maar in een glas deed en als je dan aan dat touwtje trok leek het net of hij uit zich zelf bewoog en eruit klom...*zijn jullie er nog..* Werkelijk iedereen had er wel één in mijn klas (long time ago)..in verschillende kleuren..
Die zag ik al eerder in dit topic voorbij komen (incl. plaatje), maar kan nu ook niet op de naam komen.
O jaaa, toen ik klein was had je ook van die potjes met groen 'slijm'. Ik weet nog precies hoe het rook. Wat moest je in vredesnaam met die troep? Maar iedereen had het!
Oja dat weet ik ook nog. Dat voelde altijd zo lekker in je handen. En je kon dan in het potje 'scheetgeluiden' maken met dat slijmerige spul...
Als ik aan vroegah denk, denk ik aan: Het liegebeest, vond ik altijd super eng en heeft wel veel indruk op mij gemaakt. Zeg ken jij het liegebeest... Verder vond ik the never ending story een hele indrukwekkende film.
ik weet niet of het al genoemd is? maar ik zei vanavond tegen leah: vrouwtje theelepel daar keken we vroeger naar.
Ah dan klopt mijn idee wel ja. Ik meen nml allemaal dat ik die stickers of plaatjes wel ken heeeeel vaag. Maar dat "wij" daar niet meer aan mee deden want dat was voor ons als Tieners natuurlijk not done. En die wormpies aan n touwtje dat was toen idd een rage. Maar die kan je nu nog kopen hoor! Weet ook niet meer hoe ze heten... Ik haalde dat touwtje er altijd af en friemelde er dan mee (lekker gevoel) maar dat overleefden ze vaak niet zo heel lang Mijn oudste zoon heeft het verlossende antwoord: Magic Twisty!
Vroeger hadden we ook vaak kauwgomballen en van ie kauwgom met een sticker erin of tattoo. Maar heb je nu nog wel te koop bij Wibra en bij sommige supermarkten.