en je had ook van die poppen waarvan als je ze gekocht had dat je dan het zakje met de kleertjes in water op moest lossen en dan kon je zien of je een jongen of een meisjespop had......weet niet meer hoe het heette....
ik speelde toen ook met een soort van baby poppetjes geloof ik..weet ook niet meer hoe die heeten....waren heel klein en die kon je dan verzamelen...als iemand de naam weet..thank you very much!
Dat waren plastic babietjes en die hadden witte luiertjes. Die losten niet op in het water, maar kregen een kleur. Die had ik ook
nee die bedoel ik niet. de pop die ik bedoel was denk ik rond 1990 een rage waren echte poppen met haren en al en die kocht je dan in een doos...(waren best duur dus je kocht er maar 1) en dan maakte je de doos open en dan zat daar een zakje in en die loste je op en dan kwam er een kledingpakketje tevoorschijn en dan kon je zien wat het was. zijn volgens mij ook maar even op de markt geweest want er was iets met die zakjes geloof ik.......
geen idee of ze al genoemd zijn, maar van die halve rubberen maantjes (ploppers dacht ik). Omklappen en op de grond laten vallen, dan sprongen ze weer omhoog En van die kleine baby'tjes, in allerlei posities (kruipend, zittend, staand). Ze roken zooo lekker!!
@Minimouse Jaaaaa die heb ik nog (lees: ligt nog in een doos bij mijn ouders op zolder). Ze ziet er nog goed uit dus mijn dochtertje mag haar straks hebben.
Weet je nog, FANTA-STICKERS? Ik ken niemand behalve mijn zusje, die zich die rage kan herinneren Ik begin bijna te denken dat ik die stickers ingebeeld heb. Je kocht ze in een pakje van 10 ofzo, en dan zat er eentje in met glitters. Ik was dol op die kleine snorkelpopjes, maar wij kregen ze niet. Arme ik. Oh en weet je nog, speentjes... hele trossen aan je schooltas, of om je nek, best treurig eigenlijk.
Oh, en DUFTIES!!! Mijn zusje had zelfs een dufty-huis. Die dingen meurden echt een uur in de wind. Toen snapte ik natuurlijk niet dat je dat al aan hun naam kon zien.