Runaway Bay was coooooooooooooooooooooooooool,8) elke zondag (of was het nou zaterdag?) voor de tv, kindernet erop. Zei laatst nog tegen m'n vriend, wat jammer dat Runaway Bay nergens te downloaden is, hij kende het helemaal niet . Al denk ik dat als het ergens te downloaden is dat het helemaal niet zo spannend meer is Ik was trouwens ook altijd helemaal verliefd op Baywatch, nu nogsteeds . Nog meer liefhebbers??
Oh, wat een heeeerlijk topic dit! Ik droom er helemaal bij weg. Ik herinner me inderdaad nog die speentjes aan een ketting, en dan elke week naar de markt om een nieuwe te kopen. Flippo's, wat een zakken chips zijn er toen doorheen gegaan. Die kuif in de pony. Hoe hoger hij kwam, hoe hipper. Tamagotchi heb ik ook nog gehad, ontzettend verslavend. En ik heb ook nog een periode meegemaakt dat iedereen aan het knikkeren was geslagen. Ik meende dat er toen knikkers waren met Disney figuren erop. En mijn allereerste mobiel was een van Philips, een verschrikkelijk groot ding. Hij was eigenlijk van mijn moeder, maar ik kreeg hem dan ook wel eens mee. En ik liet 'm dan altijd vol trots aan iedereen zien op school, want ze hadden nog nooit zo'n ding gezien.
ooooooooooo wat is dit leuk!!! Heerlijk!! Heel herkenbaar. Idd de wijde pijpen jeans met grote riem de fluorescerende kleuren dat was ook zooo erg. LA-gear schoenen waar je de veters als een soort tapijtje in elkaar vlocht... Groooote oorbellen The Flying doctors Boeken: snelle jelle, kameleon, de olijke tweeling, de vijf tina met de strip over debby voorin en Noortje achterop. Hitkrant met blote (!!!) puber-rubriek! Dat was echt heeel vooruitstrevend toen! De haarspelden/clips die als je er een te dikke staart in deed opensprongen en altijd een paar haren retestrak trokken AUW! Dan had je ook nog een soort mini-trapveer voor in je haar En natuurlijk de "wokkels" voor in je staart hahaha. Candy candy, de 7sprong (ENG!), een hele schep geld, de drie dikke dames van de VPRO, Rembo en Rembo etc etc. Linda de Mol en de DJ cat-show op skychannel?!?! Het liegebeest ken ik idd ook nog hahaha. De bananen in pyjama's ken ik alleen van 11 jaar terug uit Australie Dat is ERRUG!!! Jee kan nog wel uren doorgaan zo hahaha. O en ik herinner me ook blokfuiltles in klas 1 vd lagere school geloof ik. Zie nog zo het boekje voor me: "de jonge blokfluiter" o ga eens nadenken, dit is zooo leuk!!
Oneill rugzakken op de middelbare school hahaha. Taft schoenen en die enorme oversized t shirts hahahahaha
(dit topic gaat zo snel, heb niet alles kunnen lezen tussen gisteravond en vanmorgen (zit op mijn werk), dus ms. is dit al genoemd; - Transformers - Secret Valley - Monchichi (van die aapjes met duimpje in hun mond) - Geurpoppetjes - Van de plastic zakjes gevuld met shampoo of afwas met een heeeel klein beetje water erbij....en kneden maar....en dan maar hopen dat 'ie niet scheurde, haha!
Verzamelden jullie ook allemaal inktballetjes en potloodpunten? Ik maakte altijd heeeele grote inktvlekken op m'n kladblok, zodat het sneller op was en ik weer een balletje had, en m'n potloodpunten brak ik expres af Of lijmballen maken! Waar de juffen en meesters dan ontzeeettend boos om werden
Spice Girls schoenen met van die enorme plateauzolen! O wat verschrikkelijk als ik er nu aan terug denk.. Wij hadden trouwens hier, weet niet of het in de rest van nederland ook he-le-maal hip was.. Als je Nike Air Max had, dat je bij je schoen sokken in deed, onder de flap zeg maar op de bovenkant van je voet.. Zo leken je voeten kleiner geloof ik.. En idd die spenenketting, elke week weer nieuwe halen, de gekste figuren en de spenen zo groot mogelijk.. Met een tennisballetje tegen de muur aan en dan het hele alfabet afgaan, onder je benen door enzo, geloof dat wij het aanvang ofzo noemde. Boterhamzakjes vullen met een beetje water en heel veel zeep..dan werd het zo lekker zacht als je het bleef bewegen..totdat ie lek ging..in huis natuurlijk.. Maak dat maar eens schoon, 1/4 water en 3/4 zeep Zakjes chips open maken, daarna alles fijn knijpen en het met een lepel opeten..
Flippo's, klaparmbandjes, speentjes, van dat slijmerige snot, Geef nooit op (ben ooit nog eens naar de studio's geweest voor opnames), Fort Boyard, Meeuwenkeutels (van die snoepjes), Telekids en al die tekenfilms die daar kwamen, Are you afraid of the Dark (kent iemand dat nog?), Mags en Palladium schoenen, leren riemen met van die grote sluitingen, De Olijke Tweeling inderdaad, de boeken van Thea Beckmann, De Lijsters die je op de middelbare kreeg, loloballen, plakhandjes, van die PVC blaaspijpen met zelfgedraaide pijltjes, zelfgemaakte smurfensnot met shampoo in van die broodzakjes, Fabuland lego, van die gele rolschaatsen, poppels, trollen, verkleurende matchbox auto's, zo'n boomhuis (polly pocket?), knalerwtjes, elastieken, zo'n rolykit met al die potlooden erin, echt iedereen had zo'n ding op school, Captain Jack, Croky chips op school met verjaardagen (in van die groene, blauwe of rode dozen) etc etc
Ik heb wel 20 keer zo'n doos gehad waar verf, potloden, stiften, lijm, wasco en allemaal van die knutselspullen inzaten.. Was altijd de helft kwijt of het was op, dus ook steeds weer nieuwe kopen.. Kennen jullie ook van die potjes met slijm erin? Wij propten dat altijd terug in het potje en kreeg je van die enorme harde scheetgeluiden
YouTube - Gabber piet - hakken en zagen YouTube - Daar is Gabbertje (toppertje!) Whahahahaha, lang leve YouTube
Haha, wat een leuk topic, niet alles gelezen, maar: wat dachten jullie van: de film van ome willem, de grote meneer kaktus show en achterwerk in de kast? En uietsje later: van die riemen met een hele grote bloem voorop!! AAHHHH, te lelijk gewoon! Plateauzool hakken, slippers van elastiek, "mood" ringen (die van kleur veranderen bij warme of koude vingers (en later ook groen uitsloegen op je huid, bah!), muziek van Roxette en Bon jovi, "de gabbertijd" met van die aussies, meisjes met opgeschoren haren en trainingsbroeken en oversized shirts aan (deed ik niet aan mee, ik was zo gezegd van de bloemen riemen en de plateauzolen ) en speelgoed....super mario!! En traplopers, hihi, wie kent ze nog? Zelfgemaakte smurfensnot en van die stoeptegel spellen met vakken met quizvragen erin (of was ik de enige?) Over spelletjes gesproken: "wie ben ik ", "dokter bibber" en pimpam petten!! O...kan nog wel uren doorgaan! wat een jeugdsentiment!
haha leuk topic had een tamagotichi, keek naar baywatch (heb nu zelfs nog een dvd ervan) een furby, spice girls, vengaboys, captain jack.. heb nu nog me flippo map liggen en moest er nog 1.. mn eerste mobiel was een swing 200... en op oude computers hadden ze een dosbox zitten met leuke spelletjes...zoals supaplex ook de frufo kwark was er die er nu niet meer is eerst moest je het toetje opeten voor je het speeltje dr uit kon halen...
Oooohh wat wou ik altijd graag een 'lifeguard' worden . En als dat em niet werd wou ik ook wel graag in een clip van Captain Jack meedansen. Stond altijd voor de tv die dansjes na te doen, dacht dat ik dat heel goed kon en dat ik zo mee kon doen
Haha dit was ik al vergeten maar ik keek dat ook altijd. Geen idee meer waar het over ging eigenlijk Hier kun je nog een stukje kijken : YouTube - Runaway Bay "Going for Gold" Part1 Verder veeeeeel herkenbare dingen hier
JAAA!! Slijmie..tenminste zo noemde ik dat vroeger altijd. Als ik dan weer is een cadeautje van mn moeder mocht uitzoeken zocht ik standaard slijmie uit, tot grote ergenis van mijn moeder. Want inderdaad wat een rotzooi is dat spul zeg! Maar ik vond het helemaal het einde! Ik gooide het overal tegenaan, zelfs op het plafond wat hele vieze plekken maakte! En inderdaad dat wormpje magic twisty ofzo. En knikkeren was ook zo'n rage. En iedereen bedacht zijn eigen spelregels om maar zoveel knikkers te bemachtigen. En natuurlijk Barbapapa!!