Ik ben eind december bevallen van een gezonde dochter (2e kindje). Ze doet het prima en is nu bijna 3 maanden oud.. Ik geef geen bv en ben vrij snel de pil gaan slikken maar ook erg slordig geweest met mijn pil.. Nu is mijn laatste menstruatie 6/3 geweest, dus nog geen 3 weken geleden en omdat ik vandaag zo'n vervelende opgeblazen buik had toch maar even een testje gedaan. Maar dit is 8 dagen voor NOD ? Ik herken dit niet van mijn vorige zwangerschappen dat de test al zo snel positief is. Zelfs de action test is duidelijk positief. En bij mijn beide zwangerschappen was die pas ná NOD zichtbaar... Zou het kunnen dat ik al verder ben dan 3 weken zwangerschap? Normaal is mijn cyclus netjes 28 dgn en zou mijn ovulatie dan nog geen week geleden zijn, maar dat klopt toch niet bij deze testen Ik krijg ze niet helemaal goed op de foto overigens..
Zo vroeg en al zo duidelijke streepjes? Tweeling? Benieuwd naar de komende dagen! Jij gaat het druk krijgen! Gefeliciteerd!
Slordig of niet, je bent aan de pil dus kan niet spreken van een cyclus/eisprong/nod. Dat kan je niet weten. Wat je wel weet: zwanger! ik zou even een clearblue indicator doen en vk bellen voor termijn
ik zou ook zeggen positief! hopelijk geeft de vk je snel duidelijkheid. ennu ook een beetje sterkte kan me voorstellen dat het even schrikken was/ is?!
Bedankt meiden! Weet iemand wanneer ik met zekerheid kan testen dat het niet mijn eisprong is? Het is/was idd flink schrikken. Hoewel ik het nog niet 100% geloof. Even afwachten. Mijn partner is er ook absoluut niet blij mee, en ik ben gewoon in de war en probeer het voorlopig even van me af te zetten tot ik duidelijkheid heb...
Na mijn eerste test(tuur streepje) tests in na twee dagen duidelijk positief, daarna naar nog twee dagen negatief.
Die is zeker positief. Vandaag weer eens testen dan ben je twee dagen verder. Loopt hij op is het een zwangerschap (wat ik wel denk) is hij verdwenen dan was het waarschijnlijk je eisprong.