Ojee, baby 3 mdn > weer zwanger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door babyerbij, 26 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girl1986

girl1986 Lid

13 aug 2009
    78
    0
    6
    NULL
    NULL
    HCG kan volgens mij ook gewoon nog in je lichaam aanwezig zijn waardoor je positief test..

Ik ben benieuwd :)

2. Roossies

Roossies Lid

23 apr 2014
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. babyerbij

babyerbij Lid

26 mrt 2015
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    #23 babyerbij, 29 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2015
    Deze is van vanochtend..
    Hij lijkt wel echt op te lopen, toch??

+ foto toegevoegd van (links naar rechts 26-27-29) alle drie de testen

Bijgevoegde bestanden:

4. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    deze lijkt me idd donkerder.
    en ik denk ook niet dat het hcg na 3 maanden nog in je lijf zou zitten na een bevalling.
    dus ik geloof toch echt dat je zwanger bent.
    bel je vk of ha voor bevestiging en om te zien hoe ver je bent.

5. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Hcg is binnen enkele weken na de bevalling uit je lichaam. Ik denk echt dat je gewoon zwanger bent meis ;)

6. sennavt

sennavt Actief lid

18 feb 2015
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij lijkt wel op te lopen idd. Ik begrijp je gevoel helemaal, ik was ook 3,5 maand na de bevalling weer zwanger. Wist ook totaal niet wat me overkwam en schrok enorm. Heeft ook een tijdje geduurd voor het helemaal doorgedrongen was.

Zonde dat je man er (nog) niet blij mee is, ik snap het wel en zou hem even tijd geven. Het is ook niet niks natuurlijk, zo snel en dat is best een schok.

In ieder geval gefeliciteerd, laat het even bezinken en van daaruit verder kijken!

7. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Gefeliciteerd!!:D
    Ik was van de tweede ook zwanger toen de eerste 3 maanden was. Het is druk maar erg leuk!! Ik had alles dubbel. 2 boxen, 2 kinderstoelen enz. Mijn lichaam heeft er wel een opmieter mee gehad.

8. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Die loopt duidelijk op, echt zwanger dus. Gefeliciteerd! Geef het even de tijd voor je man en jezelf, dit is best een achtbaan, maar komt heus goed :)

9. sennavt

sennavt Actief lid

18 feb 2015
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is idd druk maar ook enorm leuk :D Zo'n kleintje van 15 maanden (hier dan) die haar broertje probeert te troosten, heel lief! Maar goed, ik dwaal af. Je lichaam krijgt zeker heel wat te verduren maar ik vind het het helemaal waard geweest!

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ja dat is wel zeker!:)

11. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Loopt idd op. Gefeliciteerd en hopelijk draait je man bij als ie het wat heeft kunnen laten bezinken.

12. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Mijn zusje was ook 3 maanden na de bevalling van haar eerste weer zwanger. Ik zie haar en haar man nog aan tafel zitten. Hij vertelde het snikkend aan me. Maakte zich vreselijk druk hoe het nu moest, wat te doen etc. Vooral hij moest enorm over die eerste schok komen maar uiteindelijk is het helemaal goed gekomen en kregen ze een prachtige dochter (hadden al een zoon)
    Geef je man even de tijd, het is ook best schrikken als het zo snel weer gebeurt.
    In ieder geval Gefeliciteerd :D

13. Manoya

Manoya Niet meer actief

Ik was ook 3 maanden na de bevalling zwanger, dit mocht achteraf niet zo zijn maar vond het heel heftig, dus kan me jou verwarring voorstellen!

Alsnog gefeliciteerd!

14. babyerbij

babyerbij Lid

26 mrt 2015
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    #34 babyerbij, 30 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2015
    Ik kon me vanavond niet inhouden en CB digitaal geeft nu 2-3 aan. Oftewel; 4 a 5 weken zwanger. (eigenlijk moet ik dat met ochtendurine doen, ik weet het, maar was nieuwsgierig) Terwijl ik 3 weken geleden nog 'ongesteld ' ben geweest (welliswaar wat korter, maar wel hevig).
    Zal ik wel of niet de vk bellen? Ik ga er nu wel vanuit dat het niet mijn eisprong is. Maar nu kunnen ze op een echo sowieso nog niks zien toch?

Wel fijn om te lezen dat bij anderen met dezelfde ervaring alles goed gekomen is. Voor de kindjes is het wel heel leuk denk ik ja. Voor je lichaam en je relatie misschien iets minder :$
    Ik hoop dat mijn partner nog bijdraait, maar ik heb er een hard hoofd in. Hij zegt wel dat hij ooit een 3e had gewild maar absoluut niet nu. Ook omdat we prive erg druk zijn met het bouwen van een nieuw huis, het kan dus zomaar zijn dat we straks (als ons huidige huis verkocht is) op stel en sprong ergens tijdelijke woonruimte moeten zoeken tot het nieuwe huis klaar is. Al met al dus absoluut geen ideaal moment voor nog een baby.
    Daarnaast sprak mijn vriend gisteren uit dat hij vindt dat onze relatie momenteel even niet zo lekker loopt. Ik deel dit gevoel eigenlijk niet, maar hier rinkelen wel de alarmbellen. Is het dan verstandig om dit kindje te willen?
    Anderzijds zou ik nooit abortus willen en kunnen doen. Maar ik wil ook mijn gezin niet uit elkaar zien vallen.... :(

15. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

5 feb 2015
    1.258
    55
    48
    NULL
    NULL
    Volgens mij is er voor 8 weken niet echt iets te zien, nee. Lijkt me moeilijk joh, dat afwachten... Maar ik was ook na 3,5 maand weer zwanger (wel 'gepland') en het is écht, écht, écht heel leuk. Het leek mij minder zwaar dan als je kindjes 2 jaar schelen of zo. Die oudste hoeft over een jaar echt nog niet naar speeltuintjes en zo, dus je kunt lekker om het ritme van de baby heen werken. En dan nog een jaartje later hebben ze hetzelfde ritme en heb je zo'n gouden jaar waarin ze allebei nog niet op school zitten en dezelfde dingen leuk vinden. Lekker doordeweeks naar de speeltuin en de kinderboerderij! Probeer dus vooral rustig naar je buik te ademen...mócht je zwanger zijn dan komt dit écht wel goed. ;)

16. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Mannen houden doorgaans niet zo van 'verrassingen'..en moeten ook wat langer aan een idee wennen. Het bouwen van een nieuw huis samen geeft stress in elke relatie..dus dat ie dat zegt..ach. Maar het feit dat je samen werkt aan een huis geeft wel weer lange termijn intenties aan. Laat zijn gevoelens op dit moment dus maar even voor wat ze zijn. als jullie beide gewend zijn aan t idee komt het genieten ook wel.

Deel Deze Pagina