Room kan geen kwaad hoor En groente in de blender vind ik zelf ook niet raar (zelf nooit gedaan overigens), maar die worst erbij maakte wel dat ik even vies keek Dat klinkt gewoon niet zo smakelijk
De room is niet het probleem. Maar spinazie ala creme bevat wel veel meer zout dan gewone spinazie, en dan ook nog eens worst, waarin naast veel zout ook nog eens een lading andere rotzooi zit...ik vind het niet echt gezond overkomen voor een kind dat pas 9 maanden is. Vooral die worst snap ik echt niet.
Nooit geblenderd, gewoon stukken gegeven. Was de bedoeling dat ze leerden eten, niet dat ze leerden slurpen.
Haha had niet verwacht dat er reactie op de blender ging komen Ze krijgt gewoon stukken ook hoor maar niet alles , zoals gister het gemixt eten , en dan een stuk aardappel aan tafel etc etc .. ze heeft geen krampen gehad en ze ziet nog mooi roze
Khad geen idee dat een worstje kwaad kon niet bij stilgestaan , van 1keer gaat ze heus nier dood hoop ik . En idd de spinazie zit vrij veel zout in , eet dat normaal alleen vers maar bij gebrek aan beter een pakje gebruikt
TS laat je niet gek maken, als je niet elke dag worst geeft en zoute spinazie uit pak, dan gaat ze echt niet stuk hoor.
Onee hoor is de eerste keer dat ze dat krijgt , eten zelf ook amper worst en normaal groenten altijd vers
Ook die worst kan geen kwaad hoor, iedere dag zou ik ook niet doen, maar een keertje wat zouter eten is echt geen probleem.
Niks aan de hand hoor, ze zeggen dat je ze beter geen spinazie a la crème kunt geven omdat het te vet is. Maar wij eten geen gewone spinazie alleen maar a la crème uit de diepvries dus met een jaar onze dochter ook gewoon gegeven....ben te moe om helemaal zelf te gaan lopen prutsen met gewone spinazie en room...
Probleem met alacreme is niet het vet, maar het zout. Daarom is het niet alleen voor kinderen, maar ook voor volwassenen minder gezond. Daarbij, voor de alacreme spinazie gebruiken ze de slechtste kwaliteit spinazie die te koop is. Als je gewone bladspinazie uit de vriezer neemt heb je veel betere kwaliteit.
Ze heeft er niet op gereageerd , maar in ht vervolg dus maar gewoon weer vers geven , en worst ook niet meer , eten dat zelf ook maar 1 in de 2 a 3 maand dus dat is geen probleem Een kalkoenlapje mag toch wel ?
Kip en kalkoen zijn denk ik de meest gezonde opties. Wel met mate want elke dag vlees hoeft echt niet. Verder doe je het volgens mij allemaal prima hoor. Zou wel stoppen met de blender, ze eten echt wel wat ze nodig hebben. Daar hoef je je geen zorgen om te maken. Hij zal misschien even een paar dagen moeten wennen maar dat mag ook. Aan nieuwe dingen mag je wennen toch
Ik geef niet elke dag vlees of vis hoor maar af en toe Vndaaf enkel stukken gegeven niet gepureerd of geblenderd en het lukt vrij goed . Kleine kindjes worden groot! Naar mijn idee veel te snel Ze wou wel wat meer water dan anders bij der eten maar dat kan ook aan de warmte gelegen hebben en water mag van mij ook gewoon