Mannen!

Discussion in 'Zwanger worden' started by -, Nov 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Ik zat gisteren een beetje in een dipje, aangezien ik een negatieve test had.(en ik ben echt niet zwanger, want ongi gaat nu bijna doorzetten)
    Mijn vriend reageert altijd dan een beetje lauwtjes, hij vindt het dan vooral rot voor mij, die indruk kreeg ik altijd.
    Dus ik gisteren een beetje doorgevraagd, of hij er nu niet mee zat.
    Zegt hij : Maar we zijn voor mijn gevoel nog maar net bezig!
    Ik ben verdorie in januari al met de pil gestopt!Maar aangezien we vanaf september doelgerichter geklust hebben, dmv tempen en ovulatietesten, telt hij eigenlijk pas vanaf september!
    Hihi, wat zijn die mannen toch lekker relaxed he!
    Hoe is dit met jullie mannen, ook minder last van stress?(dan wij vrouwen)

2. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    ja echt wel!.. voor mannen is het zowiezo anders denk ik... mijn vriend is er ook wat koeltjes over, hij wil wel heel graag kinderen hoor dat wel, maar hij is er gewoon veel minder mee bezig dan ik... vindt dat ik niet zo raar moet doen als ik zeg dat ik me rot voel erover... ik weet wanneer we ongeveer moeten klussen... hij heeft geen flauw idee..hahaha...tja, ik weet niet hoe dat komt dat mannen zo anders reageren... hij zei zelfs: ik kan niet zo goed tegen bloed, moet ik echt bij de bevalling zijn?......duh!

3. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Mijn man roept alsmaar alleen maar dat alles goed zal komen...wat heb ik daaraan?!
    Nee, hij heeft ook gelijk en ik ben al een keer zwanger geweest, maar goed daardoor word je niet minder onzeker...

4. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    tsja mannen.... ;)

5. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Mijn vriend zegt steeds dat alles wel goed zal komen.
    Heb het gevoel alle tegenvallers alleen te dragen.
    Voor hem telt alleen zijn zaad; daar KAN niks mis mee zijn! Jaja....
    Het ligt dus wel degelijk aan zijn zaadkwaliteit!
    Maar dat zal hij dus nooit toegeven!

Inderdaad: MANNEN! Grrrr

Groetjes Marjo

6. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    inderdaad, ik probeerde pas voorzichtig te vertellen dat als het niet lukt het ook wel eens aan hem zou kunnen liggen ( zijn broer heeft nl ook zwak zaad... en een oom ook!)... zijn antwoord daarop was:
    Nou ja! hoe kom je daar nu bij! mijn visjes hebben een duikbril op om alles goed te kunnen zien en zwemmen de borstcroll richting jouw eitje! daar moeten ze nog liggen wachten ook met een handje onder de kin en ongeduldig tikkend met de vingers...
    Tja, ben er verder maar niet op ingegaan, vond die levendige fantasie ook wel aandoenlijk...hahaha

7. Niet meer actief

whoehahahahahahahahaha!Ik ben echt jaloers op mannen! Ik moet ook wel zeggen dat zijn houding mij iets rustiger maakt.Tesamen met de beslissing om de thermometer het raam uit te gooien!
    Hij heeft er gelukkig geen probleem mee om mee te gaan naar de huisarts in januari.Ik lach me rot als hij zijn zaad moet laten testen, kijken of hij dan nog zo nuchter is.(schaam schaam) ;)

8. Tineke

Tineke Actief lid

Nov 10, 2006
    269
    0
    0
    hahahahaha
    hoe komt tie erop :)

9. Niet meer actief

oooh ik herken dit ook hoor.
    Maar denk maar zo, er moet er toch een de kop boven water houden als wij (weer) teleurgesteld worden door een negatieve test...
    En mannen denken daar heus wel over na alleen ze laten het vast neit zien hoor en erover praten,
    komt al helemaal niet in hun woordenboek voor.
    Alleen als het dan ook echt MOET!

Maar ja.... we houden wel van ze he, ja toch?
    Succes meid met zwanger worden. En laat 2007 maar een zeer vruchtbaar jaar worden!

Kus Swiggy

10. Niet meer actief

hihi, thanks! Maar ik hoop op een vruchtbare december!

11. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    ik hoef bij mijn kerel echt niet aan te komen met: schatje, zullen we je zaad effe laten testen?" dan is ie enorm aangetast in zijn mannelijkheid! (nou mannelijkheid, piept al als ie een beetje bloed ziet!) Ach ik laat hem maar voorlopig even in de waan dat ie superzaad heeft en het door mij komt dat ik nog niet zwanger ben...

12. Niet meer actief

gaat mij net zo! Ik hoef daar ook niet mee aan te komen.

zijn zaad is super! Superbinkie's of sportatleten, noemt ie ze altijd!
    Grappig! Humor!

Maar mocht het zo ver komen dan krijgen we vast wel alle medewerking niet dan? Vast wel!
    Wij zijn niet de enige die een kindje willen....!
    ;) ;)

Dikke Kus Swiggy ;)

13. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    Ik hoop inderdaah dat het zover niet komt.... maar moeilijk blijft het toch... mijn kerel is echt zo'n alfamannetje weet je wel.... hahaha tenminste voor de buitenwereld!.. thuis is ie super lief en draagt ie mij op handen..... maar hij wil nl ook niet dat ook maar iemand weet dat we bezig zijn... want stel je eens voor !

14. Tjeee zeg wat heb ik het dan getroffen met mijn lief ;)
    Hij is er zo mee bezig... net gestopt met de pil, maar hij zit er al helemaal in hahaha!
    Zorgt dat ik wel gezond eet hihi en dat ik wel op tijd moet gaan slapen (die schat) en vooral met DE belangrijkere dagen zorgde die voor een gezellige sfeer rondom de vrijpartij..!
    Zelfs in zijn opwelling al aan zijn beste vriend vertelt dat we zijn begonnen met proberen ;)
    En ik dacht dat vrouwen flapuits waren, maar ik geniet enorm van zijn reacties! :thumup:

15. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    kijk!... ze bestaan dus nog!

16. Niet meer actief

mijne zou precies hetzelfde reageren hoor... ik vind het een beetje zielig als man zijnde dat je dat niet druft te laten testen, dan ben je geen echte vent, je bent pas een echte vent als je stevig in je schoenen staat ONDANKS alles...

17. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    ja, maar ik begrijp ook die onzekerheid van mannen, ze weten hoe graag wij het willen en dan moeten vinden ze het natuurlijk erg vervelnd dat onze droom misschien wel in duigen valt omdat het bij hun niet goed zit.... niet dat het goed is hoor dat ze hun kop in het zand steken... maar ik begrijp het wel..

18. Niet meer actief

Je weet toch wel dat mannen vaak aanstellers zijn!Die van mij durfde niet eens condooms te kopen, hij heeft ze destijds besteld via internet, hahahaha!
    En ik vind het nogal wat om je op commando af te trekken om vervolgens met een potje naar het ziekenhuis te moeten gaan.Kan ik me er wel iets bij voorstellen dat het dan misschien niet meteen gaat lukken.Wij vrouwen moeten met de benen wijd en verstand op nul denk ik dan maar(is ook niet leuk natuurlijk, maar je behoeft geen inspanningen te verrichten)

19. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

Oct 31, 2006
    1,882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Die van mij is heerlijk rustig. Moet ook wel nu. Ik heb het gevoel alsof ik al heel lang alleen maar zit te wachten. Eerst tijdens zwangerschap, dan tijdens mk en nu op ongi. Ik vind dat ontzettend frustrerend maar mijn ventje is heel lief en verwent me veel te veel! ;) Is ook bezig op financiele plan, om te kijken hoe we zo rustig en relaxed mogelijk onze toekomstige kinderen op zouden kunnen voeden. :) He's the best!

Een zeer gelukkige Marieke

20. Niet meer actief

Bij de huisarts op de behandeltafel bedoel ik dan he!

Share This Page