8 November hebben we "de" 20 weken echo gehad in het UMCG. We zijn hierheen doorgestuurd door de vk (alleen voor de echo) omdat mijn vriend het 'Brugada syndroom' bij zich draagt en ook zijn broer heeft het. Wij hebben 50% kans dat onze kinderen het ook kunnen krijgen. Maar op 8 november lag ons meisje niet goed voor een goede beoordeling van het hart. Wel hebben we de rest goed kunnen zien. Zoals het geslacht, de nieren en blaas, handjes, voetjes . En dat was in ieder geval allemaal goed! Vanochtend mocht ik opnieuw heen. In de hoop dat ze dit keer het hartje beter konden zien. En dat was zo! Ze lag er mooi voor en de beoordeling was daarom ook snel klaar. Helemaal goed gekeurd . Wat een opluchting zeg! Nu verder geen echo's meer, maar wel een controle na de geboorte. We hebben bij deze echo nog leuke foto's mee gekregen. En zelfs in 4D! Nu helemaal verliefd op dit koppie:
Wat een lieve foto! Dat handje! Wauw! Maar van harte gefeliciteerd met het goede nieuws! Gelukkig konden ze het goed zien en ben je van de onzekerheid verlost!
Wat en geweldig nieuws, gefeliciteerd hoor! Wij kregen vorige week ook zo'n mooie foto mee, blijf er naar kijken.....
Dankjulliewel . Leuke reacties! Dat handje vind ik ook zo lief. Ze zat steeds op haar duimpje/vingertjes te sabbelen . Zo lief!!