Dank Josien! Goed, ik dacht... NU er eindelijk een nieuw bed staat... Dan ook maar foto's plaatsen.. Het is een eigen gemaakte (door de vriend van een vriendin) steigerhouten hoogslaper (1.70) geworden met een bureau en een kledingkast (zit onder de trap). Een soort van 3 in 1.. Dochterlief is er helemaal weg van en slaapt heerlijk! Bekijk bijlage 295467
wij hebben hem ook. maar ik heb een matras van ikea en bedden goed kan je gewoon 90x200 meter halen of bij leenbakker en ikea.. anderzijds denk ik dat dat een 90 er ook gewoon inpast alleen niet met 2 naast elkaar. maar als ik hem zo heb liggen heb ik zat ruimte aan de zijkant.
De logeerbedden/bedbanken waren zowel bij Ikea als bij Leenbakker 80*200cm. De normale 1-persoonsbedden zijn bij Ikea ook gewoon 90*200cm. Wij zijn voor uiteindelijk voor bedbank Hemnes gegaan. Hebben ook de matras bij Ikea gekocht en er kunnen gewoon normale hoeslakens omheen. Dekbed is gewoon de standaard 1-persoonsmaat. Dochter is er blij mee en wij ook. Ik vind de extra's bergruimte in die lades onder het bed gewoon TOP!!