Na weken kleutertorentje te hebben gespeeld wil ik graag wat andere gezelschapsspellen die we samen met onze dochter van 3,5 kunnen spelen. Ben bij Bart Smit geweest maar kwam geen wijs uit wat nu leuk, makkelijk, leerzaam etc. is. welke spellen spelen jullie? (geen lotto, memory of domino, daar is ze op uitgekeken)
van die visjes vangen vind onze zoon leuk, en kwartet indd ganzenbord gaan we binnenkort proberen met hem of hij het leuk vind.
Uno maar dan de kinderversie met dieren. Deze speelt onze dochter al met hulp. Daarnaast hebben wij nog een spel,maar kan nu even niet op de naam komen.
ze vind t niet leuk om te spelen zegt ze. Ondanks dat we 4 vershcillende memory's hebben. Kwartet hebben we inderdaad ook. Ganzenbord eens proberen
Magische Muiltjesspel (van Assepoester, met licht en geluid ) Hier verder ook kwartet, memory en domino. Ze heeft ook nog het spel van Kikker en Wiebelboom. Maar dat vind ik zelf niet zo leuk (en teveel gespeeld). Wie is het? Is denk ik ook leuk. Ze doet t op de sesamstraat website, maar daar krijgen ze wel hulp. Helemaal alleen is t nog wel lastig, denk ik.
Wij spelen memory, kwartet, lotto en bambino loco, knappe koppen, maar wat op dit moment echt favoriet is is clowntje dobbelen.
Hier is. Elefun vlinders vangen en huisje boompje beestje momenteel favoriet. Maar wat wij nog graag willen (vind ze leuk bij andere): Knappe koppen Wie is het Poepie knor Wat wij ook vaak doen is mensen of liedjes herkennen. En we hebben een zelfgemaakt soort ganzenbord, maar dan met opdrachten die uit moet voeren. Bijv: gekke bekken trekken, een dier na doen wat de andere moeten raden, gek dansje doen etc.. Hebben we pas sinds gister, maar tot nu toe vind ze dat ook erg leuk.
Ganzenborden wordt hier erg leuk gevonden, maar Spongebob yahtzee ook. Halli galli junior, is ook een aanrader.
Boomgaardspel (HABA), Roodkapje, Knibbel Knabbel Knuistje, Nijntje ballonnenspel, Nijntje voert de dieren en het seizoenenspel.
Denkspellen Expert - Product: NIEUW! Pakket voor Groep 1 & 2 Hier staan een aantal spellen bij elkaar die al echt leuk kunnen zijn voor 3,5 jarigen en daarna. Halli galli junior, castle logisix en bv duo puzzle zijn erg leuk. Doen ook weer een beroep op nadenken. Bij ons vonden ze ook stratego junior toen al erg leuk en kwartet van dik bruna bv