eisprong voelen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pim, 15 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik weet dat de vraag al vaak is gesteld, maar toch.

    Ik heb nu een soort van spierpijn aan een kant van mijn zij, net onder mijn ribben. Kan dit de eisprong zijn. Normaal voel ik het nooit, maar het valt me nu op.

    Pim
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Eisprong voel je meestal in je lies. Ik wel tenminste. Nog nooit gehoord van net onder je ribben.
    Misschien iemand anders.
     
  3. lovely

    lovely Lid

    24 nov 2005
    92
    0
    0
    Ik voel hem meestal in mijn onderbuik
    Als steken ( ik voel hem dus niet altijd ) is ook zo lekker vaag
     
  4. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik heb een pijnlijke zijkant en toen ik net opstond om even thee te halen op m'n werk had ik een steek in mijn lies. Vanavond voor alle zekerheid maar even wokkelen (tja zo noemen wij het....).

    Pim
     
  5. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Bij mij komt de pijn best wel heftig opzetten wat soms 2 dagen duurt.
    En het trek inderdaad naar de lies.
    Onder het rib denk dat het wat anders is of je moet heel zeker weten dat het je eisprong kan zijn!
     
  6. Narcissen

    Narcissen Bekend lid

    20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Ik voel mijn eisprong niet echt op het moment supreme maar heb een paar dagen een gespannen onderbuik. Dat zit echt veel lager dan m'n ribben. Lijkt me toch wat anders.
    Narcissen
     
  7. Faith

    Faith Lid

    1 nov 2005
    80
    0
    0
    Zijn er eigenlijk nog meer klachten die je kunt hebben met de eisprong???


    Faith
     
  8. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Geen idee. Heb eigenlijk ook wel een vraagje over de eisprong. Ik meen wel altijd licht mierende buikpijn te voelen zo'n 1-2 dagen. Verder heb ik meer afscheiding :oops: Dat duurt wel bijna de hele week, maar dat echte draderige zoals dat zo mooi wordt beschreven, heb ik niet :( Volgens de banner had ik do mijn eisprong. Di en woe ietsie buikpijn en meer afscheiding, witachtig (sorry voor details :oops: ) Vanaf donderdag gewoon natter :oops: Maar niks te draden :(
    Hebben jullie dit wel altijd?? Als deze ronde mislukt is, ga ik toch ,maar eens ovu-testjes bestellen. Al is het om mezelf gerust te stellen dat ik een eisprong heb. Tevens handig om te weten wanneer die dan is natuurlijk... ;)
     
  9. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik heb tijdens mijn eisprong 1 dag last van buikpijn. Het lijkt bij mij een beetje op de buikpijn die je hebt wanneer je ongestteld moet worden. 2 weken later precies ben ik dan ongesteld (hopelijk deze keer niet!).
     

Deel Deze Pagina