ojee het komt dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cle23, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cle23

cle23 Actief lid

10 dec 2008
    420
    0
    0
    Dag dames

Ik ben nu een dikke 33 weken zwanger en ineenskomt het weer heel dichtbij. Vorige keer heb ik 1,5 week int ziekenhuis gelegen ivm zwvergiftiging. Nu hoop ik heel erg op een spontane bevalling. Wie zit in het zelfde schuitje als ik en is ook over een week of 6 7 uitgeteld... Ik kan wel wat steun gebruiken zo bij de laatste loodjes.

Xx

2. happymama

happymama Niet meer actief

heeey meid ,
    ik wil je alvast heel veel s6 wensen met de bevalling en ik hoop voor je dat je nu gewoon normaal kunt gaan bevallen . maar dat zal vast allemaal goed komen .
    x

3. cle23

cle23 Actief lid

10 dec 2008
    420
    0
    0
    He happy mama,

Dankjewel voor je berichtje. Ik zal je op de hoogte houden hoe het deze keer gaat. Hoe ist met jou dan? Super dat het zo snel is gegaan... Hoe voel jeje? En binnenkort een echo?

Groetjes

4. happymama

happymama Niet meer actief

heey
    hier alles ok , ben heel misselijk geweest de afgelopen dagen en me vriend heeft crackers op bed gebracht , vanmorgen kreeg ik m er niet uit maar moest eten dus ben er maar gewoon uitgegaan , vandaag lijkt er weer niks aan de hand , gelukkig maar maar wel vreemd .
    dond een echo vind t zo spannend ......

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Het komt zeker dichtbij! Ik ben 32 weken zwanger en soms overvalt 't idee me dat 't nog maar 8 weken is (ongeveer dan he).
    Twee weken geleden hebben ze nog getest op zwangerschapsvergiftiging omdat mijn bloeddruk ineens gestegen was, maar nog niet te hoog was, maar gelukkig was het geen zwangerschapsvergiftiging...
    Maar het blijft spannend! :D

6. cle23

cle23 Actief lid

10 dec 2008
    420
    0
    0
    Hoi masu, spannend he zo die laatste weken! Is het je eerste kindje? En hoe was je bloeddruk? Hebben ze ook je urine en bloedwaardes gecontroleerd? Hier gaat op zich alles goed, heb alleen heeeel veel last van blaasontstekingen, ook al jaren onder behandeling bij een uroloog maar nu is het dubbel zo erg. Dat breekt me wel op. Ook nog de zorg van mn dochtertje is wel veel op dit moment. Gelukkig ben ik al thuis met verlof.

7. Joosie

Joosie Bekend lid

27 sep 2008
    614
    0
    0
    Hier ook nog +/_ 7 weekjes te gaan...
    Vind het ook best spannend. Niet dat ik tegen de bevalling op zie ofzo, maar meer dat je niet weet wat je te wachten staat.
    Hoe gaat het beginnen, hoe voelt het, hoe zal het gaan, hoe ziet ons kleintje eruit...dat soort dingen, daar word ik een beetje nerveus van, heb graag altijd alles in de hand en dat heb ik hier nu niet bij:S..

Meiden veel succes met de laatste weekjes..en blijven genieten, het is zo voorbij

8. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik moet nog zo'n 9 weken, maar ik heb er gewoon zo ontzettend veel zin in!

Tot nu toe zie ik ook helemaal niet tegen de bevalling op, heb alleen maar heel veel zin in wat ons te wachten staat!

9. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik moet nog ongeveer 7 weken en misschien wel 5weken als ik daar aan denk dan heb ik al stress. Er moet voor mijn gevoel nog zoveel gebeuren ahah ( eigenlijk is alles wel klaar)

ik maak me geen zorgen over de bevalling maar meer hoe mijn lichaam gaat reageren op de pijn enzo. heb een dwarslaesie en weet echt niet wat ik kan verwachten.

10. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Het komt inderdaad nu erg dichtbij!,, Spannend hoor!

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Jazeker, spannend! :D
    Het is ons eerste kindje, dus ik weet niet wat ik kan verwachten, hoe 't allemaal gaat lopen en hoe 't gaat beginnen en zo...
    Ze hebben mijn bloedwaardes gecontroleerd en ook mijn urine en dat was allemaal goed. Mijn bloeddruk was 140/85 volgens mij. Dus op zich nog niks aan de hand, maar 2 weken geleden was ie 120/60, dus het is natuurlijk wel een stijging om in de gaten te houden.
    Dinsdag mag ik weer naar de gynaecoloog, dus eens kijken hoe de bloeddruk dan is!

Kan me voorstellen dat het extra zwaar is als je er al eentje hebt rondlopen. En die blaasontstekingen lijkt me ook helemaal niet fijn nee! Nog een paar weekjes...;)

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Dat heb ik precies hetzelfde! We kunnen niks anders doen dan afwachten...;)

13. cle23

cle23 Actief lid

10 dec 2008
    420
    0
    0
    dag dames!

@happymama: succes in ieder geval bij de echo, ik hoop dat alles in orde zit en dat je rustig verder kunt genieten van je zwangerschap

@Joosie: ja het is allemaal een grote verassing, maar allemaal heel erg mooi en spannend. helaas zullen er ook moeilijke momenten zijn maar dat hoort erbij. laat het lekker over je heen komen zou ik zeggen. eerste kindje?

@Mlien:fijn dat je er niet tegenop ziet, geniet nog van je laatste weken!!

@Sammie: kan me voorstellen dat je geen idee hebt hoe dat straks allemaal gaat, ik hoop dat het allemaal meevalt en je ook een goede bevalling gaat krijgen. hoe gaat dat eigenlijk met een dwarsleasie?

@Dikkebuik: ook een eerste kindje? en weet je al wat het gaat worden?

@Masu: gelukkig zijn al je controles goed geweest, maar houd het maar goed in de gaten, bij mijn weten is een onderdruk boven de 95 pas een hoge bloeddruk. een zwvergiftiging wens ik niemand toe en een inleiding ook niet.

14. AHzondag

Cle
    Geen idee hoe het gaat haha. De gyn zegt dat het gewoon moet lukken omdat ik wel voel en zelf naar de wc kan ( meeste met een dwarslaesie kunnen niet zelf plassen) maar toen ik een paar weken geleden regelmatige harde buiken had voelde ik dat ook niet, pas toen zeiden dat het voelde ik ze. Had toen ook bloedverlies daarvoor was ik in het ziekenhuis. Dus we zullen zien.

15. cle23

cle23 Actief lid

10 dec 2008
    420
    0
    0
    Hoi sammie,

is misschien een hele domme vraag maar ben je vanaf je nek verlamd? maar weeen zijn wel enorm sterk, dus misschien dat je wel iets voelt? en hoe kun je dan je kindje eruit persen? sorry voor de misschien domme vragen maar ik probeer me een voorstelling te maken...

16. AHzondag

is geen domme vraag hoor. ik heb een incomplete laesie dus ik heb wel gevoel en kan ook wel wat lopen. ik zou officieel niks kunnen aangezien ik een hoge dwarslaesie heb, maar heb geluk gehad. zou volgens de gyn gewoon moeten kunnen persen.

liggen jullie kindjes allemaal al goed? die van mij ligt in een stuit, kan nog veranderen (hoop het heel erg) maar maak me er toch wel een beetje druk om.

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Phoe, heftig hoor, een dwarslaesie! Dan is 't voor jou echt extra spannend hoe het allemaal gaat verlopen!

Vorige week maandag lag de mijne nog in stuit en toen ik op donderdag terug ging voor een echo was ze weer gedraaid. Dus het kan snel gaan hoor! Ik hoop voor je dat ie nog draait, maar daar heeft ie volgens mij ook nog wel ff de tijd voor.

18. AHzondag

Ja tot 36 weken zeggen ze. Dus we gaan ervan uit dat hij over twee weken gedraaid is haha

19. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    Same here!
    Nog maar 6, max. 8 weken. Echt superspannend:$
    En vind de zwangerschap ook zo voorbij gevlogen, probeer echt nog van elk moment te genieten..straks geen dikke buik meer. Maar wel iets supermoois ervoor terug:D

20. cle23

cle23 Actief lid

10 dec 2008
    420
    0
    0
    @ sammie: ahh nu begrijp ik het al iets meer. Hoop voor je dat de beeb nog snel zal draaien. En je een natuurlijke bevalling tegemoet gaat.

@weesje: we zijn even ver :D. Spannend allemaal he.

@hier: word wel 10 x per nacht wakker om te plassen, helemaal met die blaasontsteking erbij. Echt irritant, daarom nu ook weer wakker. Hebben meer dames daar last van? Ook dat je maar kleine beetjes kunt plassen?

Deel Deze Pagina