ojee het komt dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cle23, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ja dat doen wij ook wel, maja manlief wil soms wel wat meer dan dat. dat begrijp ik ook wel en wil het zelf ook wel. dat het zo'n pijn doet vindt ik raar.

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    he meiden,

allereerst allemaal een fijne paaszondag.

ik heb vanacht redelijk goed geslapen, ben 1x wakker geworden met omdraaien en viel snel weer in slaap. Werd om 6uur wakker omdat ik echt zo nodig naar de wc moest. Daarna nog wel 2 uurtjes geslapen.

Wat betreft de sex, die is bij ons ook steeds minder aan het worden. We komen er ook steeds meer achter dat het meer met hindernissen gaat...
    @ Sammie; Soms doet het bij mij ook pijn hoor, dus is niets om je voor te schamen. Vandaar ook met steeds meer hindernissen..
    Je wordt er wel creatief van denk ik dan maar :p

@masu; Vervelend dat je je niet helemaal lekker voelt. Vanavond dan toch maar wat minder eten bij de bbq??
    Wij gaan lekker bij mijn moeder bbq-en. Zal zelf ook uitkijken dat ik niet te veel zal eten hahaha anders heb ik morgen hetzelfde probleem als jij!!

Weet je wat een rare gedachte is; als je de nog komende weken omzet in dagen!! dan is het geen 8 weken meer maar 52 dagen ofzo iets!! Das pas een benauwend idee...:$

Hoop niet dat ik iedereen nu bang heb gemaakt??

Fijne dag nog vandaag en wie weet tot vanmiddag nog ff en anders tot morgen.
    kusssssssssss

3. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hahaha sammie, dan ben ik dan toch onnormaal :p
    ik heb dus eindelijk mijn libido teruggevonden, ik kan haast niet meer van mijn man afblijven... we hebben ook een nieuw standje (met mn achterste op rand van bed en man op knieën ervoor) gaat dus goed :)

4. AHzondag

nachtzon, jij bent zoiezo een geval apart, weetje nog dat wij allemaal ziek waren en jij was de enige die nog seks had terwijl je ziek was haha..

veel plezier bij het bqqen vanavond, ik kan ook niet wachten tot morgen. had me voorgenomen om juist veel te eten maar denk dat ik het maar niet doe haha

zat net naar mijn navel te kijken denk alleen niet dat het lang gaat duren voordat die eruit springt eng!!!

en als je de weken om in dagen zet is het idd heel dicht bij, wij moeten nog 40 dagen!!!

5. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik nog 45 daagjes! :D En ik vind het helemaal geen benauwend idee, vind het heerlijk, kan niet wachten tot de kleine er is! Manlief gaat ook steeds vaker vragen of hij er nu nog niet is, haha!

En mijn navel is nog een klein gaatje, denk niet dat hij er uit gaat ploppen. Slapen op mijn rug lukt ook niet meer, word er erg duizelig van en mn rug gaat er ook vreselijk zeer van doen, dus hier ook lekker op mijn zij met een voedingskussen tussen mijn benen. Sex is hier echt een drama, het is bij mij sinds het begin van de zwangerschap allemaal erg gevoelig, maar we bleven het wel gewoon proberen, maar de laatste weken lukt het echt niet, doet gewoon teveel pijn. Dusja.. hier ook maar aan het handwerk geslagen ;)

Net beide auto's gewassen, die blinken weer.. nadeel is alleen dat ze allebei rood horen te zijn en die van mijn man toch meer naar roze neigt nu.. die moet dus ook nog in de was gezet worden. Eerst even rusten en dan gaan we zo manlief weer supporten ;)

6. AHzondag

manlief is nu al gestrest haha. hij zei laatst nog hoe gaan we dat doen dan, die laatste weken. heb hem wel gerustgesteld dat we toch niks kunnen doen dan wachten en kijken hoe het gaat.

kan ook niet wachten hoor, maar af en toe is het wel gek als je erover na denkt dat we vorig jaar onze laatste vakantie hadden samen en vanaf volgende jaar met drieeen gaan!

7. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    whahahahahaha ik heb het even niet meer! whahahahaha... weet je, ik denk dat de oorzaak daaraan ligt dat ik tijdens 3 jaar implanon (dat verbehoedsstaafje in mn arm) bijna frigide was en NOOIT zin had :p en nu dus wel weer :D moet ff normaal worden... pff maar die 6 weken na bevalling zie ik nu al niet zitten :p

8. AHzondag

Nee snap ik.
    Is toch minder met een wond op je buik.
    Nou hier de hele dag al last van mijn buik.
    Het zakt en komt net zo hard weer terug.

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Vervelend sammie, dat je weer zo'n last hebt! Lekker rustig aan doen dan maar!

Ik heb dit keer wat minder gegeten dan gisteren en voel me nu dus ook een stuk beter. Denk toch echt dat het daaraan gelegen heeft.
    Jij ook lekker gebbqt (ziet er ook niet uit...dan maar gebarbecued...) kibbeling?

Pff, nog maar 40 dagen.....dat klinkt inderdaad heel dichtbij. Maar ik heb er ergens ook wel zin in hoor, ben ook wel erg benieuwd naar onze baby!

Een mooie roze auto, das weer 'ns wat anders he mlien! ;)

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @ nachtzon, nou die man van jou boft dan maar! ;)

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Allen een vrolijk pasen en bedankt voor die bloemen!! (ach die heb ik gisteren gemist op de tv)

@masu; ik heb gisteren heerlijk gebbqt. Ik heb expres niet zoveel gegeten, maar zat er wel vol van. Ik kwam niet verder dan 2sate, 1 klein stukje kip, 1 hamburger en vooral stokbrood met verse kruidenboter!!
    Maar de kleine man had ook bedacht dat ie wat hoger moest gaan zitten dus zat lekker in de weg met eten....

Ik heb nog 37 dagen te gaan voor de uitgerekende datum!! Dus wie weet ben ik over een maandje al mama. Hoe dan ook bij elke feestdag denk ik dit is de laatste keer samen, volgende keer zijn we met zijn 3-en.
    Mijn moeder en zus hebben het al over een weekend weg tegen het einde van het jaar en dan weer gezellig met het ouderlijk gezin. Ze zien het wel zitten met een baby van tegen die tijd 6 maanden en een peuter(mijn neefje) van bijna 2 tegen die tijd!

Gisteren bij mijn moeder het koffertje opgehaald voor naar het ziekenhuis. Van de week maar eens gaan kijken wat ik er allemaal in ga stoppen....

Ik ga ff tv kijken en dan genieten van het mooie weer!
    Kusssssssssssss

12. AHzondag

nou die harde buiken en krampen zijn voor nu weg. gelukkig dacht dat er geen eind aan kwam.
    we gaan lekker paas onbijten en dan vanmiddag naar de verjaardag van schoonzus en vanavond bbqen daar, lange dag dus voor de boeg.

kopen jullie eigenlijk nog wat nieuw, ik niet vindt het zo zonde voor die paar weekjes, maar moet echt bedenken wat ik aan kan doen :(

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Wat betreft iets nieuws kopen, ik was helaas genoodzaakt om wat 3kwart broeken aan te schaffen. Maar heb er maar 2 genomen ook met het oog op die korte periode nog maar.
    Maar ja als het weer ineens zo mooi is en je verder alleen maar lange broeken in je kast hebt liggen... Wil je toch wel iets verkoelends aan.
    Als ik nu nog een shirtje koop is dat vaak iets wat is na mn zwangerschap ook nog aan kan.

Succes vandaag met je lange dag!

14. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik koop eigenlijk ook geen nieuwe kleding meer, vind het nogal zonde, maar aangezien mijn meeste positiekleding met lange mauwen is moet ik ook goed zoeken hoor! Verval erg veel in hetzelfde, maar het zal me eigenlijk ook een worst zijn, als ik na de bevalling weer in vorm ben gaan we wel los met shoppen ;)

Gisteravond gezellig nog naar de kroeg geweest met wat vrienden, daar jammer genoeg alleen op een rotstoel gezeten en ik verga nu van de pijn in mn rug en mn ribben maarja, vandaag maar lekker rustig aan doen!

Iemand anders nog grootse plannen voor vandaag?

15. AHzondag

ik had zo gehoopt dat het pas eind mei begin juni mooi weer zou worden, maar helaas voor ons!

mlien, balen van de rugpijn, doe lekker rustig aan vandaag!

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    ja mlien, vandaag gewoon lekker rustig aan doen!

Kleren....pff! Iedere dag moet ik ff kijken wat ik aan kan doen. Gelukkig heb ik 1 korte broek (tot m'n knieen) die lekker meerekt, dus die kan ik aan met dit weer. Ik heb er nog eentje, maar daar durf ik me buiten niet in te vertonen, haha! Dat is een oude korte broek van mijn man.....:D
    Ik heb redelijk wat shirtjes met korte mouwen die gewoon meerekken, dus die doe ik dan maar aan en dan zie ik wel na de zwangerschap of ik ze ook nog aankan (of dat ze uitgelubberd zijn).
    Vind 't ook echt zonde om nu nog iets te kopen hoor!

Half mei hebben we een bruiloft en daar heb ik wel een nette pantalon voor gekocht. Weet alleen nog niet wat ik erop aantrek...dus misschien dat ik daar nog wel iets voor koop. Het is toch een bruiloft en daar worden foto's gemaakt....;)
    Wil er dan toch enigszins toonbaar uitzien haha! 't is wel te hopen dat ik nog in m'n schoenen pas en niet op crocs hoef te verschijnen haha! :p

Verder gaan wij dalijk ff naar 't dorp wandelen om daar op 'n terrasje te lunchen. Goed vooruitzicht he!;)

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik kreeg van alle kanten positiekledij en ook heb ik veel dingen die ik nog steeds kan dragen :D Aangezien ik altijd al zwaar was heb ik veel rekbare dingen. Nu dus ook een 3 kwart legging gehaald, gewoon maat 46 en niet positie, rekt goed en kan ik daarna nog steeds dragen :D
    dnek dat ik zelf maar enkel 1 broek en 3 shirts gehaald heb, dat was het... verder draag ik nu met dit warm weer dus gewoon mijn kleedjes en die 3/4 legging er onder :D
    ik ga nu mn kindjes halen, ze waren logeren bij mijn ouders (yeay LEKKER LUIDE SEX :p) hahahahaha

18. Bloembloem

Bloembloem Bekend lid

21 okt 2010
    561
    2
    18
    Orthopedagoog
    Oeh, vandaag is het 26 april en ik ben op 26 mei uitgerekend, nog 30 dagen !! Dat klinkt dichtbij!

Hebben jullie ook zo'n zere buik 's nachts? Ik kan soms echt niet overeind komen als ik weer eens moet plassen.. Ik kan ook eigelijk alleen lekker liggen op mijn linkerzij, maar na een halve nacht heb ik echt een beurse heup en dan weet ik niet meer hoe ik moet liggen! Ik ben elke ochtend zo blij als ik er weer uit bed mag!

Dan is 30 nachten nog best lang...

19. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hey hey,
    ja hoor hier is het erg vervelend... ook overdag als ik me niet kalm genoeg houd :(

ik ben sinds een aantal dagen ook misselijk, geen idee waarom...

ook beweegt de kleine nu SUPER veel... echt heel mijn buik wiegelt heen en weer...

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Dat herken ik wel! Ons babytje heeft vanacht zoveel bewogen en geschoven dat ik er gewoon van wakker heb gelegen!
    Uiteindelijk ben ik weer ingeslapen en heb ik (voor m'n gevoel althans) best weer een aantal uurtjes geslapen. Toen ik wakker werd lag ik op mijn linkerzij en had ik inderdaad ook echt pijn in mijn heup.
    Alsof het in het bot zit, echt diep...heel vreemd!

Maar we zijn weer opgestaan en we zullen zien hoe de volgende nacht weer gaat! ;)

Ja, bloembloem, nog maar 1 maandje.....spannend! :D

Deel Deze Pagina