yolandake, gefeliciteerd en wat een mooie foto. verbaas me toch elke keer over die koppies met haar! hier was W de hele dag onrustig en jengelig en wilde niet slapen. uit eindelijk wel in slaap gevallen en heeft daarna niet meer gehuilt. denk dat hijzijn huiluurtje even verplaatst had naar de middag. hij heeft 120cc gegeten en daarna lekker in slaap gevallen voor de nacht
Masu wat ken je me toch goed Al moet ik zeggen dat het me gisteravond redelijk goed afgegaan is. Ik ben vroeg in bed gekropen en heb daar lekker met manlief film gekeken. Vannacht wel wat lichte weeën en krampen gehad maar het wil niet door zetten. Hopelijk heb je een leuke dag gehad van daag in Limburg? Adorable die afspraak in het ziekenhuis was dus wel nodig!! Ben benieuwd naar je controle dinsdag en of je die wel nodig gaat hebben! Migga wat een drukte bij jou zo te lezen! Lekker dat de oudste straks gaat logeren en jullie even de tijd voor de kleine meid hebben en misschien ook even voor elkaar. Sabrina van harte gefeliciteerd met de geboorte van Sophie!!! Wat een verhaal wel zeg, zeker als je er al helemaal door heen zit en je dan in eerste instantie terug naar huis gestuurd zou worden. Gelukkig is alles nu achter de rug en kan je hopelijk gaan genieten van de kleine meid. Yolandake gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Nu lekker genieten van haar. Sammie wat vervelend dat wesley zijn huil uurtje heeft verlegd. Wel fijn dat hij toch nog in slaap is gevallen. Hier vanmorgen moesten we ons om 09.00 uur melden in het ziekenhuis voor de ctg. We waren vroeg en konden al snel aan de machine worden gelegd. Na een half uur kreeg ik te horen dat ik anders moest gaan liggen/zitten want de kleine was te rustig. Hij was gewoon bijna in slaap gevallen en daar kon de vk niets mee. Dus nog een half uur blijven liggen/zitten. Toen kwam het verlossende woord, we mochten er af alles zag er goed uit. Daarna kregen we nog een echo om te kijken of de kleine nog genoeg vruchtwater heeft. Dit bleek ook het geval dus ja de kleine maakt het helemaal goed. De vk heeft me nog een keertje gestript met het idee baat het niet dan schaadt het niet.. We mogen als de kleine niet komt dinsdag terug komen voor een nieuwe ctg en als de kleine echt blijft zitten dan wordt ik woensdag ingeleid. Toch op woensdag en dat is ook de verjaardag van mn opa!! We zullen zien of de kleine zo lang gaat blijven zitten.. (ik denk zelf van wel) Om mn gedachten even van alles af te halen zijn we lekker met zus, zwager, neefje en mams naar blijdorp geweest. Wat een drukte maar genoeg afleiding dus
Uitgerekend Alinda 01-06-2011 meisje Kibbeling 02-06-2011 jongen Sabrina1986 09-06-2011 onbekend Adorable 16-06-2011 jongen Mandybaby 18-06-2011 meisje Sproettie 03-07-2011 onbekend Bevallen Sammie121 15-05-2011 2470gr Wesley Weesje 17-05-2011 3715gr Fenna Bloembloem 20-05-2011 jongen Senna04 21-05-2011 Djayden Keano Masu 23-05-2011 3680gram 51cm Amy Elise Samloes 27-05-2011 Jet en Mies Nachtzon 27-05-2011 3050 gram 46cm Jolien Cle 29-05-2011 Isas Mlien 30-05-2011 3180gram 50cm Kian Jongmam 06-06-2011 3580gram 52cm Ilona Migga 07-06-2011 3500gram 49cm meisje Sabrina 08-06-2011 2915gram 49cm Sophie Lynn Stampertje23 09-06-2011 3745gram 53cm Vince Didier Yolandake 11-06-2011 meisje Afspraak Kibbeling 14-06-2011 controle vk in ziekenhuis Kibbeling 15-06-2011 inleiden Voorspelling Nachtzon Kibbeling 07-06-2011 om 11:52 Adorable 13-06-2011 om 08:12 Mandybaby 19-06-2011 om 14:09
inderdaad meiden jullie hebben een populair topic, ik ook hou alle dames hier in de gaten! Ben nu zelf zo ver als Cle op het moment dat ze het topic starte dus ook voor mij komt het nu dichterbij! @ iedereen die inmiddels bevallen is, van harte gefeliciteerd en ik geniet van alle foto's dus ik zou zeggen: blijf vooral lekker spammen! @ iedereen die nog wacht op haar uk, het eind is in zicht! nog even volhouden Liefs, Senso
@ Kibbeling; wat een spanning bij jou!!! En daarop aanvullend, wat betreft de hoeveelheid vruchtwater het volgende... Ik was ook in het ziekenhuis vandaag. Ik verloor ontzettend veel waterige afscheiding waarvan ik niet kon plaatsen of dit vruchtwater was. Na een bezoek van de vk ben ik doorgestuurd naar het ziekenhuis. We hebben ook die onderzoeken gehad met CTG en zo, ook een echo. Het bleek in ieder geval geen vruchtwater, maar bij de echo zei ze: 'de hoeveelheid vruchtwater is niet heel ruim voor deze termijn, maar nog wel boven het minimale.' En als ik haar dan inderdaad moet geloven, zou dit een begin van het einde kunnen zijn, dus jouw kindje zit daar echt nog helemaal prima volgens mij! Wat gek eigenlijk he, dat die ukjes er niet gewoon uit willen. Maar jouw lichaam werkt wel verrekte goed dat het nog zo lang van voldoende voeding kan voorzien zeg!
@Sabrina en Yolanda gefeliciteerd met jullie meiden!! En wat een verhalen ook!!! @Kibbeling...ik hoop voor jou toch ook echt dat je snel je kleintje in handen hebt...wat leef ik met je mee meid!!! @hier...zijn heerlijk aan het genieten...bv komt goed op gang!! Alleen heb hele gevoelige tepels!!! Vandaag is de stuwing ook aan het opzetten dus zal morgen helemaal erg zijn... Verder 1e nacht bleef Vince maar komen en vond het best lastig om in te schatten wat hij precies wilde!! Maar afgelopen nacht ging het al wat beter...hij vind zijn wiegje gewoon nog wat groot...en mist de geborgenheid..dus af en toe even bij papa en mama in slaap wiegen en dan weer in zijn bedje... Overdag is hij echt heel zoet...dan horen we hem niet... En het cliche is echt waar....hou zoveel van hem, kan nu echt al niet meer zonder hem ... Liefs
@ mandy, ik had met 36 weken niet meer voldoen vruchtwater en toen aan de ctg gelegen alles was toen goed. De week erna met precies 37 weken was mijn vruchtwater bijna op! We keken toen naar wesley op de echo en toen bleek hij niet meer gegroeit te zijn en werd er gezegd dat ik die zondag zou worden ingeleid was niet nodig want de vliezen breken was voldoende. Hou het in de gaten en bel gewoon als je denk ik voel de baby niet goed. Mij werd vertelt dat droog bevallen heel pijnlijk is. Yolandeke, wesley had daar ook last van. Na 3weken hebben wij een puckababy gekocht en kan hij wel zelf in slaap vallen.
mandy mijn hele zwangerschap is er ook bijna 1 volgens het boekje. Ergens heb ik er ook altijd wel rekening mee gehouden dat ik de volledige 42 weken zou uitlopen. Je hoopt het niet maar ja ik had me er wel op ingesteld. Ben ook wel blij dat het met de kleine zo goed gaat, de vk had vorige week ook gezegd van je buik voelt nog heel soepel wat duidt op voldoende vruchtwater. Bij de vk in het ziekenhuis gaf ze ook aan dat als ik idd onvoldoende vruchtwater had ik morgen ingeleid zou gaan worden ivm gevaar voor de kleine. We konden nu eigenlijk ook een beetje kiezen wanneer we voor inleiden wilde gaan en we hebben er toen voor gekozen om dit woensdag te doen. Dit mede ook omdat ik nog zoveel water heb en hij het goed lijkt. Ik ben het wel met sammie eens let er wel goed op dat je de kleine echt goed volet bewegen, dat werd mij ook verteld namelijk!! stampertje bedankt voor het meeleven. We weten nu in elk geval dat we woensdag of donderdag de kleine man in onze armen kunnen sluiten! Dat geeft ook wel moed om hte nog even vol te houden.
@kibbeling, fijn dat je in ieder geval een datum hebt! Dan kun je je daarop instellen en als het meevalt komt de kleine eerder. Spannende week voor jou dus! @sammie, ik heb ook gehoord dat zo'n droge bevalling echt heel pijnlijk is! Dat wil je niet meemaken volgens mij... @stampertje, dat is altijd ff zoeken in het begin he, als je kleintje huilt. Soms heb ik alles gecheckt en blijft Amy huilen....dan weet ik 't soms echt niet meer! Luier is schoon, ze heeft geen honger, niet te koud, niet te warm, geen krampjes....wat dan??? Maar dat zal dan wel gewoon ff een huiluurtje zijn denk ik dan. Het is soms moeilijk, maar ook wel heel leuk om je kleintje te leren kennen. Hier gaat het steeds een beetje beter gelukkig! @senso, leuk topic om te volgen he! Voor jou begint het inmiddels dan toch ook op te schieten, spannend! @hier, lekker een dagje naar Limburg geweest, heerlijk weer gehad en 's avonds gebbq-ed (stom woord!). Drie keer gecheckt of we alles bij hadden voor Amy en daarna op pad gegaan. Het is voortaan een hele onderneming om een dagje weg te gaan, dat is echt wel even wennen. "Vroeger" gooide ik ons hondje en z'n riem in de auto en dan konden we gaan. Dat is er nu niet meer bij! Maar Amy heeft het heel goed gedaan en wij hebben genoten. Hopelijk slaapt ze goed vannacht want manlief en ik zijn er wel moe van!
waar ben je in Limburg geweest Masu? Ik begin flink verkouden te worden! Neus zit dicht en ik voel een flinke keelpijn opkomen, pff daar zat ik nou dus echt niet op te wachte haha xxx
@adorable, dat kun je nu zeker niet gebruiken! Zo'n verkoudheid komt ook altijd op de verkeerde momenten he! We zijn in Susteren geweest, was maar iets meer dan een half uurtje rijden vanaf ons, dus we waren er zo!
Masu, fijn dat het leuk was. weggaan id idd een hele onderneming, manlief vroeg vorige keer wat heb jij allemaal mee nu ik maar eens opnoemen wat er allemaal in de tas zat haha.. kibbeling, het schiet in elk geval op. je weet iets meer huiluurtje ken ik wel. Wesley is soms ook ontroostbaar en dan weet je niet wat je moet doen, wil hij geen speen enzo. ach dan maar bij me liggen en troosten. wij zijn gisteren voor het eerst intiem geweest. wat is dat gek zeg! vindt het maar niks met condoom, maar wil echt niet het risico lopen om nog eens negen maanden te lopen haha dinsdag maar eens de ha bellen voor de spiraal en dan wachten op de eerste ongi! miss een beetje dom maar wist niet eens dat we zo populair waren
Het is begonnen!! Mijn vliezen zijn gebroken om 7:45u! Op dit moment is het op de weeen die nog redelijk weg te puffen zijn om de 3min, redelijk te doen. De verloskundige heeft net controle gedaan en met de kleine meid gaat het allemaal goed. *puft wee weg* Afwachten maar! Het wordt wel heftiger als ik loop of sta merk ik. Straks nog even een paar meter lopen met mijn man en hond, hier tegenover is het uitlaatveldje dus dat is nog wel te doen en ik wil persé nog even zo normaal mogelijk doen. Whieejjj over niet al te lange tijd hebben we ons prachtige dochtertje in de armen!!!
Wooooow, mandybaby! Spannend! Zet 'm op hoor!!! Nu duurt 't vast niet lang meer en dan heb je lekker je dochtertje in je armen!
Goedemorgen allemaal! Zijn jullie allemaal nog niet wakker of zo? Hier lekker geslapen, het was nodig, want 't was toch wel vermoeiend gisteren. @sammie, lijkt me heel apart als je dat weer voor 't eerst doet na de bevalling. Ik moet er nog niet aan denken, ben toch bang dat het pijn gaat doen en die knip is nog een beetje gevoelig en dan durf ik toch niet zo goed... Maar ik zou het ook zeeeeeker met condoom doen! Ik moet er idd ook echt niet aan denken weer zwanger te worden!
masu dat is nu ook een beetje mijn instelling hoor. Ik ga ervan uit dat de kleine gewoon woensdag met een beetje hulp ter wereld gaat komen. De vk in het ziekenhuis zei al van je hebt al ontsluiting dus als het mee zit hoeven we alleen maar je vliezen te breken en kijken of je weeën dan wel op gang komen. Maar 1 ding is zeker!! Eind deze week is onze man er !!! Fijn om te lezen dat alles goed verlopen is en volgens mij ben je ook niets vergeten voor amy?? En het is idd wel even anders dan alleen de hond en de riem in de auto gooien. Adorable vervelend dat je verkouden begint te worden. Al is dat niet zo raar met dat rare weer Sammie dat was vast wel even wennen om weer intiem te zijn met elkaar. En dan vooral het feit dat je geen bolle buik meer hebt! Even tussen door ik wist ook niet dat we zo populair waren Mandy wat goed!!!!! hopelijk verloopt je bevalling soepel (wie weet heb je je kleine meid ondertussen al vast)!!! hier een super beroerde nacht achter de rug. Gisteren veeeeeeeeeeels te veeeeeeeeeel gelopen!!! En moest het vannacht dus bekopen met pijn in mn heupen, rug en bekken!! Elke keer bij omdraaien wakker worden en manlief deed vrolijk met me mee... Verder zit de kleine nog altijd lekker warm binnen en blijft hij dat ook Vandaag een dagje rustig aan doen, kan niet veel met al die pijn... Net ook onwijze last van krampen in mn onderbuik en al voor de 3e keer in korte tijd een harde buik
Jaaaaaaa zet um op mandybaby!!!!!! Hier......helemaal niks! Heb alleen zo'n keelpijn!!! Heb er bijna de hele nacht van wakker gelegen auww! STraks na t middagdutje even naar de apotheek om een siroopje of spray te halen... xxx
ik heb wel met condoom gevreeën, maar niet omdat ik bang ben zwanger te geraken (zou ook moeilijk gaan he ) maar gewoon zodat er nog niet te veel "viezigheid" naar binnen komt, nog is er daar nog steeds een wondje he...