Mlien geeft toch niet dat je hier wat minder bent. Ik snap ook wel dat je man ervan wil genieten als hij vakantie heeft. We lezen zo af en toe hoe het met je gaat en we zien dat je mee leest! Lekker genieten dat het allemaal zo goed gaat en vooral dat Kian zo gemakkelijk is. Nacht wel rot dat je je zo voelt. Kan me wel voorstellen dat wanneer je die keuze hebt het anders zal zijn voor je gevoel. Migga een hele dikke knuffel en ook voor jou Nacht!!!!
bwah, het gaat eigenlijk, maar ik mag dus ook geen zwangere zien of krijg tranen, of als ik zoals vandaag een shirt zocht en mn tshirt met 2 voetjes voorop uit de kast haalde en besefte dat ik m nooit meer zou dragen kon ik me niet meer droog houden... wat als mijn man toch plots weer eentje wil in enkele jaren? pfff normaal niet, maar wat als er iets met de kleine zou gebeuren of zo? Ik weet iig dat ik nog eitjes kan doneren (was voor mij een erg belangrijk punt, aangezien ik hier veel mama's zie die het daar zo moeilijk mee hebben om het geluk dat wij nu hebben ook te mogen beleven en ik mijn eitjes graag aan een geschikte persoon zou doneren) dus in feite is een kunstmatige bevruchting ooit wel mogelijk (wat dus echt een troostend gedacht is... zoals ik al zei, babyplannen zijn afgesloten, maar je weet maar nooit he...)
Oh Migga, ik kan me dat zooo goed voorstellen. Ik heb die 5e dag geen kraamtranen gehad, maar die 8e en 9e dag.....pff! Ik voelde me echt zooo ellendig, rot over alles en zo futloos. Daar voelde ik me dan weer schuldig over naar Amy toe en naar manlief toe. Oh, als ik er nu aan terug denk komt het gevoel weer helemaal terug. Inmiddels voel ik me stukken beter hoor, maar ik herken precies wat jij omschrijft! Wij gaan voor 1 kindje vanwege mijn ziekte en godzijdank is deze zwangerschap en bevalling goed verlopen. Maar nooit meer zal ik voelen hoe het is zwanger te zijn etc etc... Ik probeer me gewoon te richten op wat ik nu heb....en dat is echt de wereld waard!!! @mlien, logisch dat je hier wat minder bent, komt straks vanzelf weer joh! Het is ook best een tijdvullende bezigheid hoor, dat zp-en! @adorable, morgen je laatste controle, succes! En succes met je verkouden doos! Hihi! @kibbeling, hoop dat je inmiddels je eten hebt gehad! En dat 't gesmaakt heeft. Amy werd zelfs van bij me liggen niet rustig....het was gewoon even een huiluurtje denk ik. @hier, morgen moet manlief weer werken.....ik zie al een week tegen dat moment op en morgen is 't dus zover. Ik ben echt benieuwd of ik het ga redden in m'n eentje... Mijn moeder is op vakantie, dus dat vind ik ook niet fijn, anders kon ik altijd nog op haar terugvallen. Het zal wel goed komen hoor, maar toch vind ik het heeeel spannend en ben ik benieuwd hoe we ons ritme weer kunnen vinden als hij weer aan 't werk is. Hij neemt ook een deel van de zorg voor Amy voor z'n rekening en dat is natuurlijk superfijn. Maar straks is hij ook weer fulltime aan 't werk....dus we zullen zien hoe 't dan allemaal verloopt.
Hoihoi, Lijkt me van de ene kant idd echt heel naar, dat je weet dat het einde oefening is en je waarschijnlijk nooit meer zwanger zult zijn, is toch wel echt iets wat je niet zomaar in een keer afsluit, dat moet ook een plekje krijgen. Morge idd laatste controle normaal gesproken, ma als er nou niks gaat gebeuren deze week dan gaan ze met 41 wk nog eens kijken en als er dan nog niks is gaan ze inleiden, hier laten ze je niet wachten tot 42 wk maar tot 41wk dus dat scheelt me al een weekje hahaha Het zal niet lang meer duren, daar troosten we elkaar ma even mee he hahaha Ohh en kibbeling voor jou is woensdag DE dag Spannend meid!!!! xxx
Uitgerekend Alinda 01-06-2011 meisje Kibbeling 02-06-2011 jongen Sabrina1986 09-06-2011 onbekend Adorable 16-06-2011 jongen Sproettie 03-07-2011 onbekend Bevallen Sammie121 15-05-2011 2470gr Wesley Weesje 17-05-2011 3715gr Fenna Bloembloem 20-05-2011 jongen Senna04 21-05-2011 Djayden Keano Masu 23-05-2011 3680gram 51cm Amy Elise Samloes 27-05-2011 Jet en Mies Nachtzon 27-05-2011 3050 gram 46cm Jolien Cle 29-05-2011 Isas Mlien 30-05-2011 3180gram 50cm Kian Jongmam 06-06-2011 3580gram 52cm Ilona Migga 07-06-2011 3500gram 49cm meisje Sabrina 08-06-2011 2915gram 49cm Sophie Lynn Stampertje23 09-06-2011 3745gram 53cm Vince Didier Yolandake 11-06-2011 meisje Mandybaby 13-06-2011 3080gram 50cm Demi Afspraak Kibbeling 14-06-2011 controle vk in ziekenhuis Kibbeling 15-06-2011 inleiden Voorspelling Nachtzon Kibbeling 07-06-2011 om 11:52 Adorable 13-06-2011 om 08:12
Nacht snap dat je dan even geen zwangere vrouwen wil zien omdat dat alles naar boven haalt. Masu die verkouden doos was van mij!! Het eten was heerlijk heb alleen vreselijke last van de knoflook Snap best dat je er een beetje tegen op ziet om alleen met de kleine thuis te zijn nu je man weer gaat werken. En dan ook nog je mams die op vakantie is Ik denk wel dat je het prima gaat redden en dat het allemaal mee zal vallen. Adorable wie weet worden we deze week dan wel allebei mama!! Dat zou toch een mooi iets zijn Mandy van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Demi!! Hier ging ik iets na 5 uur plassen en toen ik op de wc zat voelde ik een soort van knak in mijn buik. Ik gelijk controleren of ik mn vliezen had gebroken maar bij het blazen op mn hand kwam er geen vruchtwater uit. Wel kreeg ik gelijk een rug wee en die hield best lang aan. Voorzichtig weer terug in bed en daar volgde nog eens 2 weeën.. Om half 6 toch maar uit bed gegaan om manlief niet wakker te maken (waar je al niet aan denkt ). Er zit nu wel wat tijd tussen de weeën maar ze komen nog wel!! Wie weet heeft de kleine bedacht om toch maar zelf het startsein te geven en niet op morgen te wachten.. Ik zit nu op de bank en kan de weeën nog wel aardig opvangen, maar wat doen rugweeën een pijn zeg!!! Ik houd jullie op de hoogte .
Gefeliciteerd lieverd is toch mooi 39 weken en 1 dag geworden haha erg leuke naam!! geniet ervan lieverd *smak*
@mandy, gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje! Hopelijk is alles goed verlopen en kun je nu lekker genieten. @kibbeling, oooooh spannend! Ja, rugweeen doen echt zeer, das geen pretje! Maar zet 'm op hoor!!!
Jaaaa Kibbeling!!! Zet um op meid!!!! Eindelijk ben jij aan de beurt!!! En ja rugweeen zijn idd niet prettig Ma ze zijn het helemaal waard!! Heb gehoord dat beenweeen erger zijn, ma die heb ik niet gehad bij Mikail. Succes meid ik duim voor je dat het door gaat zetten!!! Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Demi, Mandy Lekker gaan genieten nu Erg slechte nacht gehad, ik kon mijn slaap ma niet vatten, niet dat ik ergens last van had ofzo, ma ik was gewoon klaar wakker... Zometeen gauw even klaarmaken en dan naar de winkel en het postkantoor en vanmiddag naar de gyn Ik zal er vanavond pas weer zijn, dus als je niks meer van me hoord vandaag, niet meteen denken dat ik lig te bevallen haha, ma als dat nou wel het geval zou zijn dan horen jullie het van mijn buddy Nachtzon Fijne dag allemaal! xxx
@adorable, ja wij zijn wel zo erg dat als je hier een paar uurtjes niet bent, we meteen denken dat je ligt te bevallen! Haha, das eigenlijk echt best erg... @hier, ik zit nu lekker even op de bank, eindelijk! Amy is vanaf half 8 wakker. Ik vraag me echt af of dat normaal is dat ze zoveel wakker is! Nu (vanaf 1 uur) ligt ze eindelijk even te slapen, kan ik ook nog wat was vouwen en een wasje draaien. Pff wat is dat druk met zo'n babytje zeg. Ze heeft ook nog een keer alles onder gespuugd (lees: haarzelf, mij en de bank) dus ik heb haar even lekker gebadderd. Ze begint de tummytub gelukkig nu wel een beetje aangenaam te vinden. @mlien en sammie, hoeveel slapen die kleintjes van jullie? Amy is vandaag dus gewoon van half 8 tot half 1 wakker geweest. Ik vind dat ze zoveel wakker is op een dag, dus ik vraag me af of dat wel normaal is, dus ben op zoek naar wat vergelijkingsmateriaal.
Wesley is overdag naar mijn idee niet heel veel wakker, maar wat jij henbt heeft hij ook weleens gehad en dan slaapt hij de rest van de dag of de volgende dag veel. Weskey was ook weer aan het spugen vooral zichzelf en de bank! Zou het aan het weer liggen?
INBRAAK!!! ------------ Ik kreeg het volgende smsje van Kibbeling : We zijn de trotse ouders geworden van Stijn! Hij is om 11.47 uur geboren. 3135 gr en 49 cm. Alles is goed. Moeten wel nachtje in het ziekenhuis blijven omdat de placenta operatief is verwijderd. Vanmorgen om 5 uur begonnen de weeen dus toch best snel gegaan ---------------------------------------------------------------------- UITBRAAK!!
Kibbeling van harte gefeliciteerd met jullie zoon Stijn! Is zeker nog snel gegaan, mooie naam ook! Ben erg benieuwd naar je verhaal, ook omdat je placenta niet vanzelf gekomen is! Is ook een redelijk fijn mannetje als ik zo naar zijn gewicht kijk voor deze termijn. Net iets kleiner dan Kian. Nu eerst lekker genieten meid!
@maar, Kian is hier vandaag ook van 6 tot 11 aan het spoken geweest, maar heeft naar mijn idee nog steeds met de regeldag te maken, hij wil ook om de 1 a 2 uur drinken, dus denk dat mijn productie omhoog moet, maar dat gaat als het goed is vanzelf. Krijg er alleen wel erg pijnlijke tepels van, echt niet leuk meer...
YEAY kibbeling PROIFICIAAAAAAT!!! Mooie naam ook ik sta ook te huppelen om je bevallingsverhaal te lezen...