ojee het komt dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cle23, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Het zou idd het begin kunnen zijn van iets moois, zijn zat baby's die al zo vroeg doorslapen!:D Ma om heel eerlijk te zijn haha, ik heb ervaring en ik ben het eigenlijk een beetje vergeten:p:p Ik weet wel dat mikail pas best laat echt de nacht door sliep, maa dat kwam doordat hij een hele hongerige baby was en we uiteindelijk overgestapt zijn op speciale voeding en sindsdien ging het slapen al veel beter en langer, daarvoor werd hij dus 3x per nacht wakker omdat hij honger had!

Gister erg gezellig uurtje gehad met nachtzon! Was al weer veel te lang geleden!!!:D

Hier nog geen baby Ik begin er ook steeds meer aan te twijfelen of ik mijn slijmprop eigenlijk wel ben verloren, want ik had net weer echt een HELE GROTE klodder op mijn wc papier, geen bloed erbij, ma wel 1 lange sliert die gewoon mee gleed als ik het met een ander papiertje wegtrok. Njaa

xxx

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mlien, dat klinkt ook als een prima nachtje van jou hoor!

@adorable, slijmprop of geen slijmprop, je gaat in ieder geval deze week je baby in je armen houden!
    Heb je al een afspraak wanneer ze het eventueel gaan halen (omdat je deze week 41 weken bent)?

3. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Als kleine man zich vandaag niet aandiend, dan moet ik morge om 13.40 terug naar de gyn en dan even controleren of er al vordering is, zoniet dan gaan we een afspraak maken om te gaan inleiden, aangezien ze dat hier met 41 weken al doen i.p.v. 42wk zal dat dus voor het weekend zijn:)

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Adorable het is idd heel bijzonder hoe weinig je ervan mee kan krijgen als je helemaal in jezelf zit. Veel dingen hoorde ik achteraf ook pas.
    Ik ben mijn slijmprop ook in delen verloren en deed er dagen over!! Weet dat je dat niet wil horen..
    Je bent er dus wel zeker van dat je deze week je kleintje vast kan houden! Ik duim echt voor je dat de kleine vanzelf komt.

Masu ik heb het gelukkig wel allemaal als positief ervaren. Ergens had ik er ook wel rekening mee gehouden dat ik naar de ok zou moeten voor de placenta. Zowel mijn moeder als mijn zus hebben dit beide ook gehad. Ik heb de nacht die ik in het ziekenhuis moest verblijven lekker de schade ingehaald en hem veel bij me gehad :D
    Wat een genot dat je zo lekker hebt kunnen slapen vannacht en dat amy zo lekker doorgeslapen heeft!

Sammie dat klinkt echt bekend van je man. Wij hebben dat hier ook en ik zeg ook echt van hoe rustiger jij bent hoe rustiger de kleine is. Wil vaak wel helpen.

Mlien ik kan gelukkig wel met een goed gevoel op de bevalling terug kijken en door het er veel over te hebben werkt ook goed.
    Hoop dat het met de kleine vandaag beter gaat als gisteren?

Nacht laten we hopen dat de kleine van adorable ook naar je gaat luisteren…

Hier we hebben echt geen klagen in onze nachten. We hebben hem om 00.00 uur zijn flesje voor de nacht gegeven en hij heeft geslapen tot 4.30 uur!!! Na zijn flesje is hij weer in slaap gevallen en heeft geslapen tot 6.15 uur. Hij heeft voor het eerst in zijn eigen bedje geslapen en ik denk dat ik er meer moeite mee had dan hij :p
    We hebben nog 2 dagen de kraamhulp en dan zit het er al weer op. Ik voel me gelukkig een stuk opgeknapt en kan weer wat meer aan. Vandaag zijn mn hechtingen eruit gehaald en ik heb gewoon mijn gewone broek weer aan :D:D:D:D
    Ik ging van de week op de weegschaal staan en zit nog maar 2 kilo boven mn startgewicht!!!

5. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

hier gaat alles super!
    wesley slaapt sinds 3nachten op zijn eigen kamer en dat gaat goed.
    gisteren kwamen we thuis om 21.30u wesley lag te slapen hebben hem meteen boven in bed gelegd. toen heeft hij geslapen tot 00.00 uur zijn flesje gehad en weer geslapen tot 6.00uur, toen heeft hij nog wat geslapen tot 8uur en daarna bij bij gelegen. als we hem om 00.00 niet wakker hadden gemaakt had hij miss nog langer slapen, maja wij wilden ook goed slapen en niet twee uur later weer wakkert worden.

meiden, jullie beebs maken het wel spannend!

6. AHzondag

sorry laatste zin is voor het andere topic!

7. AHzondag

kibbeling, weet precies hoe je voelde toen hij in zijn eigen bed ging. wij hebben dat ook eerder gedaan en was er zelf totaal nog niet aan toe, dus had ik hem weer in zijn wieg gelegd.
    heb ik er totaal geen moeite meer mee, ben alleen maar trots dat hij het zo goed doet in zijn eigen bed. het gaat nu beter dan in zijn wieg.

masu ik hoop dat amy gaat doorslapen!

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kibbeling, fijn dat je het toch als positief hebt ervaren en dat je al een beetje voorbereid was op de situatie. En wat super dat je nu al zo'n goeie nachten hebt! Fijn is dat hoor!

@sammie, jij ook al zo'n goeie nacht gehad! Wat doen die babytjes van ons 't toch allemaal goed!

Hopelijk blijft het allemaal zo en gaan onze babytjes veel uurtjes slapen in de nacht! :)

9. AHzondag

ik hoop het ook!

10. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    hey meiden,
    hier lekker middagdutje achter de rug, toen ik uit bed stapte kreeg ik harde buiken en krampen, ben ma even na de wc gegaan en heb even gedouched, ze blijven wel aanwezig ma worden niet sterker. Zal ik vanacht dan aan de beurt zijn???
    Zometeen nog gauw even de supermarkt in duiken, gauw even beschuiten halen, voor het geval dat, want we willen natuurlijk wel meteen een beschuitje eten als het echt door gaat zetten:p

xxx

11. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    YEAAAAAAAAAY wat een zalige nacht
    kleine heeft gisteren om 21 uur flesje gedronken, nog tot 22 uur met grote ogen haar wereldje bekeken om dan te slapen tot... TADAAA 5 uur deze morgen :) wil dus zeggen dat ze 7 uren geslapen heeft normaal zou ze langer geslapen hebben als het mobieltje van mijn man (zijn werk belde en hij tierde bijna in de telefoon opdat de andere kant hem zou kunnen horen door de machines heen) niet afgegaan zou zijn :p maar goed, 7 uur, ik MAG niet klagen :p
    straks zal ze weer in badje gaan en weeg ik haar nog eens.

Ik zit in een dilemma... ik denk eraan om borstvoeding te kappen... aangezien ze het zooo goed doet met haar flesjes... en mijn melk niet echt goed schiet... langs de andere kant wil ik het niet opgeven omdat het voor mij zoo bijzonder is... en de melk wel gauw weer op gang kan schieten als ik om de 2 uur kolf (maar wat haat ik dat kolven...)... wederom kan ik dan weer eten/drinken wat ik wil... van de andere kant ben ik dat gezeul met die flessen en poeder beu... je mag het ook nooit vergeten als je ergens heen gaat...
    pfffffffff ik weet het ook niet meer...

12. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @adorable; heeft de nacht je nog iets gebracht??

@Nacht; wat heerlijk van je nacht, super hoor van jullie meisje! Wel een lastige keuze ja of je nu moet stoppen met bv of niet, je weet zelf denk ik wat het beste werkt voor jullie. Het lastige is natuurlijk dat de fv die je geeft er inderdaad voor zorgt dat je productie ook niet zomaar omhoog zal schieten, dus dan moet je inderdaad kolven, en dat is behoorlijk irritant ja, ben hier ook aan het kolven omdat de kleine zaterdag naar mijn ouders gaat en ze daar dus ook wat voor hem moeten hebben.

Hier een redelijke nacht gehad, we waren pas laat thuis bij onze ouders vandaan en Kian had om 10 uur nog een voeding gehad (dus bij mijn s-ouders), maar kwam om 12 uur toen we naar bed gingen weer, ideaal dacht ik, want dan hoefde ik er voorlopig niet uit. De voeding ging dan ook wel goed, maar de nasleep... Hij kreeg dus volop krampjes en kreeg de lucht ook niet goed opgeboerd dus hij raakte helemaal overstuur. Uiteindelijk is hij dan om half 2 met speentje in slaap gevallen en kwam vervolgens om 5 uur en om 9 uur weer, maar van 12 tot half 2 was behoorlijk slopend, zeker als je jezelf instelt op 'nog even een voeding en dan lekker slapen'... maar ja...

Straks even lekker naar de Makro een rondje doen, mannetje zijn laatste week vakantie, jammer dat het nog steeds zulk rotweer is!!!

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ja, het weer zit nog niet echt mee nee. Ik wil lekker gaan wandelen richting dorp, maar eerst ff kijken of 't wel droog blijft...

Hier ook weer een slechte nacht helaas :(
    Ze sliep wel heel snel in na haar laatste flesje van 23 uur. Om 23.45 sliep ze en konden wij lekker naar bed.
    Om kwart voor 3 kwam ze weer en daarna was ze klaarwakker! Om 5 uur is ze pas weer in slaap gevallen...dat hakt er gewoon in, dat 't niet snel ff een flesje geven en slapen is.
    Vervolgens had ze om half 7 weer honger.
    Maar we blijven positief! Ze heeft 't al eerder gepresteerd om zo'n 6 a 7 uur achter elkaar te slapen, dus dat gaat ze vast nog een keer doen (en hopelijk heeeeel snel en vooral heeeeeeel vaak :D)!

@nachtzon, ik ben jaloers op jouw nacht hoor!!!

@mlien, dat is echt balen ja, dat ie na z'n voeding zoveel last heeft gehad. Dan duurt 't ff voordat je weer in bed ligt he!

@adorable.....je maakt het wel spannend hoor! Wie weet ben je nu wel bezig! Ik hoop 't voor je!

14. AHzondag

hier echt een super nacht gehad.
    hij had de fles om elf uur en om kwart voor zes werd hij weer wakker voor een fles en daarna nog even geslapen tot 8uur. verder nog even lekker bij papa en mama gelegen. papa is vandaag jarig dus die wilde uitslapen!
    dit is dem vierde nacht op rij dat hij om 5a6 uur komt.
    ben blij dat het zo goed gaat in zijn eigen kamer.

wij gaven wesley ook steeds 90ml water en hij had echt nog honger erna. dus zijn we sinds gisteren naar de 120ml gegaan, hij weegt ook nu 3500gr. weet niet wat het cb hiervan vindt maar dat maakt mij eigenlijk niet zoveel uit.

Wesley was heel onrustig de laatste paar dagen en sinds vanmorgen kan hij een beetje gericht lachen! zo stoer om te zien. ik had wel gelezen dat ze onrustig kunnen zijn als ze een sprongetje maken.

15. AHzondag

nachtzon, ik vindt dat je moet doen waar je een goed gevoel bij hebt. als het bv niet goed loopt en jij raakt gestrest en geirriteerd voelt jolien dat ook en dan is dat weer niet goed voor haar. snap dat je kunt geniet van het samen zijn zo maar zelf vindt ik de fles net zo fijn om te geven. maar dat is heel persoonlijk. zelf vindt het niet zo'n gedoe met flesjes en poeders maar dat is mijn mening. ga echt op je gevoel af en denk wat het beste voor jullie alle twee is en voor de rest van het gezin natuurlijk.

Mlien, jammer dat kian niet meteen ging slapen. je bent ook zo machteloos he als ze krampen hebben. had je miss iets gegeten waar hij miss niet tegen kan en ja krampen hebben ze toch wel.
    veel plezier in de makro!

Masu, jij ook balen van je nacht en je hoopte nog zo dat ze het door zou zetten het door slapen. komt vast goed miss had ze veel prikkels gehad van de dag?

@weer is hier wel goed! zon/bewolkt maar gelukkig geen regen.

@ons zelf, heeft iemand van jullie al het idee dat je ongesteld kan worden? ik heb sinds maandag steeds ongi krampen en veel slijm heb geen idee of dat een voorbode is. verder hebben we iets heel doms gedaan. we hebben het onveilig gedaan stom stom stom!!! maar het gebeurde gewoon, ben echt als de dood dat het weer raak is maar ja Wesley duurde ook een jaar voordat het lukte dus zal wel heel toevallig zijn toch?

16. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Sammie; het zou natuurlijk een eisprong kunnen zijn?? Daar kan je ook krampen bij hebben... Ik vloei hier nog wat, dus van ongesteldheid nog geen sprake, hoop ook dat dat nog wel even duurt ivm volledige borstvoeding, ik wil hierna een spiraaltje laten plaatsen en de kraamhulp adviseerde om dit 6 weken na de bevalling gelijk te laten doen, maar dan heb ik ook de kans dat ik gelijk weer mijn cyclus op gang breng volgens mij, helemaal geen zin in!

@Masu; ook balen van jouw nacht, is zo vervelend als je je net ingesteld hebt dat je nog even lekker verder kan slapen en dat gaat dan niet!

Vandaag lekker bij de Makro geshopt en net nog op zuidplein (het winkelcentrum hier op loopafstand), heb mijn lichaamsbeweging voor vandaag wel weer gehad.

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Sammie wat fijn dat wesley het zo goed doet in de nacht! Afgelopen nacht heeft de kleine ook weer lekker in zijn wiegje naast ons bed gestaan. Hij was moeilijk in slaap te krijgen en ik zei tegen manlief dat hij de kleine naast ons bed moest leggen ivm niet steeds uit bed willen voor zijn speen :p
    Gefeliciteerd met je man! En wat stoer dat wesley gericht kan lachen!
    Ik hoop ook echt voor je dat het niet raak is bij jullie!! Zal voor jullie duimen!

Masu het zou heel fijn zijn als de beebs dit vol gaan houden! Lees net dat je nacht weer niet helemaal rustig was.. Ben je nog naar het dorp geweest?

Adorable nog naar de winkel geweest gisteren voor je beschuitjes? En hopelijk kon je er al van eten? Ik ga snel verder lezen…

Nacht ik kan je alleen aangeven dat je je gevoel moet volgen bij je beslissing. Ik heb die knoop ook doorgehakt en heb wel besloten om over te gaan op fv. Bij kwam mn bv echt niet op gang en de kleine viel zoveel af dat we moesten gaan bijvoeden. Succes met het nemen van je beslissing.

Mlien wat vervelend dat Kian niet helemaal mee wilde gaan in je planning… Hadden wij hier gisteren ook beetje last van na zijn laatste fles. Toen hij eenmaal sliep sliep hij wel de gehele nacht!
    Jij bent aardig op touw geweest vandaag. Ik was al blij dat ik hier naar het winkelcentrum om de hoek kwam en weer terug!!

Hier de kleine man doet het helemaal geweldig!! Ik kan me ook echt niet meer voorstellen hoe het was voor hij geboren werd. Het voelt echt alsof hij er altijd geweest is. Vandaag is hij alweer een week oud!! We zijn vandaag voor het eerst naar buiten gegaan! Helemaal in zijn te grote jasje in de wandelwagen en even lekker lopen. Ik was wel helemaal versleten bij thuiskomst, maar het was super. Het was wel raar hoor om achter de wagen te lopen…
    Afgelopen nacht heeft de kleine de hele nacht doorgeslapen!! Ik was wakker omdat ik dacht hij moet zijn flesje en hij sliep gewoon door….
    Vandaag was ook de laatste dag van de kraamhulp, we hebben haar een aardigheidje gegeven en we zullen haar erg gaan missen.. Morgen staan we er echt alleen voor :p

18. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    we waren heel de middag weg naar het vlasmuseum.. heb borstvoeding gegeven en ze hapte raar maar waar super goed :) aan allebei de borsten... ik vat dit op als teken en ga nog een beetje door met kolven... om dan hopelijk weer op BV over te schakelen... mijn mama komt donderdag uit duitsland en brengt 2 bakken bruinbier mee :) goed voor de melk dus :p

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kibbeling, wat van dat je kleintje het zo goed doet! Fijn hoor!
    Ik ben niet meer naar het dorp geweest, want Amy was de hele dag onrustig. Geen idee waar ze last van heeft, maar ik had dus echt geen puf meer om ook nog naar 't dorp te gaan lopen. Heb wel 't huis gestoft en gezogen, dus ben toch nog productief geweest.

@sammie, je bent nu wel super vruchtbaar he! Dus ik hoop voor je dat je niet toevallig je eisprong had...

@mlien, ik zit na te denken over een spiraaltje. Ik heb zo'n gevoelige baarmoedermond (echt, het toucheren tijdens de bevalling deed echt meeeega zeer!) en zie daar dus wel tegen op. Heb jij al eens eerder een spiraaltje gehad?

@nachtzon, wie weet is het een teken! Je kunt 't altijd nog even aankijken en eventueel later besluiten over te stappen. En wie weet gaat het nu wel beter met de borstvoeding.

20. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Kibbeling; wat fijn dat je mannetje het zo goed doet zeg! En heerlijk dat je naar buiten bent geweest! Ben wel een beetje jaloers dat je kleine al zo lekker doorslaapt hoor! ;)

@Masu; ik heb nog niet eerder een spiraaltje gehad, dus weet ook niet of het plaatsen erg pijnlijk is. Het toucheren kon ik allemaal wel hebben, maar bij mijn bevalling en daarna is ook wel echt bewezen dat ik een enorm hoge pijngrens heb. De reden waarom ik het spiraaltje wil is omdat ik niet zo goed tegen de hormonen kan.

Kian krijgt zometeen zijn eerste flesje mamamelk van papa, ben benieuwd hoe het gaat! Alvast oefenen voor zaterdag en dan krijgen mijn tepels ook even rust, kwam er toch achter dat ik rechts weer een kloof heb wat de pijn ook wel verklaard :p Het is een flinke fles van 125 ml, dus ben benieuwd hoeveel hij er van drinkt en hoe lang hij er op doorslaapt!

Deel Deze Pagina