ojee het komt dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cle23, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Kibbeling; Leuke foto van Stijn, als ik het zo zie heeft hij ook een beetje een 'matje' in zijn nek met haar.. Kian heeft dat ook, vind het zo grappig!

@Masu; Vervelend dat het even iets minder gaat met Amy, hoop dat ze snel weer wat rustiger wordt!

Hier hebben we een heerlijk weekend gehad! Zaterdagavond is Kian bij mijn ouders geweest en ik lekker een avondje weg, het was heerlijk! Heb er echt van genoten, het enige wat jammer was is dat ik richting het eind van de avond weer met stuwing rondliep omdat ik een voeding overgeslagen had natuurlijk :p Gisteren genoten van een heerlijk dagje samen met manlief, die is nu voor het eerst weer werken, heerlijk het huis weer eens voor mezelf! Maar de kleine ligt me te roepen, dus ik ga weer!

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Masu, vervelend dat Amy er zoveel last van heeft en dan wordt het nog super heet vandaag.
    hoop voor je dat het snel over gaat en voor ruflex kan je iets krijgen he. je hebt ook een topic over reflux miss hebje daar wat aan? baby en dreumes- het grote reflux topic.

Mlien, wat leuk dat je het zellig hebt gehad en ja stuwing is pijnlijk, maar gelukkig kon je het daarna wel weer kwijt!

Kibbeling, wat een leuke foto! wilde dat Wesley zo lekker kon liggen op zijn buik!

@ego
    we moesten even langs de dokter voor een spiraal.
    ik moet het bij de gyn laten inzetten en dan ben ik 5 jaar veilig!
    maar wat duurde het lang zeg, zit je daar 40min teachten totdat je even 5min naar binnen kan.

we konden dus meteen even oefenen voor als mijn man weer gaat werken. nou we waren binnen 1,5 helemaal klaar,het eten van de kleine duurde nog het langst!

hier wel weer een goede nacht gehad. vanmorgen twee keer eruit geweest voor zijn speen en daarna heeft hij tot half8 geslapen want toen maakte mama hem wakker :D

3. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Sammie; ben erg benieuwd hoe jij het plaatsen van het spiraaltje straks ervaart! Ik wil ook een spiraaltje (die blijft geen 5 jaar zitten, maarja :p) maar wil eerst even hoofdpijnvrij zijn voordat ik weer aan de hormonen ga, word er helemaal gek van nu!

Ik ging foto's maken van Kian en hier nieste hij precies, oftewel 'dubbelgeklapt'

Bekijk bijlage 162535

4. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
  5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mlien, wat een ontzettend mooie foto van Kian op z'n buikje! :)

@sammie, bedankt voor je tip van dat topic. Ik ga het meteen even bekijken (nu ligt Amy ein-de-lijk even te slapen, dus meteen even gebruik van maken he). Het is zo zielig, ze heeft zo'n pijn, soms wordt ze gewoon in haar slaap wakker van de pijn, dat is toch niet meer normaal?!

@kibbeling, ik hoop 't ook! Zo te lezen gaat alles bij jullie wel goed, fijn hoor!

6. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Masu; heb jij eigenlijk al sex gehad? :p Ben wel benieuwd, hier nog niet, heb het idee dat het toch nog iets te gevoelig is daar beneden ondanks dat ik niet gehecht ben. Ik had wel een scheur (meerdere, beide kanten op :p), maar die hoefde volgens de vk net niet gehecht te worden, maar weet niet waar ik nou achteraf beter mee af geweest zou zijn...

7. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    wij volle actie :p bijna dagelijks :p (en vooral genieten, vergeleken met vroeger is het erg veranderd, naar de positieve kant allesinds :p)

8. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Nachtzon; laat manlief het maar niet horen hier, die staat op springen :p *afgezien van het handwerk dan*

9. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hihi, nee hier al een week en half na bevalling :) mijn vloei was al redelijk vlug weg, kwam pas later op gang (raar maar waar) ondertussen niets meer en het amusement non plus ultra :) hehehe

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mlien, hier ook alleen nog het betere handwerk, haha! :D
    Het vloeien is wel al helemaal over (alweer een weekje of zo) maar ik heb toch nog best last van m'n knip. Ik voel 'm ook continue, doet niet echt zeer, maar is wel gevoelig en beetje rood. Dus ik durf nog niet haha!
    Dit tot teleurstelling van m'n man, want die zou zooooo graag willen maar hij moet helaas toch nog ff geduld hebben;)

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    We zijn vandaag naar 't consultatiebureau geweest en daar denken ze ook dat Amy last heeft van lichte reflux. Verder is ze gewoon een wakkere en alerte baby, dus het zal er wel gewoon bij horen.
    Die mevrouw daar stond ervan te kijken hoelang Amy al gecontroleerd haar hoofdje omhoog kon houden in buikligging (maar dat omhoog houden doet ze echt al vanaf dag 2 of zo...), paste bij een baby van 3 maanden zei ze!
    Dus ik was wel weer trots dat ons meisje dat al zo goed kan hoor! :D

Verder groeide ze goed, ze woog alweer 4795 gram! Goed aangekomen dus! Dat ik zelf besloten had de standaardvoeding te gaan combineren met de comfortvoeding vond ze ook een goede stap, dus eigenlijk doe ik al het mogelijk al om het terugkomen van voeding te verminderen. We zijn dus op de goede weg (wat echt fijn is om te horen als je er ff doorheen zit) dus we gaan zo maar verder!

*einde ego-bericht*

@iedereen, mensen wat is 't warm vandaag en gisteren he! Das toch niet meer normaal?! Het was gewoon 28 graden op Amy's kamertje, zoooo zielig. Ik kon ook echt moeilijk in slaap komen door de hitte. Hebben jullie wel goed geslapen?

12. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ach.. met handwerk is op zich ook niks mis ;) Mooi dat Amy zo gegroeid is!

Hier een niet zo'n fijne nacht gehad, Kian was enorm onrustig, lag continu alle kanten op te bewegen (ook in de puckababy) en ik kreeg hem maar niet rustig. Heb hem van 10 tot half 1 aan de borst gehad, maar toen was het ook nog niet goed. Heb hem uiteindelijk op zijn zij gelegd en toen is hij wel in slaap gevallen, maar hij heeft ook enorm onrustig geslapen, hij was bijna continu geluidjes aan het maken. Vanochtend hebben we heerlijk samen gedoucht en nu ligt hij al 2 uurtjes in coma op het voedingskussen op zn buikje (dat werkte vannacht ook niet :p) Hoop dat het eenmalig was!

13. AHzondag

Masu, fijn dat het goed ging bij het cb! wat is Amy zwaar hahaha... ze was natuurlijk al zwaarder dan Wesley toen ze geboren werd! vindt het toch gek 1 week jonger en toch zwaarder. hebben ze haar ook gemeten?
    hoop dat het snel beter gaat met Amy en haar reflux.

Mlien, wat sneu dat kian niet kon slapen denk dat het wel door de warmte komt hoor. Wesley had er ook last van.

Intiem zijn, ben ik al geweest en is gewoon weer als altijd, alleen toch wat minder dat we aan de condoom zijn haha.

gisteren wezen bbqen bij s.zus en was best gezellig nadat mijn schoon ouders weg waren. kan me s.m. heel slecht verdragen soms.. vooral in combi met het kindje van s.z.
    we hebben haar lekker genegeerd, want het was echt te overdreven hoe ze deed, net alsof het haar kind was. nou moet ze bij mij niet proberen en dat weer ze.
    verder was het heel gezellig en lekker natuurlijk en we hebben gezellig aan de wijn en bier gezeten (de mannen aan de bier en wij aan de wijn).
    toen we thuis kwamen Wesley lekker gewassen hij was helemaal klef van de zonnebrandcreme en zweet. daarna in bed gelegd en hij wilde niet slapen en was maar aan het huilen, dus heb hem maar in de houtgreep genomen en met gaan zitten totdat hij sleep, nou half twee lag ik in bed hahaha..
    daarna heeft hij wel geslapen tot 9uur!!!

@nacontrole, we moesten vandaag naar de gyn en hebben een gesprek gehad over de bevalling dat het zo snel ging. hij zegt dat het bij de tweede net zo snel kan gaan of nog sneller kan gaan, maar het zou ook zomaar heel anders kunnen gaan. maar we moesten daar wel rekening mee houden. verder hebben we het over de placenta gehad dat er verkalking in zat en dat bleken dus trombose plekken te zijn. er kwam niet mee genoeg bloed in de placenta en daardoor is het verkalkt. ze kunnen helaas geen reden vinden daarvan.
    we moeten van hem ook rekening houden met nog een klein kind en dat hetzelfde gaat gebeuren en dan moeten we meer echo's en meer afspraken. maarrrr zover zijn we nog lang niet!

en wat is het warm bah bah bah!!

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ze hebben haar ook gemeten en ze is alweer 55 cm! :D
    Het is inderdaad absurd warm, bah! Ik heb gekeken op de buienradar en volgens mij gaat hier weer geen drup regen vallen....:x
    Wordt het vannacht dus weeeer stikbenauwd, had zo gehoopt dat 't er ff flink uit zou klappen maar helaas...
    Voor onze kindjes is het maar niks die hitte...ocherm!

Irritant hoor, zo'n schoonmoeder! Ik heb gelukkig wel een fijne schoonmoeder, maar moet zeggen dat ik Amy echt veel liever naar mijn eigen moeder breng.

Door die tromboseplekken heeft Wesley waarschijnlijk minder voedsel gekregen. Ik moest bloedverdunners slikken en spuiten tijdens de zwangerschap om o.a. die trombose te voorkomen en ik verwacht dat mijn placenta uitstekend heeft gewerkt, haha, Amy is in ieder geval niks tekort gekomen! :)

15. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    bléééh hier geven ze zwaar onweer en hagelstenen van 5 cm doormeter uit... en nu is het snikheet... vanavond dus dat onweer... hopelijk overleeft mn autotje dat... :(

vannacht heeel goede nacht gehad, jolien krijgt nu altijd eerst bv en dan flesvoeding, ze heeft om 22 uur aan allebei de borsten gedronken en nog 120ml erbij (erg veel dus) en heeft tot 4:30 vannacht geslapen, dan beide borsten nog eens 120ml en dan tot half elf :) mama is dus voor de eerste keer echt uitgeslapen :D deed deugd :)

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Relaxed nachtje hoor Nachtzon! :D

Die hagelstenen van 5 cm hebben ze hier ook voorspeld, maar 't ziet ernaar uit dat het in een ander deel van Nederland gaat vallen (in 't westen volgens mij)

17. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Wat hebben jullie kleintjes met deze hitte aan???

Kian een romper een shirtje en dan geen broekje nu, is hier 27 graden binnen.. pfff

Bekijk bijlage 162871

18. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Nu valt ook op hoe groot zijn handen zijn, iedereen die hier binnenstapt zegt ook gelijk 'wat een grote handen!'

19. AHzondag

masu, het klopt wat jij zegt dat hij daardoor te weinig heeft gehad.

nou zou willern dat het regent maar het is bloed heet hier

20. AHzondag

wesley ligt in een romper

Deel Deze Pagina