ojee het komt dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cle23, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Amy ligt ook alleen in een rompertje. Hier is 't binnen 24,5 graden.

@mlien, waar ligt Kian op te slapen? Een kussen of zo?
    Het ziet er in ieder geval heel comfortabel uit, hij ligt er echt lekker ontspannen bij!

2. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Masu; op het voedingskussen, echt ideaal dat ding! Heb net de hangmat in de box gehangen en daar ligt hij nu in, hij lijkt het wel heel prettig te vinden, hij is heel de dag al wat hangerig door de temperatuur, maar is nu dus tevreden. Is waarschijnlijk ook niet zo warm doordat hij goed ventileert van alle kanten.

3. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    jolien als we uitgaan rompertje en enkel rokje er over en thuis zelf in haar pampertje alleen (wij hebben dan ook een ontzettend warm huis :( )

4. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Op zijn warmst is het hier 28.2 graden geweest, aan de koele kant van de woonkamer, de warme kant was nog net iets meer :p Ondertussen heeft het hier flink geregend en het is nu aan de koele kant 26.8, maar het verkoelt nu flink is wel lekker!

Heb vandaag de shirtjes en een enkel broekje maatje 50 opgeruimd, 50/56 gaat nog goed 56 is nog net te groot... wat gaat het toch hard!!

5. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ja hier zijn de eerste kleertjes, maat 46 en 48 ook al te klein :) 50 kan ze nog goed in, gelukkig maar :p ergens wel raar als die kleren weg moeten :( khad liever dat ze zo klein bleef :p

6. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Mlien Stijn heeft idd een matje in zijn nek. En het groeit ook best hard :D
    Fijn dat je genoten hebt van je avondje weg en ook van het avondje samen met manlief. Idd wel jammer dat je dan wel last krijgt van stuwing omdat je een voeding overslaat.
    Wat een schattige foto wel van kian!! Wat een lekker moppie om te zien zeg!!
    Weet ook niet waar je beter mee af was hoor van zelf genezen of hechten…
    We hebben niet afgelopen nacht maar de nacht daarvoor zo’n nacht gehad… je bent er zelf dan ook zo brak van. Hij deed dit toen na zijn fles van 23.00 uur en na zijn fles van 4 uur nog eens… afgelopen nacht hadden we geluk!

Sammie vervelend he dat wachten zeker voor iets wat zo kort duurt…
    Haha die condoom is een spelbreker he?
    Wel apart/jammer dat ze niet konden achterhalen waarom de placenta verkalkt was. Je weet in elk geval dat je volgende ukkie extra in de gaten gehouden gaat worden. Nu eerst maar genieten van Wesley!

Masu dat is idd wel erg zielig dat amy wakker wordt van de pijn. Zeker omdat je niets voor haar kan doen. En bleef het droog bij jullie? Bij ons heeft het flink geregend en geonweerd!

Nacht elke dag nog wel, zijn jullie de schade aan het inhalen??
    Lekker dat je een goede nacht hebt gehad. Wij hier ook :D

Intiem wij hebben het van de week weer voor het eerst gedaan en dan ook super voorzichtig omdat het toch nog wel gevoelig is. Het voelde een beetje als de 1e keer :)

Kleding Stijn heeft een rompertje met korte mouwtjes en pijpjes aan. Verder niets!! En dan heeft ie het nog zo warm.
    Ik ben blij dat Stijn eindelijk een Betje fatsoenlijk in maatje 50 begint te groeien :D

Hier gisteren na de ochtend hier niet meer geweest en gelijk kletsen jullie zoveel :p
    Na alles te hebben bijgelezen nu mijn verhaal!! Afgelopen nacht hebben we echt een super de luxe nacht gehad! Stijn is na zijn fles van 22.30 uur in slaap gevallen om 23.00 uur en hij heef geslapen tot 6.45 uur vanochtend!!!!!!!!!
    Vanmorgen is het Cb langs geweest voor intake gesprek. Leuke meid (gelukkig) en was ook helemaal weg van Stijn (ja wie niet :p) We hadden geluk want vandaag was ook inloopspreekuur dus konden we gelijk langs om te wegen. Stijn weegt nu 3320gram!! We zijn echt helemaal trots dat hij het zo goed doet. Zijn flessen gaan er gelukkig ook in en blijven er in! Vandaag een hele warme dag en zelfs Stijn had het warm (arme vent) Ik heb hem lekker in zijn luiertje in de box gelegd vanavond en hij vond het heerlijk!! Nu ligt hij, na even te hebben gehuild (een uurtje ofzo), lekker in de wandelwagen te slapen tot zijn flesje van 22.30 uur en dan hopen op weer een goeie nacht :D

7. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

hier onweert het heel erg. de flitsen zijn echt heel erg.

wesley kan niet slapen zit al de hele avond met hem...
    hoop echt dat hij zo weg valt.
    heb nog een was op te vouwen, te strijken doe morgen maar en moet zijn bed nog opmaken. heb zijn aerosleep gewassen die was nog niet droog, erg onhandig dat het niet in de droger mag

8. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    geen idee kibbeling, sinds ik bevallen ben heb ik gewoon ELKE dag zin :p vroeger was het zo 2 keer in de week...
    of mss hangt het met de sterilisatie samen of omdat we allebei sinds de kleine er is smoorverliefd op elkaar zijn en ik weer elke dag vlinders in mn buik heb... ik heb geen idee :p

9. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    woei kibbeling, echt waar leuk he zo een nachtje doorslapen :)
    hier hoop ik op hetzelfe, heb jolien gedouchet en om kwart na negen flesje gegeven, airco lag aan in de kamer dus is het fris genoeg om goed te slapen :) we zien wel :)

10. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Kibbeling; dat is al snel dan! Heb je geen last meer daar beneden?? En vloei je al niet meer dan?? Ik nu nog wat roze afscheiding, maar het einde is denk ik in zicht. Wat lekker dat Stijn je zo'n goeie nacht heeft gegund!

@Nachtzon; is inderdaad erg jammer als ze de kleine maatjes niet meer aankunnen, maar wel een goed teken dat ze goed groeien!

@Sammie; hier ook zo'n avond/dag

Hier dus heel de dag/avond al in de weer met Kian, hij wil alleen maar bij papa of mama zijn, maar het liefst bij mama aan de borst. Oftewel hij is aan het clusteren, vind het eigenlijk ergens wel speciaal dat hij zijn mama dan zo nodig heeft! Hij werd net wat slaperig dus ik heb hem aan papa gegeven en hij lijkt nu in slaap te zijn gevallen. Hoop op een goeie nacht, maar we zien wel. Anders ga ik morgenmiddag net als vanmiddag weer lekker samen met hem dutten :D

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hier is er gisteren toch nog uitgeklapt! Windstoten, onweer, regen, heerlijk! :D
    Vandaag is de temperatuur een stukje beter gelukkig.
    Amy heeft een onrustige nacht achter de rug. Overdags was ze heel rustig en heeft ze veel geslapen. Vannacht kwam ze om 3 uur om een voeding en om 5 uur alweer!:(
    Dus de nacht was weer aardig gebroken zo.
    Hopelijk vannacht niet...

@kibbeling, wat heerlijk zo'n nacht! Dat is voor herhaling vatbaar, of niet?!;)

@mlien, lekker aan 't dutten met Kian?

@hier, vanmiddag kraamvisite...ben blij als straks alle visite geweest is hoor! Vrijdagavond ook kraamvisitie, zondag overdags ook, maandagavond weer....pff. Hoe zit 't bij jullie met 't kraamvisite? Is het merendeel al geweest of verwacht je nog veel? En hoe plannen jullie 't in?

12. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Hier een goeie nacht gehad, Kian heeft heerlijk geslapen en ik daardoor ook, dus ik heb geen middagdutje nodig, kan ik mooi wat dingen in huis doen.

Gisteren heeft het hier ook nog flink geonweerd en geregend, dus de temperatuur is hier ook een heel stuk beter nu! Wat betreft de kraamvisite verwacht ik nog wel aardig wat mensen, maar ze lijken allemaal af te wachten ofzo, behoorlijk vervelend. De meeste mensen willen in het weekend komen dus dan proberen we de zaterdag vrij te houden en zondagmiddag dan maar wat mensen langs te laten komen. Anders houd je nooit tijd over om met zn 3tjes te zijn!

@Masu; welke knoop gebruik jij eigenlijk als je de draagdoek draagt?? Heb Kian nu in de FWCC, hij ging eerst een paar minuutjes huilen, maar ligt nu heerlijk diep te slapen. Heb ook de foetushouding al uitgeprobeerd en die lijkt wel iets beter te ondersteunen voor je kindje, maar hij slaapt nu zo lekker dat ik hem maar even zo laat :p

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mlien, dat vind ik ook wel vervelend aan kraamvisite, dat het toch vaak op de avonden en weekenden is. En dan wil je eigenlijk lekker met z'n drietjes zijn en niet teveel dingen inplannen.
    Nog ff en dan hebben we 't weer gehad...

Ik heb de draagdoek ook in de FWCC. Die vind ik op zich wel fijn, maar ik heb ook nog geen andere geprobeerd hoor. Ik vind 't wel best lastig om 'm te knopen. Die doek is ook zo mega!
    Hoe doe jij die FWCC mlien?
    Je hebt schijnbaar verschillende manieren om te beginnen namelijk. Houd je Kian tegen je aan of doe je eerst die doek gedeeltelijk om en stop je vervolgens Kian erin?
    En vind jij 't niet moeilijk om die doek goed te krijgen?

14. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik knoop eerst een stukje, totdat ik zeg maar de band over mijn buik heb en de uiteinden over mijn schouders, dan zeg ik Kian er in en knoop ik hem verder. Ik heb de foetushouding ook al wel eens geprobeerd, maar daarbij zit het hoofdje in principe ook onder de doek en dat vind mijn mannetje niet zo heel fijn. Maar het nadeel bij de FWCC vind ik dus weer dat het hoofdje niet echt ondersteund wordt.... Het lastigste met het knopen vind ik om de doek mooi strak te krijgen!

15. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hier een hele goede nacht gehad :) jolien heeft 7 uur en daarna 5 uur aan een stuk geslapen :) vandaag wel erg wakker en huilerig, daarbij wou ik strijken :(

16. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Klinkt als een mooie nacht hoor Nachtzon, 7 uren achter elkaar hebben wij hier nog niet gered, het langste is 6 uren.

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ze was ook echt knock out en dan een goed uurtje wakker :)

18. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Kian was afgelopen nacht ook wel zo diep in slaap ja, maar hij heeft dan gisteravond ook bijna de hele avond aan mijn tiet gehangen, dus kan ik me ook wel iets bij voorstellen ;)

19. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    jolien drinkt ook als een gek momenteel :) nog altijd eersyt bv en dan fles... cb zei ook al dat ik nooit meer enkel bv zal kunnen geven... ze vraagt al meer dan ik kan aanbieden...

20. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Maar normaal dan past je productie zich daar toch op aan?? Kun je dat dan niet kunstmatig omhoog krijgen door veel te kolven?

Deel Deze Pagina