Wesley kan moeilijk in slaap komen. Gisteren de hele avond met hem gezeten en toen hij sleep was hij niet meer wakker te krijgen. Nu weer precies hetzelfde. Wil mijn was doen
die mevr van CB zei dat dat immens veel moeite zou kosten. Ze drinkt erg goed door aan mn borst maar toch drinkt ze achteraf nog altijd een 90ml melk uit de fles
Wel jammer hoor Nachtzon!! @Sammie; Kian is ook al een paar dagen wat onrustig, het is echt ideaal om nu die draagdoek te hebben, heb er net ook gewoon mee staan strijken, Kian is dan toch tevreden omdat hij bij me is, maar ik heb wel mijn handen vrij!
Dat is idd handig mlien, helaas kan ik alleen zittend strijken. Maar hij slaapt nu en ben bijna klaar met strijken en vouwen gelukkig. Wat doen jullie nu de kleintjes aan vannacht? Wesley slaapt natuurlijk in die puckababy en twijfel of hij vannacht zijn deken nodig heeft en wat hij dan aan moet. Vind het toch wel vervelend dat het weer zo wisselt meteen.
Kian heeft hier eigenlijk altijd nog gewoon in zijn gewone kleertjes geslapen, de laatste week ook in de puckababy met kleertjes (het is bij ons altijd wat koud op de slaapkamer). Hij sliep altijd met 2 dekentjes en daar heb ik er gisteren eentje van weggehaald. Doe denk ik vanavond alleen zijn sokken uit, dan in de puckababy en dan een dekentje tot zijn middel ongeveer.
wesley sliep ook altijd in zijn eigen kleding, tenzij hij in bad gaat in de avond. denk dat ik hem vanavond ook gewoon onder de deken doe met kleding em puckababy. zo lekker alles kunnen doen.
Amy slaapt ook gewoon in haar kleertjes en dan alleen lakentje. En als het kouder is ook nog een dekentje. Afgelopen nacht was het zo warm, toen had ze alleen haar rompertje aan en niks erover heen. @mlien, Amy wil graag wat ondersteuning bij haar hoofdje dus dan doe ik een deel van het doek gedeeltelijk over haar hoofdje en dat vindt ze wel prettig. Ik vind het ook heel lastig om de doek mooi strak te krijgen. Dat vergt nog wel wat oefening... @nachtzon, balen dat je niet alleen maar bv kan geven. Maar het misschien ook wel praktisch dat je gedeeltelijk fv geeft toch?
ja hoor masu gisteren lekker aan de sangria gezeten en kan dus zonder prob een keer bv uit laten vallen hier weer een goede nacht gehad, om middernacht gaan slapen, om 5 uur Jolien wakker gedronken, dadelijk weer in slaap en dan om 7 uur door de kinderen wakker nu ligt ze in haar relax weg te dommelen
Hier een waardeloze nacht gehad! Kian was gisteravond om 7 uur heerlijk gaan slapen, maar na zijn voeding om 11 uur wilde hij dus niet meer. Uiteindelijk was het 1 uur voordat hij in slaap viel (en ik dus iets daarna) om vervolgens om 4 uur weer te willen eten, toen dus weer niet slapen vanwege heftige krampjes, gelukkig ligt hij nu nog te slapen na zijn voeding van 8 uur (en ben ik er pas 10 minuutjes uit). Heb dus nog wel wat slaap gehad, maar het kan een stuk fijner! Baal hier ook ontzettend, we hebben een map op de computer met de foto's van Kian er allemaal in, in die map hadden we een map met de bevallingsfoto's staan en dus ook de foto's waar hij net geboren was.... Allemaal weg, heel die map is weg... is ook niet meer te vinden, de eerste foto's die we nu van hem hebben is dat hij zijn pakje aankrijgt... ik baal er zo vreselijk van, vind het echt heel erg...
Mlien kijk in je prullenmand!!! anders voeg me toe op msn, ik wil je best helpen via afstandshulp... (ik kan dan van hier op jouw pc kijken) xxx
en enkel als jij je akkoord daarvoor geeft hoor tis niet dat ik dan whenever op je pc kan of zo hier mn msn: cinderella206@hotmail.com xxx
@Nachtzon; er staat helemaal niks meer in de prullenbak, heb ook de programma's PC Inspector File Recovery en Recuva overal al overheen gehaald (die halen nog wat bestanden terug die verwijderd zijn) maar die kunnen ook niks vinden, dus ben bang dat het echt definitief kwijt is...
OMG ik zou daar totaal over huilen... zo is me dat ooit eens met vakantiefoto's gebeurd net op de laatste dag, verkeerde knop op de cam en aaaaaaallee foto's weg :'( denk dat het nog erger is als het over de foto's van de kleine gaat knuffel meissie!!!
Windows 7, we hebben geen idee hoe het gebeurd is, ik kwam er gisteren opeens achter dat hij er niet meer stond... Snap er echt niks van, ben nu de prullenbak nog een keer aan het scannen.. Probeer eerst zelf nog het een en ander, als het me niet lukt zal ik msn nog eens opzoeken
Het is inderdaad vreselijk, maar mocht ik ze echt niet meer kunnen vinden moet ik het toch naast me neerleggen.. je doet er niks meer aan..
anders alles in de prullenmand herstellen en dan eens bekijken... die dingen die je al verwijdert had kan je dan nog eens verwijderen, zolang de foto's er nog staan he...
ik denk niet dat je ze verwijdert hebt, kan me dat niet voorstellen, met windows 7 (heb ik ook) gebeurd het vaker dat je per ongeluk een map verplaatst... kijk anders eens in mappen die er rond liggen...
@Nachtzon; ik kan ze niet in de verwijderde bestanden uit de prullenbak vinden en ik heb heel de computer al afgezocht maar kan nergens iets vinden.. :S
shit kan me dat zooo moeilijk voorstellen, want je moet ze dan eerstens verwijderen en tweedens nog eens de prullenbak leegmaken... en dan nog staan ze er soms nog op... vind het zo sneu voor je :'( als je op de foto klikt die er nog zijn, staat er bij op hoeveel locaties die te vinden is, heb je zo al gekeken? En heb je ook de duidelijke naam van de bestanden (mijne staan meestal enkel nummers bij)... pc inspector <<< die eens gebruiken anders... ik duim voor je meis!!!