ojee het komt dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cle23, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik weet wel de specifieke nummers van de foto's omdat er een hele lijst mist in de gewone map (wat dus de bevallingsfoto's zijn, die missende nummers). Ben sinds gisteravond al met Pc inspector bezig zonder resultaat :S

2. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    :( balen :(

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Nacht ook lekker toch dat je weer helemaal verliefd op elkaar bent? Is ook wel herkenbaar hoor, wij hebben het hier in huis ook wel met elkaar. Zeker als ik manlief met Stijn in de weer zie :D
    En heeft jolien al door geslapen? Lees net dat jolien lekker geslapen heeft!
    Balen dat je bv niet voldoende blijkt te zijn. Blijf je wel bv geven of ga je volledig over op fv?

Mlien ik vloei echt heel weinig, komt denk ik ook doordat de placenta operatief is verwijderd. Het vloeit nog minder als wanneer ik ongi ben. En te is wel iet wat gevoelig maar we hebben het echt super voorzichtig gedaan en dat was ook wel weer romantisch (als je de condoom buiten beschouwing laat)
    Wat erg van je foto’s!! Heb je nergens een back up? Hoop dat jeze toch nog ergens onverwachts terug kan vinden en dat ze toch in een andere map terecht zijn gekomen. Dikke knuffel!!

Masu zo’n nacht is zeker voor herhaling vatbaar! En Stijn heeft ons al 3 nachten zo laten genieten :D
    Wij hebben hier gelukkig al veel kraamvisite gehad en we hebben nog maar een klein beetje te gaan. We plannen het hier overdag en in de avond in. Het ligt er aan wie er komen…

Hier lekker druk in de weer met de kleine. Hij slaapt al 3 dagen door in de nacht!! Wat een voorbeeldig kind :D
    Gisteravond heeft hij het wel laat gemaakt, hij viel om 1 uur in slaap maar sliep wel tot 7 uur vanmorgen. Verder gaat het hier in huis allemaal goed. Zo af en toe nog kraamvisite, maar wel gezellig. Stijn heeft al veel kleertjes gekregen en ja zelfs mama en oma verwennen hem met kleertjes. Vandaag gezellig mijn zus op visite met neefje. En wat denk je de hele boel ligt lekker te slapen!! Mijn ventje in de box, neefje in reisbedje en zus op de bank :D
    We hebben vanmiddag de gehoortest op het CB, kijken of Stijn alles goed kan horen??

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kibbeling, wat heb jij een voorbeeldig kind zeg!:D
    Amy slaapt zo af en toe een nachtje door, ik zou willen dat ze dat vaker deed!

@mlien, wat ontzettend erg voor je! Anders misschien je pc naar zo'n mannetje brengen die ervoor geleerd heeft? Vaak kunnen die de bestanden nog wel terughalen. Het is in ieder geval 't proberen waard toch?
    Echt super erg voor je! Ook van mij een hele dikke knuffel!
    Ik zou 't ook echt verschrikkelijk vinden als ik die allereerste foto's kwijt zou zijn!

@hier, heerlijk met Amy op de bank in slaap gevallen en haar net maar wakker gemaakt voor haar flesje. Ze had er niet veel zin in....dronk maar 40 ml...
    Ze wil liever blijven slapen denk ik!:D
    Vanmiddag komt schoonmoeder oppassen, want ik moet naar de reumatoloog. Voor 't eerst dat ik haar bij sm achterlaat en dat vind ik best moeilijk! Ben toch bang dat er dan dingen niet goed gaan...maar dat slaat natuurlijk nergens op..

5. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik blijf borstvoeding geven, zal zelf nu proberen overdag enkel borstvoeding te geven :) die van 2 uur geleden was voldoende, ze slaapt als een roosje :D

6. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Kibbeling; wat klinkt Stijn toch als een voorbeeldig mannetje!! Heeft hij ook nooit last van krampjes enzo?

@Masu; Heerlijk is dat om samen met je uk een dutje te doen! Vanochtend ook met Kian tegen me aan gelegen in bed, echt geweldig!

@Nacht; goed hoor dat je toch de borstvoeding zoveel mogelijk probeert vol te houden! Hier loopt het af en toe ook niet ideaal, omdat het aanhappen dan niet goed wil lukken, maar we houden vol!

@Foto's ik heb echt de hoop opgegeven, ze zijn nergens. Heb met alle mogelijke herstelprogramma's de computer gescand en ze zijn nergens. En een back up hebben we helaas niet gemaakt.. zo stom! We weten gewoon ook niet hoe het gebeurd is.. Ik zou zo graag die bevalling overdoen, al was het nu alleen maar voor de foto's... denk dat ik hier de rest van mijn leven van ga balen... :(

7. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    heb je ze dan nergens anders gebruikt, foto's die je gepost hebt ergens of zo... zo kan je er mss een paar redden...
    balen dat je zo ver woont, ben eigenlijk echt een crack in zo een dingen... zoals ik zei, ik wil altijd wel nog eens kijken via afstandshulp...

8. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik ga msn al ergens opgraven :p

9. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hihi is goed :)

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Succes hoor Mlien en Nachtzon.
    Fijn om te weten dat jij goed bent met de pc nachtzon, wie weet komt dat ooit eens van pas! ;)
    (ik heb er niet zo'n verstand van, hihi!)

11. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mlien, balen zeg van je foto's.
    lijkt mij ook zo erg, ben blij dat ik het al heb afgedrukt.

kibbeling, wat heb jij een mazzel hahaha..
    gaat het verder met jullie ook goed, al gewend enzo?

masu, snap dat je het moeilijk vind om Amy achter te laten. ik kan dat ook niet zo makkelijk bij mijn s.m.

nachtzon, moet wel zeggen dat wij ook wel weer heel verliefd zijn al gaat het nu iets minder, ben zo saggie af en toe door die buikpijn dat ik gewoon zwaar geirriteerd ben. lijk wel zwanger haha

hier, wesley heeft een goede nacht gehad we hebben ook wel heel erg mazzel vindt ik zelf. om half 1 zijn laatste fles en om 4.00 uur kon ik er even uit om speentje terug te stoppen en daarna tot 7.00 uur geslapen!
    denk dat hij echt last van het weer heeft gehad hij is nu weer heel anders. volgens mijn zit hij wel in zijn huilpiek.

Morgen of zaterdag krijgen wij onze nieuwe auto!!!
    we hebben 16 weken erop moeten wachten, maar we kunnen dan eindelijk normaal op pad! we nemen wesley dan ook niet mee omdat hij de hele auto moet uitleggen en je zal zien dat hij dan een huilbui krijgt. dus hebben we sschoonzus even gevraagt om op te passen. s.m. zal nu wel helemaal een hekel aan me hebben haha...

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goedemiddag meiden!

Wat een rust hier zeg! Iedereen is zeker druk met de babies! :D
    Amy was gisteren heel onrustig, dus ik heb de hele avond met haar rondgesjouwd en alles geprobeerd om haar stil te krijgen.
    Schoonmoeder had gistermiddag opgepast en ik denk dat het 's avonds een combinatie was van krampjes en teveel prikkels overdags...ocherm...
    Vandaag dus maar een rustig dagje ingelast voor ons meisje.
    Vanavond nog kraamvisite en dan morgen gaat ze uit logeren bij ons pap en mam!
    Manlief en ik gaan dan heerlijk uit eten en daarna naar een feest en daarna SLAPEN!!!:D:D:D Een hele nacht lang!!!! En wellicht de ochtend ook nog!!!!
    Oh, ik heb er nu al zo'n zin in!

*einde ego-bericht*

Jullie nog leuke vooruitzichten komend weekend?

13. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Zeker rustig hier!! Wat vervelend dat Amy gisteravond zo onrustig was! Hopelijk heeft ze het na vandaag beter naar haar zin!

Hier een redelijke nacht gehad, Kian kwam gewoon om de 4 uren, dus dat was wat minder maar ach... Heb op het moment ook behoorlijke overproductie, hij drinkt maar 1 borst per keer. Ik moest er op den duur ook uit omdat ik enorme stuwing had aan de linkerkant, ik wilde even de druk er vanaf kolven, had binnen 2 minuten 70 ml gekolft! :p Denk dus dat hij wel genoeg binnen krijgt ;). Had gisteren ook zijn eerste poepluier tot boven aan zijn rug, heerlijk!

Vandaag lekker wezen wandelen/boodschapjes gedaan en nu net werd ik naast Kian wakker op bed, oeps.. in slaap gevallen :D Ik werd wakker van een telefoontje van de makelaar, maandagmiddag een bezichtiging!! (kunnen we mooi dit weekend met zijn 2en het huis op orde maken), wel erg toevallig nu die overdrachtsbelasting omlaag is!

Verder geen plannen dit weekend, we zien wel wat we gaan doen, lekker rustig aan :)

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Lekker toch Mlien, ff slapen overdags! Je zult 't wel nodig gehad hebben. Zo'n mega poepluier heb ik nog niet gehad hier, maar volgens mij heb je dat ook niet zo snel met flesvoeding (heb ik wel 'ns gehoord).
    Binnen 2 min 70 ml....wow!:$
    Kan me voorstellen dat dat 'n druk geeft ja.

Hebben jullie je huis te koop staan? En al veel bezichtigingen gehad?

15. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik heb hele leuke plannen dit weekeind :) ik ga morgen op kraamvisite :) NAAR ADORABLE XD yeaaaaaaaaaaay :)

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Veel plezier!
    Jij mag Davut live gaan aanschouwen, leuk hoor! :D

17. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Nou... ik had hier vannacht een heel verhaal getypt en het is niet eens gepost!!!! :(

Vannacht om 3 uur werd Kian (zoals altijd) wakker en lag weer te mopperen, ik had nog geen zin, dus bleef nog even lekker liggen. Toen viel me pas op dat hij continu lag te slikken en grommen, ik hoorde het eten gewoon omhoog komen zeg maar. Gelijk een handdoek gepakt en onder zijn hoofdeind gelegd en ja hoor, het was over, er kwam een grote zucht van opluchting uit de wieg... Voel me zo stom dat ik het niet eerder gehoord heb!! Uiteindelijk heb ik hem zelf om half 6 gepakt om eten te geven omdat ik al die tijd wakker gelegen heb (voeding daarvoor was om 11 uur). Maar het zou dus best eens kunnen dat ik vanaf nu ook iets meer door mag gaan slapen! Voel me wel een beetje stom dat ik het niet eerder gehoord heb maarja...

@Masu; jij moet straks na je verlof toch ook op zoek naar een nieuwe baan, houdt dat jou nu ook veel bezig? Ik ben er best wel veel mee bezig, ook veel mensen die er naar vragen, is toch wel jammer hoor, wil ik helemaal niet over nadenken nu!

18. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Masu; ons huis staat al vanaf vorig jaar april te koop en dit wordt de 4e bezichtiging, loopt dus helaas nog niet echt storm.. maar je kan niks meer doen dan afwachten!

@Nacht; leuk zeg dat je op kraamvisite gaat! Ben benieuwd of er grote verschillen zijn tussen jullie kleintjes!

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mlien, tja de tijd is ook niet zo gunstig he. Maar jullie heb nog niks anders gekocht of wel?
    Want dat lijkt me echt niet fijn, dan moet je op een gegeven moment echt van je huis af omdat je anders zo lang dubbele lasten krijgt.
    Een aantal vrienden van ons hebben hun huizen ook te koop staan, ook al een lange tijd, maar dat schiet ook allemaal niet op.
    Toch nog wat meer geduld hebben dus! ;)

Die baan houdt me op zich ook wel bezig, alleen al door het feit dat iedereen ernaar informeert. Op zich is dat natuurlijk lief bedoeld en zijn ze gewoon geinteresseerd, maar daardoor blijf ik er telkens aan herinnerd worden.
    Ik had me voorgenomen om in juli rustig aan rond te gaan kijken voor werk, maar moet zeggen dat m'n hoofd er ook nog niet echt naar staat...
    Gelukkig is het pas 2 juli, dus de maand is nog lang! :D
    Tot wanneer loopt jouw verlof? En kun je daarna eventueel een tijdje de ww in?

Dat je dat niet doorhad van Kian is logisch hoor. Als je meteen naar 'm toe gaat dan hoor je dat gewoon niet en dan zie je zoiets over 't hoofd. Goed dat je 't nu gevonden hebt en dan Kian ermee geholpen is. Hopelijk betekent dat lekker doorslapen de komende nachten! ;)

20. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Masu; de tijd is inderdaad niet gunstig, maar we zitten gelukkig niet met dubbele lasten, dus we hebben in principe de tijd. Mijn verlof loopt tot 18 augustus en daarna heb ik (volgens eigen berekeningen) recht op 4 maanden ww, dus ik wilde proberen om per oktober weer ergens te beginnen als dat lukt.

Het stomme dat ik het bij Kian niet eerder gehoord is dat hij gewoon op 30 cm naast me ligt (co-sleeper), maar ja, ik heb het nu in ieder geval (hopelijk) opgelost!

Deel Deze Pagina