@mlien, precies, het gaat erom dat het waarschijnlijk verholpen is nu. Mijn verlof loopt volgens mij tot 13 aug. Ik heb recht op 10 maanden ww, maar daar hoop ik geen gebruik van te maken. Hoop toch eigenlijk wel dit jaar nog werk te vinden. Wat voor werk zoek jij eigenlijk/heb je voorheen gedaan?
Ik ben opticien, daar is ontzettend veel werk in te vinden! Wil alleen niet meer op zaterdag werken wat het iets lastiger zal maken, maar er is echt ernstig personeelstekort overal, dus denk dat dat ook wel gaat lukken! Wat voor werk zoek jij?
Wat leuk, opticien! Fijn dat daar zoveel werk in te vinden is, dan heb je ook weer wat te eisen he! Ik zoek iets in de hulpverlening. Ik ben hiervoor zorgconsulent geweest en ik begeleidde mensen met autisme en het hele netwerk eromheen. Mijn uren waren echt super onregelmatig en dat wil ik nu dus niet meer. Ik wil eigenlijk gewoon 3 dagen werken, ongeveer 24 uur. En dat maakt het vinden van geschikt werk denk ik wel wat lastig voor mij...
Dat lijkt me inderdaad lastig om dan iets te vinden waarbij de werktijden wat meer regelmatig zijn! 24 uur is wel mooi ja, ik denk dat ik voor de 32 uur ga, is financieel toch net iets aantrekkelijker, ook met het oog op de toekomst dat we een ander huis willen kopen! Ben alleen bang dat ik later spijt krijg omdat ik zoveel ga werken, dus weet het nog niet helemaal zeker, vind het maar lastig!
Het is ook heel lastig! Het zou gewoon luxe zijn om geen rekening te hoeven houden met de financieen, dan zou ik lekker 2 dagen gaan werken! Nu wil ik toch wel 24 uur werken, anders moeten we zo opletten en dat is ook niet fijn. Van de ene kant wel jammer dat we nu tijdens ons verlof op zoek moeten gaan naar werk vind ik. Mijn hoofd staat er niet echt naar... Al is het hebben van kinderen moeilijk te combineren met mijn oude werk dus wat dat betreft is het beter dat ik iets anders ga zoeken. Ik zal Amy haar voeding eens gaan geven, daarna breng ik haar naar mijn ouders en dan gaan we lekker uit eten vanavond! 'k heb er zo'n zin in!
he meiden heb deze nacht helemaal mogen uitslapen tot 10 uur deze morgen Manlief heeft alle voedingen gedaan
@Nachtzon; jij mazzelaar!! @Masu; het is inderdaad jammer om in je verlof zoveel met 'werk' bezig te moeten zijn, maar het is nou eenmaal niet anders! Ik ga zo meteen met vrienden een bril uitzoeken voor een vriendin, moet ik natuurlijk wel met mee . Manlief heeft geen zin dus die blijft lekker thuis en zo heeft mijn overproductie ook nog een goed doel, kan Kian ook lekker thuis blijven, manlief hem de fles geven en heb ik ook even mijn handen vrij! Heel veel plezier vanavond, geniet er van!!
@nachtzon, heerlijk hoor! Bof jij ff! @mlien, jij ook veel plezier vanmiddag! Ik vind 't altijd best fijn om eens alleen op pad te gaan. Ik ga vaak lunchen met een vriendin en dan is mijn man bij Amy. En dan is de druk er weer ff vanaf he, als je hebt gekolfd! (ik heb maar een paar dagen stuwing gehad, maar dat lijkt me dus echt niet fijn he!)
@Masu; maar bij mij is die stuwing nu niet zo heel erg hoor, want de druk wordt er wel steeds vanaf gehaald. Het is niet dezelfde stuwing meer als inderdaad op dag 3/4 na de bevalling, dat was inderdaad niet normaal, dit is nog net te doen. Het is idd heerlijk om even zonder de kleine op stap te zijn, ben nu alleen doodop!
zo ben ik ook weer even. heb het best druk gehad de laatste paar dagen. Wesley heeft echt een enorme huil piek gehad, pff wat is dat een hel zeg... nog erger dan krampen hebben. gisteren de auto opgehaald en betaald dat is weer het minder leuke kant ervan haha.. maar we hebben nu al het idee nooit meer anders!! we hebben nu alle ruimte voor rolstoel en kinderwagen. we hadden wesley bij schoonzus achter gelaten, vond het best moeilijk vooral omdat hij zo huilerig was de laatste dagen. maar hij heeft heerlijk geslapen daar. schoonmoeder heeft het denk ik wel aangevoelt, want toen we de auto gingen laten zien deed ze weer een beetje normaal en toonde ze ineens wel interesse in wesley. we zijn meteen door naar almere gereden en heb ff wat leuke kleren ingeslagen kon mezelf weer moeilijk beheersen. wesley heeft een nieuw ritme hoop ik, om 22.00 uur laatste fles en dan lekker doorslapen tot 6a7uur vanmorgen was het zelfs 8uur 1x is manlief eruit geweest om speentje in te doen en daarna hebben we hem niet meer gehoord. vanmiddag verjaardag gehad van mijn zwanger, was opzich wel gezellig alleen iedereen zat om 15.00uur aan de drank :s dus wij zijn voor de drukte weg gegaan. ik heb ook geen contact meer met mijn ouders en die zouden pas komen als wij weg gingen erg kinderachtig maar goed, merk wel dat je dan toch anders op visite zit. mlien, leuk dat je met je vriendin meeging, heeft ze een mooie uitgekozen? hoop voor jou dat je snel een goed baan vindt en dat je huis snel verkocht wordt, waar gaan jullie dan heen verhuizen? masu, ik hoop voor jou dat je ook weer een baan vindt. 24uur lijkt mij ook meer dan genoeg als je mama bent.
masu het lijkt een voorbeeldig kind hoor!! Hij kan ook zijn huiluurtjes hebben en dan is niets goed bij hem, zelfs op mijn buik liggen niet. Leuk feest gehad en vanacht lekker slapen!!! Mlien hij heeft nog niet echt last van krampjes, maar kan nog komen hoor. Hij is nu bijna 3 weken oud.. Kan me voorstellen dat je voor je gevoel de bevalling over wil doen voor de fotos. Echt super balen zeg!! Van je andere fots wel gelijk een back up gemaakt? Lekker zon overvolle luier Je hebt idd genoeg melk voor Kian zeg... Fijn dat hij nu misschien beter gaat slapen met zijn hoofdje iets omhoog. Werk masu dat probleem heb ik ook. Ik werk in de verstandelijk gehandicapten zorg op een woongroep en draai ook onregelmatige diensten. Ik heb besloten dat ik na mijn vakantie in spet/okt ga solliciteren op regelmatige tijden. Maar ja das makkelijker gezegd dan gevonden... Sammie ik moet je eerlijk zeggen dat we al snel gewend waren. Voor mijn gevoel is stijn er ook altijd geweest. Zo vertrouwd voelt het aan. Ik voel me gelukkig ook al een stuk beter, sommige dagen ben ik nog wel moe maar dan doe ik het rustig aan (voor zover me dat lukt) Lees net dat jullie als het goed is vandaag jullie nieuwe auto hebben kunnen ophalen! Leuk vooruitzicht. Nu dus lekker veel uitstapjes maken met Wesley! Fijn dat de auto bevalt en nog beter dat je daarna nog even lekker bent wezen shoppen!! En wel vervelend idd dat je dan niet helemaal lekker op visite zit met het verhaal van je ouders. Nacht bofkont die je bent!! Hoe was het bij adorable?? Hier heb niet zo veel tjid gehad de laatste paar dagen. Heb wel alles terug gelezen en op iedereen gereageert. Met ons gaat het helemaal goed. Tot nu toe slaapt de kleine man lekker door en hebben wij ook goede nachten. We hadden donderdag de gehoortest en met stijn zijn oren is niets mis. We mogen terug komen als hij 5 jaar is. Verder krijgen we nog steeds kraamvisite en daar genieten we ook van (niet allemaal zijn ze even leuk en gezellig). De meeste vrienden en familie zijn ook wel geweest. Dus ook dat loopt een beetje tegen het einde. Ik ben vrijdag even met stijn langs het werk van manlief geweest. Ze vonden hem allemaal zo klein!! Maar gelukkig weten wij dat hij al groeit want heel langzaam worden de 1e kleertjes al te klein We hebben nu ook johannesbroodpitmeel (nutriton) gehaald tegen het spugen, hij heeft nu ook niet meer gespuugd. Wie weet komt hij nu ook nog sneller aan... Wat wel raar is dat we nu post krijgen gericht aan de ouders/verzorgers van Stijn!! Zo grappig om te zien, we moesten ook de kinderbijslag aanvragen... zo raar allemaal...
woeii dag meiden wat een leuke namiddag gehad de kleine dewut van Adorable is een pracht kereltje en zo liefffff Adorable zelf stelt het prima ze ziet er erg goed uit (op wat homronele puistjes na ) Jolien was net in bad, drinkt net bij papa een grooote fles (zit al aan 210 ml ) en zal waarschijnlijk (hopelijk) heel lang slapen, want vannacht is het aan mij meiden ik ben blij dat we het allemaal toch best goed doen he (ff onszelf lof uitspreek )
nacht ik ben ook echt blij dat wij het allemaal zo goed doen. Heerlijk dat Dewut het zo goed doet. Hier vandaag een heerlijke nacht en ochtend achter de rug. Stijn viel tegen 00.00 uur in slaap en wij dus ook lekker naar bed. Ik heb hoorde hem heel zachtjes om 7.30 uur geluid maken. Ging ik kijken lag hij gewoon nog te slapen!!! Ik heb hem wakker gemaakt voor zijn flesje. Daarna was hij weer in slaap gevallen en heb ik hem in zijn bedje terug gelegd. Hij bleef gewoon slapen en dus ben ik weer lekekr terug gegaan naar bed. Rond 10.30 uur heb ik hem wakker moeten maken voor zijn fles!! Papa en mama hebben dus lekker uit kunnen slapen!! Hij ligt nu lekker in zijn schommelstoeltje naast me te slapen... Nu zo maar ff de was verder weg strijken/vouwen en vanmiddag krijgen we nog kraamvisite dus is de dag weer gevuld.
@Sammie; fijn dat jullie eindelijk de nieuwe auto hebben!! Dat zal heerlijk zijn! Als we gaan verhuizen willen we naar Hellevoetsluis toe, onze vrienden en familie wonen daar allemaal in de buurt! @Kibbeling; Wat fijn voor jullie dat Stijn zo heerlijk doorslaapt!! Hopelijk spuugt hij iets minder als je de voeding iets indikt ja. Kian spuugt ook erg veel, ik moet morgen toch naar het CB, dus dan kan ik gelijk eens navragen wat ik er het beste aan kan doen. @Nacht; mooi dat het zo leuk was gisteren! Hoe heeft Jolien het vannacht gedaan? Kian heeft hier vannacht voor het eerst 7 uur tussen de voeding gelaten, ik was gisteren ook echt doodop dus was er erg aan toe om ook iets langer achter elkaar te slapen, heerlijk zeg! Vandaag zijn we druk in huis bezig vanwege de bezichtiging morgen, altijd zo'n hekel aan dat alles dan zo supernetjes moet zijn! Morgen voor het eerst naar het CB met Kian, ben erg benieuwd naar zijn gewicht, ook maar eens navragen of alles nu goed is met zijn piemeltje, ben wel benieuwd. Ik heb ook besloten dat ik met Kian naar de osteopaat ga, hij heeft een behoorlijke voorkeurshouding en hij wordt steeds onrustiger na de voedingen en spuugt dan ook meerdere malen, je kan ook zien dat hij pijn heeft van de voeding die omhoog komt, hoop dat de osteopaat er iets aan kan doen! Ik ga weer verder opruimen/klussen/schoonmaken/wassen/strijken/stofzuigen/dweilen/enz....
Goedemiddag meiden! Wij hebben gisteren heerlijk gegeten, daarna feest gehad waar ik toch nog tot 1 uur ben gebleven. Ik wilde eigenlijk eerder naar huis om te slapen, haha, maar 't was gewoon te gezellig! Toen om 1 uur naar huis gegaan en heerlijk tot 10 uur 's ochtends geslapen en nog ff tot 11 uur blijven liggen! Amy heeft 't goed gedaan bij ons pap en mam alleen hebben zij wel wat weinig geslapen haha! Straks nog lekker bbq-en...wat een heerlijk weekend!!! @mlien, was 't gezellig geweest met je vrienden? @nachtzon, hoe was 't met adorable? En is Davut in 't echt net zo'n mooi manneke?
Oh, ik zie dat er in de tussentijd een hoop berichten zijn gepost die ik nog niet had gezien... @kibbeling, wat is jouw geheim?!!? Wat een heerlijke nachten gunt Stijn jou zeg! Daar ben ik wel enigszins jaloers op hoor! Wij mixen nu de standaard voeding met de comfort voeden (waar dus johannesbroodpitmeel in zit) en ik merk dat Amy het daar goed op doet. @mlien, ik vond het echt een verbetering nadat ik met Amy bij de osteopaat was geweest. Dus het is zeker de moeite waard om te gaan hoor! Ze kunnen vaak veel voor je betekenen. Ik vond het ook altijd heel vervelend dat je huis helemaal netjes, schoon en opgeruimd moet zijn voor die bezichtigingen. En zeker nu met zo'n kleintje heb je wel wat beters te doen... Hopelijk is jullie huis snel verkocht, dan ben je daar ook meteen vanaf! @nachtzon, wat fijn dat alles goed gaat met adorable en haar kleintje! Wat drinkt Jolien veel dan, dat ze al 210 ml drinkt?! Amy drinkt eigenlijk nooit meer dan 135 ml... Heeft Jolien daardoor goed geslapen vannacht of moest je er toch nog uit 's nachts?
ik vindt ook wel dat jolien veel drinkt, weet dat elk kindje anders is hoor, maar wesley drinbk ook 135ml en avond fles sinds 2 dagen 165ml. hier gaat alles oke, wesley is behoorlijk moe van gisteren en slaapt veel. hebben jullie kindjes ook zo'n last van prikkels? zijn er hier al kindjes die lachen? wesley al een klein beetje. effe een vraag voor de toekomst maar vanaf wanner gaan ze naar hun naam luisteren?
@sammie, geen idee wanneer ze naar hun naam gaan luisteren. Amy reageert wel al echt op geluid en draait haar hoofd die kant op. Ze heeft deze week toevallig voor 't eerst echt bewust gelachen! Dat was echt heel leuk om te zien! Ik zit er ook over te denken die avondfles en nachtfles op te hogen naar 150 ml... dan slaapt ze misschien ietsje langer hoop ik!
Ik merk opzich wel al verschil hoor. Ben het gaan geven omdat hij van de week naar meer zat te happen en echt keihard ging huilen hebben we 30cc meer gemaakt nou toen was meneer wel tevreden. Overdag kan hij niet op heb het geprobeert maar hij laat echt veel staan.