ojee het komt dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cle23, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ow en ze sliep tot 2 uur vannacht en daarna nog eens fles (had dus lege maag) en sliep dan tot 7 uur deze morgen :)

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hahahaha, wat creatief nachtzon!!! :D:D:D

3. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Haha, gekke nachtzon :p Hoe kom je er op joh! :D

Ik ga nu naar het CB, ben benieuwd :)

4. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hihihi en ik dacht ik ga nu totaal verontwaardigde reacties krijgen :p nu, mijn dochter sliep vroeger altijd met de stofzuiger aan :p voordeel; ik had nooit stof in huis :p

5. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Kian is nu 56.5 cm en 4510 gram, net iets boven gemiddeld. (Toen hij geboren was zat hij een stukje onder het gemiddelde). Allemaal netjes dus. Heb het over zijn piemeltje nog nagevraagd en hij is 'van nature' besneden, de arts was vol lof en vond het alleen maar goed ivm de hygiëne, beetje apart hoe enthousiast ze er over was :p

Nu snel de kleine man eten geven :)

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Je mannetje is mooi gegroeid dan Mlien!
    Ik ga vanmiddag naar 't consultatiebureau. Amy heeft wat wild vlees in d'r naveltje en dat moet dan aangestipt worden en dan zou dat weer weg moeten gaan.
    Ook vraag ik me af of ik haar nageltjes al mag knippen, dus dat ga ik ook meteen maar even navragen.

Ik denk dat Amy qua gewicht al op de 5 kilo zit! :D
    Vorige keer (1 week geleden) woog ze 4795!

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @nachtzon, ik vind 't eigenlijk wel vindingrijk van je! Slim opgelost en dan wordt dat ding tenminste ook nog eens gebruikt. ;)

8. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Hij had trouwens ook de arts nog onder geplast :p Dat vond ik dan persoonlijk wel weer erg grappig! Ik kreeg ook gelijk ongevraagd het advies dat ik hem maar moest laten huilen als hij wat lastig was, gewoon in bed leggen en maar laten huilen. Ik weet 1 ding en dat is als Kian huilt dan is er ook echt wat aan de hand dus ga ik hem niet laten liggen!

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Wat een raar advies zeg! En jij bent zijn mama, jij weet toch het beste wat goed voor hem is?!
    (en kan me voorstellen dat dat plassen best grappig was...haha!):)

10. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik laat ze niet huilen, hapt ze teveel lucht en krijgt ze krampen van...

11. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik heb Kian een keer laten huilen, hij was echt aan het krijsen op den duur, toen ik ging kijken lag hij dus helemaal zonder dekens en had het koud. Hij was helemaal overstuur, toen ik hem getroost en goed ingestopt had was alles weer prima, dus laat hem nu ook echt niet huilen. Ze zei ook van voeden, paar minuutjes knuffelen en dan neerleggen, maar dan spuugt hij alles onder, moet minimaal een half uur recht op zitten en daarna spuugt hij vaak ook nog. Ik heb gewoon ja en amen gezegd, ik weet zelf wel beter!

12. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    De bezichtiging is geweest, de makelaar laat altijd een briefje achter. Volgens het kaartje voldoet de woning aan de wensen van deze meneer, ze bezichtigen nog wel een andere woning, maar die kan nooit zo netjes zijn als de onze in deze buurt! (is gewoon een feit, voornamelijk bulgaren/polen/enz. die hier wonen in vieze oude huizen uit 1935)

13. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    hey meiden,

Hier even snel een berichtje:D

Hier gaat alles super!! de bv gaat super, vandaag 1e dag alleen thuis, wel druk met 2kindjes, ma oooh zo gezellig!!!

Davut wordt ma 1x wakker snachts en overdag slaapt hij ook veel, hij is erg rustig.
    Mikail is wel wat jaloers en is dan ook erg hangerig bij mij, maar hij is super lief voor zijn broertje!!!

xxx Adorable

14. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Mlien, jonge wat is kian gegroeid zeg!
    grote jongen wordt het al!

masu, als Amy al bijna 5kilo is moet ze dan niet naar 150ml flessen? of heeft ze echt nog genoeg aan die 120ml?
    hoop idd voor je dat het wild vlees weg kunnen krijgen.

nachtzon, vindt het ook wel erg slim van je!

adorable, fijn dat alles goed gaat en ja het zal idd wel druk zijn met 2kindjes alleen. gelukkig is mikail wel lief voor zijn broertje en ja jaloers zijn hoort er een beetje bij..

hier, wesley wil gewoon niet slapen doodmoe dat hij is! kom nergens aan toe. hoop dat het straks als manlief weer gaat werken alleen wat makkelijker gaat.
    manlief is trouwens meteen zijn nieuwe kindje aan het wassen (auto)

15. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Mooi dat alles zo goed gaat Adorable!! Geniet er maar van, dat hele kleine/rimpelige is er echt zo snel vanaf!!

@Sammie; Vervelend dat Wesley niet wil slapen, hier was Kian na zijn voeding van half 3 ook wat onrustig, maar die draagdoek is dan echt ideaal! Je man zal dat andere kindje denk ik nog wel vaak moeten wassen (hij was wit toch?? Dacht op hyves gezien te hebben)

Hoe vaak voeden jullie je kindjes eigenlijk? Kian zat hier al 3 weken op om de 4 uur een voeding (overdag), gisteren was het een soort van regeldag en bleef hij maar komen en nu komt hij dus opeens om de 3 uur. Vind het wel prima hoor, als hij 's nachts maar zo lief blijft als hij nu is ;) (meestal 6 a 7 uur tussen de voeding).

Kian lacht trouwens vanaf vorige week af en toe!

16. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Denk trouwens dat toen het topic verplaatst is dat we aardig wat medetopicers (wat een woord :p) verloren zijn aangezien die hier niet meer reageren!.. Is wel jammer!

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik heb geaboneerd :)
    jolien lacht ook al af en toe en zit nu op voedingen om de drie vier uur

18. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Davut komt overdag om de 2a 3 uur voor en voeding en snachts wordt hij maar 1x wakker ( laatste voeding tussen 00.00-01.00uur en dan om 04.30 en dan weer rond 08.00) eergisteren heeft hij zelfs de hele nacht doorgeslapen!

Zoo erg druk weekend gehad met veel kraamvisite, vandaag het huis een goeie schoonmaak beurt gegeven en nu lekker relaxen, want de jongens liggen allebei te slapen:)
    xxx

19. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Adorable; das ook erg netjes hoor! Lekker dat hij het 's nachts ook zo goed doet! Heerlijk is het dan als je je huis weer eens lekker hebt kunnen poetsen. Hier is alles ook echt supernetjes en brandschoon door die bezichtiging, ben er eigenlijk wel heel blij mee, want het was al weken wat rommelig!

Mijn uitzicht naar beneden... schattig he!!

Bekijk bijlage 164348

20. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mlien, het andere kindje is idd wit haha, hij zal hem vaak moeten gaan wassen, maar dat vindt hij helemaal leuk hoor!

adorable, fijn dat ze allebei even slapen, is het niet gek on ineens twee kindjes te hebben?

eten, hier om de 4a5 uur meestal, al merk ik dat hij ook steeds vaker om de 3 uur komt. denk dat we echt moeten gaan overstappen op 150ml. merk dat hij gewoon meer wil, amnlief zegt dan weer maar hij moet zich niet gaan over eten enzo, maja honger is honger denk ik dan.

wesley ligt heerlijk te slapen eindelijk!! heb zijn puckababy maar even gepakt en hij sliep binnen een minuut! ben echt blij met dat ding. mlien hoe doet kian het in zijn zak?

Deel Deze Pagina