@Sammie; sinds ik Kian na het eten echt goed laat boeren en een half uur overeind laat zitten doet hij het beter dan ooit in het zakje. Heb het idee dat hij doordat hij toch iets vaster zit dat hij iets langer doorslaapt. Denk ook dat Kian wat meer voeding nodig heeft nu hij wat vaker komt, maar als het goed is regelt zich dat vanzelf bij bv Hoe vaak poepen jullie kleintjes eigenlijk?? Kian poept echt vreselijk vaak *net als papa *, maar dat komt denk ik ook doordat de bv poep erg dun is.
wesley poepte elke dag erg veel en ook dun. maar nu poept hij om de dag en ook erggg veel en dun! hahaha wordt de poep bij jullie ook donkerder??
So he, er is weer lekker veel gekletst! Heb even alles bijgelezen. En ik probeer nu ff snel te reageren, maar dat valt nog niet mee met zo'n wakker dametje naast me! @poep, Amy poept 1 a 2 keer per dag (meestal 1) en het is een beetje mosterd-achtig qua kleur (haha, wat een omschrijving...) en ook qua structuur. Niet echt dun dus. @mede-topicers, dat is inderdaad jammer! Ik heb me er ook op geabonneerd (nu weet ik hoe 't werkt) dus das wel handig. Eerst hadden we idd echt meer mensen... @sammie, ik denk dat Amy nu wel ongeveer over zou mogen naar 150 ml ja. Maar ze drinkt nu nog niet altijd haar 120 ml op maar wel steeds vaker. Ik ga nu proberen om de voeding van 23 uur en de nachtvoeding wel 150 ml aan te bieden en dan langzaam over te schakelen op die 150. @mlien, jullie Kian is echt te schattig! Wat ligt ie daar tevreden te slapen! Hopen dat de bezichtiging nog een vervolg krijgt he! @adorable, wat fijn dat alles zo goed gaat! Het lijkt me wel super druk hoor met 2 kindjes! @sammie, Amy heeft dat ook een hele periode gehad! Ik kreeg hier niks gedaan in huis! Ze blijkt ook nog eens een hele wakkere baby te zijn, dus ik probeer de momenten dat ze slaapt ook echt te benutten om wat in huis te doen...maar die momenten zijn er niet zoveel! Vervelend is dat he!? Dan is de dag om en heb je nog niks gedaan! Ik heb woensdag met ons mam afgesproken om dan het huis eens te gaan poetsen, dan kan de een bij Amy blijven en de ander poetsen...anders krijg ik 't gewoon niet voor mekaar ben ik bang. @voedingen, Amy kreeg altijd om de 3 uur en sinds een paar dagen ben ik overgestapt op 4 uur. Dit gaat eigenlijk heel goed, maar langer dan die 4 uur redt ze niet makkelijk hoor, dan wil ze echt eten! Zo, volgens mij heb ik nu op alles gereageerd! Nu snel eten koken, want om 7 uur krijgen we weer kraamvisite...
@sammie: het is idd wel even raar om nu 2 kindjes te hebben, het scheelt wel dat ze allebei heel rustig zijn, hoewel Mikail nu wel wat drukker is en veel aandacht vraagt, ma het is niet chaotisch ofzo. Vanmorge was het wel even stressen haha, ik wilde perse beneden zuigen voordat ik de kindjes op bed legde, maar Mikail was aan het huilen omdat hij uit zijn eetstoel wou en Davut was aan het huilen, omdat hij me miste ( hij is heel erg aanhankelijk en wil dan ook het liefst tegen mij aanliggen in plaats van in de box ), maar toen ik dat eenmaal af had heb ik Mikail gauw in bed gelegd en daarna Davut nog eten gegeven en die sliep toen ook, ben daarna zelf ook even lekker gaan slapen, dat doet toch wel goed even bijslapen haha Verder is het genieten, genieten en nog eens genieten!! @poepen: Davut heeft sinds de geboorte nog geen 1 luier gehad dat hij niet had gepoept, dus voor elke voeding heeft hij een poep/plas luier mosterdkleur en het is niet veel en niet dun ma ook niet dik xxx
Wow adorable, wat een mooie foto's! En wat een trotse mama! Fijn dat 't allemaal zo goed gaat. Ik heb daar wel bewondering voor hoor, ik vind 't soms al hectisch met 1 kindje, haha! En dan kom ik soms al niet aan m'n huishouden toe...
@Adorable; Je hebt het toch mooi voor elkaar gekregen dat je gestofzuigd hebt!! En wat een hoop haar heeft Davut toch, prachtig! @Masu; Ik heb het ook druk genoeg op het moment hoor met eentje, zelfs uitgebreid douchen is er nauwelijks meer bij Hier weer een geweldige nacht achter de rug, daar ging dan wel een clusteravond aan vooraf maar ach, voor wat hoort wat? Vandaag wordt het denk ik een wat mindere dag want Kian wil alleen maar bij mama zijn... gelukkig heb ik een draagdoek, anders zou ik echt gek worden! Onze konijnen zijn ook een eigen leven gaan leiden, ze zitten buiten in een hok met een ren en ze springen nu gewoon uit de ren (handige donders ). Ze zijn net weer terug in onze tuin, maar ze zijn gewoon 24 uur weg geweest!!!! Gelukkig zit alles hier achter dichtgebouwd (dus geen paadjes richting de weg) en kunnen ze niet bij auto's in de buurt komen of iets! Gekke beesten
Haha, avontuurlijke konijnen heb je, mlien! Amy is de hele ochtend heerlijk rustig (wel wakker) geweest, maar nu is ze aan 't huilen en ik heb geen idee waarom. Denk gewoon dat ze zichzelf ff in de weg zit of zo... Heb haar nu lekker in de maxicosi zitten en die zit ik nu continue op en neer te wippen, dat scheelt wel iets. Alleen 't typt niet zo handig, haha!
@Masu; Sja.. als moeder moet je nu eenmaal 100 dingen tegelijk kunnen he! Wat ik nog vergeten was te melden is dat de kat wel heel de dag in de buurt te vinden is... namelijk IN het konijnenhok!!.. *mijn beestjes zijn zo schattig *
Haha, heel apart, die beestjes van jou! Amy is inmiddels ingeslapen (dankzij mijn gewieg, haha!) dus ik kan weer lekker met 2 handen typen. Dat gaat toch echt een stuk sneller! Dadelijk op de thee bij een vriendin. En verder niet teveel doen vandaag, ik vind 't zo warm buiten! Jij nog plannen?
Wat een heerlijke foto van Amy! Ik heb geen plannen, kan hooguit wat strijken. Merk dat ik me zo langzamerhand weer enigszins ga vervelen overdag, weet gewoon niet goed wat ik moet doen op de momenten dat Kian slaapt!.. Hopelijk verkopen we ons huis snel, dan kunnen we weer (meer) in de buurt van vrienden en familie gaan wonen!
Pff, zou willen dat ik me ooit weer eens verveelde! Ik kom echt tijd tekort op dit moment! En toen ik zwanger was heb ik me lange tijd echt verveeld, daar verlang ik toch best weer een beetje naar... Kan me voorstellen dat het fijn is als je weer wat in de buurt van je familie woont. Zowat al mijn familie en vrienden wonen hier in hetzelfde dorp en dat is wel heel fijn! Wonen ze ver weg, mlien?
Niet heel ver weg hoor, 40 minuten rijden. Vind het eigenlijk net te ver om dan zomaar eventjes langs te gaan. Hebben jullie al gratis babydozen gehaald?? Ik heb toevallig de uitnodiging van prenatal en felicitas vandaag gehad. Bij de C1000 ben ik langs geweest met mijn kaartje (doe ik ook wel meestal mijn boodschappen) en daar heb ik ook een tas vol gehad. Vind het wel leuk
hier heel de badkamer overkop gedraaid, alle kasten uitgeruimd en dingen weggegooid en alles uitgekuisd enz... nu is de kleine wakker, heeft net haar flesje gehad en ik ga nu de grond schrobben en dweilen
Lekker actief bezig hoor Nachtzon!!.. Maar ben je nu volledig over op de fles dan?? Ik ga Kian snel voeden
Ow oke! Kian is weer super onrustig nu na het drinken, dus maar weer in de draagdoek gedaan, dan is hij tenminste gelijk stil!
Ideaal he, zo'n draagdoek! @nachtzon, sjezus wat ben jij actief zeg! Goed bezig hoor! @mlien, 40 min is inderdaad net iets te ver ja. Hopelijk verkopen jullie het huis snel... Ik heb toevallig ook de bon van de felicitas en de prenatal binnen. Dus ik ga binnenkort m'n dozen eens ophalen! Leuk hoor, al die gratis dingen! Heeft de C1000 ook zo'n actie dan? Moet je dan je geboortekaartje inleveren?