Bij mij hebben ze alleen het geboortekaartje even meegenomen, daarna kreeg ik hem weer terug. Je moet het wel binnen 2 maanden doen. Vind al die gratis dingen ook altijd wel leuk
Sammie lekker he als wesley ook een uitslaap dag heeft? Mlien ik moet zeggen dat met Nutriton (johannesbroodpitmeel) Stijn niet meer gespuugd heeft. Je kan jbpm ook geven als je bv geeft volgens de verpakking. Heeft kian geen last van reflux? Wat apart dat hij van nature al besneden is en goed dat hij nu iets boven het gemiddelde zit. Wat een advies alsof zij weten wanneer Kian huilt?? Schattige foto!! Die konijnen van jullie ontsnappen echt vaak he?? Masu wat lekker dat je een heerlijke avond hebt gehad en dan helemaal lekker dat jullie ook nog hebben kunnen uitslapen! Wel sneu dat je paps en mams iets minder geslapen hebben. Ik heb geen geheim, behalve dat hij op zijn mama lijkt met dat slapen! Ik sliep als kind ook veel en kan dat nog! fijn dat amy het op de gemengde voeding nu goed doet. Stijn krijgt ook jbpm door zijn voeding en het gaat een stuk beter met hem. Wat een poepie op de foto!! Nacht wat een geluk heb jij weer gehad in je dienst!! Lekker doorslapen die kleine meid van jullie. je verhaal doet me denken aaneen aflevering van sex in the city!! Daar deed 1 van die meiden ook een vibo in een kinderstoeltje om dat kind stil te krijgen!! Maar he als het werkt Adorable wat lekker dat Davut het zo goed doet. Kan me voorstellen dat Mikail iet wat jaloers is, valt ook niet mee om ineens de aandacht te moeten delen. Wat davut het al goed in de nachten! Wat een lieve foto!! Voeding Stijn maak ik overdag om de 3 uur wakker, anders blijft hij gewoon doorslapen en aangezien hij in de nacht al doorslaapt.. Dozen ik heb wel de brief gehad dat ik de doos van felicitas kan ophalen bij de etos, maar hem nog niet gehaald. Helemaal vergeten. Lees net bij Mlien van de C1000. Daar moeten we ook nog langs, kom er wel maar dan vergeet ik mn kaartje!! Hier druk met de kraamvisites!! Elke dag wel iemand die langs komt, dan denk je iedereen al gehad te hebben. Niet dus!! We zijn zondag met Stijn en vriendinnen bij de italiaan wezen uit eten. Wat heeft Stijn het goed gedaan. Alleen tijdens zijn fles leeg drinken bleek hij lekker gepoept te hebben. Wij hadden nog zitten geinen van ja verschonen op tafel Ik vraag aan de ober waar kan ik hem verschonen en wat zegt de man; ja op het toilet hebben we niet zon ding, doe maar even hier op tafel!! Hahaha lachen dus maar even snel op een tafeltje waar niemand er last van had. Ze vonden Stijn toch een schatje dus geen probleem Hij ligt nu, na heerlijk kroelen, op mn arm te slapen, zoooooooo lief!!
adorable, wat een leuke foto's! wat heeft hij vee haar en jammer dat hij zich open krabt mlien, vervelen hoe doe je dat? ik ben eigenlijk blij als wesley even slaapt en even tijn heb om hier te reageren of mijn wassen weg te werken. masu, fijn dat amy vandaag zo lief was. ik verlang niet terug naar voor mijn zwangerschap, maar meer in het even niks doen en je geen zorgen maken. kibbeling, wat fijn dat stijn het zo goed doet, ben jaloers wesley was echt niet zo makkelijk in de eerste weken. leuk uit eten, moet zeggen dat ik dat niet echt durf nog. al zou ik het graag willen! hier, vandaag lekker wezen shoppen voor de kleine had nog niet genoeg haha.. en natuurlijk de auto uitproberen op lange stukken. mijn man en ik hebben een spenen tik, we hebben inmiddels het hele assortiement van de difrax spenen al gehad haha. moeten denk ik maar over gaan op de avent, de mam spenen vindt hij niet zo lekker.
@Kibbeling; je kan binnen een maand ook eventueel nog langs de Plus met een kaartje (als je binnen een folder verspreidingsgebied valt) Ik vermoed inderdaad wel dat het Reflux is, maar daar is ook weinig aan te doen, behalve dan de dingen die ik al doe... Wat heerlijk dat je zelfs uit eten bent geweest en dat alles goed ging met Stijn! @Sammie; afgelopen weekend hebben we natuurlijk het hele huis schoongemaakt en alles gewassen, dus ik hou nu wat tijd over... Misschien was het gisteravond toch geen clusteren maar zijn we toch weer bezig met wat regeldagen, Kian komt heel de dag al om de 2 uren zo ongeveer... ach, even doorzetten en dan is dat ook zo weer over
nou ookal was ik in het weekend alles weg 2 dagen later ligt er weer een berg! komt nooit een eind aan. idd bij plus kan je ook wat halen, ben ik helemaal vergeten. bij c1000 ga ik het morgen halen. ik heb de prenatal doos en de felicitas al gehaald en was toch best teleurgesteld. de felicitas zat alleen maar boekjes en wat kleine dingetjes en in de prenatal zat wel een leuk bordje en dat was het ook wel. ik heb echt een mega koortslip voelde hem al sinds de bevalling en nu pas is hij eruit gekomen, echt dubbel zo groot als normaal. mlien, nitriton kan je ook geven tijdens bv schijnt te helpen.
@Sammie; Alles wat je krijgt is weer mooi meegenomen he. Ik weet dat je ook dingen kan geven om de voeding wat in te dikken, maar ik heb dus op vrij veel sites gelezen dat dat juist weer voor extra darmkrampen kan zorgen en aangezien hij daar ook al redelijk wat last van heeft lijkt dat me niet ideaal. Nog iets raars trouwens. Mijn man heeft de dag na de bevalling onze zorgverzekeraar gebeld om Kian bij te laten schrijven en dit zou allemaal geregeld worden. Nu had ik echter de polis nog steeds niet ontvangen, dus ik heb er gisteren even achter aan gebeld. Hadden ze dus helemaal niks staan van hem!! Ook lekker als we bijvoorbeeld al eerder naar de huisarts geweest zouden zijn of iets, echt super slordig! Heb er ook wel even een kwaad mailtje heen gedaan, ben benieuwd wat hun reactie is.
Mlien ik heb pas op een site gelezen dat je als alle dingen niet werken je ook nog langs de ha kan. Er zijn medicijnen voor. Ik heb even de site opgezocht voor je: http://www.ikbenmama.nl/onrustige-baby-reflux-c-1_672.html?gclid=CPDOiaj16qkCFcWDDgoddCwEaQ Hoop dat je er wat aan hebt. Volgens mij krijgen we ook een folder van de Plus? Even in de gaten houden . Dank je voor de tip. Dat is wel heel slordig van de zorgverzekering. Wij hebben Stijn doorgegeven en al snel hadden we zijn pasje en een nieuwe polis. Sammie waarom durf je nog niet uit eten te gaan met de kleine? Heb je alle spenen van difrax voor op de fles getest of echt speen als in speen voor zo?? Vervelend van je koortslip. Dan moet je ook nog extra voorzichtig met de kleine zijn hoorde ik. Hier we zijn vanavond even met Stijn naar de winkel gegaan voor wat kleine boodschapjes. Op de weg terug had hij bedacht dat hij "schreeuwende" honger had en was dus niet stil te krijgen!! Dus uit de wandelwagen en lekker bij mam op de arm! Thuis maar gelijk zijn flesje gemaakt en daarna was hij moe en was tegen de slaap aan het vechten.... Ingebakend en even op de arm in slaap vallen en toen over in bedje. Wat denk je doet hij gewoon zijn ogen op en gaat lekker huilen!! Dus manlief heeft hem even over zijn bolletje geaaid en nu slaapt ie.
kibbeling, we hebben de fopspenen van difrax. ik heb laatst wel maat m geprobeert van de fles want wesley deed opeens 3 kwartier over een fles maar dat ging nog te snel en ineens deed hij weer 20min over de fles. wesley had ook honger toen we in een babywinkel waren en toen heb ik hem een flesje in de auto gegeven. uiteten, omdat ik bang ben dat hij het hele restaurant bij elkaar gilt hahaha want als hij eenmaal gaat huilen dan is het oorverdovend. mlien, idd schandalig van de zorgvz. goed van je dat je een boze mail hebbt gestuurt!
@spenen, Amy vindt de difrax echt helemaal niet fijn. Wij hebben hier spenen van Bibi en die pakt ze goed. Qua spenen die ik op de fles doe heb ik dus nog steeds die van dr. brown. De S speen van difrax gaat nog te hard en dan krijgt ze meer last van krampjes... @uit eten, dat zou ik ook echt niet durven hoor! Dan zit ik echt niet op m'n gemak. Ik zou ook bang zijn, dat als ze begint te huilen, ik haar niet stil krijg en dat ze dan inderdaad de hele tent bij elkaar brult! Nee, daar wacht ik ook nog eventjes mee... Donderdag wil ik met een vriendin gaan lunchen in 't dorp en daar zie ik al enigszins tegenop...het stond al eerder op de planning en telkens durfde ik 't niet aan. Hopelijk ga ik donderdag de stap wel nemen! @mlien, dan is er vast iets mis gegaan bij je zorgverzekering. Goed dat je er nog achteraan hebt gebeld! Ik had al eerder medicijnen nodig voor Amy en toen waren de papieren nog niet binnen. Ik moest het toen gewoon voorschieten en dan indienen bij de verzekering. Dat is inmiddels ook allemaal geregeld. @kibbeling, fijn om te horen dat die van jou ook weleens huilt Ik vind 't ook knap van je dat je 'm meeneemt uit eten! Zit je zelf dan wel relaxed te eten? Of ben je continue met hem bezig? @hier, kraamvisite is weer weg, 't was gezellig! Amy was onrustig, net 2 grote poepluiers en nu (na wat gekrijs) is ze in slaap gevallen. Mmm...er gaat alweer een oogje open...hopelijk blijft ze slapen....
ik zat op zich wel relaxed te eten, alleen wilde wij zelf iets later gaan eten maar dan had het restaurant geen plek. dus ja nu viel het eten samen met zijn voeding. manlief en ik hebben hem dus ombeurten de fles gegeven. ik had lasagna en die is altijd het langste heet dus was ik bezig met de voeding en voor het boertje heb ik hem aan manlief overgedragen. tegen dat wij bijna klaar waren met eten was hij het zat en begon een beetje te huilen. wat wel goed uit kwam want we gingen toch bijna weg. En die afspraak met je vriendin gewoon doen en wie weet valt het allemaal mee. Geloof me mensen kunnen veel van baby's hebben!! ik denk dat wij als mama's er meer mee zitten als de mensen om je heen.
@Kibbeling; ik had zelf ook al zitten lezen op die site, toevallig vandaag daar een strapless voedingsbh besteld, maar toch bedankt! Ik heb op meerdere sites gelezen dat ze die medicijnen pas echt geven op het moment dat niks anders helpt en je echt de wanhoop nabij bent, hoop niet dat het zo ver gaat komen. Het uit eten zal hier voorlopig denk ik ook niet gebeuren. Het is inderdaad wel zo dat jij van gehuil meer last hebt dan anderen, maar het is hier zelfs zo dat manlief écht niet tegen het gehuil kan. Hij wordt dan zelf gelijk gefrustreerd en enorm sjaggi, dus dat zal hier voorlopig niet gebeuren. Kleine man ligt hier net op bed en ik ga hem gezelschap houden! Welterusten dames, dat jullie allemaal maar goed mogen (door)slapen vannacht!
wij waren ook uiteten zaterdag avond, naar onze favochinees... wooow wat een leuke avond, jolien sliep gewoon door zo, kben de hele avond op geweest om een prinsessentaart te versieren, zal m morgen eens tonen xxxx slaapwel
@nachtzon, ik ben benieuwd naar 't resultaat! @kibbeling, daar heb je vast gelijk in. Mensen kunnen wel veel verdragen, maar ikzelf vind dat dan zo vervelend. Dan kan ik minder genieten verwacht ik. Ik ga proberen morgen de stap te wagen, haha! @hier, een goede nacht. Amy sliep om half 12, kwam weer om half 5 en daarna rond 8 uur. Na de voeding sliep ze meteen weer heel tevreden in, dus prima te doen zo!
@Nacht; ik ben benieuwd naar je taart! @Masu; mooie nacht hoor, heerlijk is het dan als ze gelijk weer in slaap vallen! Hier ook een goeie nacht, Kian ging om 11 uur naar bed en kwam voor het eerst weer om 6 uur, nu allebei tot half 10 nog geslapen... Heerlijk! Vanavond weer kraamvisite, zijn vrienden die al geweest zijn, maar komen nog een keer met 1 extra vriend die nog niet geweest is. Ga straks maar een cake bakken, dan kunnen we cake met slagroom en muisjes eten
is dus enkel het bovenlijfje van een barbie speciaal voor taarten alles andere is dus wel degelijk eetbaar
Mlien als manlief ook niet zo goed tegen het huilen kan dan is uit eten nog geen optie nee. Wel raar dat je eerst de wanhoop nabij moet zijn voordat je kleintje dan medicijnen krijgt. Jij ook al lekker geslapen vannacht!! Nacht jij dus ook lekker wezen uit eten met Jolien! Ben benieuwd naar je prinsessentaart. Wat een leuke taart!! Masu het gaat helemaal goed komen met je lunch! Amy doet het ook wel lekker in de nachten! Hier gisteren na de laatste fles van 22.30 uur is Stijn heerlijk gaan slapen tot vanmorgen 6.45 uur. Wat hebben wij er weer van genoten!! Vanmorgen was Stijn na zijn 1e fles helemaal van slag en was dood moe maar wilde gewoon niet gaan slapen. Ik had van alles geprobeerd maar zonder resultaat. Uiteindelijk is hij na zijn fles 10.30 uur in diepe slaap gevallen. Wat een rust voor mama Straks komt er nog kraamvisite dus wel even gezellig!
@Kibbeling; Klinkt weer als een heerlijke nacht! Gelukkig is Stijn vanochtend uiteindelijk ook in slaap gevallen! Kian wil nu alleen slapen als hij rechtop zit/hangt, dus hij heeft net een uurtje rechtop in de wipstoel gezeten (is natuurlijk slecht voor zijn rugje/heupjes) dus heb hem nu maar weer in de draagdoek. Heb net de osteopaat gebeld, ik word nog terug gebeld door degene die voornamelijk de baby behandelingen doen om eens wat informatie op te vragen en een afspraak te maken, ben benieuwd, ik word uiterlijk morgen terug gebeld