ojee het komt dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cle23, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    stijn heeft hier ook soms van die momenten dat hij alleen maar op je schoot wil liggen om te slapen of over mn schouder. niet altijd handig maar ach alles voor je kleintje!!

ik hoop dat de osteopaat je kan helpen en dat ze je snel gaan bellen.

2. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik ga nu eens aan de cake beginnen :D..

En owja.. Ik ben VIP member.. #Bericht 1001 ;)

3. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    wauw mooie taart nachtzon!!!

Ik begin nu wel te merken, dat het toch wel vermoeiend is zo met 2 kindjes hihi, Mikail was gisteren echt super vervelend de hele dag, met speelgoed gooien, eten in de mond doen en weer uitspugen, daarbij Davut die steeds om de 2uur wilde eten, nog een voeding gegeven om 3.30 en weer om 8uur ( valt dus wel mee ), vanmorgen zijn badje gedaan en daarna heeft hij van 9 tot 11.30 aan de borst gezeten, nu slapen ze allebei en denk dat ik zelf ook ma even ga slapen.

xxx

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @adorable, pff dat klinkt inderdaad heel vermoeiend! Gewoon lekker zelf ook ff slapen als de kindjes slapen!

@nachtzon, wow, mooie taart hoor! Heel knap gedaan (hopelijk smaakt ie net zo goed als ie eruit ziet!;))

@kibbeling, wat heb jij toch asociaal goeie nachten! Heerlijk joh! Hij heeft gewoon 8 uur tussen de voedingen gelaten?!:$
    Knap van Stijn hoor!
    Ik hoop dat Amy ook snel de nachten door gaat slapen.

@mlien, gefeliciteerd met je VIP-membership! :p
    Ik denk dat je wel snel terecht kan bij de osteopaat. Zeker met baby's streven ze er volgens mij naar om je dezelfde dag of de dag erop te helpen. Dat is hier in de regio tenminste wel gebruikelijk.
    Verder nog succes met je cake!

5. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Adorable; lekker zelf je rust pakken als dat kan, je hebt het hard nodig zo te lezen! :)

Ik ben net terug gebeld en ik heb voor aanstaande maandag een afspraak staan, blijkbaar een drukke praktijk? Ze komen in ieder geval erg vriendelijk en professioneel over aan de telefoon. De mevrouw die me belde was zelfs een belg, vond het al zo raar dat er een nummer uit het buitenland belde ;)

Ben wel blij dat ik net mijn was binnen gehaald had, wat een stortregen hier opeens!! Ben nu het resterende cakebeslag aan het opeten... mjammie :D *voordeel van de borstvoeding, je kan eten wat je wilt zonder aan te komen*

6. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Begint al weer goed, de afspraak die ze me had gegeven was op een andere locatie, dus nu wordt het volgende week donderdag...

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Mmm, ik vind dat wel erg lang duren hoor Mlien.
    Zeker bij baby's laten ze je niet vaak een week wachten voor een afspraak. Kon het echt niet eerder?

Wat dat betreft zou ik trouwens graag bv willen geven...dan schoot 't wat meer op met de kilo's die eraf moeten...

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik ga ook eens aan de poets. Moet echt nodig het huis eens poetsen, dus ons mam komt vanmiddag om me daarbij te helpen.

Hier begint 't ook aardig donker te worden, dus ik denk dat er zo flink wat regen komt...

9. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    De osteopaat gaat maandag pas weer aan het werk en verdeeld zijn dagen dus over 2 praktijken, kon alleen dinsdag om 18:00, maar dat vind ik zo'n rottijd! Bah.. poetsen.. Ik moet er geloof ik ook maar aan geloven, komt nog wat kraamvisite natuurlijk vanavond.. Cake begint erg lekker te ruiken :D

10. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Haaaai dames das lang geleden!! Ik ben drie weekjes op vakantie geweest... En toen kon ik het topic nergens meer vinden!!
    Ik zie dat iedereen bevallen is helemaal leuk!!
    En die babyspam hoe lief!!

Nou ff wat nieuws van mij! Ik ben inmiddels 34 weken en heb gisteren groeiecho gehad...ze ligt op het gemiddelde alleen met haar buikje ligt ze 4 weken voor:eek: en ze ligt in een onvolkomen stuit....
    Ik heb al een hele tijd zo een gevoel dat ik niet gewoon ga bevallen ... Ik ga absoluut geen stuitbevalling doen, want daar vind ik teveel risico's aan vast kleven:( nou kan ze nog wel draaien maar denk dat ze dat niet meer gaat doen.... Dus keizersnee.... Pffff en dan nog twee van die boeven om mij heen.... En ze is geen lichtgewicht ze zal nog zwaarder gaan wegen dan mijn jongste en die woog bijna 9 pond:0!! Maar weet wel dat ik dan ga bevallen met 38/39 weken... En misschien als ik een keizersnee krijg wel met 37 weken.... Heb 18 juli afspraak met gyn kijken wat hij zegt!

Ik vind jullie verhalen trouwens wel heel herkenbaar!! Hoop over een paar weken mee te kletsen over het slaapgebrek en de bv etc etc!!

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Mlien hoera!! VIP member!! Kan ik al cake komen proeven?? Hoop dat het maandag wat voor je gaat opleveren. Lees net dat het pas donderdag wordt..
    Ennuh niet te veel snoepen van het cake beslag dan wordt je straks misselijk :p

Adorable kan me voorstellen dat het wel even wennen is zo met 2 kleintjes. Hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen?

Masu hij doet dit echt al een week nu :) We merken wel dat als hij wakker wordt hij ook echt honger heeft en moet eten! Maar ja logisch. Misschien moet Stijn het aan Amy uitleggen?
    Poetse vandaag samen met je mams!

Danielle lekker dat je 3 weekjes op vakantie bent geweest en wat goed dat je ons weer gevonden hebt!!
    De groei echo zegt niet veel ben ik achter aangezien stijn ook op het gemiddelde zat en uiteindelijk niet zo zwaar was ;)
    Wel vervelend dat de kleine in een stuit ligt en de kans op draaien erg klein is als ik je verhaal zo lees. Het gaat in elk geval wel al voor je opschieten. Spannend hoor. Succes nog even met de laatste loodjes.

Hier de kraamvisite is alweer weg. We gaan zo lekker onze spullen pakken en dan op naar mn mams. Daar gaan we vanavond eten en dan gaan we naar Blijdorp toe. Er is een speciale abonnement avond. Stijn gaat voor de 1e keer naar dieren kijken :D Ben benieuwd hoe het gaat...
    Fijne middag/avond allemaal

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kibbeling, veel plezier vanmiddag/vanavond! Wat onderneem jij veel zeg met zo'n kleintje! Knap hoor!

@mlien, tja, dan zit er niks anders op dan te wachten tot donderdag. Maargoed, als het nog te doen is voor je is dat ook geen probleem.
    Mmm....cake, niet verkeerd! 't is dat je zo ver weg woont...;)

@danielle, daar is ze weer! :D Wat balen dat je kleine meid in stuit ligt. De kans dat ze nog draait is inderdaad klein, maar je weet maar nooit. En anders bereid je je voor op een keizersnede. Wie weet valt dat ook wel mee, zeker als 't een grotere baby is is dat misschien nog niet eens zo'n slechte optie. Ik zou ook echt niet voor een stuitbevalling gaan hoor. En de kans dat het dan alsnog een keizersnee zou worden is ook nog eens best groot volgens mij.
    In ieder geval wel heel spannend voor jou! En als ze die evt eerder uitvoeren is het echt nog maar een paar weekjes....:D

@hier, druk aan de poets. Moet ook nog naar 't dorp, maar ik heb er gewoon echt geen zin in....erg he. Ga toch maar 'ns proberen mezelf te motiveren.

13. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Danielle; wat jammer dat de kleine in een stuit ligt! Maar ze kan natuurlijk nog wel draaien he!! Lijkt me voor jou ook wel lastig om hier mee te kletsen waar iedereen zijn kleintje al heeft, dan ga je er nog harder naar verlangen!

@Kibbeling; De cake is klaar hoor! Ik had het blik wel wat te vol gedaan dus de hele oven zat onder de cake maar ach.. Hij had er misschien ook net langer in gemogen, maar ik hou persoonlijk wel van kleffe cake :D

Hier tegenover ons zit een buurtwinkel waar ik dus slagroom wilde gaan halen, istie dicht!! Moet ik alsnog gaan wandelen naar de supermarkt!! De voornaamste reden waarom ik daar geen zin in heb is omdat je daar moet aanbellen wil je met kinderwagen naar binnen kunnen, er staan paaltjes zodat je de karren niet steelt en daar past de kinderwagen dus ook net niet door... best irritant!! *zeker als ze je gewoon 5 minuten laten wachten*

14. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

kibbeling, jij hebt echt een droom kind!
    leuk naar de dieren kijken, wil ik ook doen maar manlief vindt het onzin. heeft ook wel een beetje gelijk.

mlien, wat raar dat je pas zo laat kan.
    lekker cake! wil ik ook!!

masu, fijn dat je mams wil komen helpen, heb zelf geen contact met mijn moeder en zou soms wel willen dat ik het wel had. mis toch wel sommige tips enzo.
    ben je al naar de winkel geweest?

adorable, het is natuurlijk wel wennen voor jullie allemaal. help je man je wel een beetje? snap dat maikel zo doet hij krijgt toch ineens minder aandacht. mijn nichtje deed ook zo toen mijn andere nichtje werd geboren. ging vanzelf wel over door geen aandacht eraan te geven.

danielle, groeiecho's zeggen heel vaak niks, maar bij ons klopte het wel. de gyn schatte wesley op 2500gr en hij woog 2470gr.
    ikzou zelf ook geen stuitbevallingf doen hoor en met 2kids zal een ks wel zwaar zijn.

hier, vandaag de hele dag aan het wassen en opvouwen morgen weer strijken bahbah wilde dat het gewoon 1dag niet hoefde.
    we gaan over op de 150ml flessen merk dat hij met 120ml steeds om de 3 uur gaat komen en dat is natuurlijk niet goed. hij weegt nu ongeveer 4,2kilo dus het mag ook wel, heb hem even samen met mij gewogen.

vandaag mijns spiraal opgehaald en wat een grote doos voor zo'n klein ding ahaha. hoop dat ik snel ongi wordt en dat we daarna het erin kunnen gaan zetten. mag van mij gyn pas na 3maanden.

Wesley heeft een duidelijk voorkeurshoudig naar links wat moet ik doen? draai zijn hoofd steeds naar rechts maar hij draait hem gewoon weer terug!

voor de wat oudere en moeders met kindjes, wat kunnen jullie beebs nu? wat moeten ze kunnen rond deze periode?
    wesley lacht wel al af en toe maar slaapt voornamelijk.

15. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    jakkes spiraal, toen ik die liet plaatsen deed ie onwijs pijn en na 3 maanden mocht ik m weer uithalen omdat ie niet goed zat... geld dus voor de vuilbak :'(

16. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

nou het is mijn enige optie om beschermd te zijn dus we zullen wel zien hoe het gaat.

oja hebben jullie ook last van veel slijmverlies?
    het kijkt op cervixslijm mijn heb geen ovulatie.

17. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Sammie; ik mis mijn moeder ook hoor! (ze is overleden) Ik heb dan wel een stiefmoeder, maar daar heb ik niet echt goed contact mee. Het is inderdaad best lastig om alles alleen te moeten doen als je eens twijfelt over iets, je kan nooit eens vergelijken of vragen hoe het toen bij je moeder was! Die voorkeurshouding kan je ook bij een osteopaat laten behandelen, vaak zit er dan een wervel niet helemaal recht. Kian heeft ook een voorkeurshouding. Raar dat je je spiraal pas na 3 maanden mag laten plaatsen! Overal op internet staat dat het na 6 weken kan en mag! Ik ga denk ik binnenkort ook voor de spiraal. Weet alleen nog niet hoe dat zit met het plaatsen, aangezien ik misschien voorlopig nog niet ongesteld word ivm de borstvoeding. (heb ook geen zin om het maanden met condoom te moeten doen)

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, ik ben ook een spiraal aan 't overwegen. Maandag moet ik voor nacontrole naar de gyn en dan wil ik 't eens voorleggen.

@voorkeurshouding, ook hier kan een osteopaat heel goed bij helpen, dus dat zou je eens kunnen overwegen, sammie.
    Amy slaapt voortaan op haar zij, in zo'n zijslaper (van bebecal). Dit schijnt ook te helpen tegen een voorkeurshouding en tegen afplatting van het hoofdje. Die zijn voor 3 tientjes te koop, dus ook dat kun je overwegen. En misschien ff 't CB bellen of zij nog tips hebben?

@nachtzon, oeh dat klinkt niet zo mooi. Het werkt dus niet altijd...

@mlien, fijn dat je cake gelukt is!

@hier, ik heb m'n boodschapjes gedaan. Tussen de buien door, want het ene moment regent 't en 't andere moment schijnt de zon, heel apart.:(

19. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik heb nu lichte roze afscheiding, ik vermoed dat ik op mn eisprong zat had namelijk nare pijn in mn eierstok gisteren. ik weet niet juist hoe het werkt, maar aangezien ik gesteriliseerd ben en ze delen van mn eierstokken weggenomen hebben, vermoed ik dat door de eisprong daar een beetje bloed van kwam...(als het al een eisprong is :p)

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mlien, oh wat erg van je mam! Ik kan me voorstellen dat dat echt een gemis is...

@sammie, ook heel vervelend voor jou dat je geen contact meer hebt met jullie mam. Zeker in deze fase kan ik me voorstellen dat je dat een beetje kan missen.
    Ik vraag ons mam ook heel vaak om advies en hoe dat ging bij mij (toen ik baby was) en het is fijn om altijd op haar terug te kunnen vallen.

@slijm, dat had ik 2 weken geleden, dus toen dacht ik 'zou dit niet m'n eisprong kunnen zijn'?
    Inmiddels ben ik ongesteld dus dat was waarschijnlijk m'n eisprong! :D
    Ik vind 't van de ene kant wel fijn te merken dat m'n lichaam 't meteen weer "goed doet" eigenlijk, maar ook weer balen om gewoon weer ongesteld te worden. Dat heb ik dus niet gemist tijdens de zwangerschap ;)

Deel Deze Pagina