ik ook niet echt maar moet wel zeggen dat ik met implanon 3 jaar geen menstruatie had was ook erg leuk nu moet ik er dus weer door
masu, jij bent al ongesteld wat goed! ik wil zo graag helemaal na ons uitstapje zonder condoom. heb wel 4 weken geleden echt ongesteldheidskrampen gehad en nu dus dat slijm en heb al een ovulatie test gedaan. miss toch maar een zwangerschapstest? wat zouden jullie doen? nou mijn gyn zei dat het idd wel na 6 weken kan, maar hij heeft liever na 3maanden omdat alle wonden dan zeker geheeld zijn zoals hij het zegt haha.. en omdat je ongesteld moet zijn zodat het minder pijn doet. nou zoals het er nu uitziet dan ga ik die 3maanden wel halen. mlien, je kan een spiraal wel zetten onder ongesteld te zijn, alleen doet het dan iets meer pijn.
@Sammie; Dat beetje pijn moeten we toch ook wel kunnen hebben na een bevalling Pfff.. mijn man belde net en die heeft weer eens geen zin in het avond eten, of we niet ergens konden gaan eten of iets kunnen gaan halen. Heb ik helemaal geen zin in! Ben doodop van het gehang en gejengel van Kian heel de dag en ik heb vanochtend kip uit de vriezer gehaald, dus dan zou je dat ook weer weg kunnen gooien... Mja.. meneer vind het weer eens niet goed.. Heb de telefoon gewoon maar opgehangen, had geen zin in gezeik.. bah! En dan vanavond nog gezellig gaan zitten doen...
@mlien, pff mannen... Daar zit je dan echt niet op te wachten nee nadat je al helemaal doodop bent van het gejengel. @sammie, mmm, hoelang was 't geleden dan dat jullie 't onveilig hebben gedaan? Als dat al 2 weken geleden is zou ik zeker ff een testje doen, je kunt 't maar zeker weten toch? Je hoort wel vaker dat je na de bevalling extra vruchtbaar bent.... En wat je zegt klopt volgens mij. Het doet gewoon minder pijn als je het in je menstruatie laat plaatsen, omdat de bmm dan al een beetje open is. Ik overweeg ook serieus dat spiraaltje, maar heb ook echt geen zin in meer pijn daar beneden. Dat heeft de afgelopen tijd al genoeg afgezien!
het doet achteraf niet pijn, maar de plaatsing zelf, die vond ik schandalig pijnlijk, geef me dan liever een bevalling... maar ik heb van andere gehoord dat het niet pijn deed of dergelijke, dus klan van persoon naar persoon verschillen...
voor jou is het zeker handig omdat je het alleen bij amy houdt, vindt je dat niet moeilijk? ik heb vanmiddag een testje gedaan en die was negitief, het is nu ongeveer 3weken geleden. mlien, wat een zeurkous kunnen mannen zijn zeg! hier heeft mijn man eweinig te zeggen over het eten. ik ben meestal degene die van plan wijzigd.
Tja over mannen kan ik ckrz over mee praten.... Mijn man vindt het altijd heel spannend en vlucht dan vaak omdat hij er niet goed mee om kan gaan dat hij zich zorgen maakt om mij, maaaaaaaaarrrrrrr hij vindt het wel heel raar dat ik meer hulp nodig heb en dat hij gewoon de dingen moet doen die ik niet meer kan vanwege mijn bekken ( heb namelijk al ruim 20 weken bi) en die wordt op het moment alleen maar erger.... Hij kan niet zo goed omgaan met kinderen die alletwee ondeugend/ stout/ uitdagend etc.. zijn ( ze zijn ook heel lief hoor ) dan wordt hij shagerijnig en reageerd hij op mij af en dan wordt ik weer boos... Pffff tis wat... Mannen daar kun je een boek over schrijven....
Ik heb nog een heerlijk mannen verhaal. De visite is hier nog en manlief was voor de grap naar Kian zijn handen aan het happen, bijt hij hem in zijn pink! Het was denk ik redelijk hard want het gehuil ging door merg en been. Zijn pinkje is alleen wat rood, maar wat is die vent van mij dan toch een sukkel! Ben straks wel benieuwd wie het eerst het spiraaltje gaat laten plaatsen, ik ga denk ik volgende week even langs de ha. Maar ik weet nou niet of het je cyclus nou ook op gang brengt ivm de hormonen.
Masu we hebben blijdorp overleefd wat een drukte zeg!! Ja de kleine moet er aan wennen dat hij ondernemende ouders heeft Nog naar het dorp geweest? Lees net dat je tussen de buien door geweest bent. Mlien kleffe cake geeft niet hoor is ook lekker! Aan welke kant van rdam moet ik wezen? Of is alle cake al op? Dat is wel heel irri als je moet aanbellen en je dan nog zolang moet wachten tot er iemand komt. Vervelend van het gekibbel over avond eten. Je kan toch ook niet uit eten gaan als je nog visite krijgt?? Dan zit je ook niet op je gemak. Hopelijk hebben jullie het weten op te lossen samen. Wat een vader zeg!!! Arme Kian! Sammie het gaat er vooral om dat je lekker buiten bent en dat je dan ook nog wat ziet is dan toch mooi mee genomen? Wat betreft voorkeurshouding je kan proberen of je hem op zijn andere zij kan laten liggen. dat doe ik hier bij Stijn ook wel eens, die ligt graag op zijn rechterkant en dan draai ik ook zijn hoofd, niet altijd met resultaat en dan leg ik hem ook gewoon op zijn andere zij. Wat wij als tip kregen van de kraamhulp was hem op zijn buik leggen. Wel goed opletten dat hij zijn hoofdje goed houdt ivm ademen. Als je twijfelt zou ik voor de zekerheid gewoon een zwangerschapstest doen. Dan weet je als het goed is wel waar je aan toe bent. Lees net dat je een test hebt gedaan en dat ie negatief was.. pfff zal je opgelucht zijn. Danielle gelukkig komen mannen dan ook van mars en vrouwen van venus!! Hier vanavond naar blijdorp geweest en Stijn sliep soms wel en soms niet. Veel prikkels dus bij thuiskomst lekker zijn luier verschoond, pyjama aan en ingebakerd de fles gegeven. Op schoot na de fles in slaap gevallen en hem lekker in zijn bedje gelegd. Ik ga zo ook lekker naar bed en hopen dat we weer lekker kunnen slapen
@kibbeling, dat slapen zal voor jou wel goedkomen, want dat manneke van jullie gunt jullie nogal wat. Fijn dat 't leuk was geweest. @sammie, pff jij zult zeker opgelucht zijn. Fijn voor je dat de test negatief was. Eerst maar 'ns ff van Wesley genieten toch? Ik heb me neergelegd bij het feit dat we het gewoon bij 1 kindje houden. Ik vind het al super fijn dat ik deze zwangerschap goed heb mogen volbrengen en dat we een gezonde dochter hebben gekregen, dus daar geniet ik met volle teugen van! En ik wil het lot niet nog een keer tarten, zeker niet nu ik Amy heb om voor te zorgen. @mannen, hahaha wat een verhaal Mlien! Ik heb op zich een hele zachtaardige man die mij altijd in alles wil ondersteunen. Hij is ook super zorgzaam dus ik kan niet echt klagen. Hij heeft ook wel z'n kuren hoor (en op zo'n momenten kan ik zoooo pissig op 'm zijn), maar er schiet me nu niks te binnen. Als ik iets bedenk zal ik 't ff posten, is wel leuk! @hier, Amy heeft zo'n last gehad na haar flesje van 8 uur. Er kwam bij het boeren wat voeding mee omhoog en mevrouw zet 't echt op een krijsen. Ze had echt veel pijn en we kregen haar met geen mogelijkheid stil. Ze heeft echt tot half 11 gehuild, zo zielig! Dus wij haar in de draagdoek gedaan en nu is ze stil....eeeindelijk!!! Dus ik laat haar nog maar ff wat dutten in de doek en geef haar rond half 12 haar voeding. En dan hopen op een goede nacht! Voor straks weltrusten allemaal en hopelijk mogen we allemaal lekker slapen vannacht! (en anders moet Stijn maar 'ns ff met Amy komen buurten...)
Nieuwtje; Kian rolde net om!! Van buik naar rug!!! zegt een trotse mama, morgen reageer ik weer op jullie, zit nu te voeden en dus op mijn telefoon
Wow Mlien, wat gaaf!!! Denk dat het bij Amy ook niet lang meer duurt. Als ze haar armpjes een beetje onder haar rompje heeft, dan rolt ze heel makkelijk om (dat deden ze bij het CB en Amy schrok er helemaal van dat ze omrolde haha). Als ze haar armpjes gewoon naast of boven haar heeft, dan kantelt ze wel al een heel eind, maar uiteindelijk ligt haar armpje dan in de weg om door te kunnen rollen. Maar dat heeft ze zelf nog niet door! Zo, nu ga ik haar maar weer wakker maken voor de voeding (zoooo zonde nu ze eindelijk ligt te slapen) en dan lekker naar bed! Oh, daar ben ik aan toe!
Mlien, wat goed van kian! Je mag zeker een trotse mama zijn. Wesley probeert het ook af en toe en wordt dan zo boos dat hij het hele huis bij elkaar schreeuwt. Masu, knap dat je erbij neer hebt gelegd en idd lekker genieten van Amy! Hoop ook voor jullie een goede nacht. Kibbeling, leuk dat blijdorp een succes was en denk wel dat Stijn goed zal slapen jullie mazzelaars! @ hier wesley wilde zijn avond fles niet want meneer had een broek vol gepoept tijdens het eten. Huilen dat hij ervoor deed en nu slaapt even en krijgt hij om 00.00 zijn laatste fles en dan hopen op een goede nacht!
hey dames whahaha mlien, hij zal wel goed geschrokken zijn vannacht heeft jolien de eerste keer alleen in haar kamertje geslapen, ze heeft dan ook dadelijk 6 uur aan een stuk geslapen dan zijn we opgestaan Rond 4 uur was ze even aan het knetteren (ze maakt zo grommende/knetterende geluidjes) maar sliep gewoon door... Nu ligt ze wel uitgeteld in de box
@Kibbeling; De cake is op hoor.. sorry! Mooi dat het leuk was in Blijdorp! Wij hebben nog kaartjes liggen voor Ouwehands dierenpark, dus daar moeten we ook maar eens heen. @Masu; dat gekrijs hebben wij dus na elke voeding.. is echt super zielig ja! @Sammie; Kian moes zich ook behoorlijk kwaad maken wilde het omrollen lukken hoor!! Maar vond het wel prachtig om te zien. @Nachtzon; Klinkt als een goeie nacht hoor! Mijn man is trouwens niet altijd zo'n hork hoor, hij kan ook wel lief zijn ... Soms heeft hij gewoon van die dagen en dan doet hij alleen maar stomme/klunzige dingen... ik heb me er maar bij neergelegd dat hij eenmaal zo is. Hier wel een redelijke nacht, Kian heeft langer geslapen dan ik, ik had continu een mug die me aan het pesten was, werd er helemaal gek van! Gisteravond na de voeding ging Kian ook weer volop huilen en krampen en strekken en weet ik veel wat nog meer, nu kon mijn man het ook een keer goed meemaken wat ik overdag continu meemaak, hij was het heel snel zat, dat weet ik wel. Hopelijk nu ook iets meer begrip mijn kant op van hem!
heeyy meiden, Hebben jullie nog last van buikpijn gehad na de bevalling? ik snap niet wat er met me aan de hand is, sinds de bevalling heb ik al last van buikpijn, ik dacht eerst aan blaasontsteking, ma k heb nu juist geen last vanme blaas meer, maar van mijn darmen.. als er lucht vast zit of ik moet poepen dan krijg ik vreselijke buikpijn en rugpijn, kan niet op mijn achterste ziten en opstaan is helemaal een probleem. ik slik een ijzerdrankje elke dag en heb ook lichtelijk last van obstipatie. Hoewel ik niet denk dat t van de medicijnen is, stop ik toch even een paar dagen met innemen om te zien of het dan minder wordt. pff tis Ook elke keer iets, vorige keer nog placenta in de bm en nu dit weer grrr...
Even snel een berichtje, want m'n meisje wil eten. Uiteindelijk is Amy ingeslapen na haar laatste voeding en kwam ze 's nachts weer om kwart over 3 en toen weer om 6 uur. Dus op zich wel een redelijke nacht, al duurde 't lang voordat ze insliep. @mlien, dat hadden wij voorheen dus ook praktisch bij iedere voeding. Nadat we 1x bij de osteopaat waren geweest was het nog maar heel af en toe. Dus nog ff volhouden, je zult zien dat het helpt donderdag! @nachtzon, wat doet Jolien het toch goed! Knap hoor, helemaal alleen op haar kamertje en zo goed slapen! @sammie, heb je ook een goede nacht gehad?
@Adorable; Wat vervelend dat je zo'n last hebt van buikpijn! Heb je al bij je verloskundige/ha geïnformeerd wat er aan de hand kan zijn? Het enige waar ik last van had was het samentrekken van mijn baarmoeder tijdens de bv. @Masu; Nog een weekje wachten dan, hoewel vandaag al een heel stuk beter gaat dan gisteren gelukkig! Moet Amy niet nog een keer terug naar de osteopaat? Meestal doen ze meerdere behandelingen toch?
mlien, fijn dat kian lekker geslapen heeft! ik zou als ik jou was toch eens aan de ha of cb vragen wat het kan zijn dat kian zo'n last heeft na het eten. en wat vond je man ervan dat kian zo aan het huilen was? heeft hij nu meer door hoe het voor jou is af en toe? adorable, zou even de ha bellen en denk idd dat het door die pillen komt. ik heb alleen een paar dagen last van naweeen gehad en wel wat menstruatie achtige krampen. masu, miss heeft amy wel last van koemelk allergie ofzo heb je dat al eens opgezocht? je gaat toch allemaal dingen denken als ze zo'n pijn en last heeft. nachtzon, wat goed van jolien! zal voor jullie ook wel lekker zijn geweest. hier, wesley heeft echt een super nacht gehad hij was de hele avond wakker en lekker aan het lachen. om 23.00 viel hij in slaap en om 00.00 zijn flesje gegeven en hij heeft geslapen tot 8uur! we hebben gewoon aan een stuk doorgeslapen wat is dat lekker zeg! na zijn flesje heeft hij weer geslapen tot 11uur en nu ligt hij alweer te slapen pff kleine slaapkop!
Ik heb zondag mijn gyn gebeld en die zei dat het er waarschijnlijk bij hoorde, omdat ik geen koorts had en niet meer bloedverlies als normaal, het vloeien wordt zelfs steeds minder dus een stukje placenta kan het gelukkig niet zijn. Maar als het morge vroeg nog steeds hetzelfde is ga ik meteen weer de gyn bellen voor een afpraak, want dit is geen doen zo, ik kan zelfs bijna niet opstaan om Davut op te pakken of met Mikail bezig zijn. in een ander topic dachten ze al aan verstopping door die ijzerdrankjes, maar dat kan het ook niet zijn denk ik, want ik heb dan wel harde ontlasting, maar ik ga om de dag naar het toilet...pfff kweet het ook ff niet meer..