klinkt iig niet normaal... ik hoop dat je het gauw vind... het kan ook je bekkenbodem zijn he... en dat het een soort spierpijn is die uitstraalt...
Osteopaat = uitkomst!! Bij mijn jongste drie x geweest en hij was van het huilen, over strekken en frustaties af, hoe verwonderlijk!! @ hier, gisteravond box neergezet, eindelijk! Zucht! Ik kan bijna niet meer wachten op onze kleine meid!! Ga morgen bij een vriendin op visite, die is 4 weken geleden bevallen van een meisje, ben zoooo benieuwd!!
Masu idd ook nu hebben we een goeie nacht gehad, manneke was compleet uitgeteld! Hoe verliep je nacht? Moet ik met Stijn langs gaan komen?? Lees net dat je een redelijke nacht achter de rug hebt. Gebruik je voor amy ook nutriton (Johannesbroodpitmeel)? Wij wel voor Stijn en dat scheelt echt een hoop spugen en ellende bij hem. Mlien wat goed van Kian!!! Jammer van de cake L Balen dat jij last had van een mug en dat Kian lekker aan het slapen was. Sammie Stijn poept ook wel een zijn luier vol tijden het eten en dan drinkt hij ook niet verder. Hopelijk is het met zijn laatste voeding wel goed gekomen? Nacht wat goed dat Jolien voor het eerst in haar eigen bedje heeft geslapen en dan ook gelijk zo goed!! Adorable het kan ook van je ijzer drankje komen hoor dat je last hebt. Ik moet zeggen als ik mijn ijzerpillen gebruik heb ik ook last van obstipatie en daardoor ook last van buikpijn. Hier Stijn was echt helemaal kapot van het Blijdorp bezoek. We hebben hem zijn laatste flesje om 22.00 uur gegeven en hij heeft geslapen tot ik hem vanmorgen wakker maakte om 6.30 uur. We moesten manlief naar zijn werk brengen. Na zijn flesje is hij weer in slaap gevallen en heeft de hele weg geslapen en bij thuiskomst kon ik hem zo weer in zijn bedje leggen en zelf ook nog even slapen. Om 10.00 uur werd hij eindelijk wakker Nu ligt hij lekker naast me op de bank en doen we het rustig aan, komende dagen worden nog druk genoeg met alle kraamvisite
sammie jij ook een heerlijke nachtgehad lees ik. Lekker hoor kon je ook even bij tanken! danielle het wordt nu echt wel spannend voor je! Is het nog wel vol te houden voor je?
Nou het is erg zwaar ook vanwege mijn bekken kan bijna niets meer maar ik weet ook dat het dan ook nog maar 4 weekjes duurt voor ze er is.... Maar goed hoop dat ze nog draait en ik gewoon beval anders ks pfff nou ja we zullen zien!!
@Sammie; Wat een geweldige nacht zeg!! Dat moet voor jullie super geweest zijn! @Adorable; Ik zou het echt niet te lang aan kijken hoor als je zo'n pijn hebt, misschien is het wel heel makkelijk op te lossen! @Danielle; Dat klinkt enorm bemoedigend, ik hoop hier ook zulke goeie resultaten te gaan boeken na het bezoek, nog een weekje wachten. @Kibbeling; Ik kan er maar niet over uit wat een slaapkopje jullie gemaakt hebben! Ik heb wel een heerlijk dagje zo, Kian is vandaag vrij rustig, heb vanmiddag heerlijk op bed gelegen, een boek gelezen (ben begonnen in Babypraat van R. Green, is echt hilarisch!) en ook nog een dutje gedaan. Nu lekker een fruithapje voor mezelf gemaakt en vanavond lekker Enchiladas eten... Ik heb het helemaal naar mn zin zo
@mlien, wat een relaxed dagje! Fijn hoor! Dat heb je ook wel verdiend na die dagen dat Kian zo onrustig was! Ik moet volgende week donderdag terug naar de osteopaat. Dan heeft er 3 weken tussen de consulten gezeten. En wie weet moet ik daarna nog wel een keer terugkomen, dat hoor ik dan wel. @kibbeling, ook ik begrijp niet hoe je 't voor mekaar krijgt met Stijn! Ik kijk 't hier nog ff aan met Amy, maar anders plan ik een consult bij je in! Ik gebruik ook johannesbroodpitmeel en dat helpt al vrij goed ja! Ze heeft sindsdien maar 2 keer gespuugd en dat was nog niet eens heel veel. @danielle, kan me voorstellen dat het nu wel wat zwaarder wordt voor je. Veel plezier morgen op kraamvisite! Nog ff volhouden en dan kun jij ook genieten van je meisje en meepraten over poepluiers en slapeloze nachten! En idd, ik zweer ook bij de osteopaat hoor! @adorable, echt balen joh! Ik zou zeker ff bellen als je zo'n last hebt. Niet meer rond blijven lopen hoor. Het klinkt niet alsof 't erbij zou horen denk ik... @hier, net op de verjaardag van schoonmoeder geweest. Amy werd natuurlijk door iedereen bekeken en geaaid. Nu ligt ze hier klaarwakker naast me op de bank een beetje om zich heen te kijken. Hopelijk gaat het vanavond beter dan gisterenavond. Van te voren nog wezen lunchen met een vriendin. Was weer gezellig en hebben lekker gegeten! Zonder Amy, want manlief is niet fit dus die is thuis en hij kon dus mooi op Amy passen.
heyhey, morgen ochtend even de gyn bellen, hoop dat ik meteen terecht kan en niet hoef te wachten tot maandag. xxx
Het is inderdaad te hopen dat je vandaag nog mag komen adorable. Gisteren echt de slechtste avond ooit gehad! 18.30 voeding gegeven, die dronk ze heel rustig op. Vanaf 19.00 ontzettende krampen en dat heeft zo ongeveer geduurd tot 'n uur of 2 's nachts! We waren echt kapot, alles doet nu nog zeer! Ik vind 't ook zo raar dat het altijd alleen 's avonds is. Denk dat ik toch maar HA voeding ga mengen en hopen dat dat helpt... Die infacol hielp in 't begin goed, maar heb niet 't idee dat 't nu nog zoveel doet...
Danielle wat vrvelend dat je zon last van je bekken hebt. Hoop ook voor je dat ze nog draait. Wanneer mag je weer voor controle langs dan? Mlien wat een lekker dagje had jij met kian heerlijk. En ja weet ook niet hoe wij zon slaapkopje hebben gemaakt, denk dat het mijn genen zijn Masu geef maar een gil als je een consult met stijn wil!! Wel fijn dat het met het johannesbroodpitmeel al een stuk beter met amy haar voedingen gaat. Lees net dat je uiteindelijk toch zonder amy kon lunchen leuk dat het zo gezellig was. Hopelijk heeft amy een goede nacht gehad na de verjaardag van s moeder. Lees net dat amy na de voeding van 18.30 weer vreselijke krampen had. Wat ontzettend sneu voor haar maar ook zo erg voor jullie, je kan zo weinig doen er tegen. Welke voeding geef je haar nu dan omdat je HA gaat mengen? Stjin krijgt hier alleen maar HA met JBPM. Het is ook wel raar dat ze er alleen in de avond last van krijgt. Adorable mocht je vandaag langs komen of moet je echt tot volgende week wachten? Hier vanmorgen kwam stijn om 6 uur voor zijn fles, daarna nog wat kroelen met mama en vervolgens weer lekker naar bed gegaan. Hij werd daarna pas om 10 uur weer wakker. Aangekleed en de volgende fles en daarna op het heerlijke ritmische geluid van de stofzuiger weer in slaap gevallen in de schommelstoel . Dus 2 vliegen in 1 klap, kind in slaap en huisje schoon
@kibbeling, heerlijk hoor dat Stijn 't zo goed doet! Hoe jij 't nu doet, zo wil ik 't dus ook gaan doen. HA voeding geven (geef nu standaard met JBPM) met JBPM. Ga vanmiddag meteen even naar 't kruidvat. En dan hopen dat ze daar minder krampjes van krijgt! Krijgt Stijn al vanaf 't begin HA voeding (vanaf het moment dat je fv begon te geven?)?
@Masu; Heb je ook het idee dat een volgend bezoek al weer nodig is?? Als ik zo lees hoe je avond gisteren geweest is heeft dat er misschien ook wel weer wat mee te maken. Die mevrouw vertelde mij ook dat als bepaalde gewrichten niet goed staan er teveel spanning op het maag/darm gebied komt te staan waardoor ze ook last kunnen krijgen. @Adorable; ik hoop zeker dat je vandaag nog terecht kan! @Kibbeling; Wil je hier ook niet even komen stofzuigen?? Is maar een klein stukje naar R'dam zuid toch? Ik kom er maar niet aan toe Gisteravond werd ik weer gebeld door de osteopaat We hebben nu dinsdag een afspraak om 16:00, ze vond het lullig om me weer te bellen om de afspraak te verzetten, maar er was iemand uitgevallen en ik had gevraagd of we niet eerder konden dus ze wilde de optie toch even aan me voorleggen, ben ik uiteraard alleen maar erg blij mee! Hier nog een mooie foto, gemaakt door mijn s-papa met zijn nieuwe super-achterlijk-debiel-dure fototoestel Bekijk bijlage 165498
Binnenkort gaan we een hele fotoserie doen in het bos met zijn camera, heb er nu al zoveel zin in, de foto's die hij maakt zijn gewoon prachtig, heb er bijvoorbeeld ook een van onze kat en ook al hele mooie van ons samen, maar ik zal mijn man hier maar niet met foto en al posten, zou hij denk ik niet zo leuk vinden. Bekijk bijlage 165501
Idd is ook erg mooi!!! pfff de kleine wil maar niet slapen... hoop dat ze dan vannacht beter slaapt... ze is al de hele ochtend wakker...
Mooie foto hoor Mlien! Ik denk dat we inderdaad toe zijn aan een 2e bezoekje bij de osteopaat ja. Ze is nu ook alweer zowat de hele ochtend onrustig, nu ligt ze ook weer te huilen... Zo vermoeiend en zo kom ik echt nergens aan toe! Over een half uurtje moet ik naar de fysio, hopelijk valt ze dan in de auto in slaap...
helpt niet hahahaha maar ze ligt nu te slapen denk dat we een regeldag hebben, ze drinkt namelijk erg onregelmatig
@haha, misschien moet ik dat dan eens gaan proberen! Net bij de fysio geweest en daar zette ze 't na een kwartiertje ook op 'n brullen... Wat een dag zeg! Gelukkig zijn niet alle dagen zo... En ook dit keer zijn het waarschijnlijk weer krampjes, want tussen de krampen door is ze wel rustig. Heel vreemd allemaal.