ojee het komt dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cle23, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Nacht; schijnen ze wel te hebben rond de 6 weken ja!

@Masu; Het is inderdaad belangrijk om in je achterhoofd te houden dat ze niet altijd zo is, dan kan je er ook makkelijker mee omgaan, vind ik zelf dan iig!

Ik heb vandaag echt een dag dat de tijd vliegt en ik helemaal nergens aan toe lijk te komen, pfff... Kian is wel heel lief en slaapt steeds heerlijk! *dat zal vanavond dan wel anders zijn ;)*

2. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ja man dan is ze wel erg stipt! tis vandaag 6 weken :p

3. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Haha, wat een controlefreak dan als ze het ook precies op de 6 weken doet ;)

4. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    zeg dat wel...pfff :p
    hebben jullie kleintjes al traantjes gehuild? Jolien al een week of vier geleden...

5. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Kian denk ik sinds 2 weken... Welke kleur ogen hebben jullie beebjes nu?? Die van Kian zijn echt nog donkerblauw (kan natuurlijk nog veranderen!) Gisteren hebben we trouwens de laatste luier maatje 1 opgemaakt... was ook erg hard nodig dat hij een maatje groter ging hoor!!... Wat gaat het toch hard! :)

*SPAM*

Bekijk bijlage 165546

6. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    Jolien heeft donkerblauwe ogen, maar je begint toch al de verkleuring te zien :)
    ik zie dat kian ook een tuitmondje maakt :p Jolien doet dit VOORTDUREND :p zo van OOOOOOOOOOOOOH wat is er veel te zien :p
    Ben daarnet naar de apotheek en heb doperidone gehaald (is om melk op te wekken) jammer genoeg hebben ze hier in belgie geen neusspray met oxytocine, maar heb een lief landgenootje van jullie gevonden die dat voor mij ginder zal halen (na 4 uur) en dan dadelijk op de post brengt :) vind ik zoooo lief van haar :D

7. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Oxytocine is alleen om je TSR op te wekken, wil dat dan niet zo goed?? Bij mij wel, ik vind het ook vrij pijnlijk moet ik zeggen.

Hoop echt voor je dat het helemaal gaat lukken om je bv weer op peil te krijgen, bij mijn stiefmoeder is het ook gelukt toen ze een paar weken/maand gestopt was met de bv.

Kian trekt heel vaak zo'n tuitmondje ja, ook als hij in de Tummy zit, is echt zo schattig, net of hij aan het fluiten is :D

8. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hihi ja idd :)
    wat is TSR?

9. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    ToeSchietReflex ;)

10. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    owwwww :p idd :p heee weet je, ik heb dus die domperidone al genomen e en plots begon het weer te kriebelen bovenaan mijn borsten :) goed teken, dus toeschieten doet t al lichtjes :D

11. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Hopelijk werkt het snel! Kian wil op het moment eigenlijk het liefst alleen maar uit mijn l-borst drinken, rechts krijgt hij op een of andere manier bijna niet te pakken en als hij hem dan heeft laat hij hem continu los... ook best vervelend!

12. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    bij mij omgekeerd... mn linkertepel is ook korter dan mn rechter, waarschijnlijk daarom :)

13. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Hmm.. eigenlijk nog nooit eerder gehoord van een tepellengteverschil :p Moet toch ook eens bij mezelf de boel grondig inspecteren denk ik :p hihi

*Wat is het hier verder weer rustig vandaag!*

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Veel te rustig, dus ik zal nog 'ns wat komen buurten hier! ;)
    Amy ligt namelijk nu ein-de-lijk te slapen na haar voeding van 3 uur. Ik heb de HA voeding gekocht en die ga ik bij de volgende voeding eens proberen.

@ogen, Amy heeft ongeveer net zo'n kleur ogen als Kian, ook donkerblauw. Ze waren eerst nog donkerder en lijken nu steeds lichter te worden. Mijn man en ik hebben ook allebei blauwe ogen, dus dat zal 't waarschijnlijk wel worden denk ik.

@traantjes, Amy heeft al op dag 2 in de kraamweek traantjes gehuild. Ik wist niet dat dat apart was, maar de kraamverzorgster stond ervan te kijken dat er al traantjes uit kwamen.
    (en ik had zoiets van 'ja duh, ze huilt dus natuurlijk komen er traantjes...')

@nachtzon, dat middeltje lijkt dus al te werken? Dat is wel super snel zeg. Hopen dat 't z'n werk goed blijft doen, zodat je toch nog een tijdje bv kan geven aan Jolien.

We gaan na haar volgende voeding ff naar de prenatal en de ikea. M'n babydoos ophalen, ben benieuwd! :D Heb jij 'm al Mlien?
    En nog wat kleine dingetjes kopen. Hopen dat 't flesje goed valt, anders loop ik daar door de ikea met een brullend kind, ook niet zo'n succes he!?

Wie weet dit:
    Hebben ze eigenlijk ook last van regeldagen als je fv geeft? Amy is nu 6 weken en 4 dagen, dus misschien dat ze daarom zo onrustig is? Of zeg ik nu iets heel stoms en is dat helemaal niet mogelijk?

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Om de kleur van de oogjes te demonstreren:

*AMY SPAM*

16. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Hihi, wat een heerlijke foto van Amy!! Volgens mij heeft zij ook al van die mooie oortjes!! Heeft iedereen het bij Kian ook over :p Ik weet dat bij de bv regeldagen zijn om de productie op te krikken, oftewel dat ze meer voeding willen, dat kunnen ze natuurlijk ook wel hebben bij fv. Maar daar heb ik weer geen verstand van en ik heb geen idee of je haar eventueel wat meer zou mogen/kunnen geven?

Heb de dozen nog niet opgehaald, nog niet echt zin in/tijd voor gehad :)

17. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

masu, rond de zes weken krijgen ze een huilpiek dat zou Amy best weleens kunnen hebben. Wesley heeft het heel erg gehad elke dag wel een paar uur huilen is gelukkig voorbij nu!

mlien, mooie foto's en ogen. Wesley had die kleur toen hij geboren was en nu zijn ze grijsblauw echt mooi ben alleen bang dat hij dat niet gaat houden. ik heb groene ogen en mijn man tja welke kleur zal het zijn beetje groen blauw met een randje bruin.

nachtzon, hoop dat de pillen aanslaan en dat je dan weer volledig bv kan gaan geven.

niet druk hier, ik moest 3 pagina's bij lezen en weet het nu allemaal niet meer haha

vandaag mocht ik een kadotje uitzoeken, maar ik wilde een ketting en had ikw at gevonden en toen bedacht ik me van is niet handig met wesley en toen zag ik daar mijn horloge liggen! ik heb een enorme horloge tik hahaha heb er inmiddels een heleboel. maar ik heb hem niet genomen vond hem echt super mooi maar super duur. dus uiteindelijk met niks thuis gekomen haha...

18. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    he dames, bij het kolven komt er nog niet meer, maar wel voel ik de prikkels dat de melk inschiet :)
    wat een leuke foto van Amy :) hihi zo kijkt jolien ook vaak :)

19. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Sammie; Kian heeft mijn ketting inderdaad vrij regelmatig te pakken en dat wordt natuurlijk alleen maar erger!

20. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    haha, doet jolien ook :p ook mijn bril had ze al vast :p van mijn haar niet te spreken :p

Deel Deze Pagina