ojee het komt dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cle23, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Mlien, ik snap idd niet waarom mensen zichzelf het aan doen, denk dat we het nooit zullen snappen en ik denk als je tegen haar zegt dat kian liever daar niet hebt dat ze zelf wel kan bedenken waarom. al vraag ik dat mij, mijn ouders kunnen werkelijkheid en hun werkelijkheid niet meer scheiden door de alcohol.

Masu, ik hoop dat Amy goed slaapt en niet dat ze oververmoeid is omdat ze de hele dag wakker is/was.

2. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik vraag het me ook af Sammie of ze zelf wel door heeft waar ze mee bezig is. Zo'n 5 jaar geleden is haar ook verteld dat ze nooit meer een druppel mag drinken omdat haar lever zo goed als niks meer doet. Het is allemaal maar lastig....

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Het is een heel boekwerk geworden maar komt door jullie :p
    Masu wat grappig dat jij de clienten wel thuis over de vloer krijgt. Ik heb 1 client over de vloer gehad en die zit normaal in een rolstoel, draagt ook nog inco, alleen zijn electrische rolstoel kon bij ons niet naar binnen en dus kwam hij kruipend. Ik heb het geweten!! Kon toen hij wegging mn hele huis dweilen ivm def!!! Manlief zei dit doen we niet meer, en ik dacht eigenlijk hetzelfde :p
    Je zal zien zijn wachten wordt beloond!!
    Oh wat vervelend om te lezen van amy. Ik snap je gevoel helemaal naar je ouders toe en ik begrijp je echt helemaal zoals je omschrijft dat je er soms helemaal doorheen zit. Stijn heeft op dit moment het zelfde hij huilt alleen een heel stuk korter. Maar vaak begint hij ook rond een uurtje of 9 soms half 10 en dan is er geen beginnen aan. Ik denk dat je echt wel de juiste stappen onderneemt zeker omdat je zoals je aangeeft tijdens je zwangerschap ook medicatie gebruikte waarvan je niet weet of zij er iets aan over gehouden heeft. En wat betreft de osteopaat bellen kan geen kwaad toch?
    Heb je trouwens nog wel lekker kunnen slapen of voelde je je toch schuldig?
    Heb je al infacol geprobeerd bij amy? Wij gebruiken het nu bij stijn en hij is na zijn voeding wel wat rustiger. Met sab simplex geen ervaring.
    Adorable wat fijn dat je het met andere zwaardere pijnstilling wat beter vol kan houden. Mag je die wel innemen met oog op het geven van bv?
    Vandaag een lekker dagje lees ik!! Heerlijk van genoten en ik denk een beetje bijgekomen?
    Mlien jeetje ik vond al dat wij lang kraamvisite hadden maar jij wint het!! Ben je er ondertussen ook niet een beetje klaar mee?
    Jeetje wat een situatie zeg van je smoeder. Snap dat je de kleine dan ook niet met een goed gevoel daar achter laat, zeker niet als ze nu al moeite heeft met het vasthouden van de kleine.
    Wij hebben hier een beetje hetzelfde met smoeder, alleen manlief zegt hier gewoon van nou de kleine gaat niet zonder ons naar haar toe. Succes om een manier te vinden waar zowel jij als je man zich in kunnen vinden. Weet je wat het jammere is met zulke mensen zij zien niet wat ze weggooien. Daar komen ze vaak pas achter als het veels te laat is. Ook ik heb dit helaas van dichtbij mee moeten maken net als manlief. Bij hem was het zijn moeder en bij mijn vader die dronk. We hebben daardoor ook allebei zoiets van we drinken niet of heel weinig.
    Hoe snel moet ik zijn voor de cake???
    Sammie het klinkt als een gemakkelijk kind... Maar geloof me ook stijn heeft zijn huil/schreeuwbuien waarop niets goed is en je niets met hem kan beginnen..
    Je twijfelt nog steeds of je een ketting zal nemen of toch een horloge?
    Nacht ik heb gemist wat voor workshop je ging doen?? Lees net cupcakes versieren leuk en lekker!
    Nieuwe club Wat een leuke titel!! Soms voelt het wel zo hoor mlien :p Ik heb er ook al over zitten denken van hoe moeten we ons dan gaan noemen?
    Nieuwe title; We hebben het gered??
    Sprongetje als je zo gaat tellen dan zou stijn nu ook 5 weken zijn vanaf zijn uitgerekende datum gezien. Zo wel kunnen verklaren waarom hij dan zoveel huilt en erg aanhankelijk is.. gaan we eens opzoeken!!
    Hier weer op de hoogte van iedereen! Wij hebben zelf een druk weekend achter de rug, langs mn werk, boodschappen doen, de was weg werken en vandaag nog kraamvisite. Pfff wat gaat het weekend snel voorbij...
    Verder weinig te melden van hier uit, behalve dat Stijn heel erg aan het huilen was en niet stil t ekrijgen was. Van ellende is manlief met hem onder de douche gegaan om hem wat relaxter te krijgen! Maar het werkte hij zit nu aan zijn fles en we hopen dat hij zo lekker gaat slapen in zijn eigen bedje. We hadden van mn zus de swaddle me gekregen maar ipv dat hij rustiger werd werd hij alleen maar bozer en bozer. Nu dus maar weer pyjama aan en lekker in een hydrofiele luier gewikkeld!!

4. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    die titel vind ik niet heel erg passend aangezien het klinkt alsof voor allemaal de geboorte een trauma was :p hihihi
    eerder van... de zon is opgegaan of... de glimlach van mijn kind of zo :p whahahah geen idee iig :p

5. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Kibbeling; Als je hier rond een uurtje of 3 bent is hij denk ik nog warm! ;) Wat vervelend dat jij ook zo'n soort situatie van dichtbij moet meemaken. Verwacht jouw schoonmoeder ook dat de kleine bij haar blijft of dat niet? De mijne dus overduidelijk wel wat het erg lastig maakt.

@Nachtzon; Dat vind ik nou ook wel behoorlijk zoetsappige titels :p

Hier wel een goeie nacht gehad en heerlijk uitgeslapen samen met de kleine man, wat een genot! Misschien is een 'nuchtere' titel wat makkelijker? Iets in de richting van 'de mei/juni ukkies'? Ik moet vandaag het huishouden weer eens doen, meubels schoonmaken, badkamer schoonmaken... echt totaal geen zin in! Ben benieuwd of we al wat van de makelaar gaan horen!

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goedemorgen meiden!
    Althans, een betere morgen dan ik de afgelopen tijd heb gehad.

@kibbeling, infacol hebben we geprobeerd, dat hielp in 't begin heel goed maar nu niet meer. Denk dat ze er immuun voor geworden is, haha! Zo'n weekend vliegt echt voorbij he! Wij hebben zaterdag ook nog kraamvisite gehad. Woensdagavond weer en dat zijn dan denk ik de laatsten. Vind ik ergens wel fijn moet ik zeggen.
    Snap dat het zo voor jullie geen succes is clienten over de vloer te krijgen. Ik heb heel andere clienten, dus voor mij gaat het prima.
    "Fijn" om te lezen dat Stijn ook niet altijd makkelijk is! ;)
    Zielig he, als ze zo moeten huilen en je ze niet getroost krijgt.
    Heeft het inwikkelen in de hydrofielluier geholpen? En heeft Stijn lekker geslapen?

@ mlien, alweer cake? Lekker hoor! Fijn dat je nacht zo goed was!

@titel, ik denk ook dat we het misschien lekker algemeen moeten houden. Ik stem wel voor Mlien's idee. En ik vind Ukkies ook zo'n grappig woord! :D

@nachtzon, was het geen trauma dan?!;) Nee hoor, geintje, het viel allemaal nog wel mee.

@sammie, Amy was gisteren inderdaad wat oververmoeiend en dan is 't heel lastig haar in slaap te krijgen. Hoe heeft Wesley 't gedaan vannacht?

@kibbeling, wat een verhaal trouwens weer van jou! Maar wel heel leuk om te lezen. En 't is inderdaad ook wel een beetje onze schuld he...:)

@hier, Amy heeft even haar krijsuurtje gehad gisteren van 21.30 tot 22.30, daarna heeft ze wat gedut. Om 00.30 voeding en daarna is ze lekker gaan slapen tot 4.30 uur. Om 6.45 weer wakker en last van d'r krampjes. Sindsdien heeft ze eigenlijk niet meer geslapen tot nu toe. Ze is nog steeds wakker, heel apart.

Vanmorgen heb ik meteen de osteopaat gebeld en als er iemand afzegt dan word ik meteen gebeld. Dus ik hoop echt dat er iemand uitvalt.
    Vanochtend nog naar de gyn geweest en vanmiddag even naar het CB. Daar kom ik straks ff over vertellen, want nu ben ik ff druk met ons meiske...

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Heb trouwens problemen met hyves. Iemand anders ook?
    Ik kan geen knoppen meer aanklikken, dus ik kan bijv niet reageren op iemand's www. Ik kan dan wel wat typen, maar als ik dan op 'verzenden' wil klikken, doet ie 't niet.
    Ook op een vriend klikken lukt niet.
    Iemand enig idee wat dit kan zijn?:(

8. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik heb de stoute schoenen maar aangetrokken.... : Mei/Juni Ukkies ons nieuwe topic!!! Misschien in het begin lastig om daar te reageren maarja :p

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Dan gaan we daar lekker verder buurten! :D

10. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hahaha kan ook anders hoor :p
    nachtduivels :p aangezien we allemaal nachten doordoen :p (nudan, bijna allemaal :p)

11. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ow lol, laatste niet gezien :p ik kom ook naar ginder :D
    Verhuis dus, topic mag gesloten worden en we gaan lekker ergens anders kletsen :)
    dames :) wel raar he... we gaan van zwanger naar mama's :D nieuwe fase :)

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Nacht ik had die gedachte ook al gehad hoor hahah

Mlien mmm 3 uur wordt krap krijg om 2uur kraamvisite!!
    Toen s moeder hier op kraam was begon ze over zijn neus (die stond scheef omdat deze tegen mn bekken aan had gelegen) zo van ja die sla ik wel recht.. Manlief en ik gelijk nou Stijn je gaat dus niet alleen naar oma toe om te logeren! Dus we hebben het als grapje kunnen brengen maar we waren er wel serieus over. Gelukkig woont ze ook in zeeland dus zullen we Stijn niet zo snel brengen en zij zal het niet zo snel vragen.
    Je titel is wel een leuke! Mei/juni ukkies! Hahaha te grappig jij!! Zal mijn verhaal daar ook gewoon plaatsen!
    Moet je weer soppen ivm kijkers of omdat het nodig is?

Masu wat fijn dat jij al vrolijker klinkt dan afgelopen dagen. Het inwikkelen met de hydrofiel heeft zeker geholpen en Stijn heeft weer heerlijk geslapen. Hij wel ik niet…
    Ik heb trouwens in het boek “oei ik groei” zitten lezen en de periode nu is wel Stijn zijn 5e week gerekend vanaf de uitgerekende datum. Dus het zou ook een sprongetje kunnen zijn..
    He mijn bevalling had hier en daar wat traumatisch hoor :p
    Het is ook wel een beetje mijn schuld hoor zo’n lang verhaal moet ik maar niet zo lang weg blijven :D
    Ik had trouwens geen problemen met hyves.

Hier de kleine heeft vannacht wel doorgeslapen tot vanmorgen half 6. ik daarin tegen heb echt een rot nacht gehad was om half 4 wakker en kon niet meer in slaap komen!!
    Gelukkig viel Stijn na zijn flesje weer in slaap en kon ik ook nog een uurtje slapen. Vanmiddag komt er nog kraamvisite en verder moet ik nog even kijken of ik vandaag naar de hema en/of de action ga. Ligt eraan hoeveel zin ik nog ga ontwikkelen…

13. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    kibbeling JE moet verhuizen :D hihihihi

14. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    moetmoetmoetmoetmoetmoet! :p (ik dacht ik zal het ook nog even duidelijk maken :p)

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    heb ik al gedaan :p:p:p:p:p:p

16. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009