Hier een draaikontje hoor! De ene keer ligt het ruggetje rechts en de andere keer weer links. Ik voel dat echt heel duidelijk als ze weer eens van kant wisselt... Volgens mij heeft ze niet echt een favoriete kant of zo Succes met koken sammie. Daarna lekker met de beentjes omhoog op de bank!
hij ligt nu al weer rechts, dat heeft echt zijn voorkeur geloof ik. nou koken is goed gegaan hoor! ga straks idd lekker met de voeten omhoog!
Hi damesn Mijne ligt ook altijd in een bepaalde houding, volgens mij rug en billen links, maar laatst is hij dus omgedraait en ik vond het een heel naar en benauwend gevoel, omdat hij al weken in de zelfde houding ligt. Wie wil de baby graag al hebben? Of zijn eer dames die t wel leuk vinden om de baby nog even in de buik te hebben?
ik wil mijn babay al hebben hahaha.. ben zo neiuwsgierig hoe hij eruit ziet en hoe groot hij is enzo... wij hebben een wiegje, vanaf wanneer moet ik die opmaken? zijn bedje heb ik al opgemaakt, meer voor de show want hij zal er toch voorlopig niet inliggen.
ik heb het wiegje al opgemaakt, bed ook al (heb er nu nog een doek over dat er geen stof in gaat)... met de box wacht ik tot laatste week... Pfff ik wil baby ook al hebben, binnen een 4 weken mag ze van mij ook al komen hoor... ze heeft weer de hik, wat een vervelend gevoel...als ik rechtop zit lijkt het wel alsof IK de hik heb, zo op en neer ga ik...
Van de ene kant wil ik de baby wel al hebben, maar van de andere kant is mijn buik dan weg en ik kan er ook nog wel van genieten om de baby juist IN mijn buik te voelen (niet altijd hoor!!!) Dus 't is een beetje dubbel... (waarschijnlijk ben ik 't weer beu als ik weer eens een nacht slecht slaap doordat ze me wakker trapt en het maagzuur voor m'n gevoel tot m'n oren komt...) Ik heb het matrasje in 't ledikantje een paar dagen geleden uit de folie gehaald en ik denk dat ik het bedje dan volgende week een keer op ga maken. Daar heb ik nu al zin in, haha! Weltrusten!
hahaha wat zijn wij toch eigenlijk klaagmadammen hahahahaha yeay, ben net bezig met de koffers, deze namiddag vertrekken we hopelijk gaat het weer een beetje mee We gaan naar De Lilse Bergen ... een dag vol belevenissen als je nieuwsgierig bent... Ze geven gelukkig een 22 graden uit dus hoop ik dat het een weekeind om te genieten is We huren een bungalow-tent met echte bedden, wel neem ik mn pies-emmertje mee (zie me echt niet de hele tijd naar die wc lopen vooral snachts niet ) en mn bv-kussen... zo heb ik dan nog een beetje meer comfort, maar ben allang blij dat we niet op luchtmatrassen moeten slapen of dergelijke
@nachtzon een heel fijn weekend en geniet er van. @ baby al hebben; Aan de ene kant ben ik het zwanger zijn soms wel bui, vooral als de kleine weer flink aan het draaien is en dan ook gelijk mn hele buik wordt verbouwd. Aan de andere kant ook weer niet want dan moet ik de kleine met de hele wereld delen en hij is nu nog zo lekker van mij alleen!! @hier gister bezoek bij vk alles was in orde. De kleine ligt al ingedaald en is er klaar vor. Het is wel beter als hij nog even lekker blijft zitten, in elk geval 2 weken. Dan heb ik ook nog even de tijd om aan het idee te wennen dat ik straks echt mama ben ipv zwanger. Straks mn laatste werkdagje en dan met verlof. Hoop dat ik de dag een beetje ongeschonden door kom, vanmiddag met collies wat drinken en hopen dat de hormonen zich gedragen... is elke dag een verrassing!! Ik wens jullie allemaal een fijne dag ennuh niet te veel doen he?? Kusssssssssss
Die van mij ligt ook zo. Soms dan strekt ie zn beentjes lijkt wel, dan heb ik opeens een grote bobbel in mijn zij en dat voelt niet zo lekker Ik ben het zwanger zijn trouwens opeens eigenlijk niet meer zo zat! Van mij mag ie nog wel even blijven zitten.. volgende week ben ik 37 weken, ben wel blij dat ik dan thuis mag bevallen als het begint, ik wil zooo graag thuis bevallen (en dan maar hopen dat hij/zij niet langer dan 42 weken blijft zitten.... ! Dat vind ik wel echt te lang )
Ik ben het zwanger zijn eigenlijk ook nog niet zo heel erg zat... Vind het nog wel even genieten met dat kleintje in mijn buik! Wiegje is hier nog niet opgemaakt, denk ook niet dat ik het ga doen voordat de kleine er is. Als de bevalling begint zal ik de spulletjes op het wiegje leggen en de kraamzorg regelt de rest dan maar lekker, ze willen toch graag alles op hun manier, dus waarom niet!
@ nachtzon, dat ziet er goed uit! Geniet van jullie weekendje weg! Ze hebben volgens mij wel goed weer voorspeld, dus dat komt helemaal goed. @ kibbeling, oeh, laatste werkdagje, wat fijn! Ik was eigenlijk ook van plan het bedje door de kraamzorg op te laten maken, maar ik ben van gedachten veranderd. Het kamertje is nu zo mooi af en dan staat er zo'n kaal bedje in, dus ik vind 't gewoon leuk om 'm alvast op te maken. Dan doet de kraamzorg 't maar opnieuw als ik 't niet goed doe, maar dan staat 't er wat mooier bij. (slaat eigenlijk ook nergens op, maar goed...) Vanmiddag ga ik hartige en zoete dingetjes maken (wraps, brownies, etc) voor het vrijgezellenfeest van morgen voor die vriendin. Vanavond de locatie versieren en ik denk dat ik 't dan wel weer gehad heb voor vandaag. Wil wel een beetje rustig aan doen, want de dag morgen wordt lang zat, dus dan wil ik wel uitgerust zijn! Jullie nog plannen voor vandaag?
nee geen plannen vandaag, ik heb vooral huishoudelijke taken net urine weg gebracht en meteen bloed geprik, moest ik nog doen van de gyn. heb gelijk maar even aan de dokter gevraagd of er iets te doen is tegen die tintelende hand en slapende vinger toppen. heb wel op internet wat gelezen, maja wordt ook niet wijzer van. ik heb het bedje ook alleen maar opgemaakt, omdat ik het zo kaal vond haha.. wiegje doe ik denk ook pas als we thuis komen, doe het wel zelf want wil niet dat de kraamzorg alles gaat bepalen. heb in bevallingstopic's wel eens gelezen dat de kraamzorg de commode en kast opnieuw gingen indelen omdat hun dat handiger vonden. nou dat gaat hier niet gebeuren hoor! vindt het eigenlijk best lastig om een vreemde in huis te hebben, die zich overal mee bemoeid.
Ik kan me niet zo druk maken om de kraamzorg als ze dingen wil veranderen, als ik het er niet mee eens ben verander ik het gewoon weer terug, niet te moeilijk Voor vandaag wel wat plannen, zometeen lekker shoppen op Zuidplein, heb nog wat boodschapjes nodig en vanavond, zoals elke vrijdag, muziekrepetitie. Speel saxofoon en natuurlijk hebben we morgen concert, dus laatste repetitie. Ga dit jaar lekker niet meespelen met de aubade, heb ik zo'n schurfthekel aan en de zwangerschap is een mooi excuus om uit te slapen
nou het is meer dat ik niet tegen kan dat mensen aan mijn spullen en dingetjes zitten haha.. beetje een afwijking ben wel benieuwd of ons kleintje ook al ingedaald is woensdag. voel nu de hele dag zijn been of knie in mijn zij, manlief is vindt het allemaal eng ahha leuk dat je saxofoon speelt, kan je dat nog wel goed met blaxen enzo. hoort dat zwangere vrouwen minder lucht hebben
Ik heb echt helemaal nergens last van met blazen gelukkig. Nu is het wel zo dat je voor saxofoon wat minder ademsteun nodig hebt (oftewel de druk uit je buik) dus ik denk dat het daardoor komt. Ik ga lekker nog even knallen vanavond en morgen en dan begint ook daar mijn verlof, het volgende concert is namelijk 25 juni en ja... dat ga ik dus sowieso niet redden... Ben ook benieuwd of je kleintje ingedaald is, ik mag donderdag weer dus dan zal ik het ook wel weer horen. Hebben jullie trouwens al last van striae? Ik niet, nu is mn buik ook niet supergroot en ik weet dat het er zelfs tijdens de bevalling nog in kan springen, maar tot nu toe is het me bespaard gebleven.
nee hier ook nog geen striae gelukkig. maar heb ook niet een enorme buik (vindt ik zelf haha) maar denk dat het nog wel gaat gebeuren hoor, je weet nooit hoe hard je in 1x gaat groeien.
ik had al straie en ze waren door de jaren al verbleekt. Nu zijn ze wel weer aan de bovenkant rood... dus denk dat ze in de volgende weken wel nog verder zullen scheuren :'(
Ik heb ook niet zo graag dat er vreemden aan m'n spullen zitten. Plus ik meen dat ik de commode goed ingedeeld heb, dus dan blijft dat zo! Dus ik herken dat wel een beetje hoor Sammie! Maar 't is maar voor 'n paar dagen, dus dat komt vast goed denk ik. En zo niet, dan geef ik dat gewoon aan. Saxofoon, leuk! Ik speel zelf piano, maar heb geen les meer of zo. Ik speel gewoon hier thuis als ik er zin in heb (al komt 't er nog maar weinig van). Striae heb ik helaas wel. Sinds een weekje of 30 of zo verschenen de eerste strepen en helaas zijn 't er daarna nog meer geworden. Op de onderste helft van mijn buik, tot mijn navel zeg maar... Nu verschijnen er geen nieuwe strepen meer gelukkig, maar ja, dat kan volgende week weer anders zijn!
Ik zie er ook een beetje tegenop eigenlijk..een vreemde in huis. Maar denk dat het ook wel fijn is want ik zal best onzeker zijn met veel dingen, het is tenslotte de eerste. Ik zie het wel en laat het dan maar over me heen komen denk ik. Hier lag de beeb al weken met ruggetje links en benen rechts, nu is ze sinds gister een halve slag gedraaid want voel ineens de hik rechts inplaats van links!Heel apart! Het bedje heb ik wel al opgemaakt en de box staat ook klaar. Heb alles netjes gewassen en gestreken en het staat zo leuk. Ik heb gelukkig (nog) geen striae. Vandaag heb ik de grote boodschappen weer in huis gehaald. En daarna had ik eigenlijk nergens meer puf voor, alleen voor t internet en tvGa zo maar s een beetje opruimen..