nou ik heb een deel gestreken en morgen het andere deel, malief is dan toch werken! nou heb toch wel weer een blaasontsteking, twee weken geleden zat er nog wat, maar nu is het weer echt raak pff.. zometeen mijn kuur halen en hoop dat dit de laatste is voor deze zwangerschap! weesje, het is ook onze eerste en toch weet ik niet of ik het prettig ga vinden. het is maar 8dagen ofzo maar toch. mijn man en ik zijn meer van het zelf uitzoeken haha.. kan leuk zijn maar weet niet of dat ook werkt met een baby.
Zooooo ik heb verlof!!! Vandaag van mn collega's en cliënten een mandje met babyspulletjes gekregen!! Moest er wel nog hard voor werken en eigenlijk ben ik nog niet helemaal utgewerkt,..... Kwam ergens toch nog tijd te kort of ik had toch teveel werk?? @sammie vervelend dat je last hebt vanblaasontsteking. Hoop ook voor je dat het de laatste is in je zwangerschap. heb je veel en vaak lats gehad dan? @striae: Ik heb gelukkig nog geen last van striae, komt misschien nog in mn laatste weken omdat ik het dan rustig aan doe. Moet eerlijk zeggen dat ik ook geen echte flinke buik heb (hoor ik ook van vele om me heen, die zeggen mooi buikje..) @bedje; Wij hebben de kinderkamer al een tijd in elkaar staan en hebben het bedje ook al opgemaakt. Weet nu al dat ie anders opgemakat moet gaan worden want de lakentjes liggen te hoog. Maar ja anders is het zo kaal en niet af in het kamertje! Dus tegen dat de kleine zich aandiend dan veranderen we dat wel. Moet wel nog het boxkleed wassen, is nog helemaal nieuw in verpakking. Denk dat we dat het weekend maar gaan doen... Vanavond ff langs mn zus om de laatste spullen op te halen voor de uk, die nog steeds bij haar geïnstalleerd staan. Denk vanavond ook maar echt mn koffertje in pakken... Stel het steeds uit, want als ik hem inpak is het zo echt echt. Klinkt dat raar? Kussssssss
Dat klinkt niet raar hoor, moet hier ook nog wat dingetjes erin doen stel dat ook steeds uit. Zoals de kleertjes enzo het ligt al klaar. Wij hebben het bedje ook "verkeerd" op gemaakt maar hij slaapt toch in een wiegje eerst. Fijn dat je nu verlof hebt geniet er lekker van! Heb er nu geen last van, heb wel buik en rugpijn maar dat hoeft niet perse daardoor te komen. Ach nu weer aan de AB en hopen dat het volgende week weg is.
Ik heb vandaag maar even wat spullen in een tas gegooid, ben natuurlijk toch van plan om thuis te bevallen dus hoop dat ik hem niet nodig heb. Heb echt zo min mogelijk ingepakt. Vervelend van die blaasontstekingen steeds zeg! En nu lekker gaan genieten van je verlof Kibbeling, zal je zien dat je buik nog een groeispurt gaat maken!
hoi sammie, ik zit in het zelfde schuitje, loop al jaren bij de uroloog omdat ik steeds terugkerende blaasontstekingen heb. op dit moment ben ik al aan mn 4de kuurtje in 2 maanden bezig. echter het werkt allemaal niet, dus ik heb zeer veel pijn. zie daarom ook enorm op tegen de bevalling, volgende week maar eens met de vlos bespreken. ik moet wel 50 keer op een dag naar de wc, verschrikkelijk. wat doe jij er tegen?
Dat hoor je wel vaak ja, dat je buik nog een groeispurt maakt als je zelf verlof hebt. Wat leuk dat je een mandje met babyspulletjes hebt gekregen! Geniet van je verlof. Oeh cle! 4e kuur in 2 maanden! Dat is echt veel, balen zeg! Goed om 't eens te bespreken met je verloskundige ja. In ieder geval beterschap (ook voor jou, sammie, hopelijk is dit je laatste blaasontsteking!) Nou, ik heb vanmiddag de hele middag in de keuken gestaan en nu zit ik lekker ff op de bank, heerlijk! Vanavond alle boodschapjes en baksels naar de locatie brengen en dan snel m'n bedje in!
masu, heel veel plezier met je vrijgezellenfeest morgen. hoop dat ze het leuk gaat vinden en vooral lekker! cle, wat ik er tegen doe, niet heel veel eigenlijk. veel drinken en goied proberen uit te plassen en dacht echt dat ik het goed deed, maar helaas dus niet. verder zeggen ze cranberrysap, maar dat is zo zuur krijg het niet weg.
hoihoi, ja die tips ken ik ook, maar dat werkt allemaal niet bij mij, cranberriesap is idd smerig, maar t went, ik drink nu al een fles per dag hihi. misschien moet je eens dmannose proberen. werkt bij mij ook niet, maar bij andere mensen wel, wellicht een tip. succes!
kan het proberen! denk gewoon echt dat de ene vrouw er gevoelig voor is en de andere vrouw niet. heb je er normaal ook al last van zonder zwangerschap? ik wel dus had dit wel verwacht eigenlijk.
Dat denk ik ook, sammie. Ik heb nog nooit een blaasontsteking gehad en nu ook niet. Dus ik ben er denk ik niet zo vatbaar voor of zo?
gaan jullie vandaag nog wat doen? het is mooi weer en koninginnendag ntuurlijk. ik ga niks doen want manlief is werken en vindt het hier veel te druk hahaha
Hier ook niks/weinig bijzonders vandaag. Vanavond dan concert geven, maar verder ook nog niks geplanned staan. Lekker rustig dagje!
hoi sammie, ja ik loop er al zon 5 6 jaar mee, al een redelijke tijd onder de behandeling van een uroloog, wellicht gaan we na de bevalling blaasspoelingen doen. ik zou ook willen dat ik er niet vatbaar voor ben want het is een heel gemene aandoening...
dag dames, ik ga ook niet veel koninginnedag achtigs doen hihi, heb der echt de energie niet voor. mn man is in de tuin bezig das wel lekker om naar te kijken en ik krijg mn zus met haar kleine op bezoek. een appeltaartje bakken gaat het denk ik worden.
Ik zit vanaf 1 maart thuis (week 26), want mijn contract werd ook niet verlengd Hier verveel ik me ook te pletter...er daar erger ik me kapot aan...pfff Dus zit de hele dag (als ikmijn huishouden enz al gedaan heb) een beetje hier op het forum en op hyves spelletjes te spelen
@sammie mijn moeder had ook steeds last van blaasontstekingen en die gebruikt cranberrie capsules. Moet eerlijk zeggen zij heeft er redelijk baat bij. Ze haalt ze bij de tuinen en gebruikt ze al jaren. Het was zelfs zo erg dat ze haar urine al meerdere malen op kweek heeft laten, maar daar kwam steeds niets uit. Ze heeft nu aanzienlijk minder last van blaasontstekingen. Het is een tip die je misschien kan proberen. Daarnaast heb je ook dubbelfris met cranberries erin, misschien ook een optie? @hier de kleine beweegt veel en kan soms ook lekker duwen tegen mn ribben. Vandaag even kort op stap geweest, ff struinen over een rommelmarktje en toch nog wat leuks weten te scoren voor onze kleine man.. Af en toe wel last van harde buiken en dan moet ik het even rustig aan doen. Ik heb vooral last van een in de weg zittende buik als we gaan eten. Zeker als mn bord op schoot staat en ik een hap wil nemen, dan schuift mn bord gewoon weg!! Nog steeds mn koffer niet ingepakt... Morgen ga ik dit echt doen, anders ben ik straks ineens te laat en dan vergeet ik de helft .. Zo lekker naar mn bedje, was al met al toch weer een druk dagje. Slaap lekker allemaal kussssssss
Dat hoeven ze hier ook niet te flikken om alles te veranderen...:x Doen ze maar bij hun eigen thuis Het lijkt mij ook heel erg moeilijk om iemand 8 dagen in huis te hebben die ik niet ken...