ojee het komt dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cle23, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@blaasontsteking
    Hier 1 keer blaasontsteking gehad, maar dat is al een aantal jaar terug geweest, nu helemaal geen last meer van gehad!

@kibbeling
    Doet soms zeer he, als hij tegen je ribben aanzit...En nog wat leuks gezien op de markt? Ik ben niet weg geweest, vind dat veels te druk, ben hier gewoon weer heel saai met het huishouden bezig geweest...
    Alvast succes met je koffer inpakken :D Hier staat ie al klaar :D

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

kibbeling, cranberry pillen slik ik normaal ook wel, maar had op mijn potje gelezen dat het nog mag tijdens zwangerschap en heb eigenlijk niet verder gekeken naar welke wel zouden mogen.

vandaag mijn tas afgemaakt, hij staat klaar hahaha..

senna, gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt hihi

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    We zijn hier in de buurt van huis even geweest. Dus klein rommelmarktje en ook lekker de drukte ontweken hoor. Ik heb een speeltje voor in de box gekocht en bij de hema vlakbij mn moeder thuis allemaal broekjes voor de kleine. (gelukkig woont ma in een soort van dorp net als wij!) Nee hoor ik woon in roterdam maar niet dicht bij het centrum :p

Nu echt naar bed, wilde er al in liggen!! Waar ging het weer eens mis???

4. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Kleintje tegen je ribben kan soms zeker erg irritant zijn. Hij was gisteren echt zo druk de hele dag! Zal hij vandaag wel weer een rustdagje nemen. Heb gisteren ook nog wel gelachen, lag pas laat op bed en toen was de kleine man nog bezig en op den duur kreeg ik echt keihard een trap tegen mn ribben dus ik geef een gilletje van AAH!, nou manlief lag helemaal in een deuk, die vond het wel grappig. :p

Voor vandaag weer niet echt grootse plannen, het huisje weer opruimen (waarom wordt dat altijd zo snel een bende??!!) en boodschapjes doen... jullie nog iets bijzonders?

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @mlien, de kleine man is hier ook soms lekker dwars en was gisteren ook bezig tegen m ribben. Ook zo hard dat ik zei au... allemaal zo van gaat het goed? ik zo ja is de kleine. Manlief hier vind het leuk als hij tegen mn bik tikt en de kleine (niet altijd zachtjes) op reageert. Ben dus straks gezegend met 2 mannen in huis....

Verder vandaag echt die koffer ingepakt en zo goed alles zit erin. Jaja na een week van uitstel is het toch gelukt. Ben alleen nog aan het verzinnen of ik er nog 2 setjes kleding in zal doen. Heb nu 1setje mt 56 erin en 1 setje mt 62 erin. Weet niet of dat voldoende is?? Wat hebben jullie aan babykleding in je koffer zitten??

Verder ff kijken of ik nog zin heb om naar de winkel teg aan voor de laatste dingen...

Kussss

6. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Maatje 62 is wel erg groot om er in te hebben zitten hoor volgens mij. Ik ga natuurlijk uit van een thuisbevalling dus ik het puur het 'eerste pakje' er in zitten en dat is een maatje 50/56. Zou jij voor de zekerheid ook geen 50 of 50/56 meenemen?

Vergeet ook niet rompertjes mee te nemen ;)

7. AHzondag

Ik heb 1setje maat 50 mee en een setje 56. Ga er niet vanuit dat meneer meteen maat 62 aan kan haha.

Hier heb ik een zij ligger, hij ligt helemaal in mijn linkerzij waardoor de rechterkant in zakt wel grappig om te zien. Verder trap hij niet echt ofzo. Hij schuift vooral

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    het ene pakje is mt 56. Voor mt 50 moet ik even in de kast zoeken want weet wel dat dat er in ligt...

Voor mn eigen spullen was ik snel klara maar voor de kleine niet echt..... Moeilijk!!!!!

Rompertjes heb ik er wel in zitten in mt50-56.

9. AHzondag

Wij hebben ook voornamelijk maar 56 gekocht en 62 maar heb toch een paar 50 want je weet echt niet hoe groot ze zijn. Miss heeft ie wel korte benen of juist lange.

10. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    Ik heb ook 1 pakje 50 en 1 pakje 56 mee. Was moeilijk om te kiezen ja wat het eerste pakje wordt, maar het is gelukt:)
    Hier ook geen harde trappen maar meer schuiven af en toe. Zie dan ineens mijn buik verschuiven haha
    ik ga niks doen vandaag, heb al wat opgeruimd en gestofzuigd en vind het wel weer mooi geweest voor vandaag. Verder ben ik me een beetje aan het vervelen, manlief is er niet dus ben home-alone:(

11. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik ben ook home alone, maar heb het druk zat helaas! Heb net de weekboodschappen even gedaan, maar ik geloof dat ik de tassen iets te zwaar beladen had, dus eerst maar even bijpuffen van al dat gesjouw, mn rug doet toch al zo'n zeer. Als ik dan bijgekomen ben ga ik de koelkast maar eens schoonmaken want die is echt te smerig! Gelukkig heb ik het huisje al gestofzuigd en alle was opgeruimd :)

Toch een vleugje nesteldrang hier en daar denk ik ;)

12. AHzondag

Wij zijn ajax aan het kijken, is alleen een beetje spannend! Verder gaan we zo naar schoonouders toe.

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Oh, ik zou willen dat ik dat kon zien! :D
    Manlief zit achter teletekst en ik achter de laptop om het wedstrijdverslag van minuut tot minuut bij te houden....
    Ik heb niet eens beelden en dan vind ik 't al heel spannend!
    Toch maar eens eredivisie live aan gaan schaffen haha! :D

Verder heb ik gister een hele lange dag gehad (vrijgezellenfeest), maar 't was echt super gezellig! Ik was 's ochtends om half 10 weg en pas 's nachts om half 2 thuis!:$
    Ik had niet 't idee dat ik dat nog vol ging houden, maar vreemd genoeg wel.
    Dat maakt dus wel dat ik vandaag echt nog total loss ben....dus vandaag doe ik verder niks meer!
    Ja, dalijk lekker frietjes eten bij ons pap en mam! :D

14. cle23

cle23 Actief lid

10 dec 2008
    420
    0
    0
    Dag dames,

Heb de hele tijd last van menstruatiekrampen, best vervelend. Hebben jullie hier ook wel eens last van?

Xx

15. AHzondag

Ja heb ik ook elke avond en soms met harde buiken. Gyn zei dat het voorweeen kunnen zijn.

16. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hey meiden,
    vakantie om een halve dag afgebroken...we zijn vanavond al terug gekomen ipv morgenvroeg. zo hoef ik niet nog een nacht daar te slapen... ik heb zo last van mn bekken en vocht vasthouden (veronderstel dat het daardoor komt omdat ik zoveel rondgelopen ben) Iig hebben we ons anders wel super geamuseerd :D

morgen alles wassen en dan pak ik ook mn vluchttas :)

mijn buik is plots meer naar beneden... iemand een idee wat dat kan zijn? ziet er zo raar uit...

17. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Als je kleintje ingedaald is kan je buik opeens omlaag zakken, dus vermoedelijk is dat al aan de hand :)

18. AHzondag

Nachtzon, denk ook indalen hoor! Mijn buik hangt al een tijdje lager en voel de hik van de kleine ook echt bij mijn schaambot.

19. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    huch, hoe kan dat dan nu??? ik bedoel... heet dat dat ik gauw beval???

20. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Dat hoeft het niet perse te betekenen hoor.

Deel Deze Pagina