ojee het komt dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cle23, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Het indalen heeft niks te maken met hoe snel je gaat bevallen helaas. Meer dat je kindje goed ligt

2. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ah dat is goed :D is dat dan de reden dat ik een erg drukkend gevoel heb tussen mijn benen en dat mijn bekken ook weer pijn doet... (aan de binnenkant van mn benen) ik verder NOG meer naar de wc moet en ongelooflijk veel winden moet laten?
    (nu ik alles zo opsom valt het wel op zijn plaats) :p

3. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ow ja, en plots kan ik weer zingen... (anders had ik altijd te weinig adem) is ook zoiets dat me gisteren opviel :) nu ben dan eens benieuwd wat de gyn zal zeggen :)

4. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik denk dat je zelf het antwoord wel weet als ik dit allemaal zo lees :D
    Waggel je nu ook al? ;)

Kleintje is hier weer aan het hikken... Zo zielig...

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ja, volgens mij betekent dat echt dat ie aan 't indalen is hoor nachtzon.
    Ik heb maar een keertje gemerkt dat ons babytje de hik heeft en verder nog nooit.
    En menstruatieachtige krampjes heb ik een tijdje gehad, maar ik heb er nu nog amper last van.
    Ook harde buiken heb ik een tijdje veel last van gehad en dat heb ik nu echt nog maar nauwelijks....
    Vreemd eigenlijk, gezien het feit dat ik nu steeds verder in de zwangerschap kom!:D

6. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    waggelen? whahaha, ik heb denk ik de laatste 3 maanden niets anders gedaan :D maar wel blij dat de kleine indaald, hoewel het door die klote keizersnede niet echt nodig is... ipv dat ze gewoon comfortabel op haar bips blijft zitten :D lijkt me maar sneu voor haar de hele tijd overkop in mn buik te hangen ;)

7. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Goedemorgen!!

Ik ben gewoon wakker en uit bed en al bezig in huis.. ik kan het zelf haast niet geloven! Ik kom al weken niet eerder dan 10 uur uit mn bed en hier zit ik dan, dat moet vanmiddag dan toch wel ingehaald worden met een flinke middagdut ;)

Van mij mag de tijd zo langzamerhand toch wel eens wat sneller gaan, het is nu maandag en ik heb echt géén idee wat ik de rest van de week moet gaan doen, behalve dan het huishouden en donderdag naar de vk, word denk ik weer een hele lange week....

8. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    goedemorgen!Zo lekker vroeg hoor mlien!Ik was eigenlijk om 7uur al klaarwakker, maar ben toch maar weer teruggegaan en sliep toch nog tot 10uur!
    Bij mij heeft de beeb trouwens heel vaak de hik, zeker 1x per dag wel..echt een grappig gevoel en mn buik gaat dan ook steeds erger op en neer nu ze groter wordt. Harde buiken heb ik hele zwangerschap nog niet gehad, menstruatiekrampjes 1 dag..
    Pff ben bang dat ik me ook ga beginnen te vervelen, heb deze week ook alleen het huishouden natuurlijk en woensdag verloskundige. Ik ga mn zussen en vriendin maar weer s bellen om wat af te spreken;)

9. AHzondag

hier ook pas om 10uur wakker normaal zijn we er altijd vroeg uit. gisteren lagen we ook gewoon al vroeg in bed.
    moet zeggen dat ik me niet uitgeslapen voel hoor, kan zo nog een paar uur slapen hahaha..

vandaag gaan we de babykamer helemaal afmaken, alles klaar zetten en afstoffen. ga ook maar eens mijn magnatronsterilisator uitproberen haha..

10. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hier ook, met manlief tot 11 uur blijven liggen... dan willen "sporten" en *SHOCK* het gaat niet meer.... :( echt waar, op geen manieren lig ik nog makkelijk... dus dat was het dan... *snik* wachten tot buikje weer weg is...

11. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Net nu je er zoveel zin in had lukt het niet meer... sja.. dat is wel frustrerend lijkt me!

12. AHzondag

ahaha, heb je net je lust weer terug krijg je dit!
    hier gaat het nog wel maar erg pijnlijk dus voor mij hoeft het niet zo meer.

zo zijn kamertje is helemaal klaar, alles staat nu en is uitgepakt.

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Ik had hier vanacht voor de eerste keer last van. Het deed echt zo zeer dat ik er gewoon wakker van werd!! Ik wist niet meer hoe ik moest gaan liggen of doen. Ben maar uit bed gegaan en even naar het toilet gegaan. Hierna viel ik weer in slaap en werd gewoon weer wakker met kramp!!!
    Gelukkig heb ik al verlof en kon ik nog heerlijk slapen toen manlief weg was. Werd om 10.30 uur wakker en dacht ga er maar uit. Moet wel zeggen dat verlof maakt je lui...

Wat betreft dat sporten dat doen we hier steeds minder. Het gaat ook allemaal niet meer zo gemakkelijk.... Die buik gaat steeds meer in de weg zitten... We zeggen hier in huis dan ook; ach het is voor het goede doel!!

De kleine had vanmorgen de hik en ook best wel lang, voelde hem zo lekker ritmisch heen en weer gaan. Arme vent...

Ik ga maar eens wat doen hier.. Douchen, aankleden en boodschappen doen!!
    Kusssssssss

14. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Hier ook regelmatig wat menstruatiekrampen.. ach, het schijnt er nou eenmaal bij te horen!

Voor degenen bij wie dit het eerste kindje wordt; vinden jullie het ook zo oneerlijk dat wij op moederdag nog niet 'echt' mamma zijn en de meeste vaders op vaderdag al wel 'echt' pappa zijn?.. Mijn man heeft het er steeds over dat hij het zo leuk vind dat hij dan pappa is, maar ik heb niet het idee (eigenlijk weet ik het zelfs zeker) dat hij voor mij ook maar iets van plan is om voor moederdag te halen of doen... vind ik eigenlijk niet zo heel erg leuk... ;)

15. AHzondag

Mijn man had het er gister toevallig over. Die is ook met iets bezig en eigenlijk ben je al mama alleen zit het nog in je buik haha.. Ik wil voor hem iets kopen maar weet nog niet wat. Heb wel een idee maar ja hij moet dan weer mee...

Mijn schoonzus is net 2maanden moeder en ze zei gisteren dat ze wel een moederdag kado verdient had vindt het een beetje raar

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @mlien en sammie ik zei ook tegen manlief ik vind dat ik al mama ben en wat hoor te krijgen met moederdag. Zei hij gewoon je bent nog geen mama. Je kan ontbijt op bed krijgen en meer niet, de rest komt volgend jaar pas. Maar eerlijk is eerlijk zonder ons zouden hun in juni geen vaderdag kunnen vieren!!!

Denk dat ik vanavond toch nog de discussie een keer aan ga hierover....

17. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Stomme mannen ook altijd! :x

Vind het gewoon een beetje ego als ze inderdaad helemaal niks voor ons doen, maar we wachten rustig af. (hoewel ik weet dat manlief het deze week véél te druk heeft om iets te regelen, maar zelfs zondag zou nog niet te laat zijn)

18. cle23

cle23 Actief lid

10 dec 2008
    420
    0
    0
    hahaha grappig zo die verhalen over moederdag. mijn man zegt altijd, tja je bent mijn moeder niet, dus dan hoef ik ook niks voor je te doen. dat moet je dochter maar doen. ook romantisch he ;)

19. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    mijne doet wel iets, ik ben immer mama van zijn kindje zegt ie :D vond ik lief :)
    maar heb wel gezegd dat ik liever heb dat hij de centjes spaart voor de kleine :D

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    So he, wat zie ik nou?!?!?!:$
    Jij al wakker? ;)

Deel Deze Pagina