ojee het komt dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cle23, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik was er dan ook erg trots op!! ;) Heb ondertussen nog wel 2 uurtjes geslapen, maargoed.

Kennen jullie iemand die graag en snel wat geld wil verdienen? Ik heb namelijk een bovenbuurman waar ik vanaf wil. :p Die vent draait echt nu al 2 uur achter elkaar keiharde muziek (zuid amerikaanse muziek, dus ik hoor vooral de bass). Doet hij wel vaker, is dus niks bijzonders, maar ik ben het gewoon zat, ik kan mezelf niet eens horen denken hier!! Ben er stront chagrijnig door!!

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Wij hebben 't laatst toevallig ook gehad over moederdag en vaderdag.
    Ik krijg dit jaar geen moederdag en hij wel vaderdag, 't is ook niet eerlijk!;)
    Ik verwacht echt niet dat hij iets gaat doen hoor, maar op zich hoeft dat ook niet perse van mij.
    Al zou ik het stiekem wel heel leuk vinden...

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Mmm...wat te doen met lastige bovenbuurmannen...
    't is dat je zo ver weg woont! :D

Vandaag een dagje in de auto gezeten. Met 2 vriendinnen de trouwjurk op gaan halen, vervolgens ergens gelunched en daarna de trouwringen opgehaald. Ik heb alleen in die auto hoeven te zitten, maar ik ben er toch moe van!:(

4. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Haha, onvoorstelbaar he, hoe je van heel weinig doen zo moe kan zijn!

En het is ook gewoon dat het leuk is om maar een kleinigheidje te krijgen voor moederdag!

En er is hier toch iets positiefs/wonderlijks gebeurd... de muziek is uit!! HALLELUJA!

5. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Dit weekend heb ik trouwens ook het bevalbad eindelijk besteld!! Vandaag de factuur gehad, natuurlijk precies de dag dat internetbankieren er uit ligt.. grmbll.. frustraties! :p

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Maar die muziek is in ieder geval uit! :D

7. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

nou wij hebben het erover gehad en wij doen dit jaar niks met moeder en vaderdag. we krijgen al een kindje is toch wel het mooiste kado! verder verwacht ik wel ontbijt op bed :p haha

mlien, ik heb ook zo'n buurvrouw wordt er af en toe helemaal gek van zet dan mijn muziek net zo hard aan en dan heeft ze de hint wel begrepen haha

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik wacht al jaren op ontbijt op bed, maar kom iedere dag van een koude kermis thuis, sammie! haha! :D
    Hier gelukkig geen lastige buren of muziek!

Over een half uurtje ga ik maar eens naar de yoga. Vorige week ging niet door vanwege pasen, dus ik heb er wel weer zin in! :D

Fijne avond nog!

9. AHzondag

jij ook fijne avond masu.
    hij zei wel je krijgt ontbijt op bed, maar hij is werken!!
    hahaha lekker makkelijk op die manier iets beloven hihi..

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    dan schiet het nog niet op sammie!!

Ben benieuwd of die van mij woord gaat houden met zn ontbijt op bed... Misschien ben ik er weer veel eerder uit dan hij...

11. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    En de muziek is weer aan.... Zucht...

Ook flink last van krampen hier vanavond, hoop dat hij nu verder aan het indalen is!

12. AHzondag

of het zijn voorweeen kan ook he...
    het is eigenlijk best lastig dat je niet weet wat je lichaam aan het doen is.

straks lekker grey's anatomy kijken:) met een zak popcorn erbij hahah

komen jullie veel aan of zijn jullie veel aangekomen?
    ik ben 6 kilo kwijt geraakt en ben er nu weer 7 aan gekomen, maar dat weeg ik nu al 3 weken terwijl ik echt veel vocht vast hou, kan dit kwaad?

13. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Jaaaa Grey's is geweldig! Inderdaad vervelend dat je niet goed weet wat je lijf allemaal uitspookt...

ik ben ook nog maar heel weinig aangekomen, z'n 1,5 kilo nu, maar de vk vindt het prima, dan is het er ook weer lekker snel af na de bevalling!

14. AHzondag

haha dat is idd het voordeel!
    ik zal waarschijnlijk na de bevalling lichter zijn dan ervoor haha

kan je rugweeen nu al hebben net zoals voorweeen?

15. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik weet bijna wel zeker dat ik ook na de bevalling lichter zal zijn! Geen idee vn die rugweeen...

16. AHzondag

kan ook niks vinden, ach ik maak mezelf ook echt helemaal gestrest haha..
    heb de hele tijd last van pijn in mijn onderbuik en mijn rug zal wel weer te veel gedaan hebben. komt miss ook wel door die blaasontsteking.

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- Belgiƫ
    hier ook maar 4 kg bijgekomen ;) Yeay, vrijdag naar de gyn :D

18. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    grey was weer goed als altijd!

Hier nog steeds last van krampjes, ga zo ook maar naar bed. Mn hele lijf is beetje vervelend. Ben ook misselijk en moe.

Wat betreft gewicht ik ben in het begin 5 kilo afgevallen en zit nu op 4 kilo boven start gewicht. Dus wie weet kom ik er ook lichter uit als dat ik de zwangerschao inging :D

We zullen zien,
    Voor nu zeg ik welterusten allemaal en dat we allemaal een goede nachtrust mogen hebben vanacht.
    Kusssssssssssss

19. AHzondag

Kibbeling, ik hoop dat het wat minder wordt.
    Hier ook nog steeds last.
    Slaaplekker

Grey's was idd weer leuk!

20. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Wij zijn langs het stadion gereden met de scooter, en dat was precies het moment dat Ajax voor de 2e keer scoorde :D:D
    Wat kunnen ze schreeuwen zeg hihi

Deel Deze Pagina