ojee het komt dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cle23, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Gelukkig niet zo vaak, al had ik vanmorgen flinke steken in mijn liezen...en ik heb elke avond last van harde buiken...

2. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hier hangt mijn buik ook steeds meer naar beneden,en hij is al begonnen met indalen ;)
    Dus dat is het waarschijnlijk bij jou ook

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goedemorgen meiden!

Ik ben toch niet de eerste die wakker is he!?
    Hier een redelijke nacht gehad. We hebben gisteren zo'n waterdichte matrasbeschermer op mijn matras gedaan en dat slaapt toch wel wat anders dan normaal. Ligt een beetje vreemd moet ik zeggen.
    Ook heb ik sinds een paar dagen het probleem dat ik gewoon echt niet meer lekker kan liggen. Op mijn rechterzij is nog het beste, maar zelfs dat ligt niet super meer....:(
    Grey's heb ik helaas al lang niet meer gezien, omdat ik nu voortaan de yoga doe op maandagavond....vroeger keek ik 't wel altijd. Echt een geweldige serie! :D

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen meiden,

Nee Masu je bent niet de enige die wakker is. Ben al een tijdje wakker, maar moest eerst mn regeltelefoontjes plegen. Zo douchen, aankleden en dan op naar mn moeder en neefje. Ga vandaag de laatste spulletjes halen bij de kruidvat die nodig zijn voor de kleine.
    Daar hebben ze voor 5euro een hoes voor het voedingskussen dus maar ff kijken of het wat is...

En verder ga ik het lekker rustig aan doen. Gelukkig vanacht goed geslapen zonder krampen of er uit moeten om te plassen!!!
    Heerlijk!!!!!!!!!

Alleen is de kleine vandaag lekker actief en weet mn ribben goed te vinden deze ochtend :(

Fijne dag allemaal,
    Kussssssssss

5. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ben ook al wakker hoor!

hier nog steeds wel last van die krampen. niet regelmatig kan ze ook niet peilen wanneer ze komen en gaan. straks maar douche en hopen dat het weggaat. morgen naar de gyn en zal zeggen dat ik er last van heb.
    ik ben wel paar keer wakker geweest om te plassen, maar gelukkig geen pijn gehad verder.

manlief vindt mij alleen minder leuk nu, lig te snurken zegt hij hahaha. slaap altijd op mijn rug en met die dikke buik zal er wel veel druk op staan!

masu, waar heb jij die matras beschermer gekocht?
    ik heb er 1 uit het kraampakket en lees dat die dingen zo zweten en kraken. heb ook weer zo'n achtelijke maat matras 80x220 :s
    dus is bijna geen hoes voor te vinden.

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Haha! Dat snurken zal er wel bij horen door die dikke buik! :D
    Hier nog geen klachten gehad, maar manlief is niet makkelijk wakker te krijgen, dus als ik al zou snurken (wat misschien wel zo is) dan zou hij het toch niet horen!

Ik heb die matrasbeschermer bij de action gehaald. In een ander topic las ik dat mensen er zo'n goede ervaring mee hebben, dus vandaar dat ik 'm maar gehaald heb. Kostte iets van 8 of 9 euro, dus daar kan ik 't ook niet voor laten. Mijn matras is 80 bij 210 en daar past ie prima om dus dat zal bij jou ook wel gaan lukken denk ik!

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik heb in een ander topic wel positieve dingen gelezen over die hoes van de kruidvat, dus het is denk ik zeker de moeite waard om eens te gaan kijken!

Maar kibbeling, een nacht zonder te plassen!?!? Die heb ik al heel lang niet meer gehad! Maar wel super fijn voor je hoor! :D

8. AHzondag

nou dan ga ik daar eens even kijken van de week.
    weet eigenlijk niet vanaf wanneer die onderlegger erop moet.
    heb mijn kraampakket ook nog dicht geplakt staan haha..
    wel gekeken natuurlijk.

meestal zijn de dingen van de kruidvat wel goed hoor!
    heb daar regelmatog dingetjes voor de beeb gehaald.

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik weet ook niet precies vanaf wanneer die onderlegger erop moest, maar we gingen dit weekend 't bed verschonen, dus toen bedacht ik dat we dat ding er wel eens om konden doen.
    Vrijdag 36 weken en je weet tenslotte maar nooit toch?
    De kraamzorg zei dat je vruchtwater nooit meer uit je matras krijgt en we hebben nog niet zo lang geleden een heel nieuw bed gekocht, dus ik zou het wel zonde vinden.

Ik heb ook een aantal dingen bij de kruidvat vandaan, ook omdat ik van zoveel mensen goede dingen hoor daarover. Vooral de sokjes zouden fijn moeten zijn, die kan de baby niet makkelijk uit krijgen schijnbaar. We zullen het zelf wel gaan ervaren....;)

10. cle23

cle23 Actief lid

10 dec 2008
    420
    0
    0
    ze hhebben idd fijne dingen bij kruidvat, waaronder de sokjes, alles van het merk bambino. ik heb nu eens ipv zwitsal alle verzorgingsspulletjes van het kruidvatmerk, ruikt best lekker en is betaalbaar.

ben zojuist bij de verloskundige geweest, ben bijna 37 weken en de baby is helaas nog niet ingedaalt. kennen jullie mensen of hebben jullie daar zelf ervaring mee als de baby niet is ingedaalt? mijn eerste kindje lag mooi op haar plek met 35 weken dus ik vroeg t me af....

11. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Zo ik ben ook weer in het land der levenden, maar wat een nacht zeg!

@Cle, overal op internet lees ik dat de tweede vaak pas tijdens de bevalling zelf indaald, omdat hij meer ruimte heeft om te blijven bewegen doettie dat ook. Niet druk om maken dus, is normaal!

Die onderlegger moet vanaf 36 weken onder je matras, ik ga het wel gewoon eerst proberen met dat ding uit het kraampakket en een groot strandlaken er overheen, slaap meestal vrij makkelijk dus hoop dat dat werkt, heb ook een matras van 90x220 dus zal niet zo makkelijk zijn om daar iets voor te vinden.

Hier nog steeds veel last van krampen, blijft eigenlijk aanhouden heel de tijd, best vervelend. Ben de laatste dagen ook ietwat aan de 'dunne' om het zo te zeggen, dus misschien staat het wel iets in verband met elkaar.

Het verhaal met de bovenbuurman heeft hier nog een staartje gekregen... De muziek stond dus om 11 uur nog steeds zo hard en zijn woonkamer zit boven onze slaapkamer dus slapen was geen optie. We hebben toen meerdere malen op het plafond geklopt en ja hoor, de muziek ging zachter!... Jammer dat hij daarna ook zijn gewoonlijke trucjes weer eens uit ging halen; schoenen met een hak aantrekken en overal in huis op de grond springen, heeft hij 2 uur volgehouden, continu rondjes lopen en maar springen... grmmbll, hij heeft dat wel eens eerder gedaan, maar toen hadden we de politie er op af gestuurd omdat hij sowieso zijn muziek niet zachter zetten en zwaar dronken was. Als hij zoiets flikt als die kleine er is heeft hij wel een probleem hoor!! (door de frustraties e.d. ook nog ruzie met manlief gekregen toen, maar daar hou ik de details maar van voor me.. gelukkig is dat wel weer bijgelegd)

Sorry voor het lange berichtje??

12. AHzondag

Ik heb wel gehoord dat een tweede kindje vaak niet indaalt pas tijdens de bevalling. Heeft je vk dat niet vertelt? Komt geloof ik omdat je bm groter id dan bij een eerste kindje. Weet het niet zeker hoor

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @ cle, ja ik hoor dat ook vaker hoor, dat een tweede kindje pas heel laat indaalt en vaak daalt ie ook pas tijdens de bevalling in. Dus dat hoort er volgens mij gewoon bij.

@ mlien, oeh dat klinkt niet goed van je bovenbuurman! Echt balen!
    Heeft ie vaker van dat soort fratsen? Kan me voorstellen dat dat echt super vervelend is en helemaal als je straks met een babytje zit!
    Heb je daarna wel een beetje kunnen slapen (toen het eindelijk rustig was)?

Weet je wat ik trouwens ook heb gehoord? Dat je vaak meer naar de wc moet of aan wat aan de dunne bent net voordat de bevalling begint. Dan maakt je lichaam zichzelf al wat schoon zeg maar, zodat je daar bij de bevalling minder last van hebt.
    Wil je niet bang maken hoor en misschien betekent 't wel helemaal niks, maar ik heb het wel vaker gehoord.. Spannend!:D

14. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Oh dan zal ik vande week ff bij de action kijken ;)

15. AHzondag

Mlien, heb ook gelezen dat de dunne eventueel bij de voorbereiding hoort.
    Kan jij ze wel peilen? Heb je het vaak of is het continu?
    Ik heb net gedoucht maar niks geholpen die krampen blijven en heb er steken bij gekregen.
    Wat zijn we weer aan het zeuren haha

Lekker zo'n buurman. Ach zometeen heeft hij last van jullie als je kindje huilt dus pak je hem een beetje terug haha

16. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik heb zelf totaal niet het idee dat het al zover is dat de kleine wil komen hoor, dus denk meer in de richting van misschien een buikgriepje... Die menstruatie krampen zijn ook meer continu en niet echt in een golfbeweging ofzo.

Laatste weken heb ik hier ook zo'n last van mn rug steeds, dus morgen weer fijn langs de chiropractor, kan hij gelijk mijn bekken nog een keer recht zetten, dan is dat ook bevallingsproof ;)

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Zit net te denken....
    het wordt voor ons allemaal nu wel wat zwaarder.
    Wie zou de eerste zijn die hier komt posten dat ze bevallen is?
    Dat gaat niet eens zo heel lang meer duren!

18. AHzondag

Heb het ook wel continu maar soms zwakt het af. Ach morgen maar de gyn zijn werk laten doen haha

19. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik WIL eind mei bevallen :p

Denk niet dat ik de eerste ben die komt posten, gezien ik bijna het minst ver ben :p (misschien ben ik dus wel de laatste van het rijtje...)

20. AHzondag

Ben ik ook benieuwd naar!

Deel Deze Pagina