ja ikke! heb ook snel last van een blaasonsteking. heb er twee kuren voor gehad en nu is hij zo goed als weg, maar helemaal vertrouwen erop doe ik niet. ga deze week weer voor de zekerheid weg brengen. kleine beetjes plassen doe ik ook!
Ik waggel ook de hele nacht heen en weer naar de wc om elke keer 3 druppels te plassen, zo frustrerend!!! Af en toe denk ik; Ik blijf liggen!!... Maar dan blijf je dus ook wakker liggen, is ook geen optie
We gaan nu echt richting het einde ja, merk dat ik er steeds meer weer naar toe ga leven Hopelijk blijven je waarden goed en mag je gewoon gaan bevallen
Ik heb nog iets meer dan 32 weken te gaan en vind het superspannend. Aan de ene kant is het nog lang en aan andere kant gaat het voor ik het besef zover zijn! Volgens gynaecoloog en kinesist heb ik nu al een vrij grote buik. Ik ben dus niet meer echt in staat om veel te doen. Gisteren hele drukke dag gehad en dan hele nacht harde buiken gehad. Dus vandaag wordt het een verplichte rustdag. Ik dacht ook dat ik blaasontsteking had maar na doktersbezoek bleek het niets te zijn. Ik moet ook vaak plassen maar geen kleine hoeveelheden
ik heb wel veel last van mijn rug, maar dat komt omdat ik ook last van mijn buik heb. menstruatiekrampen zeg maar en volgens de vk is dat weer bandenpijn.. zo blijven we bezig haha houden jullie ook vocht vast?
Bandenpijn/groeipijn hier de laatste week ook erg veel ja, merk ook dat mijn buik hard groeit op het moment. Heb net een stukje gelopen samen met manlief en heb nu ook een hele beurse rug doordat mn buik zo lekker naar voren punt! Vocht vasthouden gelukkig nog niet, merk alleen wel dat de doorbloeding in mijn benen wat minder is, als ik lang zit en sta krijg ik hele blauwe benen.
Vocht vasthouden gelukkig nog geen last van. Natuurlijk wordt het werken wel iets pittiger en vindt mn lijf zware lichamelijke inspanning geen succes maar dat is ook niet gek natuurlijk Jullie beebs al aan het indalen?
ik kan weinig lopen en normaal val ik 1x in het jaar ofzo. maar nu val ik op eens elke week, kan er echt om janken. gelukkig val ik altijd goed maar maak me wel zorgen over hoe straks als we echt dik zijn. merk wel dat mijn lichaam het zwaar vindt. mijne is nog niet aan het indalen, kan een baby in een stuit indalen eigenlijk?
Mijn beebje ook nog niet aan het indalen, ligging is al wel een aantal weken goed. Jouw beeb al wel ingedaald? Gebeurd meestal toch pas rond de 35 a 36 weken?
dag dames, geen idee of mn ventje al aan het indalen is? heb soms wel wat menstruatiekrampen. had ik bij mn dochter ook al heel vroeg. volgens mij kan een baby in een stuit ook indalen, dan zakken de billetjes in het bekken. is het trouwens erg als een baby niet indaalt? wat zijn dan de gevolgen, iemand ervaring? en dat plassen is idd erg lastig, ik word er continu wakker van en dan idd waggelen naar de wc hihi. dinsdag mag ik weer naar de verloskundige, ben benieuwd hoe het er dan voorstaat.
Hier ook! 33 weken! Was helemaal niet bang en begin hem nu zo langzamerhand lichtelijk te knijpen! hahahahaha. Vind het heel erg spannend, maar vooral ook heel erg leuk! Succes dames
Ik heb sterk het idee dat de baby al enigszins aan het indalen is. Geregeld menstruatie achtige krampen en steken echt diep onderin. Laatste keer bij de pretecho (anderhalve week geleden) zei de echoscopiste ook dat de baby echt al diep in het bekken lag. Dinsdag moet ik naar de gynaecoloog, dus ik ben heel benieuwd! Is wel spannend hoor! En ik hoop 't natuurlijk, want dan draait ze tenminste niet meer!
Volgens mij maakt het niet uit als ie laat indaalt of zelfs pas tijdens de bevalling. Je hoort ook heel vaak dat bij een 2e of 3e zwangerschap de baby echt pas tijdens de bevalling indaalt. Gewoon puur door het feit dat de baby ook de laatste weken wat meer ruimte heeft in de baarmoeder dan bij een eerste zwangerschap omdat het allemaal al eens opgerekt is.
die krampen en steken heb ik ook. dus ben benieuwd over ander halve week. liever nog geen indalen want dat ligt meneer vast in een stuit. wel spannend hoop voor je dat ze straks vast ligt.
Een tweede kindje daalt meestal later in, maar waar de eerste met 34 weken ingedaald lag doet deze dat gewoon nog 2 weekjes eerder, a-typisch is het wel! De tweede heeft meestal meer ruimte. In stuit kunnen ze ook indalen maar dat heb je liever niet want dan kunnen ze niet meer (zo makkelijk) draaien. Kindjes kunnen tijdens de bevalling indalen hoor!
Mijn kleintje hoeft van mij nog even niet in te dalen, heb heel de zwangerschap al een vrij lage buik die nu eindelijk iets omhoog aan het komen is, na het indalen is dat er natuurlijk ook gelijk weer vanaf