ojee het komt dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cle23, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Dat wil niks zeggen hoor mlien!
    Wie weet beval je wel op 37 weken of zo.

Hier nog geen enkel teken, zelfs geen voorweeen of harde buiken of zo....dat vind ik dan ook wel weer vreemd!

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Ik wil eerste zijn hahaha!! Maar zal wel niet. Wil ook eind mei en anders 6juni dan is mijn oma jarig en die is overleden maar helaas heb ik het niet voor het zeggen.

3. AHzondag

Masu wij zijn even ver trouwens! Wie o wie zal eerder zijn!

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Iemand kreeg toch ook een keizersnee? Was dat niet nachtzon?
    Die heeft dan dus al een datum....:)

5. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Nachtzon heeft de keizersnee 10 juni, als ik het me goed herinner, maar ze hoopt zelf wel dat het ook eerder begint, spontaan is het toch leuker!

Ik ben 8 juni uitgerekend, dus hoop dat ik dan al bevallen ben..

6. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    idd 10 juni :) maar las het vroeger begint dan moet het ook keizersnede zijn hoor... spontaan is zeker geen optie meer :'(

heb wel al de hele morgen vrij pijnlijke buiken en misselijk ben ik ook en diarree heb ik ook :( ik snap mn lichaam nu ff niet meer :( ik wil slapen....

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Dat misselijke heb ik ook al de hele dag, bah! En ik ben ook al tig keer naar de wc geweest, maar ik denk dat dat komt doordat ik misschien iets verkeerds heb gegeten.

Willen ze de keizersnee niet eerder uitvoeren nachtzon? En hoever ben je op 10 juni?

Dinsdag 10 mei heb ik een gesprek met de gynaecoloog over het inleiden. Ik hoop dat ik dan ook al een datum te horen krijg....ben wel heel benieuwd. Als we zelf er iets over te vertellen hebben willen we graag in de week van 25 mei. Dan ben ik tussen de 38 en 39 weken zwanger en dat vind ik wel een mooie termijn.
    Ben heel benieuwd wat de gyn ervan zegt...

8. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Haha, ik wil ook die week bevallen Masu :p dan ben ik 38 weken... vind het dan wel mooi geweest!

Ik bedoelde ook dat het spontaan begint en dan alsnog de keizersnee wel, maar dat je kindje als het ware zelf de datum bepaald nachtzon!

9. AHzondag

het gekke is dat het net weg was en nu is het weer terug.
    ben echt benieuwd wat het is.
    ga morgen ook maar met de gyn over de bevalling praten, wil niet voor verrassingen staan straks.

misselijk ken ik wel een beetje, maar niet zo erg dat ik niet kan eten. maar die pijn in mijn rug is wel vervelend.

10. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik ben ook vrij vaak misselijk, maar neem dan gewoon een rennie en meestal gaat het dan wel over.

rugpijn is inderdaad erg vervelend, hoop dat de chiropractor het bij mij morgen wat kan verminderen.

11. AHzondag

ik hoop het ook voor je mlien.

manlief is een hor aan het ophangen, nou hij gooit het nog net niet het raam uit hahaha. en ik zit hier maar zielig te zijn (vindt ik hahaha)

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    heeft je man vakantie sammie?
    die van mij moet de hele week werken, maar vrijdag is ie gelukkig vrij! :)

Rugpijn heb ik geen last van, maar het lijkt me wel heel vervelend! Hopelijk kan de chiropractor wat voor je doen mlien.

Mij lijkt het ook fijner als de bevalling spontaan begint. Dan heeft je kindje idd zelf aangegeven het wel tijd te vinden om te komen, lijkt me wel een fijn idee.

13. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    Ze halen de kleine al 2 weken vroeger dus op 10 juni ben ik al 38 weken :)

14. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ja idd, dat zou ik graag hebben, dat de kleine gewoon lekker zelf bepaald dat ze zover is :D

15. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    zullen jullie mannen vaderschapsverlof nemen? hier in België mag het 10 dagen, maar aangezien ik vrijdag beval, neemt papa vrijdag verlof, za en zo toch vrij en dan gaat ie weer gewoon werken tot ik thuis kom en dan neemt ie 20 halve dagen :) is hij lekker de hele namiddag en avond bij ons :)

16. AHzondag

nou ik niet! ben het zwanger zijn en de onzekerheid wel zat haha
    ik wil het liefst mijn kindje vandaag dan morgen..

nee hij heeft geen vakantie, maar werkt partime vanwege mij, we wisten niet hoe mobiel ik nog zou zijn in de laatste weken.

17. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Manlief neemt hier 3 weken vakantie gelijk na de geboorte van de kleine, lekker met zijn 3tjes genieten! :D

18. AHzondag

hier neemt hij ook 3weken vakantie.

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Mijn man gaat halve dagen werken als de kraamzorg er is en daarna neemt hij nog 2 weken vrij.

Wat fijn dat je man dat doet sammie! De mijne ondersteunt mij ook waar hij kan, dus daar ben ik ook heel blij mee!

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hoi meiden,

@sammie dat snurken klinkt bekend. Ik kreeg dat ook laatst te horen van manlief. Hahaha ik zei nog tegen hem ach ik was vast erg moe. Hij vond het wel schattig…
    Vervelend dat je nog steeds last van die krampen hebt. Ik had het er met mijn moeder over en die zei ja dat hoort erbij. Waarschijnlijk is je buik zich langzaam aan het voorbereiden op de komst van de kleine…

@masu Wat een goede tip van die matrasbeschermer. Wij hebben hier nog een oud matras waar we weer op gaan slapen, maar ik zal wel even binnenkort naar de action gaan om te kijken of ze ze ook in onze maat hebben (200 x 160), scheelt toch weer.
    Wat betreft dat plassen, ben nog vrij laat gegaan voor het slapen en was om 6 uur wakker omdat manlief er vroeg uit moest!! Dus ja dan is het een nachtje zonder plassen, maar wel waker geworden hoor ivm omdraaien!!

@cle Ik heb een vriendin waarbij de kleine ook niet wilde indalen (was wel haar 1e kindje) en ook niet op het laatste moment. Uiteindelijk is de kleine met een keizersnede gehaald omdat het met zijn hartslag ook niet goed ging tijdens de bevalling. Ik hoop voor jou dat de kleine alsnog indaalt.

@mlien wat vervelend zo een buurman. Ik geloof dat ik daar ook super chagrijnig van zal worden. Wel vervelend dat je daardoor ook nog ruzie met je man kreeg, wel beter dat je het snel weer goed hebt kunnen maken.

@nachtzon wat lekker dat je man dan vrij neemt de halve dagen Hier in Nederland krijgt de vader maar 2 dagen. Hij gaat wel op zijn werk navragen wat er tegen die tijd mogelijk is. Mede ook omdat we met de zomervakantie hier zitten. Iedereen zegt oh lekker ben je vppr de zomer bevallen, maar ja manlief kan niets plannen, want kom de kleine op de uitgerekende datum of later of juist eerder??
    Zo fijn dat de kleine hier een zegje in heeft :D

@misselijk ik was gisteravond zo misselijk dat ik gewoon vroeg naar bed ben gegaan en het idee had van zal ik een emmer naast m’n bed neer zetten voor het geval ik moet overgeven… Alles bleef gelukkig wel binnen.

@hier net de laatste inkopen gedaan bij het kruidvat. Ik heb 2 hoezen voor het voedingskussen gehaald, wel allebei grijs maar ach wat maakt dat uit?? Mij niet voor die 5 euro per stuk. Ik heb net als jullie wel meer dingen van het kruidvat en alles blijft mooi kan ik zeggen. Mijn zus heeft daar ook veel voor mn neefje vandaan en hij gebruikt sommige dingen nog steeds.
    Straks een gezonde maaltijd in elkaar zetten en verder zo min mogelijk doen. Oja nog even op papier zetten wat onze wensen zijn aangaande de kraamverzorgster. Morgen om 4uur intake gesprek en donderdag met 36 weken alweer op controle bij de vk. De tijd gaat ineens zo snel….
    Ojee alweer snel een heel verhaal bij elkaar getikt!!

Voor straks alvast eetse allemaal,
    Kusssssssssss

Deel Deze Pagina