Ik lees nu net in het Babyuitzet forum dat heel veel meiden meerdere boxkleden hebben. Jullie ook?? Ik heb er eigenlijk gewoon maar eentje, en uitwassen dat is vaak zo gebeurd dus dacht er misschien wel genoeg aan te hebben, maarja.. een excuus om te shoppen is natuurlijk ook nooit mis
Goeiemorgen meiden! Fijn dat alles goed was met Nachtzon, ben wel heel benieuwd naar het hele verhaal, maar dat zal ze vast komen vertellen als ze tijd heeft. Ik heb een onrustige nacht gehad. Ons meisje was zo druk en daar kreeg ik dan weer harde buiken van...ook draaide ze met haar hoofdje op of tegen m'n blaas, dus moest ik weer naar de wc.... Tja, die nachten heb je er ook bij! Ik houd ook nog niet echt vocht vast, maar dit weer vind ik eigenlijk wel iets te warm! Dus ik ga vandaag maar eens lekker rustig aan doen. Dadelijk met mijn mannetje naar de kapster (kapster is mijn nicht, vandaar dat ik mee ga) en ff boodschappen doen. Wij gaan gewoon proberen om van het voedingsmoment ook een mooi intiem momentje te maken, vandaar ook dat we vinden dat we zelf de fles geven. Ik kan me voorstellen, dat als borstvoeding goed lukt, het heel bijzonder is om dat te kunnen doen. Door mijn medicijnen mag ik geen borstvoeding geven, dus helaas pindakaas!
Ik heb er 2, eentje heb ik speciaal laten maken en die is heel mooi, die 2e zat bij de box en is gewoon effen wit. Ik heb geen idee of het nodig is er 2 te hebben, maar het leek me wel makkelijk als er eentje uitgewassen moet worden. Maar van de andere kant, als ie in de was zit leg je 'm toch ff niet in de box? En hoelang duurt 't nou voordat zo'n kleed droog is...
@boxkleed, ik heb er ook twee. vindt het wel handig om het af te kunnen wisselen als de 1 vies is hoef je niet meteen je wasmachine aan te zetten en daarbij kon ik niet kiezen welke ik graag wilde hahaha dan maar alle twee! fijn dat alles goed was met nachtzon! hier nu al dikke voeten en dan moet ik nog naar buiten pff wordt drama vandaag! Masu, ik moest ook echt vaak plassen vannacht mede door het vocht wat terug loopt als je ligt.
Hoop dat de dikke voeten me hier dit keer ook weer overslaan, niet lullig bedoeld natuurlijk! Ik ga eerst wel kijken hoe het gaat met 1 boxkleed, als de kleine er eenmaal is moeten we toch ook nog een wipstoeltje en campingbedje kopen dus wat dat betreft kan het dan natuurlijk ook altijd nog! Heb nu een spijkerrokje aan, maar daar zit zo'n vervelende elastieken bovenband in de buikband dus mijn buik krijgt een soort knik, echt lelijk met een strak topje daar overheen!
Ik ken die 'knik' die jij omschrijft! Ik heb een spijkerbroek die dat precies hetzelfde heeft. Die doe ik nu dus niet meer aan, het zit door die band aan de bovenkant ook niet lekker meer, dat drukt gewoon te hard in m'n buik! En idd, een boxkleed heb je zo bijgekocht en wie weet red je 't wel met eentje.
hoi meiden, @boxkleed; Wij hebben ook 2 boxkleden, konden ook niet kiezen @voeding; Ik wil ook bv gaan geven en als dat goed gaat hebben wij ook geen problemen met de voeding geven. Als het niet gaat lukken dan wordt het wel fv en dan zal ik het geven of manlief. Misschien mijn mams nog omdat zij ook hier in huis zal zijn de 1e week. @hier; Om half 8 al wakker en uit bed gegaan. Samen met mams (die was blijven slapen) een kopje thee gedronken en lekker zitten kletsen. Manlief heeft mams weggebracht en ik ben hard aan de slag gegaan. De keuken gesopt en opnieuw ingericht, de was gewassen, alles hangt te drogen en de was weggestreken. Samen met mannetje naar Tilburg gereden om een op afstandbestuurbaar bootje te kopen. Nu lekker binnen op de bank met de voetjes hoog en eindelijk tijd voor zp en voor mezelf!! Kussssssssss
Goeiemorgen dames! Sjezus, wat is 't warm vandaag! Niet normaal meer! Wonen jullie aan 't water Kibbeling, omdat jullie zo'n bootje kopen?
Goeiemorgen!! Hier is het warm en zonnig, straks richting de kust (daar wonen de schoonouders) en daar lekker bbq-en, als het goed is is het daar iets koeler met een lekker briesje! Ik heb me deze week voor niks druk lopen maken want mijn grote lieverd had een heel leuk cadeau voor me vandaag! Ik krijg aanstaande vrijdag een bellypainting!! Vind het echt superleuk en ben heel benieuwd! Hoop dat hij net zo mooi wordt als de jouwe Masu! Gisteravond concert gehad en het was weer eens iets te laat geworden. Terug in de auto kon ik bijna niet meer zitten van het geduw tegen mijn ribben (wat een pijn!) en toen had ik ook voor het eerst last van brandend maagzuur.. Het eerste wat ik deed toen ik thuis kwam was een stripje Rennies in mijn tas gooien
mlien, ik heb de laatste week ook zoveel maagzuur alleen als ik ga slapen, dus als ik het niet vergeet neem ik een drankje tegen maagzuur en anders rennies die liggen naast mijn bed. vandaag hebben we de box helemaal klaar gemaakt, kleed erin enzo. verder gingen we gisteren even naar het wiegje kijken in de slaapkamer en ons bed moet flink verschoven worden haha. toch iets groter dan gedacht mijn man heegft verder last van nesteldrang!!
We wonen redelijk in de buurt van water dus hij kan zo met zijn bootje naar het water toe lopen/rijden met de auto. Hij zit ook bij een vaarclub, daar hebben ze allemaal van die bootjes met AB. De een nog uitgebreider dan de ander. En ach hij moet toch een hobby hebben??
@Mlien wat een super leuk cadeau heb je gekregen van je vriend!! Echt super stoer... Ik kreeg heel lief een ontbijtje. Het was de bedoeling op bed, maar ik was er al uit gegaan!! Hij had er wel heel lief een roosje bij gedaan. @sammie mijn man heeft ook last van nesteldrang. Mijn moeder zegt dan dat ik hem dat opdring Hahaha niets is minder waar!! @hier is het lekker zonnig en met een briesje. Moet eerlijk zeggen de balkon deur zit nog dicht dus weet niet hoe warm het is buiten, maar denk erg warm Vandaag maar weer lekker rustig aan doen!! Kusssssssssss
Ik ga vandaag lekker met de voeten omhoog, gisteren waren ze zo dik niet normaal meer! Hele bult op mijn voeten zelfs mijn slippers gingen niet meer dicht haha.. Maar heb het vannacht flink laten lopen wel 5x naar de wc geweest pff... Nou mannen kunnen echt wel nesteldrang hebben hoor want die van mij heeft helemaal stress haha en ik zit lekker op de bank. Sta toch alleen maar in de weg.
zo meiden, daar ben ik dus alles is super verlopen bij gyn, neem sinds gisterenmiddag geen pillen meer en het gaat goed, heb geen last meer van weeën. Verder is alles onderzocht, de kleine doet het prima, zoals gezegd weegt ze nu 2.100kg en is 43 cm groot... 10 juni zal ze ten laatste gehaald worden, hoewel wij waarschijnlijk in 3 weken gaan vragen (als ze dan al de 3 kg grens overschreden heeft, of de gyn haar vroeger wil halen) ik heb namelijk ontzettend last van misselijkheid. Ik ben wel weer 2 kg bijgekomen, dus zit ik nu op een totaal van 6 kg in deze zwangerschap bijgekomen is nog altijd goed gisteren hadden we dus eerst in de ochtend een doopfeest en in de namiddag een communie... was dus erg drukke dag, maar heb er erg van genoten tot in de late avond bij de familie gezeten. Mijn zus uit duitsland kwam ook, maar weer voel ik het dat er iets niet meer klopt tussen ons, ach maakt ook niet uit... wel kreeg ik gisteren een ontzettend "leuk" compliment...; "goh zeg, jij krijgt zeker twee kindjes, eentje van voor (en ze tikt er bij op mijn buik) en eentje vanachter (en ze tikt op mn achterste) Ik was ECHT ONTZETTEND furieus en mijn man was ook niet echt blij... zegt ie gewoon tussen zn tanden door: "nu, zij kan vermageren... jij blijft zo lelijk" (hahaha, ben wel blij dat ze het niet gehoord heeft ) nu gaan we naar schoonmoeder, ze heeft al bloemetjes geleverd gekregen en is al erg blij Ik heb deze morgen ook talrijke geknutselte cadeautjes van mijn kindjes gekregen, dus ook bij deze aan jullie allemaalm: " een zalig moederdag gewenst!!!"
Mooi dat alles nu rustig blijft Nachtzon! Zal een hele geruststelling zijn!! Wij gaan nu ook naar mijn schoonouders toe! Lekker bbq-en straks en een 0.0% rosé biertje erbij! Nog een maand tot de uitgerekende datum!!
@nachtzon, wat fijn dat alles nu weer zo goed gaat! En wat een k&#%&t opmerking zeg! Dat zeg je toch niet?! Je hebt er van die mensen bij.... @mlien, heel veel plezier vandaag! Geniet van de bbq, gezelligheid en je rosebiertje natuurlijk! En wat ontzettend lief dat je een bellypaint cadeau krijgt! We willen vrijdag wel foto's zien he! @kibbeling, leuke hobby toch? En wat lief, een ontbijtje op bed! Helaas heb ik niks gehad Ach, ik probeer gewoon vanavond nog ff lekker een massage te scoren, das ook niet verkeerd!
Wij hebben trouwens gisteren het bedje opgemaakt, maar dat ging niet helemaal zoals het moest gaan. Het resultaat is wel erg mooi hoor en het ziet er super schattig uit! Maar waarom zijn die dekens en lakens zoooo lang?! Als de kleine op een gegeven moment wat groter is en niet meer 1/3 van het ledikantje in beslag neemt, dan zal het waarschijnlijk wel beter gaan. Maar nu moet je 't zo kort opmaken, dan blijf je toch zitten met zo'n groot deel deken en laken wat je onder het matrasje moet zien te krijgen? Hoe hebben jullie dit opgelost?
nachtzon, fijn dat alles goed was en dat ze goed groeit! wat een rot opmerking zeg, denk dat ik ook met een mond vol tanden zou staan! maar ach laat haar lekker miss is ze gewoon jaloers op jou leventje anders zeg je zoiets niet toch. hier gisteren moeder gevierd. manlief is niet lekker heeft last van zijn darmen, dat heeft hij elk jaar dus de bbq hebben we overgeslagen en we hebben wat anders gegeten. Mlien, wat leuk zo'n bellypaint! wil wel een foto zien hoor! veel plezier met bbq-en en geniet van je rose biertje 0,0% masu, ik heb nog geen idee hoe ik dat moet gaan oplossen heb het bedje nu opgemaakt zoals het niet moet zeg maar. dekentje tot de helft van het bedje. maar ik heb gelezen dat sommige vrouwen de deken dubbel doen, alleen lijkt mij zo warm. de kraamzorg zal je daarin wel tips geven. ons kleintje komt op de slaapkamer en moet dat bedje nog opmaken. vandaag is meneertje erg druk! gelukkig maar. heb wel zo'n raar gevoel als hij draait. lijkt dan wel alosf ik een enorme druk op mijn buik heb kan dan even moeilijk ademen. terwijl hij al wel laag ligt. kan het gevoel moeilijk omschrijven. je ziet hem nu echt liggen aan 1 kant zo gaaf!