ojee het komt dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cle23, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @sammie heerlijk toch als je niets hoeft te doen? Dat dikke voeten hebben herken ik wel. Mijn slippers hadden vandaag ook moeite met aan mijn voeten passen. Hoop dat je ook echt niets gedaan hebt?
    De kleine is hier ook zuper druk, veel met zijn voeten duwen en met zijn handjes onderin friemelen...

@nachtzon wat super dat je geen weeën remmers meer hoeft te slikken en dat het goed gaat met jou en de kleine. Wel vervelend dat je nog zo ’n last hebt van misselijkheid. Leuk dat je lekker door de kids bent verwend. Wel een mooie spreuk van je man. Ik zeg dat ook altijd tegen mensen die zeggen zo jij begint aardig dik te worden. Dan zeg ik ook gewoon ja bij mij is het dadelijk weg bij jou niet!! Worden ze vaak wel stil van :D

@mlien gaat opschieten nu!!

@masu een hele dikke KNUFFEL van mij voor Moederdag!! (heb je toch iets gehad).
    Wij hebben het bedje nog niet op de juiste manier opgemaakt. Het is nu zeg maar “verkeerd” opgemaakt. Denk ook dat wij nog even moeten stoeien straks om het goed op te maken. Vind idd dat de lakens en dekens zo groot zijn!!

@hier vandaag lekker rustig aan gedaan. Na een ontbijtje gekregen te hebben, ging manlief even slijmen… of we vandaag toch nog even naar waalwijk wilde rijden voor het 2e bootje!!
    Ik zo nou vooruit. Eerst lekker bij mijn mams op visite geweest, daarna nog ff bij vrienden langs om iets af te geven (gingen na bijna 2 uur weg daar!!) en toen in de auto naar waalwijk.
    En aangezien de wegen naar Rdam helemaal vol stonden ivm de bekerfinale ajax-fc twente zijn we lekker in Tilburg wezen uit eten :D Hoefde ik ook lekker niet te koken vandaag..

Heb wel tegen manlief gezegd nu gaan we echt niet meer zover rijden hoor voor de kleine er is. Ik hoef dan alleen maar te zitten, maar is toch wel lang en de kleine vind al die bochten maar niets en houdt zich stevig vast met handen en voeten (lees in mn ribben en zij).
    Nu lekker met de voetjes op de bank en niets doen.

Knuffffffff

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

kibbeling, nou heb echt niks gedaan vandaag hoor!
    heb alleen de box klaar gemaakt.
    was het tweede bootje nog wat?
    was het leuk bij je moeder?

hier ajax twente gekeken en jah manloef is nu niet blij:(
    maar ach volgende week is de schaal van ons! haha

3. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Masu; ik hoop dat je nu ligt te genieten van je massage, dan heb je toch nog wat! En als ik foto's heb zet ik ze natuurlijk gelijk neer, heb er echt zo'n zin in! Het bedje opmaken laat ik straks lekker aan de kraamzorg over, hoef ik me daar niet druk over te maken :p

@Sammie; ik herken dat draaien inderdaad ook wel hoor, dat geduw tegen je ribben is dan ook best wel irritant! Had jij vanochtend nog genoten van een ontbijtje op bed?

@Kibbeling; dat auto rijden is inderdaad lang niet altijd even prettig, toevallig gisteren en vandaag vrij veel in de auto gezeten, manlief rijdt ook niet zo heel rustig dus dan heb ik ook best wel last daarna. Wel lekker gegeten vanavond?

Wij hebben heerlijk gebbqed, heerlijk van genoten en van mijn schoonmoeder hebben we allebei nog een rompertje gehad met I Love mama/papa, erg lief! :) Na het eten wilden de heren natuurlijk ook voetbal kijken dus toen ben ik daar lekker een uurtje plat gegaan (hebben daar bedden staan omdat we daar soms logeren).

Voor de kleine man had ik bijna alleen maar truitjes met lange mouwen en de truitjes die ik heb met korte mouwen zijn maat 62, dus vandaag nog een paar t-shirtjes gekocht bij de Hema in maatje 56, blijft leuk dat shoppen :D

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @sammie bootje was manlief helemaal blij mee. Hij is wel behoorlijk aan de grote kant, maar ach hij heeft de kelder tot speelruimte :D
    Het was wel even gezellig bij mn moeder. We zijn niet zolang geweest want ze moest in de middag/avond werken. Dus ff snel wat gedronken en haar naar haar werk gebracht. Zus haalt haar dan weer op, blijft ze daar slapen.
    Wel goed van je dat je echt niets gedaan hebt!! Dat is voor morgen mijn voornemen!!

@mlien we hebben heerlijk bij Stad Parijs (net gehoord dat het in Hulten ligt) gegeten. Overheerlijke varkenshaas ingerold in spek met stroganoffsaus!! Was echt smullen en daarna nog een heerlijk ijsje (cassisijs en citroenijs)!!! Dat van niet zo rustig rijden herken ik wel. Als ik zelf rijd heb je het wat meer in de hand en voel je ook beter wat de kleine leuk/te doen vind. Maar ach voorlopig gaan we echt niet meer ver weg :D
    En shoppen is tuulk altijd leuk, zekers als je voor de kleine shopt!

Net ons geboorte kaartje in elkaar gezet via internet. We hadden een leuke gemaakt eerst maar die viel erg duur uit :$ Dus hebben we even doorgezocht en uiteindelijk ook een hele leuke (stiekum nog leuker) in elkaar gezet... We zijn er dan al aardig klaar voor denk ik zo..

Zo lekker naar bed en hopen dat de nacht beter zal zijn en misschien minder warm. Het heeft hier net wel lekker geregend en buiten is het aardig afgekoeld.

Kussssssssssss

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen! :D

Uiteindelijk heb ik toch nog wel redelijk geslapen, maar het was hier zo drukkend warm (heeft ook niet geregend gisteren of 's nachts) dus die hitte bleef gewoon hangen. Ramen wagenwijd open, maar het leek allemaal niet veel te helpen. Na uren woelen heb ik daarna wel weer een aantal uurtjes geslapen gelukkig.

Ik heb de massage helaas niet meer gehad, hij was zelf te moe...:(
    Maar gelukkig wel een knuffel van kibbeling! Haha! :D

@het bedje, die deken dubbel vouwen had ik ook al eens gehoord, maar dat lijkt me echt super warm. Ach, het ziet er nu gewoon leuk uit, zo'n opgemaakt bedje en de kraamzorg mag 't straks opmaken zoals het hoort

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
    Ik ga vanmiddag met ons mam naar Eindhoven om daar nog iets te scoren voor die bruiloft die ik vrijdag heb.
    Ik moet echt nog een topje o.i.d. hebben voor op m'n pantalon, dus ik hoop dat ik iets leuks kan vinden!

En ik kwam gisteren tot de conclusie dat we voor de kleine echt kei veel kleertjes in maat 62 en 68 hebben en veel te weinig in 56...
    Dus ik ga ook nog maar wat broekjes en shirtjes scoren in de stad!

@sammie, ik hoop dat je gelijk krijgt hoor! Twente de beker en de schaal voor ons! :D

7. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Goeiemorgen!

Jammer van de massage Masu!

Ik heb vandaag weer eens een beetje een huishouddagje, wasjes draaien, beddengoed verschonen, stofzuigen, boodschappen doen.. ach.. je kent het wel, niet het leukste maar wel dagvullend. Hoop alleen dat het droog blijft aangezien mijn wasjes buiten hangen te drogen, ziet er ietwat dreigend uit de lucht!

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @masu mijn knuffel heeft dus gewoon je dag goed gemaakt gisteren!! Wel jammer dat je je massage hebt mis gelopen.
    Wij hebben hier gisteren wel regen gehad en daardoor was het ook wat minder warm. Het was eigenlijjk gewoon fris,kreeg er kippenel van.

@mlien doe je het wel een beetje rustig aan.

@sammie wij zijn rotterdam gisteren maar uitgevlucht met die voetbalwedstrijd!! Het was echt een chaos op de weg naar de Kuip! We zijn ook lekker in Tilburg blijven eten en pas laat terug gekeerd naar Rdam.
    Succes volgende week met de wedstrijd!

@hier vandaag zo min mogelijk doen staat op mijn lijstje!! Ik zit dan ook nog heerijk in mn pyjama op de bank met de voetjes hoog en de tv aan. Denk dat ik straks lekker film ga kijken(heb er genoeg geleend om even vooruit te kunnen)
    De kleine is ook lekker aan het bewegen/verbouwen!!
    kussssssssss

9. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik heb zo een druk weekeind achter de rug dat ik echt geen zin heb IETS te doen vandaag :) morgen komt de mevr van de kraamhulp ivm huishouds/familiehulp en dan hoef ik hier toch bijna helemaal niets meer te doen :p

10. AHzondag

masu, leuk shoppen voor de kleine! hoop dat je wat leuks vindt voor de bruiloft!

mlien, doe een beetje rustig aan anders heb je straks weer de hele tijd last van krampen!

kibbeling, geniet van je dag. mij beviel het gisteren prima om nisk te doen haha!

nachtzon, lekker dat je hulp krijgt straks of gaat dat meteen in?

hier zitten we al de hele dag te wachten totdat de mannen van de traplift komen, we krijgen een nieuwe maar tijden afspreken kunnen ze niet pff..

verder weer de hele tijd krampen en rugpijn! zo druk als hij gisteren was, zo rustig is hij vandaag. voel en zie hem wel schuiven. hebben jullie ook zo'n raar gevoel als ze zich bewegen? krijg een soort drukkend gevoel op mijn buik en dan heb ik even moeite met ademen!

11. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hoop het :) van mij mogen ze elke maandag en donderdag komen :) dan hoef ik me nergens meer druk om te maken :)

12. AHzondag

super lijkt me dat!

13. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    jaaa hahaha mij ook :p

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @ nachtzon die instelling heb ik vandaag ook een beetje. Heb dan ook echt geen klap uitgevoerd!

@sammie balen dat ze geen tijd hebben doorgegeven wanneer ze langs komen. Ik heb soms ook last van mn buik als de kleine met zn billen aan het duwen is tegen mn buik! Dat doet ten eerste zeer en vervolgens heb ik dan ook minder lucht.

@hier nog steeds lekker op de bank aan het hangen. Alleen de zon begint hier langzaam aan naar binnen te schijnen en ook steeds feller te schijnen… Wordt wel warm dan en dan ook nog laptop op schoot…pfffffffff :cool:

15. AHzondag

nou hier geen zon te bekennen!
    denk dat het niet lang duurt voordat het gaat regenen.

kibbeling, fijn dat je het gevoel kent.

ze zijn nu bezig en bijna klaar hoop ik!

16. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    heej dames,

zal ook even van me laten horen..goeie nacht gehad ondanks de warmte!Ik werd vanmorgen pas 10.30u wakker! Maar ik had dan ook wel een vermoeiende dag achter de rug. Samen met mn mannetje naar R'dam geweest, beetje geslenterd en wat leuke dingetjes voor in huis gekocht. Lekker samen gelunched en daarna naar schoonoudjes geweest voor moederdag. Daarna nog een lekker ijsje gegeten en thuis samen gekookt. Toen was ik eigenlijk wel gesloopt en heb na de voetbal nog een film gekeken en toen lekker naar bed.

Voeten en vingers zijn weer aardig opgezwollen, vriendlief kon niet eens mijn hand vasthouden ivm 'die worstenvingers' zoals hij ze noemt;) Gelukkig vandaag wel iets minder en ook lekker een stuk koeler buiten!
    Vandaag lekker helemaal NIKS gedaan!Vriendin is langsgeweest en even bijgekletst en verder lekker uitrusten.

Maak me soms wel een beetje zorgen omdat de kleine zo weinig beweegt, ben blij als ik op 1 dag even een verschuiving voel of een voetje in m'n zij maar thats it. Ik herken de verhalen van pijnlijke ribben of het druk bewegen met autorijden ook helemaal niet. Toch maar even aankaarten as woensdag bij de vlk.
    Verder as woensdag alweer 38 weken!!oo wat schiet het nu op! Nog maar 2 weekjes, zooo spannend!
    Nog helemaal geen voortekenen verder hier van harde buiken of krampen ofzo..

17. AHzondag

weesje, als het niet vertrouwd gewoon eerder bellen hoor.
    moet zeggen dat ik de kleine man ook niet de hele tijd voel, maar let er nu zo op, eerst helemaal niet.
    vindt zelf wel dat ik hem meer niet dan wel voel.

erg he die dikke vingers! heb je ook tintelde handen of vingers?

18. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hey meiden
    tot nu toe ook helemaal niets gedaan :p whaahhaa en amuseer me er een ongeluk bij. Ik zit dus echt waar de hele dag al in de zetel, ben een stuk of 8 keer gaan plassen, heb iets te eten gehaald en te drinken en that's it :D wahaaaaaa wat zal manlief fier op me zijn vandaag :D ikzelf ook hoor :p
    Het enige wat ik wel zal doen is vanavond mijn bloemetjes gieten, anders gaan ze dood :)
    straks komen kindjes van sportdag thuis en die mogen dan even beetje opruimen :) is tenslotte ook hun rommel he :p

19. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Nou zeg, wat is iedereen lui hier vandaag!!! ;) Ik ben lekker druk bezig geweest en nog verveel ik me dood, ben er echt een beetje klaar mee zo langzamerhand, weet van ellende echt niet meer wat ik moet doen!

Vervelend dat sommige kleintjes zo rustig zijn!! Vandaag is de kleine man hier ook wel rustig, maar hij probeerde net toch even om via mijn buikwand naar buiten te komen, is hem overigens niet gelukt hoor ;). En als je inderdaad vind dat de kleine écht te weinig beweegt gewoon naar de verloskundige bellen hoor! Liever een keer teveel dan te weinig!

Hebben jullie het zeil al onder jullie onderlakens liggen? Ik moest hem vanaf 36 weken er onder doen en aangezien ik vandaag het bed verschoond heb, heb ik hem er net onder gelegd met een groot strandlaken er overheen, kraakt alsnog best behoorlijk.... Ook gelijk maar een dunner dekbed op mijn bed gelegd (sliep nog onder de lente/herfst, nu ligt het zomerdekbed erop).

20. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    heb ik niet maar aangezien ik een waterbed heb kan dat geen kwaad... hoes is wasbaar...

Deel Deze Pagina