ik ga morgen het zeiltje eronder leggen. ook maar met een strandlaken erover heen. ach het is maar voor even.
Zo, eerst even alle berichten bijgelezen... We zijn net terug van 't shoppen en ik ben blij dat ik op de bank zit! Gisteravond ben ik door een mug op de bovenkant van m'n voet gestoken en ik reageer daar nogal allergisch op. Gevolg: een megabult, waardoor ik dus alleen nog maar m'n crocs pas.... Hopelijk is dat vrijdag over, want dan kan ik echt niet op crocs aan komen zetten, haha! We zijn in ieder geval goed geslaagd in de stad, leuke kleertjes voor de kleine gevonden en voor mezelf ook iets leuks voor de bruiloft van vrijdag. @zeiltje: ik heb sinds vorige week of zo zo'n waterdichte matrasbeschermer erop liggen en dat werkt wel super moet ik zeggen. Kraakt ook niet. Het ligt wel anders, maar ik ben er nu al aardig aan gewend.
Mijn kleine meiske beweegt juist erg veel. Vooral 's avonds kan ik er echt last van hebben. Een beetje zoals jij ook omschrijft, Sammie, dat je even weinig lucht krijgt. Het is ook vaak pijnlijk. Gisteren stak er echt ineens een grote bobbel uit aan de zijkant Was best wel schrikken, dus ik heb er een beetje tegenaan geduwd en toen trok ze 'm weer in (knie/voet/hand, geen idee wat het was). @ weesje, als je het niet vertrouwd idd toch ff bellen hoor. Maar ik denk dat het er ook wel een beetje bijhoort, zoveel ruimte hebben onze frummels niet meer he. Is ie altijd al zo rustig geweest? @ nachtzon, ik ben trots op je! Heel goed dat je 't rustig aandoet! @ kibbeling, yeah, it made my day!
jeetje masu das balen zon bult!Hoop dat het idd over is dan vrijdag! Ik voel dr wel hoor elke dag, het was altijd al niet zo'n hele druktemaker maar nu de laatste weken is het echt minimaal. Maar dacht ook wel dat het normaal was nu de laatste weken dat ze zich gaat voorbereiden op de bevalling. Als ik dr helemaaal niet meer voel ga ik zeker bellen.! @sammie; tintelen heb ik geen last van, alleen heel zwaar vermoeiend gevoel in handen en voeten..weet niet hoe ik het uit moet leggen. Als ik mn vingers beweeg voel ik pijnlijke gewrichten, waarschijnlijk door het vocht..maar tintelen lijkt me ook heeel irritant!en je kan er zo weinig aan doen he! ik heb geen matrasbeschermer/zeiltje erop liggen, lijkt me heel irritant en heb het al vaak zo warm s'nachts. Ik heb wel een handdoek en matje naast mn bed liggen die ik dan kan pakken ALS de vliezen breken. Maar wat ik begreep is t een kleine kans dat het EN snachts EN in je bed gebeurt. Dus ik neem het risico maar voor lief..
ja heel weinig haha.. geen gevoel hebben in je vingers is ook irritant hoor. als je de baby maar 6x op een dag voelt ongeveer dan is het goed en daarmee bedoelen ze ook de hele zachte bewegingen. elke baby is ook anders sommige zijn heel druk en andere gewoon rustig. die bobbel herken ik wel masu! dat doet die van mij constant!
@ weesje die kleine van mij is ook niet altijd even beweeglijk hoor, de ene dag meer als de andere dag. Komt ook doordat de ruimte van binnen steeds krapper wordt. Ik voel wel vaak een voetje ergens aan de zijkant van mijn buik en ik voel regelmatig zijn billen aan de bovenkant van mijn buik. Het voelt dan net aan alsof hij zich aan het uitrekken is in mijn buik. En idd wanneer je je veel zorgen maakt gewoon de vk/gyn bellen. @nachtzon ik denk datje man heel trots op je zal zijn. Of je kids dat ook zullen zijn als zij op moeten ruimen is nog maar de vraag.. @mlien ik heb niet dat zeiltje uit het kraampakket op bed liggen. Hoorde idd van de kraamzorg dat deze heel erg kraakt en dat veel mensen er gek van worden. Ik heb van mijn mams een ander matje wat het bed beschermd, deze kraakt gelukkig niet is wel warm hoor maar hij ligt gewoon onder mijn hoeslaken. @masu wat goed dat je geslaagd bent voor een outfit voor vrijdag! En ook nog kleertjes voor de kleine. Was het niet warm met shoppen dan? Ik zit al de gehele dag binnen maar zie wel de zon feller gaan schijnen en het wordt ook steeds warmer!! Hoop voor je dat je muggenbult snel weg trekt voor je, want ja op je crocs naar een bruiloft?? Denk ook niet dat ze leuk zullen staan onder je met zorg uitgezochte outfit. En wat betreft die knuffel graag gedaan @hier nog altijd lekker lui in pyjama. Manlief komt alweer bijna thuis en ik heb echt niets gedaan!!!
@weesje, ja volgens mij valt het ook wel mee hoor met dat vruchtwater. De kans dat de bevalling begint met het breken van de vliezen is maar iets van 10% (90% begint met weeen zeggen ze) en van die 10% is het merendeel volgens mij ook nog eens dat je heel langzaamaan telkens een beetje vruchtwater verliest. De baby ligt ook met z'n hoofd voor de uitgang zeg maar, dus echt mega golven zullen er wel niet uitkomen denk ik! @sammie, ja, ik had dus nu echt voor 't eerst echt zo'n grote bobbel. Ik heb wel dat het klein bobbels zijn en dat mijn buik op bepaalde plaatsen hard is (daar ligt dan waarschijnlijk een knietje of zo). Maar zo'n grote uitstekende bobbel....wow! Grappig dat jij dat zo vaak hebt! Manlief is net thuis gekomen van z'n werk, dus ik vol trots m'n kleertjes showen! Hij vindt ze ook erg mooi, gelukkig!
Goed bezig kibbeling! Of eigenlijk...niet bezig....en dat is juist goed! Hier is 't helemaal niet zo warm, denk zo'n 18 graden of zo en de zon heb ik de hele dag niet gezien. Het heeft echt flink geregend, maar het zijn gelukkig maar buien. Dus we hebben wel ff moeten schuilen onderweg. Dus 't is hier prima te doen. Schijnt bij jullie de zon wel (rotterdam woon je toch?)?
Ja in rotterdam en vanaf vanmiddag schijnt de zon hier al volop!! De balkondeur staat open en de gordijnen zitten dicht maar ik heb het echt zo warm!!!
hier ook en ik heb echt vieze bulten op mn buik die soms echt pijn doen, maar ik duw dan gewoon terug resultaat is dat ik dan nog eens een goede stamp krijg Kindjes hebben opgeruimd zonder reclamaties, dus ben blij
ik woon in lelystad voel me wel weer alleen haha hier ook geen goed weer gelukkig!!!!! zo'n bobbel is leuk maar minder als je het heel de dag door hebt! kibbeling, lekker zeg dat helemaal niks gedaan hebt! nachtzon, fijn dat je kids hebben opgeruimd. nou de mannen van de lift zijn net weg, pff hebben me hele trap vernield. manlief klan morgen de matten gaan uitspuiten en gaat meteen schuren en schilderen! hoezo geen nesteldrang. hij wil nu alles gelijk gedaan hebben.
@Kibbeling; ik woon in Rotterdam ja, maar ben van oorsprong geen Rotterdammer, familie en vrienden wonen allemaal in de omgeving Hellevoetsluis, willen wij dan ook erg graag heen verhuizen, maar moeten we eerst dit huis verkocht krijgen! En een knuffel voor iedereen die zich alleen voelt
@mlien je huis verkopen in deze tijd is niet zo gemakkelijk! Ik wens je daar dan ook veel succes mee. En gelukkig is Hellevoet niet zo ver weg, zo lang je nog heen en weer moet rijden.
Het staat inderdaad ook al een jaar te koop en het schiet maar niet op, maar geduld is een schone zaak....