Vind het ook heel erg spannend worden! Ben nu bijna 32 weken en al die info over de bevalling Nee heb er wel zin in hoor, dat we ons kleine meisje eindelijk kunnen zien. Maar aan de andere kant denk ik soms: Ben ik er wel klaar voor????! Maar volgens mij ook heel normaal
Hier begint het nu ook opeens op te schieten...Ben net gebeld voor de geplande KS...AAAAAHHHHH Hoop zo dat we die datum gaan halen!!
Ja, een dubbel gevoel he! Van de ene kant ben ik heel benieuwd naar ons babytje en kan ik niet wachten tot ze er is. Van de andere kant moet daar eerst nog een bevalling aan vooraf gaan....ik heb geen idee hoe ik dat ga ervaren en doorstaan.... Spannend!
@ masu: Spannend idd allemaal! Hoe is het met jullie kleine meisje? Alles goed op groei enzo. En blijven jullie nog steeds bij de naam A..?
sommige momenten ben ik helemaal klaar met zwanger zijn en andere momenten kan ik weer heel erg genieten ervan. wil eigenlijk wel de bevalling gehad hebben haha nemen jullie nog andere familieleden bij de bevalling?
@ sammie: nee wij doen het alleen met de vk en de kraamhulp. Denk dat ik er niemand bij kan hebben op dat moment Jij wel?? Ben het zwanger zijn nog helemaal niet echt zat eigenlijk. Maar dat komt ook omdat het allemaal goed gaat.
Hier gaat ook wel goed, heb alleen last van mijn heup en soms steken erin. Dat zijn wel momenten dat ik kan janken. Soms doet het zo'n zeer dat ik val en dan ben ik echt even depri haha Gelukkig heb ik een lieve man die me dan weer vrolijk maakt. Wij wilden het eerst ook met zijn tweeen doen, maar heb toch besloten om wat steun te nemen van mijn zussen, vooral manlief is daar blij haha. Kan hij een beetje op ze leunen als ik te saggie ben ofzo haha....
kan me voorstellen als je zo'n pijn hebt je het soms goed zat bent. Een zwangerschap is ook niet niks! Goed dat jullie er samen zo over nadenken en kijken wat voor alle twee het fijnste is. Die mannen staan er anders ook maar zo hulpeloos bij toch Mijn vriend zei gisteren, we kunnen misschien wat kaarsjes aan doen en wat muziek wat je fijn vindt. Toen dacht ik echt... aaaah, wat is ie toch lief!
Wij gaan er ook gewoon voor met zn 2tjes, de vk en de kraamhulp, lijkt me meer dan genoeg! Denk dat mijn man het toch al wel heel erg moet ontgelden dan! (is hij zelf ook erg bang voor ) Vanochtend intake van de kraamzorg gehad, dus dat is ook allemaal geregeld.... Waarom duurt wachten zo lang?
Ach vindt het wel een fijn idee dat ik niet steeds aan hem hoef te denken, want zo ben ik. Ga me dan druk maken of hij het allemaal wel trekt enzo en nu kunnen mijn zussen die taak overnemen haha. Manlief kwam zelf met het voorstel en dat terwijl hij alles samen wilde doen, denk dat hij hem toch begon te knijpen haha. De kraamzorg is bij mij al in januari geweest en ze bellen nog een keer met 8maanden ofzo.
@ hope, haha! Ik dacht even bij mezelf 'hoe weet jij onze naam?!' Maar nu herken ik je, van het andere topic! Wij blijven nog steeds bij dezelfde naam ja, het voelt gewoon goed. Met ons meisje ook alles goed, ze ligt mooi op groei, dus we mogen niet klagen. Ik ben 't zwanger zijn ook nog niet zat hoor! Maar ben wel heel nieuwsgierig.... En hebben jullie al een keuze gemaakt voor de naam of zijn jullie er nog niet uit? Toch F..?
Ik wil trouwens alleen mijn man bij de bevalling. Ik moet op medische indicatie in 't ziekenhuis bevallen en ik denk dat 't dan al druk zat wordt aan m'n bed. Ook heb ik geen zussen dus die optie is er bij mij niet en ons mam erbij...ik moet er niet aan denken! We hebben een hele goede band hoor, maar ik moet haar niet bij m'n bevalling hebben! @sammie, ik kan me wel voorstellen dat het voor jou en je man fijn is als je zussen erbij zijn. Jij hoeft je niet druk te maken om hem en ze kunnen mekaar ook een beetje afwisselen lijkt me.
ja denk ik ook masu. twijfelde eerst ook wel hoor of het niet te druk zou worden, maar ik ben samen met mijn moeder bij de bevallingen geweest van mijn nichtjes en heb me toen wel op de achter grond gehouden en hun vonden het ook niet te druk. als ik het wel te druk vindt stuur ik ze gewoon de gang op!
Hier nu 33 weekjes, en vind het superspannend worden, want hoe zal ons kleine mannetje eruit zien? hihi Vorige week was de kleine al aan het indalen, en krijg volgende week een liggingsecho, of ie dan nog steeds zo ligt... Alles staat/ligt al klaar sinds week 25, alles is al gewassen Heerlijk!! Dus daar hoef ik me niet meer druk om te maken, vandaag de box geverfd, dus als die droog (zal morgen wel worden) is kan ie naar de huiskamer, vanwege dat de huisdieren er aan kunnen wennen Als alles goed gaat, dan wil ik graag thuis bevallen, en wil dan alleen mijn vriend bij de bevalling hebben (en natuurlijk de verloskundige hihi)
senna, fijn dat je kindje al aan het indalen is! hoop voor je dat hij zo blijft liggen en wie weet ligt hij wel vast. hier staat de box al vanaf 20 weken op haha, niet op gemaakt ofzo maar we wilden er zelf alvast aan wennen. we hebben de halve huiskamer ervoor moeten omgooien haha onze beesten kijken eigenlijk helemaal niet om naar de baby spullen. laten we heel veel zien en ruiken maar het doet ze gewoon niks
@ masu: twijfel nog steeds wel hoor maar ben nog niets anders tegen gekomen. Stom van mij he.. zou willen dat ik hetzelfde als jou had De box moeten wij nog opzetten gaat begin mei gebeuren zodat onze kat eraan kan wennen. Verder moeten we nog wel wat dingetjes kopen maar we zijn al een heel eind. Ook moet ik nog alles wassen. Volgens mij ben ik laat met alles
Bij ons staat de box ook al een hele tijd in de kamer. Dan kan ons hondje er aan wennen en wijzelf eigenlijk ook! Inmiddels staat ie er al een paar maanden (zonder boxkleed e.d.) en nu hoort ie al helemaal bij 't meubilair. @sammie, fijn dat je beestjes er niet naar omkijken! Ons hondje vindt de box en kinderwagen niet zo boeiend, maar nieuwe kleertjes en knuffels des te meer! In de knuffels bijt ie ook echt, dan heeft hij niet door dat dat niet voor hem is of zo! @hope, misschien als je je eenmaal neerlegt bij een bepaalde naam dat het op een gegeven moment wel goed en vertrouwd gaat voelen? Ik weet 't ook niet, maar dat hoop ik voor je! En wie weet kom je nog wel een naam tegen die het echt helemaal is!
Hier staat ook alles klaar maar moet nog wel wat dingen doen hoor! Maar heb ik wat te doen in mn verlof: wassen, strijken, schoonmaken. Vluchttas ook nog klaarzetten en wat dingetjes voor mezelf halen. Ach nog 1 dagje werken en dan heb ik verlof!!Echt heel raar idee dat ik nu 5 maanden niet hoef te werken!Het wordt echt superspannend nu vind ik ook hoor, nog maar 5, max 7 weekjes en dan is ze er al. Heb het idee dat het voorbij is gevlogen en geniet nog volop van de zwangerschap! Heb ook helemaal geen last van kwaaltjes oid! Ga mijn buik denk ik ook echt wel missen. Moet zeggen dat ik wel steeds nieuwsgieriger wordt naar hoe ze eruit gaat zien Maar er moet eerst nog een bevalling aan voorafgaan haha Hier doen we het ook met z'n tweeen en dan in het ziekenhuis.
Wij hebben gisteren de rondleiding op de verloskamers in het ziekenhuis gehad. Ik heb daar al mijn vragen kunnen stellen en 't is me echt meegevallen! Ik had verwacht dat 't echt heel 'steriel ogend' zou zijn in 't ziekenhuis, maar 't was nog best sfeervol daar. Maar nu ik alle info heb gekregen wordt het ineens wel heel echt....daar gaat 't straks allemaal gebeuren.....