ojee het komt dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cle23, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ow die test heb ik dus niet gezien... maar goed, heb er nu ook al genoeg van nr 1 en 2 krijg ik van een vriendin :p

2. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hier is die mevr van thuiszorg net geweest, dank zij bond moyson heb ik recht op 30uur hulp à 1 €. leuk leuk :)
    nu komt ze dus 6 uur per week. is 5 weken dus in totaal, wil zeggen tot 2 weken na bevalling. daarna kan ik ze verder krijgen voor 8,09€/uur maar denk niet echt dat dat nog nodig zal zijn :)

3. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

nou hier net de uitslag van mijn urine. het moet op de kweek want er zit wel wat. staat op het briefje controle eiwitten weten jullie wat dta inhoudt? is dat de bacterie? weet als je teveel eiwit in je urine hebt dta het niet goed is, maar komt daar ook de infectie vandaan?

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Wow Weesje, wat een buik!:$
    Hij is inderdaad groot, maar wel mooi hoor!

@sammie, geen idee wat het precies inhoudt. Eiwitten in je urine kunnen wijzen op een blaasontsteking, maar hoe het verband precies zit weet ik niet.

@luiers, wij hebben 1 pak etos en 1 pak kruidvat gehaald. Zeker omdat de kruidvat zo goed uit de test kwam wil ik dat wel eens proberen. Ik denk toch dat het ook te maken heeft met de 'vorm' van je kindje. De ene luier zal bij het ene kindje mooi aansluiten en bij het andere wat minder denk ik. Qua absorbatie...tja, dat zullen we gauw genoeg zien. Ik wil in ieder geval van alles wat proberen en als iets goed bevalt dan blijf ik daar gewoon bij.

Het gesprek is goed verlopen. We hebben een datum!
    Volgende week vrijdag!:D
    Dat komt wel ineens erg dichtbij, das gewoon nog maar anderhalve week!
    Met de baby was alles goed. Ze liep een weekje voor op groei (hoofdje lag op schema, maar buik en beentje liggen voor) en ze lag al helemaal ingedaald. Het gewicht werd geschat op 3250 gram en ik had nog voldoende vruchtwater.
    Ze lijkt het dus nog wel naar d'r zin te hebben in m'n buik maar volgende week mag ze er toch echt uit komen! ;)

5. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    WOwwww dan zal jij als eerste van ons verlost worden... gelukzak :p hahahaha
    wij gaan vanavond eten, maar weten nog niet waar...

6. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Wow Masu wat gaaf dat je een datum hebt!!.. Echt spannend zeg!!

Weesje; hele mooie buik!!

Hier heb ik gewoon luiers van Pampers en ben ook van plan om daar in eerste instantie mee door te gaan. Misschien dat ik later nog wel eens Kruidvat ga proberen, maar dat zien we dan wel!

Vandaag redelijk rustig aan gedaan, wel een hele grote berg met papieren uitgezocht en in mappen gedaan, maar dat is lichamelijk niet zwaar (geestelijk erg zwaar maarja :p).

Heb ook de etiketten voor de kaartjes afgedrukt, kan dat ook weer van mijn lijstje afgestreept worden :D

7. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    dankjullie :D
    Hoop dat ie niet verder groeit want vind hem groot zat zo! En nog geen striae gelukkig..

@nachtzon- fijn dat het gelukt is met de thuiszorg!

@Sammie-weet niet wat het precies inhoudt, dacht wel dat eiwitten op een bacterie kunnen wijzen maar ze houden het ook extra in de gaten ivm zwangerschapsvergiftiging had ik begrepen.

@ masu wat snel, SPANNEND!!Zal jij de eerste zijn denk!

8. AHzondag

masu, wouw je hebt een datum. nou ga maar lekker genieten deze aankomende week. straks is je buik weer plat. is het niet gek dat je weet dat ze dan komt!
    had je al ontsluiting of niet?

hier vandaag een rustige beeb. voel hem wel af en toe maar niet echt veel. als het morgen nog zo is dan ga ik bellen.
    hij is wel vaker zo rustig, meestal komt hij vanavond dan druk doen.

schoonouders komen straks langs, pff ben eigenlijk echt kapot van het weinig doen.

ik wil hier wel wat verschillende soorten luiers proberen.

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, hier vandaag ook een rustige baby. Vaak is het dan 's avonds en 's nachts weer raak....hopelijk is ze dan ook nog ff rustig zodat ik een goeie nachtrust krijg!

@mlien, goed bezig hoor!

@weesje, misschien ben ik de eerste ja, maar je weet maar nooit! Het kan zomaar zijn dat de bevalling bij een van jullie voor die tijd begint....dat is het leuke nu he, je weet 't gewoon niet, het kan morgen zijn of nog 3 weken duren...

De gyn heeft niet gekeken of ik al ontsluiting had. Ik moet die dag eerst bellen en daarna om 7.15 naar de verloskamers komen. Dan gaan we hartfilmpje maken e.d. en inwendig onderzoek doen. Als de baarmoedermond nog niet verstreken is dan krijg ik eerst gel. Dus dat zien we dan pas....
    Denk ook niet dat ik nu al ontsluiting heb hoor.

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Laatst werd er gevraagd naar de slijmprop. Ik heb nog geen spoor ervan weten te bekennen. Iemand anders al wel?

11. AHzondag

ik vroeg daar naar!
    omdat ik benieuwd was.
    ik heb wel veel slijm maar denk dat gewoon afscheiding is.

weesje, mooie buik zeg! groeit echt goed.

12. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik denk ik ook gewoon veel afscheiding...

Heb nu wel al bijna een uur weeën om de 6 minuten, maar ze duren maar 40 seconden ongeveer, dus zullen wel voorweeën zijn. Straks maar even douchen, hopen dat ze afzakken.

13. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Zo, ik heb lekker gedoucht en mn buik is weer rustig. :)

Nu lekker bankhangen/tv kijken

14. alinda27

alinda27 Lid

16 mrt 2010
    85
    0
    0
    kraamverzorgende
    Elburg
    Hier weer even een berichtje van mij.
    Vandaag lekker lui dagje gehad.... Heerlijk!! Heb wel sinds gister beetje last van lichte krampjes, maar denk dat dat komt omdat ik gister inwendig onderzoek heb gehad bij de VK.
    Ook krijg ik steeds meer harde buiken, maar die zijn gelukkig niet pijnlijk ofzo.

Heb wel steeds meer het idee dat het nu echt steeds dichterbij gaat komen. Spannend hoor. En als ik al jullie verhalen lees dan ben ik niet de enige......
    Ben benieuwd wie er als eerst aan de beurt is......

15. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik zit nog op een belgisch forum en van alle juni mama's (stuk of 15) zijn er nu al 7 bevallen... dat is bijna 50% vind ik wel griezelig :(

16. AHzondag

zoals nu gepland is masu als eerste mama!
    ik hoop dat het snel vrijdag is en dat we dan meer weten over het vruchtwater enzo. wil eigenlijk wel gewoon duidelijkheid.

kleine heeft hiet echt veel de hik, vindt het echt zielig voor hem.
    verder heb ik last van midden van me rug. dat straalt uit naat mijn onderrug en buik. we lopen allemaal lekker te rommelen.

17. AHzondag

nou ik wil ook wel hoor nachtzon haha!

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Wie weet ben je vrijdag wel aan de beurt sammie en ben je me nog gewoon voor! :D

En nachtzon, dat is inderdaad echt heel veel, al 50% bevallen!
    Tja, er zal er bij ons vast toch ook wel eentje bij zijn dan bij wie de bevalling spontaan begint volgende week.
    Tenminste, dat gevoel heb ik!

19. AHzondag

ik hoop het wel!
    vindt op dit forum dat er wel veel dames worden ingeleid. lees bijna niks over spontaan bevallen.
    verwacht echt niet dat ik eerder ben hoor!

20. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ben echt benieuwd wanneer wij allemaal aan de beurt zijn ja, maar er zit niks anders op dan afwachten!

Deel Deze Pagina