Hoi meiden, Lees af en toe al stiekem mee... maar lijkt me toch leuk om bij jullie aan te sluiten!! Ben nu 37wk en 1dag!! Mijn uitgerekende datum is 30 mei, maar er zijn zoveel meimama's dat ik me daar niet echt bij kan aansluiten en wie weet wordt ik wel een juni mama... Klets nogwel met een ander clubje mee... maar daar zitten zwangere en niet zwangere bij en ik ben de enige die zover is.. dus zou het leuk vinden hier mee te kletsen!! Liefs
Welkom Stampertje!! Het begint een steeds leuker/groter kletsclubje te worden, gezellig hoor, verder hebben we toch weinig te doen hele dagen
@Mlien..dank je wel ... Idd moet toch ergens de dag meevullen hahaha... Nou moet ik zeggen dat ik me tot nu toe nog niet verveel hoor! Hoe gaat het met jou?
Ik verveel me ondertussen behoorlijk, maar zit dan ook al vanaf 24 weken thuis in de ziektewet vanwege vermoeidheid (die sinds zo'n 3 weken echt volledig over is ), maar contract werd ook niet verlengt, dus dat was niet zo positief... Is het ook jullie eerste kindje?? En ga je thuis bevallen of in het ziekenhuis?
Owh jeetje Mlien...kan me voorstellen dat je het nu aardig zat wordt ja! En baaleh dat je contract niet is verlengd! Vanwege je zwangerschap? Ja het is ook ons eerste kindje en wil heel graag thuis bevallen, jij? Vind het nu wel spannend worden hoor.... maar heb een hele makkelijke zwangerschap dus als het nog even blijft zitten vind ik het ook goed, ben alleen zo nieuwsgierig!!!
Ik wilde wat minder uren gaan werken na de zwangerschap en dat zag hij niet zitten, terwijl ik misschien zelfs maar van 5 naar 4 dagen ga, dus ik vind het meer een flauwe smoes, maargoed, na de zwangerschap ga ik me wel weer op iets nieuws focussen Ik wil ook heel graag thuis in een speciaal bevalbad bevallen, dus ik ben echt aan het aftellen naar de 37 weken! Ik ben ook erg nieuwsgierig naar ons wondertje hoor! En mijn man kan ook niet meer wachten want hij wil vakantie
Dat lijkt idd op een flauwe smoes!! maar je staat er positief in zo te merken.. Wat gaaf dat je in een bad wilt bevallen!! Ik was gister ook heel blij dat ik 37wk ben en thuis mag bevallen, hoewel de vk me erop wees dat 1/3de van de eerste bevallingen alsnog in het zkh eindigen, maar goed we zullen zien....
Daarom, gaan we natuurlijk niet van uit dat we in het ziekenhuis eindigen en als het wel zo is.. ach.. so be it Ik ga nu lekker richting mn bed, kleintje ligt heel de tijd met zn kont enorm tegen mn ribben te duwen, vrij pijnlijk. Zal wel over gaan als ik eenmaal lig. Truste meiden!
Welkom stampertje Leuk dat je erbij bent! Fijn dat je zwangerschap zo goed gaat! Kijk net in de spiegel en jeetje wat een buik ineens! Lijkt wel alsof ik een groeispurt heb begaan!
Goedemorgen iedereen! Ik heb vandaag echt zin om mijn buik even af te doen.. pfff.. Eerst keek ik zo uit naar 37 weken, ik wilde alles klaar hebben voor die tijd, want je weet maar nooit.. Mijn bevalbad staat klaar in de kamer, alles is klaar, maar geen baby natuurlijk! Nu ben ik 38 weken zwanger en het kan natuurlijk ook nog 3-4 weken duren allemaal! Aan de ene kant mag ik echt niet klagen, ik heb eigenlijk helemaal geen pijntjes of iets dergelijks.. aan de andere kant begint mijn lichaam het nu gewoon wel echt zwaar te vinden! En tsja.. wat moet ik doen de hele dag.. ? Iemand nog leuke ideeën? Ik ben zelfs het lezen al zat. Ik kan me trouwens ook nog steeds echt niet voorstellen dat ik echt ga bevallen hebben jullie dat ook?
welkom stampertje wat goed dat je een makkelijke bevalling gehad hebt pfff maar wel weer een dame bij en die niet uit mijn buurt komt, hihi, voel me zo alleen hier (eigen schuld, moet iok maar iet op een .nl forum zitten e ) ik heb tot NU geslapen yihaaa morgen komt thuiszorg en doet mijn strijk en mn vensters en dweilen en vanavond mag ik voor mijn knie naar de kinesiste (kben er verleden week vrijdag tijdens het dweilen aardig op gevallen...nuja, beter dan op mn buik) maar doet dus serieus pijn Gisterenavond zijn we lekker gaan chinezen, wel raar te denken dat dit waarschijnlijk de laatste keer met zn 4en zal zijn... volgende keer zal Jolien al mee zijn, wel dan niet meer in mn buik
nachtzon, fijn dat je het leuk hebt gehad. lijkt mij ook wel raar om nu nog met zijn vieren te zijn en straks met zijn vijfen.
Welkom stampertje! Kom gezellig meekletsen hoor! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. @nachtzon, een raar idee he dat dat echt de laatste keer is met z'n vieren. Vorige week ben ik met m'n man gaan grieken en toen realiseerde ik me ook ineens dat we dat voorlopig niet meer doen met z'n tweetjes... En idd weer eentje die zo ver weg woont! Het westen van 't land is goed vertegenwoordigd hier. @bloembloem, dan gaat 't vast niet lang meer duren voor jou. Ik herken het wel hoor, ik ben op zich het zwanger zijn nog niet zat maar ik ben wel heel nieuwsgierig! Een heel raar idee dat je binnen een paar weekjes gewoon bevallen bent en een kleine hebt! Ineens ben je dan echt mama! @mlien, ik heb echt zo'n voorgevoel dat jij eerder gaat bevallen hoor (en natuurlijk hoop ik voor je dat dat na die 37 weken is, zodat dat lekker thuis in je bad kan).
Ik heb trouwens erg goed geslapen. Ik ga dalijk ff wat drinken bij ons mam en dan vanmiddag de babykleertjes wassen die we maandag in de stad hebben gekocht. Het liefst zou ik ook een keer de ramen wassen, maar eigenlijk heb ik daar helemaal geen zin in. Maar ik kan me niet herinneren wanneer ik dat voor 't laatst heb gedaan, dus 't moet eigenlijk toch wel weer een keer gebeuren. Ik ga eens kijken of ik daar zin voor kan maken! Iemand anders nog plannen? Een fijne dag vandaag allemaal!
denk er aan Masu dat je je niet teveel mag strekken he, bij ons doet dat dus die dame van de thuiszorg... xxx
kijk eens, ik heb net een topic gemaakt over een filmpje dat ik op youtube vond http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/275176-degoutant-grappig.html
Mag je niet teveel strekken nee? Het is ook niet prettig als ik me moet strekken om bijv iets te pakken wat hoog staat, maar kan het echt kwaad? Oh, dat filmpje! Ik schrok er wel van hoor! Ik vind 't wel een beetje wreed moet ik zeggen. Vraagje trouwens: ik wilde meedoen met m'n bellypaint met 'buik van de maand', dus ik daarop geklikt, ingevuld, foto bijgevoegd, etc. Maar hij staat er niet bij! Weet iemand hoe dit kan? Of kan alleen ik 'm niet zien of zo?
heb je linkje? denk dat dat strekken toch broodje aap verhaal is, vind er niets van terug... tegen mij zeiden ze dan altijd dat je de navelstreng om de baby kan opspannen en daardoor evtl placenta loslating kan veroorzaken of dergelijke... maar zoals gezegd ik vind er niets van terug...
Het klinkt voor mij inderdaad als een broodje aap verhaal. Maargoed, ik zal voorzichtig aandoen hoor! Ik heb geen link, want ik kan 'm zelf ook niet terugvinden... maar als je op de startpagina van zp bent, dan staat er een kopje met 'buik van de maand' en daar zou het dan bij moeten staan...