Goedemorgen iedereen!! Hier wel een goeie nacht gehad, wel 4x wezen plassen, maar kon elke keer weer snel in slaap komen gelukkig. @Sammie; foto, foto, foto! @Bloembloem; ik ben zo benieuwd naar jouw verhaal als je bevallen bent dus: Bloembloem baby.... ERUIT KOMEN... NU!!!! @Nachtzon; lekker hoor die hulp in huis! Ik mag vandaag of morgen weer zelf op handen en knietjes het huis gaan doen.. @Masu; ik heb zelf ook al heel lang het idee dat ik in mei ga bevallen, hoop het ook heel erg. Maar ik probeer me er niet teveel op vast te pinnen, het kan natuurlijk ook altijd nog dat de kleine besluit om pas half juni te komen (wil ik niet! :x). En met je buik insturen is het volgens mij zo dat je hem instuurt voor de volgende maand, omdat er anders minder lang op je buik gestemd kan worden, dus ik denk dat je bij de juni buiken er tussen komt te staan... grote kans dat je het dan tegen mijn bellypaint buik op mag nemen Voor vandaag nog niet echt grote plannen hier, als ik zin heb ga ik misschien vanmiddag nog even naar de kapper, mag wel een stukje vanaf en vind het altijd wel fijn dat gepluk aan je hoofd.
@Mlien: Ik hoop dat ik je snel mijn badervaring met je kan delen! Heb je al een bad gekocht/in huis? Wij hebben hem vorige week op een avond op gezet en lekker de hele avond in bad tv gekeken, heerlijk Ik vond het opzetten, vol- en leeg laten lopen ook helemaal niet zoveel werk als ik gedacht had! Heeft iemand van jullie nog hoge bloeddruk tips/ervaringen? Ik heb mijn hele zwangerschap een keurige bloeddruk van 125/75 gehad en vorige week had ik opeens 140/90. Te hoog dus.. Ik heb alleen helemaal nergens last van wat op een hoge bloeddruk zou kunnen wijzen. Vrijdag weer naar de vk.. ik hoop zo dat ie niet hoger is geworden!!
wordt nu echt een beetje gek van mijn man hoor! gaat hij ineens de ramen lappen enzo pff... verder voel ik me echt raar. ben moe, beetje misselijk, pijn in mijn rug en buik. echt weer zo'n rot dag. verder is meneer echt nu zijn kont in mijn rib aan het duwen auw! zo genoeg geklaag! nachtzon, vond het flimpje echt erg! bah zeg. Mlien, ik hoop voor je dat je eind mei gaat bevallen, maar je mag niet eerder dan ik haha masu, fijn dat je goed geslapen hebt! ik heb juist gehoord dat je niet veel mag tillen enzo vanwege je placenta. een foto van mijn buik!
Ik heb mijn bad vorige week besteld, dus ben nog aan het wachten totdat hij binnenkomt, maar dat kan tot 9 werkdagen duren, dus we wachten maar vol geduld af! Geen ervaring met hoge bloeddruk, is steeds erg netjes bij mij.
Hallo allemaaal! Net bij verloskundige geweest en we zijn weer goedgekeurd Aangegeven dat ik haar minder voel bewegen, dit kan zo zijn de laatste weken vooral ivm kleinere ruimte in de buik. En gister voelde ik de kleine trouwens ineens weer heel duidelijk, ze moest even laten weten dat alles oke was denk ik haha. Buik was weer 2cm gegroeid in 1 week tijd! Had ik al zo'n idee van. Gevraagd of ze een schatting kon maken van het gewicht en ze denkt zo'n 6,5 a 7 pond. Iets boven gemiddeld dus. Tenzij ik natuurlijk overtijd ga lopen dan komt er nog wel wat babyvet bij Aangegeven dat ik niet tot 42 wk wil doorlopen, dit begreep ze en als het niet spontaan begint dan met 41 wk verder kijken. @ masu- klopt dat je je buikfoto niet gelijk ziet, dan doe je met de volgende ronde mee inderdaad. Ik had het vorige keer ook. @nachtzon vond het ook geen leuk fimpje @sammie balen dat je een rotdag hebt..kan nog veranderen misschien?Ik vind je een mooie buik hebben hoor! @bloembloem gek dat je bloeddruk ineens zo hoog was..kan ook een momentopname geweest zijn he, dat je je misschien op dat moment ergens druk om maakte of het erg warm had misschien. Als je verder helemaal geen klachten erbij hebt zou ik me er niet zo heel druk om maken hoor. Wat zei de verloskundige er zelf van dan dat je bloeddruk gestegen was?
@Weesje; mooi dat je weer goedgekeurd bent, hopelijk begint de bevalling vanzelf binnen nu en 2 weken! Gelukkig is het niet erg dat ze wat minder lijkt te bewegen! Zo ik ben weer terug van mijn rondje, haartjes zijn nog niet geknipt, had geen zin om een uur te wachten! Wel gelijk een voedingsbh gekocht bij de Hema, mag geruild worden als de maat niet goed is, is toch allemaal een beetje op de gok. Ben ook gewoon zomaar wat winkeltjes binnen gelopen en ik heb zo'n ontzettende zin om te shoppen!! Maarja, eerst maar even mijn buik kwijt zijn he, dan volop shoppen. Heb gisteren via marktplaats een Belly Bandit gekocht, hoop dat die helpt met het terug in vorm brengen van mijn buik, schijnt sowieso wel prettig te zijn qua ondersteuning voor je rug en buik. Tot slot ook nog even langs de thuiszorgwinkel geweest en klossen en een ondersteek meegekregen, over een weekje maar onder het bed zetten... Oftewel.. het is echt alleen nog maar afwachten hier?
@bloembloem, het kan ooit toch dat je bloeddruk een keer wat hoger is. Ik heb normaal ook altijd rond de 125-70 en 1x was ie bij mij 140-90 of zo. Dat was ook ineens wel een stijging en ik had me die week ook wel druk gemaakt om dingen. De keer erna was ie weer gewoon rond die 125-70. Maar het is zeker goed dat ze het in de gaten houden hoor. Maar probeer je er niet te druk om te maken, anders is ie daardoor weer hoger. @sammie, lekker rustig aan doen vandaag dan! En ik vind het een mooie buik hoor! @mlien, mocht je naar de kapper gaan, veel plezier dan! Fijn is dat altijd he, dat gefrunnik aan je haar! Ben heel benieuwd naar je bellypaint. Als ie mooi genoeg is zal ik volgende maand wel op je stemmen, haha! @weesje, die van ons is waarschijnlijk ook net iets boven gemiddeld. Het is maar goed dat ik niet door hoef te lopen tot 42 weken, god weet hoe zwaar die baby dan wel niet geworden zou zijn! Fijn dat je verloskundige je niet tot 42 weken door wil laten lopen!
ik heb weer om het half uur weeën... deze keer echt pijnlijk, denk dat ik er al een stuk of 6 weg-geademd heb... even nog afwachten... anders moet ik weer een pilletje nemen... en ik haat het, omdat ik er hart-razen en bibbering van krijg
Toch maar snel zo'n pilletje nemen Nachtzon, het is nu toch echt nog te vroeg voor jullie kleintje! Hoop dat het snel weer wegzakt!
zou ook de gyn even bellen als ik jou was. dankje dat jullie mijn buik mooi vinden. nou mijn rotdag valt wel weer mee. heb toch maar even wat dingen gedaan, wasje, bed verschoond en het matje eronder ben benieuwd vannacht. verder ben ik aan het strijken maar komt elke keer wat tussen
Hallo meiden, @Nachtzon...wat baaleh dat je nu al last van weeën hebt!! @Weesje...hoop dat je bloeddruk weer gezakt is... kan ook zijn dat je druk bent geweest die dag of iets anders...!!! @Sammie..mooie buik meid en netjes bescheiden!! @Mlien..idd gewoon afwachten .... hoop dat je eerder dan de uitgerekende datum je wondertje mag vasthouden! @Masu...vind dat je wel een super mooie belly paint hebt!! Wow.. @hier...heerlijk geslapen vannacht...moest er gewoon maar 1x uit!! Dat is echt lang geleden! En daarna kon ik lekker tot 11uur in bed blijven liggen... Verder is het nog erg rustig..ben ook erg benieuwd wanneer ons kleintje zich meld.. Liefs
Masu das snel al. Je mag dus nog maar 1 ½ week genieten van de kleine?? Niet de ramen gaan zemen, je hoort niet op een ladder te staan meer. Mlien en masu samen buik foto van de maand! Allebei een winnaar!! Slijmprop hier nog geen spoor van. Alles lijkt tot nu toe nog potdicht te zitten. Stampertje welkom bij ons. Klets lekker mee zou ik zeggen! Sammie mooie buikfoto!
Zo, ik heb de ramen grotendeels gelapt. Aan de voorkant staat de zon op 't huis, dus die doe ik vandaag niet meer....heb 't nu al zo warm! Ik heb zo'n uitschuifbare stok kibbeling, dus de ramen boven doe ik met die stok vanaf beneden zeg maar. Het werkt niet super goed, maar ach, 't is toch weer een keer gebeurd. Fijn dat je je weer wat beter voelt Sammie! En dank je wel stampertje! Zo'n bellypaint is ook echt heel erg leuk om te doen! Er zit ondertussen een wasje in de machine en nu zit ik ff uit te puffen op de bank. Dalijk m'n wasje ophangen en dan aan 't eten beginnen. We eten spagetti vandaag en jullie?
@Slijmprop..hier ook nog geen spoor van hoor!!! @Mlien..heel fijn he die hik, ik had het gisteravond in bed..kon er echt niet door slapen hahaha..maar vond het ook wel weer wat liefs hebben!!! @Kibbeling...dank je wel .. @verveel me voor het eerst!!! Wou naar vriendinnen toe maar die zijn er niet...wil in de tuin aan het werk, maar dat gaat niet echt lekker meer!! En verder is alles wel zo'n btje aan kant.... hmmm!!!