Zo zeg, was hier even een paar uurtjes niet geweest en moet meteen een heleboel teruglezen! Geeft wel aan dat we allemaal tijd over hebben op het moment, hihi! Ik ben vanmorgen weer gewoon met een dikke buik wakker geworden... Begin flink vocht vast te houden en voel me nu echt een supersize-me! Gisteren vertelde de VK dat ik direct moet bellen als mijn vliezen breken, omdat de baby niet is ingedaald. Dat kan gevaarlijk zijn ivm uitzakken van de navelstreng e.d. Maar wat ik me nu steeds afvraag..... betekent dat dat ik ook maar beter zoveel mogelijk thuis kan blijven? Zijn dagjes weg nu niet verstandig meer? Ik heb er inderdaad veel last van dat de baby nog zo hoog zit. Ik leef op Rennies momenteel!! Voordeel is wel dat ik nu een soort van natuurlijke maagverkleining heb, waardoor ik niet zoveel meer kan eten. Scheelt toch weer in de zwangerschapskilo's! Fijne dag allemaal!!
ik heb hier net iets raars meegemaakt... ik zit in de zetel, baby drukt op buik, ik leg mn hand er op en zou kunnen zweren dat de kleine adembewegingen maakt... heel ritmisch maar zachtjes op en neer... heb er iig nog nooit iets van gehoord, kzal het eens googlen...
@Masu; inderdaad morgen Bellypaint! en dan vandaag de echo bij de verloskundige, vanmiddag pas, laat natuurlijk weer wat weten als ik terug ben. @Alinda; ik ben benieuwd of onze 'voorgevoelens' kloppen, ik heb namelijk sterk het idee dat onze beeb al in mei geboren gaat worden... @Migga; gezellig he, al dat geklets enne het zou me toch ook wel fijn zijn voor jou als de baby nog iets zou indalen, dan heb je toch ook net iets meer lucht he! Ik vond het op den duur zo vervelend dat ik gewoon bijna niks meer kon eten! gelukkig gaat het nu wel weer. Wat betreft die dagjes uit zou ik mezelf ook niet teveel aan huis kluisteren hoor, het kan ook nog een paar weken duren en dan zou je niks meer kunnen doen! De dikke buik zit er bij mij ook nog trouwens
wooow het is dus echt normaal.... vanaf week 34 maken baby's adembewegingen hahahah prachtig ) hier nog iets leuks gevonden: DE BIOLOGIE VAN DE PRENATALE ONTWIKKELING
@Nachtzon; was toevallig deze week een topic over hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/274459-baby-de-buik-zien-ademhalen.html
goh, had die niet gezien, maar verbaasd me wel dat ik gelijk had en vind het goed, er heeft er eentje geschreven dat dat het teken is dat baby zich goed voelt in mn buik YEAY
mlien en nachtzon, had idd de topic al gevonden en merkte het van de week ook voor het eerst op. hier gaan we niet ver weg meer. wil niet in de auto zitten en ineens met spoed naar huis moeten. maar zoals hier in de stad winkelen ofzo kan wel.
Ik ga gewoon alle kanten op hoor, ik vertrouw maar op mijn lijf dat het pas start als ik thuis ben.. en anders zien we het dan wel weer
goedemorgen! Bah slecht geslapen vanacht, had het warm, veel plassen en maagzuur. Ik dacht soms ook harde buiken te hebben.. En dan ook nog eens allemaal vreemde mensen hier over de vloer, ze kwamen voor het ventilatiesysteem en even later kwam er nog een glaszetter. Gelukkig heb ik dat nu gehad. Verder begin ik me een beetje te vervelen ben ik bang..die computer heb ik nu ook wel gezienZit echt continu op dit forum nu haha Ik ga ook nog wel het huis uit, maar vanaf deze week denk ik niet heel ver meer..ik wil wel binnen 20min. thuis kunnen zijn met de auto. Wat gaaf dat je dat hebt gevoeld nachtzon!Ik dacht het zelf van de week ook te kunnen zien, maar twijfelde of het niet mijn eigen bloedsomloop van de buik oid was. Ik kan vaak wel heel goed de kont of rug zien uitsteken en dat voelt dan echt hard aan.
ik ben altijd als de dood dat mijn water in het openbaar breekt enneuh... poetshulp is al zonder te verwittigen bijna half uur te laat, daar kan ik dus niet tegen
Wat vervelend Nachtzon, ik kan daar zelf ook altijd heel slecht tegen als je een afspraak maakt en iemand komt dan zomaar te laat, ben zelf altijd stipt op tijd of te vroeg!
Idd een heel irritante gewoonte als mensen te laat komen. Het kan altijd een keer gebeuren, maar laat dan ff wat weten! Nou, ik ben me net echt kapot geschrokken! Ik ben er nog helemaal niet goed van! We hebben een hondje, een teckel en ik kijk op vanaf de laptop en hij ligt in z'n mandje. Hij kijkt me met een bepaalde blik aan, alsof ie iets uitgevreten heeft. Dus ik loop naar z'n mandje, ligt daar een dood vogeltje!!!! Waarschijnlijk lag die dood in de tuin en heeft ie die mee naar binnen gesjouwd. Ik wil hem daar wegkrijgen, zodat ik die vogel (met handschoenen natuurlijk) kan oppakken, maar hij pakt 'm in z'n bek! Dus ik was helemaal geschrokken, want ik dacht, hij gaat 'm echt opeten!!! Dus ik nogal in paniek schreeuwen tegen 'm dat ie 'm los moest laten, maar dat deed ie natuurlijk niet. Binnen 10 seconden had ik heel die vogel, met veren en al in z'n geheel naar binnen gewerkt! GADVERDAMME!!!! Ik vind 't echt zooooo smerig! Nu ligt er alleen nog 1 pootje in z'n mandje, maar die durf ik dus niet aan te raken. Mijn man komt zo thuis, dus dan mag hij dat doen! Ik heel boos op hem, dus hij ligt nu zielig te wezen in z'n bench. Maar daar blijft ie voorlopig dus mooi liggen! Ik meteen de dierenarts gebeld, want god weet wat hij hiervan kan krijgen. Volgens de assistente komt dit vaker voor en kan ie er hooguit wat ziekjes van worden en wat overgeven of aan de diarree raken. Nou lekker met die bruiloft morgen, zul je zien dat ie hier heel de kamer onder kotst! GRRRR! Daar kan ik dus echt boos om worden!:x Ik vind 't ook echt zo'n ranzig idee dat ie dat beestje heeft opgegeten! Echt, ik ben me kapot geschrokken!
He bah Masu, vervelend he wat die beesten soms doen!! Ik heb hier nogal eens een dooie muis in de tuin liggen waar dan heel enthousiast mee gespeeld is maar soms wordt er ook een mee naar binnen genomen, is toch iets minder!! (jup een lieve kat )
hahaha masu, jij schreef dat jij die hele vogel naar binne gewerkt heb, maar snap m wel hahaha, vind dat ook zo ranzig, moet wel zeggen dat mijn hondje verleden jaar een vreemd nestje kittens heeft doodgebeten... 3 kleine katjes, dat deed pas pijn en ik was ERG ERG boos op haar... wat bleek, ze was zelf zwanger en wou dus zo haar nestje in spe "beschermen"
Hoi meiden, Alinda... lekker rustig dagje vandaag! Migga..ik zou wel redelijk in de buurt blijven als ik jouw was!! Niet op uren rijden van huis! Maar half uurtje/ 3kwartier kan vast geen kwaad!! Anders ben je nu al aan huis gekluisterd! Nachtzon...ik heb dat ook ergens gelezen hier op het forum! Heb het zelf niet mee gemaakt, maar lijkt me erg bijzonder maar ook heel apart! Mlien veel succes bij de vk! Voor de laatste keer je kleintje in je buik zien ..vond ik zelf erg gek idee! Weesje..baaleh van je nacht meid!! Masu....JAK!!! gatsie... ik wist ook niet dat honden dat deden!! Wij hebben ook een hondje...maar zal er nu extra voor waken.. Bah zie het zo voor me... @hier.. alles rustig... alleen erg moe!! Terwijl ik hartstikke goed geslapen heb de laatste paar nachten... Ga zo gezellig naar mijn ouders daar eten.. dus zal later op de avond pas weer op zp zijn!! Liefs
Zo ik ben weer terug van de vk, ze ging voelen en ze ging twijfelen of de kleine niet in stuit lag, dus gelukkig stond die echo ingepland. Vervolgens ging ze kijken en ons ukje ligt gewoon enorm diep in mijn bekken vast met zn koppie, dus heel positief!! Ze schat hem gemiddeld in, dus rond de 7 pond met 40 weken zei ze. Vervolgens mijn bloeddruk gemeten en mijn onderdruk was tot nu toe maximaal 70 geweest en was nu 80 en aangezien ik al een week barstende koppijn heb (waar ik zelf niks achter zoek, want ik heb mijn leven lang al koppijn, was alleen laatste week weer iets erger) moet ik morgenochtend om 9 uur even bloedprikken in het ziekenhuis en daar mijn bloeddruk laten meten.. bah, geen zin in, maar alles voor de gezondheid van ukkie... Met de echo wel zijn koppie goed kunnen zien en hij lag lekker te happen en doen, echt schattig!
@stampertje: Veel plezier bij je ouders! Phoe, ik krijg gewoon dat beeld van dat vogeltje dat met z'n kopje en pootje uit z'n bek steekt niet uit m'n hoofd. En hij maar kauwen..... @nachtzon, haha ik bedoel idd de hond, niet ikzelf natuurlijk! HAHAHA (zie je 't al voor je...) @mlien, terwijl ik dit berichtje typ zie ik dat jij net een bericht gepost hebt. fijn dat alles goed was bij de vlos! En ze kunnen 't maar beter een keer teveel dan te weinig checken toch? Alles voor 't goeie doel! Hopelijk is het gewoon eenmalig en blijft je bloeddruk verder mooi laag.
mlien, fijn dat alles met de baby goed is, maar je kunt beter te veel checken dan te weinig. masu, bah bah bah!!! vieze hond. denk dat ik hetzelfde gedaan zou hebben. mijn grote hond heeft een keer rauwe kip gegeten die op het aanrecht lag. nou mooi niet dat het beest er ziek van is geweest echt helemaal niks (gelukkig) dus misschien valt het mee. verder heb ik vandaag wel redelijk veel harde buiken en het komt echt vanuit mijn rug nachtzon, is je hulp er al? heb je er wat van gezegd?
ja hoor en ze werkt flink door alle ruiten al gekuist. de was opgehangen alles gedweild en nu strijkt ze... ze laat me wel niet met rust, babbelkous