@Mlien: wat fijn dat je kleintje al zo goed ingedaald is! Maar een bloeddruk met 80 als onderdruk is toch prima?? @Masu: haha, ik heb 2 katten en je wil niet weten wat voor een "cadeautjes" is altijd van hen krijg! Het smerigste vond ik nog wel de oranje vlekken die ik 's ochtends een keer aantrof op het beige tapijt. Ik dacht eerst dat het bloed was, maar daarvoor was het te licht. Ik ben het van dichtbij gaan inspecteren en toen ik ook nog wat schubben zag liggen, besefte ik pas dat er een heuse goudkarper was verslonden op mijn tapijt!!! En het stonk!!! @nachtzon: dat mijn water kan breken in het openbaar is ook mijn worst nightmare. Vooral omdat de baby niet is ingedaald, wordt het waarschijnlijk een flinke plons als het gebeurt!! En daar komt nog bij dat ik meteen moet gaan liggen. Nou, ik zie mezelf al tussen de schappen in de supermarkt liggen!! Ik heb nog allerlei feestjes en visites in mijn agenda staan voor de komende weekenden, maar ik durf eigenlijk de deur helemaal niet meer uit! Ook al weet ik diep van binnen dat het echt nog wel even gaat duren voordat deze kleine zich laat zien!
@sammie, fijn om te horen dat jullie hondje niet ziek is geworden van de rauwe kip. Dan zal het wel meevallen met het vogeltje. Tot nu toe lijkt ie nergens last van te hebben, dus komt wel goed denk ik! En misschien beetje rustig aan doen vandaag sammie, omdat je zoveel last hebt van harde buiken? Of doe je 't al heel rustig aan? @migga, WOW, das ook schrikken! Een karper....ik geloof dat dat stonk ja! @nachtzon, is op zich wel gezellig toch dat ze een praatje met je maakt? En als je 't niet fijn vindt ga je gewoon heel demonstratief een boek lezen of zo, dan zal ze niet teveel meer tegen je aanpraten denk ik.
Haha! Nou succes nog even dan nachtzon! Migga, ik zou niet te ver uit de buurt gaan, maar dat is mijn mening. Ik moet er ook niet aan denken dat ik gezellig op visite ben en dan ineens plonssss haha Masu, ik echt heel erg dat je hond niet ziek wordt.
@Migga; in principe is het wel goed, maar voor mijn doen verhoogd, in combinatie met mijn hoofdpijn wilde ze het voor de zekerheid allemaal even na laten kijken, nja liever een keertje teveel dan te weinig! @Nachtzon; het lijkt mij juist wel gezellig hoor, dat boek lezen zou dan een andere keer wel komen, haha
Wij gaan zo eten, nog ff ergens op visite en dan op tijd ons bedje in! Morgen dus een hele lange dag. Ergens tussen 6 en half 7 gaat de wekker en waarschijnlijk zijn we 's nachts pas weer thuis. Dus ik zal maar op tijd m'n bed opzoeken! Voor iedereen alvast een fijn weekend en dan zal ik overmorgen alles weer even bij gaan lezen, haha!
Hey meiden, Mlien...fijn dat je kleintje nu al vast ligt tussen je bekken!! En dan idd maar voor de zekerheid ff bloed laten testen! Sammie..hoe gaat het met je harde buiken?? Wie weet is het wel al een beetje aan het rommelen bij je..!! Nachtzon, fijn dat ze nu wel flink je huis heeft schoon gemaakt! Masu...fijne dag morgen... @hier... erg rustig... alleen nu in het begin van de avond..wat ongi krampen en harde buiken...maar dan zakt het weer af en dan is het er weer!! Noujah zal wel weer oefenen zijn ... Liefs
Hier dus gisteravond voor t eerst harde buiken gehad..nu weet ik dus wat jullie ermee bedoelen.soms echt een vervelend gevoel,net of t een steen is.daarbij ook wat menstruatiekrampen af en toe en kon vanmiddag echt niet ver lopen want kreeg steken in mn zij.hier begint het oefenen dus denk ik ook al. Cle23 hoe is het met jou nu? Masu fijne dag morgen! Ik ga filmpje kijlen en lkkr naar bed. Tot morgen!
Masu de voorlichting was heel informatief en gezellig. We hebben best wel gelachen ook om de meiden die uitleg gaven en om de opmerkingen van de mannen. Ik heb wel besloten om het te gaan proberen. Dat was ik al van plan maar nu helemaal. Alinda is het ook echt gelukt het niets doen? En tot aan vannacht had ik ook weinig tot geen last van krampen of iets. Migga vervelend dat je gelijk moet bellen als je vliezen breken, aan de andere kant ook wel weer een fijn idee. Wat betreft dagjes weg, denk wel dat je gewoon weg kan gaan. Mijn vk gaf aan dat wanneer vliezen breken, dit meestal gebeurt om 2 uur en/of om 5 uur in de nacht. Weet niet of dit je geruststelt. Anders moet je gewoon even contact opnemen met je vk. Lijkt mij stug dat je komende 4 á 5 weken thuis moet zitten vanwege je vliezen. Wij gaan zelf ook geen uren meer in de auto zitten. Een half uurtje (hooguit) in de auto is echt het maximum. Afgelopen weekend 2x ruim een uur in de auto gezeten en moet zeggen zowel ik als de kleine hadden bedacht dat dit de laatste keer zo was. Weesje het lijkt wel op mijn nachtje!! Nacht das wel vervelend en dan zeker ook nog zonder iets te laten horen!! Masu weet je zeker dat die hond van je geen kat is?? Ik ken alleen verhalen van katten die vogels mee naar binnen nemen. Maar wat vies dat hij dat beestje gewoon op eet en dan ook nog met huid en haar *ril* Kan me voorstellen dat je boos op hem bent! Stampertje lekker gegeten bij je ouders? Mlien wat fijn dat de kleine helemaal vast ligt met zijn kopje. Ik had vandaag ook controle en kreeg eigenlijk hetzelfde te horen als jij. Koppie ligt vast en geschat 7 pond bij 40 weken bevallen. Grappig! Migga was het jullie goudkarper of die van de buren? hier een lekker dagje gehad. Vanmorgen eerst naar m zus gegaan en samen met haar en neefje ff naar de winkels geweest. Daarna met z'n 3-en naar de vk geweest voor controle. Mijn neefje vond het maar raar dat de vk aan mn buik ging voelen en naar het hartje ging luisteren. Normaal doet hij ook aan mijn buik voelen en even kloppen. Alles was trouwens goed, ik heb gevraagd of ze een schatting kon maken van hoe groot de kleine is. De vk gaf aan dat wanneer de kleine man bij 40 ween geboren wordt hij ongeveer 3600 gram zal gaan wegen. Maar de garantie was tot aan de deur zei ze Daarna lekker bij zus gegeten en na het dutje van neefje zijn we nog ff op pad gegaan. Vervolgens kwam zus met haar gezin lekker bij ons eten. Om kwart over 7 was iedereen weg incl. manlief. Dus nu heerlijk een avondje rustig aan voordat we weer een druk weekend gaan krijgen. Hopelijk slaap ik aankomende nacht ook beter dan afgelopen nacht. Last van krampen en harde buiken gehad. Dus niet echt lekker geslapen... Fijne avond nog en slaap lekker allemaal, kusssssssss
@Stampertje; het hoort er helaas allemaal bij het oefenen ook, jammer dat je niet weet waar je aan toe bent he! @Weesje; vervelend he, harde buiken! @Kibbeling; grappig dat ze hetzelfde schatten! Mooi ook dat de kleine al lekker vast ligt in je bekken!! Hier is echt een wonder gebeurd... mijn kat heeft gewoon voor het eerst in 7 maanden weer bij me gelegen! Hij kwam echt bovenop mijn buik liggen en heeft een uurtje liggen slapen en kroelen, kreeg volop trappen van de kleine man maar interesseerde hem niks Eindelijk weer ff geknuffeld met mn schattige kat, hihi
welterusten allemaal, hier een heerlijk rustig dagje gehad en nu maar hopen dat het ook een rustige nacht word.....
Dag damess Ben even een tijdje niet op t forum geweest, ziekenhuis in en uitgerend omdat ik evenetueel wEer een zwangerschapsvergiftiging zou hebben. Vandaag uiteindelijk te horen gekregen dat t allemaal nog redelijk goed is. Maandag terug bij de gyn voor een verdere controle en dan hopelijk terug naar mijn vlos. Ik vond het zo erg allemaal, omdat ik vorige keer ook 9 dagen opgenomen heb gelegen en ze mij hebben ingeleid en dat vond ik echt verschrikkelijk, dus ik ben nog best bang dat ik weer niet normaal kan bevallen. Maargoed dat was dus de reden dat ik even geen tijd had om te komen lezen en schrijven. Zal wel even alles terug lezen. Xxxx
hier heel de avond en nacht weeën gehad, ook deze morgen ziet er niet goed uit, en dat ondanks de pillen... kvrees als het zo verder gaat dat ik aan het infuus mag
He wat een vervelende berichten hier vanochtend. @Cle; hopelijk blijven de waardes nu goed en mag je gewoon terug naar de vk en komt je beebje gewoon wanneer hij zelf wil!! @Nachtzon; is toch echt niet goed hoor die weeën steeds, ik zou zelf denk ik zelfs eisen om wat sterkere middelen! @Baby Nachtzon; Nog even blijven zitten hoor!! Vandaag krijg ik mijn bellypaint!!!!
Mlien wat fijn dat de kat zich niet liet weg jagen door de kleine. Maar hij heeft echt 7 maanden niet bij je willen liggen vanwege de kleine? Alinda lekker geslapen? Cle wat vervelend dat heen en weer geren tussen ziekenhuis en thuis. Hoop voor je dat je snel weer gewoon terug naar je vk kan en dat alles dus goed met jou en de kleine gaat. Succes met terug lezen! Nacht wat naar dat je toch de hele nacht weeën hebt gehad ondanks de medicatie. Hoop dat het toch zelf weg trekt. Mlien heel veel plezier met je bellypaint en fotos showen he!!! hier vanacht heerlijk geslapen, duurde wel even voor ik in sliep viel, maar eenmaal in coma niet wakker te krijgen. Manlief ging vanmorgen vroeg weg naar werk en ik heb me heerlijk omgedraaid. Vandaag de was maar vouwen en als ik er zin in heb strijken.. Vanavond komt mn neefje (1 1/2) logeren en morgen lekker de hele dag met hem op stap. Verder niet zo veel te doen vandaag. Fijne dag allen kussssssss