Dank voor het wamr welkom! @Mlien: Er rommelt nu nog niets, maar ze zeggen dat de er veel tweelingen worden geboren tussen 34 en 36 weken, dus het wordt spannend! In principe willen ze me niet langer door laten lopen dan 37 weken (ivm met eventuele complicaties voor de baby's en mij die zouden kunnen ontstaan bij langer doorlopen), dus ik hou het op max nog 3 weken. Hoe het er nu voor staat, wordt het een natuurlijke bevalling. Het onderste kindje ligt nog steeds met haar hoofdje naar beneden, dus we gaan voor natuurlijk. De andere is nog steeds aan het draaien, maar dat schijnt minder erg te zijn, als de onderste maar niet in stuit ligt. Sam is ons zoontje, hij wordt eind augustus 3 jaar en Loes is ons dochtertje, zij wordt eind oktober 2 jaar. Dus we hebben straks 4 kinderen binnen 3 jaar tijd!
sorry dat ik nu pas reageer, maar heb zo'n stress in mijn hoofd wil van alles nog doen, maar het hoeft allemaal niet en het kan allemaal later ook wel. maar de ctg's waren goed wel veel harde buiken en dat kan een goed teken zijn. vanavond weer naar het ziekenhuis. mlien, vervelend die hoofdpijn, heb het ook al de hele dag alleen denk vanwege de spanning. mamloes, leuk dat je erbij bent! lijkt me super spannend twee kindjes erbij ineens. hoop dat het andere meisje zich nog goed draait. masu, leuk dat je het gezellig hebt gehad!
Maakt niet uit, sammie. Reageer op het moment dat het voor jou goed voelt hoor. Het is echt even schakelen he, je hebt echt bijna geen tijd om 't te bevatten. Probeer je gewoon in alle rust wat voor te bereiden op morgen en laat 't over je heen komen. Alles wat de baby echt nodig heeft is er toch al, de rest kan wachten joh! Proberen te ontspannen he! Ik ga heel hard voor je duimen, dus zet 'm op!
Mlien, opletten kan ook je bloeddruk zijn he... samloes, welkom hier baby die veel "ademhaalt" en vooral ook soms erg vies met haar voeten naar boven duwt... het lijkt echt alsof ze zegt "als mama me er niet langs onder uit laat, dan kruip ik er langs boven uit" maar daar heeft ze het dus echt verkeerd mee... 2 weken zal ze nog blijven zitten!
@Sammie; gewoon proberen alles maar te laten, het komt straks vanzelf wel weer goed! @Nachtzon; ik weet dat het mijn bloeddruk kan zijn, maarja heb gisteren groen licht gekregen van het ziekenhuis dat alles goed was dus daar gaan we maar van uit... Wat een middag zeg.. heel de middag op pad geweest en nu ben ik echt weer afgepeigerd. Ik ga even lekker plat op de bank!
nou heb hier toch nog even gestreken, kon het niet laten. nu is alles echt zo goed als klaar haha.. ik laat jullie morgen weten als ik tijd heb. ergens hoop ik dat het heel snel gaat en niet dat we maandag pas bevallen.
kan jij niet op de een of andere manier live update's geven? ik wou dat ik er bij kon zijn... vind het zooo superspannend!!!!
ik zou geen oog dicht kunnen doen... zal zeker zo zijn als ik dan aan de beurt ben ben eens benieuwd wat de gyn vrijdag zegt... mss zal het toch vroeger dan 10 juni zijn tijd rekt als kauwgom, zo stom... (ik ben altijd al ongeduldig geweest, maar nu is het enooorm)
nou meiden net terug uit het ziekenhuis en ctg was weer goed. weer veel harde buiken! ze hebben me ook even getoucherd (schrijf je dat zo?) en heb al 2cm onsluiting dus miss beginnen we morgen al met vliezen breken en weeenopwekkers!!! ze heeft me ook gestript dus miss gaat het vannacht al gebeuren of ben ik nu te positief
Spannend zeg Sammie!! Ik ben nog nooit getoucheerd of iets... doet't pijn? En het strippen? Deed dat pijn?? *nogal nieuwsgierig!!* Echt heel spannend!
Deed wel zeer maar het was wel te doen! Het strippen deed het meeste zeer Heb nu flinke harde buiiken dus ga nu lekker relaxen en proberen te slapen!
Spannend Sammie...!!! En anders veel succes meid .. @hier..weer een beroerde nacht...zoals jullie kunnen zien zit ik gewoon weer fijn om 3.15uur beneden.... Zo maar weer proberen te gaan slapen.. Liefs
Nou Sammie, hoop dat het toch nog zelf doorzet, maar anders is het helemaal niet raar om ingeleid te worden... Heel veel succes, en geniet van je kleine man!!!! hihi, stampertje, ik dacht hier als enige te zitten, maar zie dat jij ook al zo'n rotnacht hebt... Hoop dat het je lukt om de slaap weer te vatten!!!
Vind het trouwens helemaal niet leuk om mijn banner te lezen nu!!! Bah! ( en ik heb nog wel heel de zwangerschap gedacht dat ik met 37 weken zou bevallen...)
Nou heb de hele nacht krampen gehad, dus ook niet super geslapen. Ga nu douche en rustig eten en naar het ziekenhuis Klein hummeltje, snap dat je baalt! Stamertje, had je weer last van je buik?
Spannend Sammie!! Ik wil ook!! Mijn vk wil me as vrijdag gaan strippen(met 39,1 wk, omdat mijn bloeddruk opeens aan de hoge kant is) ik vind het zo spannend! Ik droomde vanncht steeds over strippen, uiteindelijk werd ik zelfs bij de kapper gestript .. Hihi Vandaag weer niks doen.. Blehhh.. Heb geen zin meer! Kom maar op met die vreselijke weeen!
Inmiddels ben je in 't ziekenhuis.....en wie weet is het al begonnen.... Zo spannend Sammie! Zet 'm op he!!!!!! Vraagje aan de rest, zo'n inleiding kan nogal lang duren zei m'n gynaecoloog, zeker als ze een aantal keer gel moeten inbrengen. We moesten dus maar boekjes e.d. meenemen. Zou ik dan niet gewoon m'n laptop mee naar 't ziekenhuis kunnen nemen? Of is dat stom? (kan me voorstellen dat ik niet echt geconcentreerd ga zitten lezen daar, maar ff wat internetten is wel leuk)